معرفی جعبه های چوبی مقوا و شیشه ای  کادو هدیه لوکس باکس برای تولد پدر و مادر

                                                  

یکی از چالش هایی که ما در زندگی با آن مواجه هستیم ، خرید هدیه و کادو برای عزیزانی است که دوستشان داریم و به بهانه های مختلف می خواهیم آن ها را خوشحال کنیم . به ویژه پدر و مادر که از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در واقع ما با تهیه یک هدیه لوکس برای تولد پدر و مادر سعی داریم تا به پاس زحماتی که طی این سال ها برای ما متحمل شده اند ، جایگاه مقدس آن ها آن را محترم شمرده و از آن ها قدردانی کنیم . برای هدیه تولد مادر و پدر لازم نیست تا یک هدیه گران قیمت را بخرید همین که سعی کنید یک هدیه مطابق با نیازو سلیقه شخصی آن ها را همراه با خلاقیت ، شورو ذوق برای روز تولد آن ها آماده کنید ، کافی است . با این کار ضمن خوشحال کردن آن ها ، این نکته را به آن ها یادآور می شوید که چقدر برای شما با ارزش و گرانقدر بوده اند که شما با صرف زمان ، وقت و خلاقیت شخصی خود سعی کرده اید تا یک هدیه ماندگارو هنری را تدارک ببینید و در روز تولدشان آن ها را سورپرایز کنید . البته علاوه بر خلاقیت با روش های نوین و جدید نظیر باکس های هدیه گل ویژه تولد لوکس باکس، نیز می توان یک هدیه خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای عزیزان خود رقم زد .

🥰ما در این مقاله سعی کرده ایم تا با ارائه پیشنهادات و ایده های جذاب و لوکس برای روز تولد عزیزانتان ، شما را در خرید یک هدیه متفاوت و جذاب همراه با قیمت مقرون به صرفه راهنمایی کنیم ، پس در ادامه با ما همراه شوید تا با به بررسی و معرفی انواع جعبه کادو بپردازیم :

  1. ایده های جذاب سورپرایز هدیه تولد پدر و مادر

  2. ایده هدایای دست ساز هدیه روز تولد پدر و مادر

  3. چندین هدیه خاص برای تولد پدر و مادر

  4. باکس هدیه کادو گل ویژه تولد لوکس

  5. انواع جعبه های چوبی مقوا و شیشه ای کادو هدیه ویژه روز پدر و مادر

  6. سایت فروشگاهی خرید آنلاین انواع جعبه های کادو ویژه تولد لوکس باکس

                                                  

😉ایده های جذاب سورپرایز هدیه تولد پدر و مادر

برای این که شما در روز تولد عزیزان خود بتوانید آن ها را غافل گیر نمایید و  شادی و خوشحالی را بر روی لب آنها بنشانید ، ما لیستی از ایده های سورپرایز تولد را برای شما شرح داده ایم که می توانید با ایده گرفتن از آن ها ، یک روز به یادماندنی را رقم بزنید :

- ترتیب دادن یک جشن تولد در یک رستوران شی

- غافل گیر کردن آن ها در محل کارشان

-  برنامه ریزی برای یک سفر به همراه آ نها

-   برگزاری یک جشن تولد خانوادگی کوچک، اما گرم و صمیمانه

و ...

😉ایده هدایای دست ساز هدیه روز تولد پدر و مادر

  • کاردستی گل‌های کاغذی: یک دسته گل یا سبد گل از مجموعه‌ای از گل‌های مورد علاقه‌ی او را می‌توانید با کاغذهای رنگی و فوم های رنگی درست کنید و آن را با ربان و تور تزیین کنید .

  • دفترچه ‌ای از جنس خاطرات قدیمی با عکس های قدیمی : برای این کار می توانید عکس های مورد علاقه خود را پرینت بگیرید و سپس آن ها را در یک دفترچه خاطرات زیبا بچسبانید و به روش های مختلف آن را تزیین نمایید .

  • آماده کردن یک دسر یا شیرینی خانگی : کیک یا دسرهایی با دستورالعمل‌های ساده انتخاب کنید و در نهایت آنها را برای روز تولد تزیین کنید. روی کیک می‌توانید با استفاده از شکلات، تبریک روز تولد  یا نام او را بنویسید و در نهایت دور هم نوش جان کنید.

  • کارت پستال رنگی تبریک روزتولد : می توانید یک کارت پستال را به بهترین شکل ممکن با عشق و علاقه با فوم و مقوا همراه با اکسسوری ها ی تزیینی ، روبان و ... تزیین نمایید .

  • و....

                                                  

😉چندین هدیه خاص برای تولد پدر و مادر

پدر و مادرها از عزیزترین افراد زندگی ما هستند. تقدیر و تشکر از بودنشان در تمامی لحظات زندگی ما، تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. تولد بهترین روز برای هر فردی است و تمامی افراد سعی می کنند تا در این روز شخص مقابل خود را با بهترین هدایا سورپزایز کنند . چه کسانی عزیز تر از پدر و مادر . برای یافتن بهترین و هیجان انگیز ترین هدیه برای این روزباید بدانید که مادر و پدرتان به چه چیزهایی علاقه مند هستند و چه چیزی را ارزشمند می دانند. بدین جهت می توانید با تهیه هدیه ویژه روز تولد آن ها و تزیین این هدایا با باکس های هدیه گل لوکس و فانتزی ، یک هدیه بسیار لوکس و زیبا را به آن ها تقدیم کنید . برای هدایای روز تولد پدر و مادرخود ،  پیشنهاداتی را به شما ارائه خواهیم نمود که می توانید بر حسب سلیقه و بودجه خود آن را به عنوان هدیه تهیه نمایید.

بهترین هدیه تولد پدر

اصولا خریدن یک کادو برای پدران که در عین زیبایی ، کاربردی هم باشد ، کار سختی است که با توجه به این نکته که دقیقا چه چیزی را دوست دارد و به چه چیزی نیاز دارد؟ هدیه موردنظر را انتخاب کنید مانند :

👈بهترین هدیه تولد مادر

شاید خریدن هدیه تولد برای مادر ها آنقدر سخت نباشد ، زیرا انقدر که قلب‌هایشان مهربان است و هرچیزی که بخریم خوشحال می‌شوند. اما بعضی از کادوها هستند که مادرها را بیشتر خوشحال می‌کنند مانند :

  • طلا و جواهرات و زیورآلات

  • استند جواهرات چوبی لوکس و فانتزی ، هدیه تولد برای مادر و جواهراتش

  • کیف پول

  • شال و روسری

  • ظرف و ظروف کریستال و لوکس

  • خرید لوازم خانه و آشپزخانه

  • عطر و ادکلن

  • وسایل برقی شخصی مثل اتومو، دستگاه ویو

  • و قرار دادن هدیه ارزشمندتان در جعبه کادویی هدیه لاکچری خاص لوکس باکس برای روز مادر

                                                  

😉باکس هدیه کادو گل ویژه تولد و انواع آن

یکی از ارزشمند ترین کارها در دنیای امروزی و صنعتی ، ابراز علاقه و محبت به کسانی است که دوستشان داریم ، تنها با یک بهانه ی کوچک می توان دل آن ها را با اندک بهانه ای شاد کرد . معمولا همه ی ما برای عزیزان خود در زوز تولدشان با توجه به بودجه خود تدرکاتی را می بینیم که می توان برای زیبا تر کردن این هدایا ، از انواع جعبه کادو چوبی شیشه ای مقوایی و هاردباکس لوکس باکس، استفاده کرد . جعبه های کادویی می تواند به هدایای شما رنگ و جلایی نو و تازه ببخشد.جعبه هایی در طرح و شکل های مختلف در ابعاد و متریال متفاوت چوب طبیعی ، ام دی اف با روکش چوب ، شیشه ای و مقوایی و یا هاردباکس برای سورپرایز کردن و مناسب برای هدیه روز تولد ، می توان آن ها را با گلبرگ های خشک ، کاغذهای رنگی و یا پوشال همراه با گل های مصنوعی و یا طبیعی تزیین نمود که در این صورت ضمن این که هدیه شما زیبا و جذاب تر به نظر می رسد ، مخاطب شما به دلیل پوشیده بودن هدیه بیشتر غافل گیر شده و علاوه بر این طرح و رنگ زیبای جعبه های کادویی، هدایای شما را چشم نوازتر خواهد کرد . بنابراین برای زیبا تر کردن هدایای خود، می توانید انواع جعبه های کادویی زیبا را از لوکس باکس بخواهید.

😉انواع جعبه های چوبی مقوا و شیشه ای کادو هدیه ویژه روز پدر و مادر

جعبه های هدیه و کادو مناسب روز تولد لوکس باکس ، انواع مختلفی دارد که می توان بر اساس جنس و شکل ظاهری آن ها را به شکل های مختلفی تقسیم کرد مانند:

👈جعبه گل هدیه کادو چوبی لوکس باکس کد LB200

یک جعبه هدیه و کادویی نقلی و جادار ، زیبا و جذاب که با جنسی که از ام دی اف با روکش کلاسیک و به رنگ مشکی دارد ، می توان هدیه تولد خود را در آن بگذارید و در کشویی که در طراحی این باکس هدیه تعبیه شده است ، گلبرگ و یا گل های زیبا و رنگارنگ قرار دهید و عکس مخاطب خود را با استیکرهای مولتی و چسبی از داخل بر روی قسمت داخلی درب بچسبانید .

👈جعبه کادو هدیه چوبی لوکس باکس کد LB272-W

 یک باکس نفیس و بسیار لاکچری با فضای یک تیکه و بدون پارتیشن همراه با پارچه مخمل قرمز رنگ که در قسمت داخلی جعبه آستر کشی شده و جلوه ای بی نظیر را به این باکس بخشیده است . یک باکس هدیه و کادو چوبی با جنسی از ام دی اف با کیفیت با پوشش رنگی و به رنگ سفید همراه با یراق آلات فلزی و درجه یک ،  یک باکس کادو تولد جذاب و ایده آل است که ارزش هدیه شما را دو چندان می کند.

👈جعبه شیشه ای هدیه گل جواهرات لوکس باکس کد LB601-G

یک باکس شیشه ای با جنسی از پروفیل برنجی آبکاری شده و رنگ ثابت همراه با پایه های فلزی و زیبا و بدون پارتیشن بندی داخلی که این امکان را به شما می دهد تا هدیه خود را با سلیقه شخصی خود همراه اکسسوری های تزیینی و گل های رنگی داخل باکس قرار دهید و یک هدیه لوکس و متفاوت را تقدیم مخاطب خود کنید .

جعبه هدیه هاردباکس لوکس باکس : دسته ای دیگر از باکس های هدیه و کادو تولد که در طرح و رنگ های مختلف توسط افراد با ذوق و خلاقی در نهایت دقت طراحی و در ساخت این باکس های سخت از مقوای سخت و ضخیم و باروکش های متنوع استفاده می شود . بسته بندی هدیه با این باکس های سخت ، در عین سخت و محکم بودن ظاهر و حفظ کالا از هر گونه آسیب ، موجب می شود تا هدیه شما بسیار لوکس ولاکچری به نظر برسد .

😉سایت فروشگاهی خرید آنلاین انواع جعبه های کادو ویژه تولد لوکس باکس

لوکس باکس تنها یک سایت فروشگاهی آنلاین جعبه هدیه نیست ، بلکه یک کارخانه تولیدکننده انواع باکس های چوبی شیشه ای مقوایی هاردباکس لوکس و فانتزی است که توانسته است تا با پشتیبانی و تکیه بر تیم هنرمند و کارشناس خود در این زمینه ، انواع باکس های مختلف را در دسته بندی های مختلف نظیر جعبه ساعت و جواهرات ، باکس هدیه گل ، جعبه پذیرایی دمنوش و آجیل و ... باکس های با کیفیت و زیبایی را در بالاترین درجه هنری همراه با قیمتی مقرون به صرفه را به بازار عرضه کند . شما عزیزان برای مشاهده جعبه هدیه و کادو چوبی ، شیشه ای و هاردباکس مقوایی لوکس باکس به وب سایت مجموعه تولیدی لوکس یاکس ، مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید .

yesحرف آخر ...

در خرید هدیه برای پدر و مادر کم نگذارید!

مجموعه لوکس باکس ،  سعی بر آن دارد که به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود خدمت رسانی کند .ما با ارائه متنوع ترین محصولات خرید اینترنتی و آنلاین انواع جعبه های کادو را آسان کرده ایم. ما با عشق و افتخار این مسیر را آغاز کرده ایم و معتقدیم جلب رضایت شما ، ارزشمند ترین سرمایه ایست که می توان آن را داشت و خواهشمندیم با نظراتتان ، فروشگاه لوکس باکس را در این مسیر یاری دهید. سپاسگزاریم که ما را در این مقاله همراهی نمودید.