لوکس باکس ، بزرگ ترین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی مدیریتی خاص و ارزان

هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از اثرگذارترین روش‌های بازاریابی در حوزه‌های مختلف در سراسر جهان شناخته می‌شوند. امروزه هدایای تبلیغاتی لوکس یکی از بهترین و جذاب ترین ترفندهای تاثیر گذار در بازار یابی و برندینگ محسوب می شوند . در واقع با خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی، باعث می شوید تا کسب و کار و برند تجاریتان بیشتر شناخته و طولانی تر در ذهن مخاطبتان ثبت شود. به همین منظور شما عزیزان در فروشگاه لوکس باکس ، می توانید جدید ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی را با با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، برای کسب و کار خود تهیه نمایید و برند خود را بر روی آن حک نمایید.

در این مقاله از لوکس باکس ، می خواهیم شما را با انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی لوکس آشنا نماییم . بنابراین اگر در آستانه خرید هدایای مناسبتی - هدایا تبلیغاتی ارزان و با کیفیت ، هستید و نمی دانید که هدیه و ست مدیریتی سازمانی خود را از کجا تهیه نمایید ، می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت ، کیفیت ، تنوع و نحوه سفارشی سازی هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس باکس ، ما را همراهی کرده و خواندن این مطلب را از دست ندهید.  

                                                                        

  • هدایای تبلیغاتی چیست ؟؟؟ و مهم ترین تاثیر هدایای سازمانی مناسبتی

  • انواع گیفت و هدایای تبلیغاتی سازمانی لوکس باکس

  • ضرورت و اهمیت هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان

  • قیمت هدایای تبلیغاتی لوکس باکس

  • سوالات متداول در مورد هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس باکس

  • خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی از فروشگاه لوکس باکس

                                                                                                  

🙃هدایای تبلیغاتی چیست ؟؟؟ و مهم ترین تاثیر هدایای سازمانی مناسبتی

هدایای تبلیغاتی به محصولات و اقلامی گفته می شود که همراه با برند ، آرم تجاری ، لوگو و یا شعار یک شرکت ، سازمان و ... عرضه و ارائه می شوند . هدایای تبلیغاتی مدیریتی توسط ارگان ها ، سازمان ها در مناسبت های خاصی نظیر شب یلدا ، عید نوروز و ... به عنوان گیفت تبلیغاتی و یا پکیج سازمانی ویژه نوروز و یلدا، جعبه هدیه تبلیغاتی ویژه یلدا  به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان و یا پرسنل قرار می گیرد. در واقع از هدایای تبلیغاتی سازمانی در نمایشگاه ها ، رویداد های مناسبتی ، تبریک سال نو و شب یلدا ، استفاده می شود . حال این که چرا هدایای تبلیغاتی لوکس برای کسب و کارهای مختلف بسیار حائز اهمیت هستند ، بر می گردد به معرفی هویت سازمانی و نام تجاری مورد نظر ، افزایش آگاهی و شناخت افراد از برند و نام تجاری شما ، ایجاد حس وفاداری و بالقوه بین سازمان با مشتریان و کارمندان ، بازاریابی مکرر و در نهایت شناخته تر شدن بیشتر کسب و کار شما که ناشی از اثرات هدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس است.

🙃انواع گیفت و هدایای تبلیغاتی سازمانی لوکس باکس

با توجه به حائز اهمیت بودن تبلیغات برندینگ و بازاریابی و همچنین رقابت زیاد در میان صنایع مختلف ، شرکت ها ، سازمان ها و ارگان ها ، هدایای تبلیغاتی سازمانی از جمله موارد تبلیغات هستند که انواع بسیار متنوعی را دارند و همین تنوع هدایای سازمانی تبلیغاتی، این امکان را به کسب و کار شما می دهد تا بتوانید با داشتن حق انتخاب بیشتر ، با توجه به استراتژی  و هدف شرکت و سلیقه مخاطبان خود ، هدایای تبلیغاتی مناسب و کاربردی را انتخاب نمایید . به همین منظور ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با جدید ترین هدایای تبلیغاتی چوبی کاربردی ، خلاقانه و اختصاصی لوکس باکس آشنا نماییم . همراه ما باشید :

انواع جعبه هدیه پذیرایی تبلیغاتی چوبی سازمانی مناسبتی لوکس باکس

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

👈جعبه آجیل تبلیغاتی چوبی خشکبار پذیرایی لوکس باکس کد LB046

👈جعبه چوبی تبلیغاتی دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه لوکس باکس کد LBL55

👈جعبه هدیه سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

👈باکس کادویی آجیل و خشکبار چوبی شب یلدا لوکس باکس کد YALDA02

                                                     

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA03

👈جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

👈جعبه آجیل و شکلات سفارشی تبلیغاتی چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

تقویم تبلیغاتی سازمانی رومیزی چوبی لوکس باکس

👈 تقویم تبلیغاتی رومیزی چوبی چندکاره ماندگار لوکس باکس به همراه استند گلدان کد LB860

انواع اکسسوری چوبی تبلیغاتی سازمانی لوکس باکس

👈 گلدان تبلیغاتی هدیه ای استند گل رومیزی چوبی لوکس باکس کد LB871


 

👈ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی تبلیغاتی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

👈جعبه دستمال کاغذی چوبی تبلیغاتی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

👈جهت مشاهده تصاویر بیشتر هریک از محصولات و صنایع دستی چوبی تبلیغاتی بالا می توانید بر روی لینک آبی رنگ محصول مورد نظر کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

🙃ضرورت و اهمیت هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان

همان طور که در بالا اشاره کردیم ، هدایای سازمانی تبلیغاتی برای شرکت ها ، سازمان ها و ارگان ها مزیت های زیادی را به همراه دارد . از جمله مهم ترین مزیت های هدیه تبلیغاتی خاص و کاربرد ی لوکس باکس می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. هویت سازی برای برند و نام تجاری شما
  2. معرفی هرچه بهتر برند ، کالا و خدمات ارزنده شما
  3. ایجاد روابط دوستانه و بالقوه با مدیران ، پرسنل و سایر مشتریان
  4. ایجاد حس مثبت و افزایش وفاداری مشتریان به برند شما
  5. نشاندهنده ارزش و میزان اهمیتی است که برای مخاطب خود قائل هستید.
  6. ماندگار شدن برند و نام تجاریتان در ذهن مخاطب
  7. یک روش تبلیغاتی مکرر و مانا

                                                   

🙃قیمت هدایای تبلیغاتی لوکس باکس

عموما خرید یک هدیه تبلیغاتی مدیریتی سازمانی ارزان و با کیفیت که متناسب با سلیقه مخاطب هدف و هدف سازمان باشد ، با توجه به تنوع بالای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ، کاری دشوار و پیچیده است . اما خب اگر شما در هنگام خرید هدیه تبلیغاتی مورد نظر خلاقیت به خرج دهید و به دنبال یک هدیه سازمانی مناسبتی خاص ، متفاوت و منحصر به فرد باشید ، قطعا تاثیر هدیه سازمانی مدیریتی شما بیشتر خواهد بود. از طرف دیگر شما عزیزان در هنگام خرید هدیه تبلیغاتی سازمانی باید به قیمت هدیه تبلیغاتی مورد نظر نیز توجه نمایید تا هدیه مورد نظر متناسب با بودجه سازمان و کسب و کار شما باشد. به همین منظور و با توجه به بالارفتن اهمیت هدایای سازمانی ، بسیاری از سازمان ها و شرکت ها ، دغدغه خرید و قیمت انواع هدایای لوکس تبلیغاتی را دارند . به همین منظور ما با توجه به تنوع بسیار بالای انواع هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس باکس با تنوع قیمت ، سعی نموده ایم تا شما عزیزان بتوانید با خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه لوکس باکس ، گیفت سازمانی مورد نظر را با قیمت مناسب ، ارزان و اقتصادی تهیه نمایید. لازم به ذکر است که لوکس باکس این امکان را نیز برای آن دسته از مشتریان که تمایل به خرید تعداد بالایی از هدایا سازمانی دارند را فراهم آورده است تا با ثبت سفارش بالای 70 عدد ، قیمت هدیه تبلیغاتی موردنظر برای آن ها با قیمت عمده و با تخفیف 10 %الی 15% اعمال شود.

به طور کلی، تنوع قیمت انواع هدایای مدیریتی در فروشگاه لوکس باکس بسیار بالاست. بنابراین، این شما هستید که می‌توانید بر اساس بودجه و نیاز خودتان اقدام به خرید یکی از انواع ست‌های مدیریتی  تبلیغاتی کنید. دومین موضوع هم این است که قیمت هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس باکس بنابر نوع هدیه تبلیغاتی ، جنس و متریال استفاده شده ، نجاری و یا لیزری بودن ، ابعاد و شکل هندسی ، طراحی و کارآیی و تعداد سفارش ... تعیین می شود.  

                                                   

🙃سوالات متداول در مورد هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس باکس

coolچگونه بهترین هدایای سازمانی لوکس و خاص را انتخاب کنیم؟

برای آن که بتوانید بهترین هدیه تبلیغاتی را برای هدیه سازمانی خود انتخاب نمایید باید ابتدا هدف و میزان بودجه شرکت خود را در نظر بگیرید و سپس با توجه به آن از میان انواع محصولات موجود در بازار ، یک هدیه تبلیغاتی سازمانی را انتخاب نمایید که ضمن لوکس بودن ، جذابیت و زیبایی ، کاربردی نیز باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد که همه ی این قابلیت و ویژگی ها در هدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس باکس به وضوح دیده می شود.

coolهدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس باکس با استفاده از چه متریالی طراحی و ساخته شده اند ؟

تمامی محصولات نفیس و جعبه هدیه سازمانی مناسبتی لوکس باکس به دو صورت نجاری و لیزری و با تنوع بالا در مواد اولیه از چوب طبیعی ، چوب گردو ، راش ، ام دی اف با روکش چوب ، پی وی سی با روکش چوب ، هارد باکس تبلیغاتی و ... با تنوع بالا در ابعاد ، کارآیی و شکل هندسی تولید و عرضه می شوند.

coolپرفروش ترین هدایای سازمانی صنایع دستی چوبی لوکس باکس کدامند؟

با توجه به تنوع بالای محصولات تبلیغاتی لوکس باکس ، شما عزیزان باید با توجه به زمینه کسب و کار و یا هدف شرکت ، هدیه سازمانی مورد نظر را تهیه نمایید . اما قابل ذکر است که جعبه های پذیرایی رومیزی چوبی لوکس باکس و هارد باکس طرفداران بسیاری را دارند و توانسته اند تا مورد استقبال زیاد قرار گیرند .

coolبسته بندی هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس باکس چگونه است؟

هدایای سازمانی  و گیفیت های تبلیغاتی لوکس باکس  به منظور محافظت از آن ها وجلوگیری از وارد شدن هر گونه آسیب و خدشه، به وسیله ضربه گیر و حبابی در نهایت دقت و ظرافت بسته بندی و سپس داخل کارتن های زیبا و جذاب قرار می گیرند .

                                                  

cool مزایای خرید هدایای سازمانی صنایع دستی چوبی لوکس باکس چیست؟

هدایای سازمانی صنایع دستی چوبی لوکس باکس  با توجه به هویت و اینکه از جمله صنایع دستی نفیس ومطابق با فرهنگ ایرانیان هستند و جنس مستحکم و مقاومی که از چوب ، یک متریال کاملا طبیعی دارند ، بسیار با کیفیت بوده و با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارند ، زیبا ، جذاب ، چشم نواز ، کاربردی ، ماندگار و بادوام بوده و برای تبلیغات مکرر، بهترین گزینه پیشنهادی هستند. این محصولات چوبی به عنوان باکس و جعبه هدیه سازمانی تبلیغاتی ، یک  یادگاری مناسب از فرهنگ و هنر ایرانی بوده که زینت بخش منازل یا محل کار مخاطبان هستند. از طرفی کاربردی بودن بسیاری از محصولات صنایع دستی وجه تمایز آنها با سایر هدایای تبلیغاتی خواهد بود.

coolقیمت هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس باکس بر چه اساس است ؟

قیمت تمامی نمونه هدایای سازمانی و تبلیغاتی لوکس باکس بر اساس جنس و متریال استفاده شده ، نوع نجاری و یا لیزری بودن ، ابعاد و یراق آلات استفاده شده و تعداد سفارش ، قیمت گذاری می شوند و شایان به ذکر است که اگر تعداد سفارشات شما عزیزان حداقل 70 عدد باشد ، قیمت هدایای تبلیغاتی لوکس باکس با قیمت عمده لحاظ می شود.

coolآیا امکان خرید حضوری جعبه هدیه تبلیغاتی سازمانی وجود دارد؟

بله لوکس باکس برای مشتریان خود و با توجه به احترام و ارزشی که برای آن ها قائل است ، امکان خرید حضوری و غیر حضوری را فراهم آورده است .

آدرس جهت مراجعه حضوری :

تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

coolبه دنبال خرید گیفت مدیریتی سازمانی ارزان و با کیفیت هستید اما نمی دانید از کجا تهیه نمایید ؟ !!!

فقط کافیست که مدل‌های مختلف هدایای مدیریتی و گیفت تبلیغاتی سازمانی موجود در فروشگاه لوکس باکس را بررسی کنید. تنوع قیمت ست‌های مدیریتی فروشگاه لوکس باکس بسیار بالاست. بدیهی است که ارزان بودن هدایای تبلیغاتی لوکس باکس دلیلی بر کیفیت پایین آن ها نیست چراکه خرید ارزان و با کیفیت محصولات و هدایای سازمانی لوکس باکس ناشی از خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه لوکس باکس است.

coolآیا امکان طراحی و سفارشی سازی جعبه هدیه تبلیغاتی لوکس باکس همراه با چاپ و یا حک لوگو وجود دارد ؟

بله کارخانه لوکس باکس برای آن دسته از مشتریانی که هدایای سازمانی مناسبتی را با تعداد بالا می خواهند ، این امتیاز را قائل شده است که بتوانند با راهنمایی و مشاوره کارشناسان لوکس باکس و یا با ارائه طرح و ایده مورد نظر ، بتوانند هدیه سازمانی خود را کاملا انحصاری و شخصی تولید نمایند.

coolدرج لوگو روی هدایای لوکس سازمانی تبلیغاتی لوکس باکس امکان پذیر است؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد هدایای تبلیغاتی مدیریتی وجود دارد این است که می‌توان روی آن‌ها لوگوی سازمان را درج کرد؟ واقعیت این است که این موضوع بستگی به تعداد سفارشات و جعبه ست سازمانی شما دارد.

                                                   

🙃خرید هدیه تبلیغاتی مدیریتی از فروشگاه لوکس باکس

اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی لوکس مدیریتی را دارید اما نمی دانید که از کجا باید هدیه تبلیغاتی سازمانی خود را تهیه نمایید !!! پیشنها ما به شما عزیزان لوکس باکس ، تنها و بزرگ ترین تولید کننده انواع جعبه های تبلیغاتی چوبی در تهران است که با ورود به وب سایت فروشگاه لوکس باکس با تنوع بالایی از محصولات تبلیغاتی از جعبه پذیرایی تبلیغاتی سازمانی گرفته تا اکسسوری و تقویم رومیزی تبلیغاتی، مواجه می شوید که با داشتن حق انتخاب بیشتر و بررسی کامل و همه جانبه صنایع دستی چوبی تبلیغاتی لوکس باکس می توانید یک خرید ارزان و هوشمندانه را با ما تجربه نمایید.

yesسخن آخر

در این مطلب از لوکس باکس  شما را با هدایای لوکس تبلیغاتی ، مزایا و فواید هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه آشنا کردیم. به‌علاوه، گفتیم چه نوع هدایایی را می‌توانید انتخاب کنید تا در ذهن مخاطبانتان ماندگار شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره نیز می‌توانید با ما در تماس باشید. در یک کلام باید بگوییم از قدرت شگفت‌انگیز هدایای تبلیغاتی مدیریتی لوکس باکس غافل نشوید. امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده برایتان مفید واقع شده باشد .