پیشنهادهای ویژه برای جعبه کادویی هدیه لاکچری خاص لوکس باکس برای روز مادر

                                                  

مادر واژه ای است به وسعت تمام هستی. عزیزترین فرد در زندگی هر انسان که تا آخر عمر فراموشش نخواهد کرد. به پاس قدردانی از همه تلاش‌های مادران باید هدیه ای در خور و شایسته را تهیه نمود که مسلما هدیه روز مادر هرچیزی که باشد نمی تواند جبران ذره ای از زحمات ایشان باشد . اگرچه مادران حتی با دریافت یک شاخه گل هم آن قدر خوشحال و احساساتی می شوند که دیدن این صحنه برای هر فرزندی شیرین و دلچسب است اما مرسوم است تا با توجه به بودجه ای که داریم بهترین هدیه را برای آنها در این روز عزیز تهیه کنیم . ولی ما برای خوشحال کردن همسران و مادرهای خود به دنبال ایده هایی ناب و جذاب برای این روز هستیم که باکس و جعبه های هدیه گل چوبی و مقوایی هاردباکس لوکس باکس ، نمونه ای از این ایده ها هستند که هدیه شما را خاطره انگیز و ارزشمند تر می کنند.

🤗با نزدیک تر شدن به این روز، شما هم به دنبال پیشنهادات ویژه ای برای هدیه روز مادر هستید ، بنابراین همراهی با ما را از دست ندهید و در ادامه با ما باشید تا شما را با ایده هایی ناب برای تهیه هدیه روز مادر و یا خرید آنلاین انواع جعبه های کادو ویژه ولنتاین در مناسبت های گوناگون ، آشنا نماییم :

  1. روز مادر

  2. فرهنگ جهانی روز مادر

  3. بهترین هدایای روز مادر

  4. هدایای دست ساز ویژه روز مادر

  5. ایده تزیین هدیه روز مادر به سبکی خاص و متفاوت

  6. پک و باکس هدیه روز مادر

  7. انواع باکس هدیه و کادو روز مادر لوکس باکس

  8. بهترین جعبه هدیه چوبی و مقوایی هاردباکس لوکس را از کجا بخریم ؟

😇روز مادر

احترام به جایگاه مادران در همه فرهنگ ها و مذاهب جهان وجود دارد، به طوری که جوامع و ملت های مختلف زمان های متفاوتی را برای گرامی داشت مقام مادران اختصاص داده اند ، اما در کشور ما هرساله با فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ،ریشه سلسه ولایت و امامت ، گل سر سبد همه بانوان دنیا ، یعنی بیستم جمادی الثانی روز مادر فرا می رسد و این روز جشن گرفته می شود.

😇فرهنگ جهانی روز مادر

در کشور های مختلف، روز مادر در تاریخ های مختلفی برگزار می شود. هر کشوری با فرهنگ خاص خود برای انتخاب روز مادر سمبل و دلیلی دارد که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

استرالیا : استرالیایی ها دومین یکشنبه ماه مه را روز مادر تعیین نموده ولی این روز تعطیل عمومی نیست. استرالیایی ها در این روز به مادران خود هدیه می دهند.

پرتغال : اولین یکشنبه ماه مه ، روز مادردر پرتغال و یک روز تعطیلی غیر رسمی است که گاهی با روز کارگر هم زمان می گردد.

کشورهای عرب : روز 21 مارس روز مادر در بیشتر کشورهای عربی است. علت نام گذاری روز مادر در کشورهای عربی ، داستان مادر بیوه ای است که یک روزنامه نگار به نام امیر وقتی این داستان را شنید ، مادری که او تمام زندگی اش را صرف بزرگ کردن پسرش و پزشک نمودن او کرد و این امر سبب شد تا او روزی با نام روز مادر را به همه معرفی کند.

ژاپن : روز مادر در دومین یکشنبه ماه مه در ژاپن برگزار می شود. مردم ژاپن در روز مادر انواع گل مانند میخک و رز را به عنوان هدیه به مادرانشان می دهند.

فرانسه : در فرانسه به دلیل هشدارهای کم بودن میزان زاد ولد تصمیم گرفته شد تا از مادران خانواده های بزرگ قدردانی شود. آخرین یکشنبه ماه مه فرانسه ، در روز جشن مادران به طور رسمی از مادران فرانسوی قدردانی می شود.

                                                  

😇بهترین هدایای روز مادر

از آن جا که مادران از جمله اشخاص بسیار ارزشمندی برای ما هستند ، ما با فرارسیدن روز مادر به دنبال بهترین هدایا برای آن ها هستیم تا لبخند رضایت و شادی را بر روی لب آن هابنشانیم به همین جهت به دنبال بهترین هدایا هستیم که البته شما هدیه تان را باید بر اساس علاقه مندی های مادرتان و بودجه خود انتخاب نمایید و با محبت و عشق آن را به مادر خود تقدیم کنید . از جمله بهترین هدایای روز مادر عبارت اند از :

_ طلا و جواهرات

_ خرید عطر و ادکلن

_ کارت هدیه

_ ساعت مچی زنانه

_ لباس و بلوز زنانه و زیبا

_ لوازم آرایشی و بهداشتی

_لوازم خانه و آشپزخانه

😇هدایای دست ساز ویژه روز مادر

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید ، برای هدیه روز مادر خود ، هدیه ای با سلیقه خود را با نهایت شوق ، ذوق و عشق آماده کنید و با صرف زمان ، سلیقه و خلاقیت شخصی به او نشان دهید که چقدر برای گرانقدر و ارزشمند است ، با ما هراه شوید تا چند ایده هدیه دست ساز ویژه روز مادر را به شما معرفی کنیم :

                                                                       

-     دسته گل کاغذی روز مادر : با استفاده از كاغذهای رنگی و فوم و مقوا می توانید یک  دسته گل كاغذی بسیار زیبایی رادرست كنید كه تا مدت ها پس از روز مادر هم ماندگار خواهد ماند .               

-      تابلوی خاطرات مادر : برای این کار کافی است که بر روی یک سطح شیشه ای ویا مقوایی ، تعدادی از عکس های قدیمی و جدید از مادر خود را با چسب بچسبانید و آن را با روبان و یا کنف تزیین نمایید .

                                                                          

-          گیفیت هدیه ویژه روز مادر :برای این کار کافی است تا یک بالش کوچک در ابعاد کوچک را درست کنید و آن را با دست نوشته های زیبا و یا گلدوزی تزیین نمایید .

                                                                        

-          تابلوی دست نویس زیبا : برای درست کردن یک تابلوی زیبا می توانید یک تکه چوب را همراه با جملات زیبا و عاشقانه و دستنویس تزیین کنید و یا با نمد و فوم و برش شکل های زیبا آن را تزیین نمایید .

                                                                       

-    جا جواهری دیواری و یا ایستاده : برای درست کردن جاجواهری بر اساس سلیقه خود می توانید آن را در طرح و شکل های مختلفی اجرا نمایید . برای این کار یک تخته سه لا و تعدادی چوب استوانه ای و یا چوب بستنی  را نیاز دارید تا بر حسب نظر خود آن را در کنار هم بر روی دیوار بچسبانید .

-       و ایده های متفاوت دیگر که به سبک سلیقه ، خلاقیت و شوق و ذوق شما برای غافل گیر کردن مادرتان بستگی دارد . اما با اعطای این هدایای شخصی و دست ساز به مادرتان باعث می شوید كه مادرتان احساس خاص و ویژه بودن داشته باشد و این هدیه برای او خاطره انگیز تر باشد.

😇ایده تزیین هدیه روز مادر به سبکی خاص و متفاوت

اگر شما هم می خواهید  امسال ، روز مادر متفاوت تری را برای مادر و همسرتان رقم بزنید ، بهتر است ایده هایی خلاقانه را اجرا کنید که جدید باشد  که ما درادامه می خواهیم با ارائه چند پیشنهاد خلاقانه روز مادر را برای شما متفاوت تر کنیم . برای روز مادر بهتر است تا در کنار هدیه ای که تهیه می کنید ، چند شاخه گل نیز بخرید . بدین جهت برای قراردادن هدیه خود در کنار چندین گل زیبا ، می توانید با خرید جعبه کادو چوبی مقوایی هاردباکس لوکس، ضمن قرار دادن هدیه خود داخل جعبه ، چندین گل مصنوعی و یا گلبرگ خشک را داخل قسمتی از جعبه هدیه گل ویژه روز مادر خود قرار دهید که در این صورت کادوی شما علاوه بر این که لوکس تر و جذاب تر خواهد بود ، موجب می شود تا هدیه شما ارزشمند تر جلوه کند. ضمن این که شما عزیزان می توانید داخل این باکس های کادو و هدیه لوکس و فانتزی را با انواع کاغذهای رنگی ، گل ، پوشال و گلبرگ های خشک تزیین نماید که این امر کاملا سلیقه ای می باشد .

😇پک و باکس هدیه روز مادر

امروزه پک و باکس های هدیه گل چوبی و مقوایی لوکس، برای کادوی روز مادر و روز زن ، یک انتخاب زیرکانه و هوشمندی است که می توانید چندین هدیه خود را همراه با گل در یک مجموعه شکیل و لوکس به وی تقدیم نمایید . شاید شما هم در گالری ها و فروشگاه های مختلف در سطح شهر نمونه ای از این باکس های لوکس را دیده باشید ، اما پیشنهاد ما به شما همراهان ، انواع جعبه کادو هدیه چوبی و مقوایی هاردباکس لوکس باکس است که با داشتن طراحی منحصر به فرد در طراحی خود ، می توانید هدیه خود را همراه با گل های مصنوعی و یا گل خشک همراه با پوشال های رنگی و زیبا با استیکر های طلایی مدل دوست داشتن به مخاطب خود تقدیم کنید و یک هدیه بسیار لوکس و جذاب و در عین حال متفاوت را به او بدهید و برای مدت طولانی در ذهن او ماندگار شوید .

                                                  

😇انواع باکس هدیه و کادو روز مادر لوکس باکس

با وجود نمونه جعبه و باکس های هدیه و کادو در طرح و شکل های مختلف در بازار ، جعبه های کادو چوبی و مقوایی هاردباکس لوکس باکس با نمونه های کارگاهی از هر لحاظ قابل مقایسه نبوده و دارای ارزش هنری بیشتری در طرح و ساخت می باشد . باکس هایی که با استفاده از مواد اولیه درجه یک از چوب طبیعی ، ام دی اف با روکش و پوشش رنگی همراه با یراق آلات فلزی و چوبی توسط افراد هنرمندی به وسیله دستگاه لیزر و یا نجار (حاصل هنر دست ) با پارتیشن بندی داخلی و پرتابل و یا بدون تقسیم بندی و با داشتن فضای یک تیکه در شکل و رنگ های مختلف طراحی شده اند و این قابلیت را نیز دارند تا بتوان از آن ها در صنایع مختلفی نظیر طلا و جواهرات ، هدیه گل ، ساعت و زیورآلات و ... به عنوان یک بسته بندی شکیل ، فانتزی و لوکس مورداستفاده قرار بگیرند .

جعبه کادو و هدیه لوکس باکس ، انواعی مختلفی دارند که در اینجا بر اساس نوع جنس و متریال به دسته های مختلف تقسیم می کنیم ، نظیر :

چوب طبیعی : باکس های هدیه گل چوب طبیعی لوکس باکس با استفاده از چوب طبیعی به عنوان یک متریال عالی و درجه یک و استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر هر گونه ضربه و آسیب ، توسط نجار ، حاصل هنر دست بوده و با دقت و ظرافت بیشتری ابزار خورده شده و چون مدت زمان بیشتر و بهترین نوع مواد اولیه در طراحی و ساخت آن ها به کار رفته است ، دارای ارزش هنری بیشتری نسبت به بقیه نمونه جعبه ها بوده و مسلما قیمت آن ها نیز بیشتر می باشد. مانند

👈جعبه کادو هدیه چوبی لوکس باکس کد LB137:

                                                                     

ابعاد : 9 * 13.5 * 19.5

جنس : چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

                                                   

ام دی اف با روکش چوب و یا پوشش رنگی : دسته دیگر از انواع جعبه های هدیه و کادو لوکس باکس ، جعبه های هدیه ام دی اف با روکش چوب و یا پوشش رنگی است که ام دی اف نیز به عنوان یک فرآورده چوبی فشرده شده با چگالی متوسط ، دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد که این نوع از باکس های هدیه گل چوبی توسط دستگاه سی ان سی با دقت فراوان طراحی و تولید شده و دارای قیمت مناسب تری نسبت به نمونه باکس های کادو چوب طبیعی لوکس باکس هستند مانند:

👈جعبه گل هدیه کادو چوبی لوکس باکس کد LB271:

                                                                   

ابعاد : 11 * 19 * 25

جنس : ام دی اف

لولا : فلزی

رنگ : قهوه ای تیره

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

جعبه کادو شیشه ای لوکس باکس : این مدل از جعبه ها با جنسی از پروفیل برنجی ، نوعی ورقه فلزی مقاوم و مستحکم ، منعطف ، براق همراه با یراق آلات فلزی آبکاری شده ورنگ ثابت و شیشه شفاف سه میل با پارتیشن بندی داخلی متفاوت در ابعاد مختلف سبکی جدید از جعبه های هدیه و کادو هستند که این امکان را به مخاطب می دهد تا محتویات داخلی جعبه را مشاهده نماید . باکس های بسیار لوکس  و جذاب برای انواع هدایا ی نفیس که جلوه ای ایده آل را به هدیه شما می بخشد . مانند

👈جعبه جواهرات کادو هدیه شیشه ای لوکس باکس کد LBL601-G

ابعاد : 8* 15 * 20

جنس : شیشه

یراق آلات : فلزی

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

مقوایی وهاردباکس : جعبه هدیه مقوایی و هاردباکس لوکس باکس نمونه ای از دیگر جعبه های هدیه گل هستند که در طرح و شکل های مختلف با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، مقوا های ضخیم و چندلایه در شکل های مختلف طراحی و تولید می شوند . این نوع از باکس ها ، یک نوع بسته بندی سخت و محکم برای انواع کالا ها هستند که ضمن ظاهر زیبا ، لوکس و لاکچری ، با داشتن جنسی از مقوای سخت و ضخیم همراه با روکش های مختلف ساخته می شوند و قابلیت استفاده در صنایع مختلف مانند زیور آلات، ساعت، لوازم آرایشی، عطر، هدایای تبلیغاتی، صنایع دستی، گل ، شکلات و شیرینی و در کل هر نوع کالای لوکس و گرانبها را دارند .

😇بهترین جعبه هدیه چوبی و مقوایی هاردباکس لوکس را از کجا بخریم ؟

با توجه به مطالبی که در قسمت بالا شرح داده شد ، می توانید یا اطمینان خاطر ، جعبه کادو چوبی مقوایی هاردباکس خود را از لوکس باکس ، تنها کارخانه تولیدکننده انواع جعبه های لوکس و فانتزی در دسته بندی های مختلف مانند ساعت و جواهرات ، پذیرایی و آجیل ، وکادویی و ... تهیه و خریداری نمایید. باکس های بسیار با کیفیت ، لوکس و زیبا که با استفاده از بهترین وبا کیفیت ترین متریال توسط افراد کارشناس و با مهارت در این زمینه طرحی و تولید می شوند ، که ضمن کیفیت دارای قیمت مقرون به صرفه ای هستند و می توانید به صورت اینترنتی وبا صرف اندک زمان، بهترین جعبه هدیه گل چوبی و مقوایی را برای مناسبت های مختلف مانند روز مادرو وروز پدر و یاروز ولنتاین ، همراه با ایده تهیه و ساخت جعبه هدیه ولنتاین  ، جعبه کادویی مورد نظرخود را ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود. برای آموزش و ایده گرفتن تهیه و ساخت جعبه هدیه کادو لاکچری با کلیک بر روی لینک آبی رنگ بالا به مقاله مربوطه منتثل خواهید شد. 

yesو در پایان ...

لوکس باکس با توجه به تنوع بالای محصولات چوبی فانتزی و شیک خود در دسته بندی های مختلف سعی نموده است تا انواع جعبه های هدیه کادو چوبی شبشه ای و هاردباکس را برای مناسبت های مختلف مانند روز مادر و یا جعبه های چوبی مقوا و شیشه ای کادو هدیه لوکس باکس برای تولد پدر و مادر ، را در طرح و ابعاد مختلف ، ارائه دهد تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده ، جعبه هدیه کادو چوبی مورد نظرتان را با قیمتی ارزان و مناسب اما با کیفیت عالی و درجه یک تهیه نمایید.