طراحی و تولید مناسب ترین قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی فشاری برای انواع محصولات

قوطی های مقوایی مناسب و مورد استفاده برای هر یک از محصولات معمولا در طراحی ها و با ساختار منحصربه فرد و کاملا هماهنگ با محتویات تولید میشوند، در واقع تولید قوطی مقوایی با کف و درب فلزی فشاری برای آن دسته از محتویات صورت میگیرد که حفاظت از آنها حائز اهمیت است و مکانیزم این قوطی ها حین جابه جایی مانع از بیرون ریختن محصولات میشود.

قوطی مقوایی با کف و درب فلزی در مناسب ترین طراحی ها برای انواع محصولات از جمله؛ قهوه، دمنوش، چای، آجیل و انواع، حبوبات، مواد غذایی، کود و بذر و... تولید میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم در خصوص؛ تولید قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی فشاری، طراحی مناسب ترین قوطی ها، قوطی مقوایی لوکس باکس،خدمات لوکس باکس در حوزه تولید، توضیحاتی جامع به شما عزیزان ارائه می دهیم.

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

تولید قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی فشاری

طراحی قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی مناسب برای انواع محصولات

بررسی طراحی قوطی مقوایی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید مناسب ترین قوطی مقوایی

 

تولید قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی فشاری :

 

تولید قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی فشاری در واقع برای ایجاد بسته بندی متناسب با هر نوع محصولی است که در هنگام جابه جایی و سرو ته کردن شدن قوطی مانع از بیرون ریختن محتویات میشود.

در تولید این مدل قوطی ها از متریالی مثل فلز برای کف و درب و مقوا برای بدنه استفاده میشود که مقاومت آن را حین ذخیره سازی محتویات افزایش میدهد.

در واقع تولید این مدل قوطی ها بر اساس ساختار مشخص آنها صورت میگیرد، به طوریکه مکانیزم درب فشاری قوطی ساختار متفاوت تری نسبت به درب های دیگر دارد و روند ساخت نیز بر همین مبنا پیش میرود.

قوطی های مقوایی با درب فشاری و کف فلزی در ارتفاع و ابعاد مختلف به صورت متالایز و یا داخل سفید تولید میشوند و اینگونه بسته بندی ها به دلیل نوع تولید و ساختاری که دارند از رطوبت و آسیب جلوگیری می نمایند.

قوطی های مقوایی استوانه معمولا به صورت چند لایه تولید میشوند و ساختار درب آنها به شکلی است که با فشار بر روی آن بسته میشود، و تولید آن در واقع برای محصولاتی است که نیاز به محفظه استاندارد و مناسبی دارند.

این مدل قوطی با ساختار درب فلزی فشاری،در تیراژ بالا یا کم و تعدادی مشخصی بر اساس نوع محصولات تولید میگردد که با روکش چاپ دار و مناسب محصولات روند تولید پایان می باشد.

کف و درب فلزی قوطی مقوایی در یک اندازه متناسب با ابعاد لوله و بدنه قوطی تولید میشوند، رنگبندی آنها نیز بر اساس نوع طراحی انتخاب میشود و معمولا در رنگ نقره ای، طلایی و مشکی مورد استفاده بیشتر مشاغل قرار میگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید انواع بهترین قوطی های مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله :تولید انواع بهترین قوطی مقوایی برای بسته بندی عطر و ادکلن مراجعه نمایید.

قوطی مقوایی لوکس باکس

طراحی قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی مناسب برای انواع محصولات : 

 

طراحی قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی مناسب برای انواع محصولات به صورت مشخص و ویژه ای صورت میگیرد، که منجر به افزایش هماهنگی محصولات و محتویات با بسته بندی نیز میشود.

قوطی های مقوایی با کف و درب فلزی در انواع مدل ها از جمله تلسکوپی طراحی میشوند، به شکلی که درب این مدل قوطی از فلزی بوده و متفاوت تر از درب های فشاری می باشد.

نمونه ای از طراحی مناسب برای محصولات، قوطی مقوایی زعفران با درب و کف فلزی است که ارتفاع آن کمتر از سایر قوطی های مقوایی می باشد، به دلیل ظرفیت و ابعادی که دارد برای محصولاتی که در مقدار کم به فروش می رسند مناسب بوده و به شکلی منحصر بفرد طراحی میشود.

معمولا طراحی قوطی مقوایی درب و کف فلزی مناسب برای محصولاتی از قبیل ؛ قهوه، آجیل، خشکبار، کود و بذر، انواع حبوبات و ... است که از به بسته بندی کاملا ویژه و اختصاصی جهت محفاظت و ذخیره سازی مناسب نیاز دارند.

طراحی ها اغلب شامل دیزاین سازی، مشخص نمودن ابعاد و نوع درب فلزی، روکش زنی و اعمال تصاویر، لیبل زنی طبق ظاهر محصولات و سبک برند ها انجام میشود.

به عنوان مثال اگر محصول قهوه باشد، قوطی مقوایی بر اساس وزن، نوع قهوه و رنگبندی مشخص برای این محصول (قهوه ای، سبز یا کرمی) طراحی میشود، که این طراحی جهت ایجاد بسته بندی مناسب محصول است.

در طراحی ها امکان لیبل زنی بر روی درب یا کف فلزی قوطی مقوایی وجود دارد که معمولا جهت ایجاد هماهنگی درب و بدنه است.

قوطی مقوایی لوکس باکس

بررسی طراحی قوطی مقوایی لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی لوکس باکس در شکل و ظاهر متفاوتی طراحی شده است که مناسب هر نوع محصولی می باشد، در واقع به دلیل مدل ویترین دار، محتویات را به خوبی به نمایش گذاشته و ابعاد آن نیز کاملا استاندارد و مناسب است.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس به عنوان نوعی بسته بندی برای هر نوع محصولی از جمله؛ آجیل، انواع شکلات، زعفران و... مناسب بوده و ظاهر و دیزاین نیز طبق محصولات طراحی شد است.

قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

استفاده از رنگبندی سرمه ای طلایی، مشکی طلایی در طراحی قوطی منجر به تناسب سازی قوطی با محصولات شده است که به گونه در نمایش برند محتویات نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و سفارش آسان قوطی مقوایی متوانید به مقاله : سفارش آسان و خرید قوطی مقوایی طرح دار اکسسوری لوکس باکس در اندازه های مختلف مراجعه نمایید.

 

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید مناسب ترین قوطی مقوایی :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید مناسب ترین قوطی مقوایی شامل ارائه مشاوره رایگان جهت شناخت نیاز و سبک برند ها است که در قدم اول و قبل از تولید انجام میشود، تولید قوطی مقوایی بر اساس محصولات از صفر تا صد تولید میشود که قبل از تولید انبوه نیز نمونه ای از قوطی به مشتریان ارائه داده میشود که موجب اطمینان شده و بعد از آن قوطی های به صورت انبوه تولید میشوند.

جهت کسب اطلاع از همکاری با مجموعه لوکس باکس شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید و سفارشات خود را از طریق وب سایت فروشگاهی مجموعه بزرگ لوکس باکس ثبت نمایید.