جدید ترین هدایای تبلیغاتی چوبی کاربردی ، خلاقانه و  اختصاصی

امروزه که بازار انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی ، یکی از بهترین روش ها در بازاریابی و تبلیغات، در مناسبت های مختلف نظیر عید نوروز و یا شب یلدا بسیار داغ است ، بسیاری از مدیران و صاحب منصبان جهت تقویت روحیه تیم کاری و یا شناخته تر شدن برند و نام تجاری خود ، دغدغه خرید ارزان و با کیفیت هدیه سازمانی و تبلیغاتی لوکس را دارند . شاید بارها و بارها با هدایای تبلیغاتی و یا مناسبتی مواجه شده باشید . این هدایا انواع متنوعی داشته و در مکان های مختلفی کاربرد دارند. برای مثال هدایای تبلیغاتی را می توان در مراسم افتتاحیه ی فروشگاه ها به عنوان جعبه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی  و شرکت های جدید و یا غرفه های خرید در مراکز خرید مورد استفاده قرار داد.

در همین راستا می خواهیم در این مقاله انواع هدایای چوبی سازمانی و تبلیغاتی که توسط لوکس باکس ارائه می شود ، را به شماعزیزان معرفی نماییم . شما برای هدیه دادن انتخاب های متنوعی دارید. بسته به بیزینس و مشتریانتان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این نوشته ، صنایع دستی چوبی لوکس باکس را به عنوان یک انتخاب متفاوت و خاص پیشنهاد می کنیم. بنابراین همراهی با ما را در این مطلب از دست ندهید تا شما را با جدید ترین و لوکس ترین هدایای چوبی کاربردی و خاص آشنا نماییم.

                                                 

  1. هدیه تبلیغاتی لوکس

  2. انواع هدایای تبلیغاتی چوبی خاص و کاربردی

  3. ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خلاقانه چوبی چیست؟

  4. مزایای هدایای تبیلغاتی چوبی لوکس باکس

  5. نکات مهم خرید هدیه سازمانی تبیلغاتی چوبی لوکس

  6. تولید کننده هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان + لوکس باکس + چاپ لوگو و برند

                                                   

😇هدیه تبلیغاتی لوکس

بازاریابی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، نهادها و فرآیندهایی است که به خلق، ارتباط، تحویل و تبادل پیشنهادها مربوط‌ می‌شوند. تبادل‌هایی که برای مشتریان، کارفرما، شرکا و در مقیاس بزرگ ‌تر، جامعه، ارزشمند است . به همین دلیل است که هدیه تبلیغاتی امروزه به یکی از تاثیر گذار ترین روش ها در بازاریابی و تبلیغات است . اما از آن جا که تنوع هدایای تبلیغاتی و سازمانی بسیار زیاد است ، انتخاب یک هدیه تبلیغاتی سازمانی که هم زیبا و جذاب باشد و هم کاربردی و در عین حال معرف برند ، نام تجاری و خدمات شما باشد ، امری بس دشوار است که به همین منظور ما به عنوان تنها و بزرگ ترین تولید کننده انواع جعبه های چوبی فانتزی در تهران ، می خواهیم هدایای تبلیغاتی مناسبتی چوبی لوکس باکس را پیشنهاد دهیم که هدایای چوبی تبلیغاتی ، خود امروزه یکی از بروز ترین و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می روند و از آن جا که مصنوعات چوبی به دلیل متریال کاملا طبیعی از چوب ، هارمونی گرم و القای حس خوب ، بسیار مشهور و پر طرفدار هستند ،  می توانید از این نوع هدیه سازمانی لوکس که به نسبت دیگر انواع هدایای سازمانی ، مزیت دارند ، بهره مند شوید. در ادامه با ما باشید تا بیشتر شما را با هدیه سازمانی تبلیغاتی لوکس آشنا نماییم.

                                                   

😇انواع هدایای تبلیغاتی چوبی خاص و کاربردی

هدایای چوبی تبلیغاتی و جعبه هدیه سازمانی مناسبتی،  یکی از جدید ترین و بروز ترین انواع هدایای مناسبتی هدایا تبلیغاتی است که با توجه به علاقه افراد به مصنوعات چوبی به عنوان یک  متریال کاملا طبیعی ، ارزش بسیار زیادی داشته و به شدت زیبا ، جذاب ، لوکس و در عین حال کاربردی هستند که همین ویژگی ، ارزش و اعتبار برند تجاری شما را در نزد مخاطبتان افزایش می دهد.

شما می توانید انواع هدایای چوبی لوکس باکس را در این قسمت مشاهده نمایید و همچنین در صورت مشاهده نمونه های بیشتر می توانید بر روی محصول و جعبه هدیه تبلیغاتی مورد نظر کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی مورد نظر منتقل شوید.

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

👈جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

👈تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860

👈جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB046

                                                  

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

👈باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA03

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

👈جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

👈گلدان تبلیغاتی هدیه ای استند گل رومیزی چوبی لوکس باکس کد LB871

👈ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی تبلیغاتی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

👈جعبه دستمال کاغذی چوبی تبلیغاتی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

                                                  

😇ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی خلاقانه چوبی چیست؟

هدایا ی تبلیغاتی چوبی لوکس باکس مدلی جدید از هدایای تبلیغاتی لاکچری و خاص هستند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند . به جرات می شود گفت که هدایای تبلیغاتی چوبی سازمانی ، از زیباترین و کاربردی ترین هدیه سازمانی و مناسبتی هستند که با داشتن مزیت های فراوان به نسبت بقیه نمونه هدایای تبلیغاتی سازمانی ، مناسب ترین و ایده آل ترین نوع هدایای لوکس مدیریتی و تبلیغاتی هستند. در ادامه ، این که هدایای تبلیغاتی چوبی چه مزیت هایی دارند ، به طور مفصل برای شما بازگو خواهیم نمود. از جمله مزیت های هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

  • جذاب ، زیبا و بسیار لوکس در عین سادگی
  • دارای طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد ویژه برای انواع آجیل و خشکبار ، دمنوش تی بگ (دوبل و پرتابل جهت حمل آسان )
  • قابل استفاده برای مصارف مختلف تحت عنوان جعبه هدیه سازمانی ،گیفیت سازمانی ، جعبه شکلات هدیه سازمانی ، جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی ، جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ .
  • طراحی شده در دو نوع لیزری و نجاری
  • طراحی و ساخته شده از متریال بسیار با کیفیت و درجه یک از چوب طبیعی ، چوب راش و گردو ، پی وی سی با روکش چوب و ...
  • مستحکم ، مقاوم و بسیار ماندگار ، با دوام طولانی مدت
  • نوین و متفاوت
  • کاربردی و دارای طراحی منحصر به فرد و خلاقانه ( جدید ترین نوع هدیه تبلیغاتی شرکتی )
  • بسیار با کیفیت و دارای قیمت مقرون به صرفه

                                                   

😇مزایای هدایای تبیلغاتی چوبی لوکس باکس

هدیه های تبلیغاتی چوبی لوکس باکس ، یکی از متفاوت ترین و جدید ترین نوع هدایای تبلیغاتی لاکچری و خاص هستند و مزایای مخصوص به خود را دارند. در ادامه به برخی از این مزیت ها اشاره می کنیم.

  • جدید و متفاوت
  • خلاقانه ، صمیمی و گرم و دلنشین
  • بسیار متنوع در طرح و کاربرد
  • با توجه به متریال استفاده شده از چوب ، ماندگار و با دوام
  • ایجاد حس وفاداری بین پرسنل سازمانی و یا مشتریان بالقوه با شرکت
  • ایجاد حس اعتماد
  • دارای قیمت مناسب تر نسبت به بقیه نمونه هدایای سازمانی به عنوان پکیج سازمانی لوکس

                                                  

😇نکات مهم خرید هدیه سازمانی تبلیغاتی چوبی لوکس

این که شما می خواهید یک هدیه سازمانی تبلیغاتی لوکس و کاربردی برای پرسنل سازمانی و یا مشتریان بالقوه خود تهیه نمایید و از انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی جدید بهره ببرید ، باید حتما توجه نمایید که ویژگی هایی که باید هدایای تبلیغاتی داشته باشند را در نظر گرفته باشید. از جمله نکات مهم در خرید هدیه سازمانی تبلیغاتی چوبی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ابتدا باید به هدف شرکت و یا سازمان از اهدای هدیه تبلیغاتی توجه نمایید .
  • سپس باید به سلیقه و نیاز افراد و جامعه هدف مورد نظرتان توجه نمایید تا مخاطب علاقه مند به استفاده از جعبه هدیه سازمانی خود داشته باشد.
  • هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی باید جدید ، متفاوت و خاص باشد چراکه دلبستگی به این نوع هدایا فورا شکل می گیرد و افراد این لطف و خلاقیت شما را بی پاسخ نخواهند گذاشت .نظیر جعبه هدایای تبلیغاتی سازمانی چوبی که از جدید ترین و ایده آل ترین گزینه های پیشنهادی برای گیفت سازمانی است.
  • هدیه سازمانی مناسبتی چوبی مورد نظر باید از زیبایی ظاهری و کیفیت بالایی برخوردار باشد .
  • جعبه چوبی هدیه تبلیغاتی باید کاربردی و کارآیی داشته باشد تا مخاطب بتواند بنا بر نیاز خود از باکس هدیه سازمانی مورد نظربنابر نیاز خود استفاده نماید.
  • گیفت تبلیغاتی شرکتی باید همراه با درج لوگو و یا برند شما باشد تا بهتر و بیشتر دیده شوید و موجب تمایز برند شما از سایر برند ها شود.
  • با توجه به کیفیت ، کارآیی و نفیس بودن ،هدیه سازمانی باید از قیمت مناسب و ارزانی نیز برخوردار باشد .
  • استفاده از جعبه های اقتصادی مانند هارد باکس.
  • و در نهایت باید از یک بسته بندی شیک و مناسب جهت محافظت از هدیه تبلیغاتی برخوردار باشد.

                                                    

😇تولید کننده هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان + لوکس باکس + چاپ لوگو و برند

یافتن یک هدیه سازمانی و مناسبتی لوکس می تواند یک چالش برای بسیاری از ارگان ها ، سازمان ها در مناسبت های مختلف نظیر عید نوروز و شب یلدا باشد. به همین مظور لوکس باکس به عنوان کارخانه تخصصی تولید انواع محصولات و صنایع دستی چوبی نفیس ، انواع مختلفی از هدایای سازمانی ، مدیریتی و هدیه سازمانی خاص را برای مناسبت های مختلف مانند هدیه شب یلدا به عنوان باکس کادویی شب یلدا و یا هدیه تبلیغاتی سال نو را ارائه می کند . یکی از این موارد ، جعبه های هدیه سازمانی چوبی لوکس باکس است که با توجه به ویژگی هایی که در بالا بررسی کردیم ، بسیار کاربردی ، جذاب و لاکچری هستند .  جعبه هایی بسیار کاربردی ، خاص و خلاقانه با بهترین متریال و مواد اولیه و همراه با قیمت مناسب و ارزان را در اختیارتان قرار می دهیم تا موجب شود در زمینه فعالیت تجاری خود موفق تر گام بردارید و بیشتر شناخته شوید.

شایان به ذکر است که لوکس باکس ضمن داشتن تنوع بالایی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ، این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است تا بتوانید در صورت داشتن ایده و یا طرح انتخابی ، جعبه هدیه تبلیغاتی سازمانی مورد نظر را به طور کاملا انحصاری و با هر تعداد و تیراژی سفارشی سازی نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با چاپ و یا حک آرم و لوگو مورد نظر طراحی و ساخته شود . جهت دریافت راهنمایی و یا مشاوره و یا مشاهده نمونه جعبه های هدیه سازمانی تبلیغاتی ما می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، مراجعه نمایید تا با تنوع بسیار بالایی از انواع محصولات نفیس و ارزنده روبرو شوید.

yesو در پایان ...

امید است که در پایان بتوانید با برند لوکس باکس ، بزرگ ترین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی مدیریتی خاص و ارزان در تهران به عنوان یک برند شناخته شده و معتبر ، یک خرید فوق العاده ، با کیفیت و ارزان و اقتصادی را جهت تهیه و خرید هدیه سازمانی تبلیغاتی تجربه کنید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله تا پایان همراهی نمودید.