سایت فروشگاهی خرید آنلاین  انواع جعبه های کادو ویژه ولنتاین لوکس باکس

                                                  

روز ولنتاین ، روز عشاق و عشق است . اما چیزی که مهم است باید تاریخ دقیق این روز را بدانیم تا بتوانیم در این روز بهترین اتفاقات را برای کسی که دوستش داریم ، رقم بزنیم . بدین جهت باید از الان برای خرید هدیه و کادو و قدردانی از مخاطب خاص خود ، اقدام کنیم . روزی که یکی از باشکوه ترین و زیباترین روزهای سال برای ابراز عشق و دوست داشتن به کسانی است که دوستشان داریم . معمولا در این روز هرشخصی با توجه به بودجه و سبک سلیقه خود و طرف مقابلش یک مجموعه و پک هایی از شکلات ، کاکائو ، پاستیل را همراه با گل و هدیه را تهیه می کنند که می توان آن ها را به طرزهای مختلفی تزیین و بسته بندی کرد ، اما با وجود جعبه های کادو ولنتاین چوبی و هاردباکس لوکس ، دیگر جایی برای فکر کردن برای تزیین هدایای ولنتاین باقی نمی ماند و شما عزیزان می توانید با تهیه و خرید بهترین جعبه کادوی چوبی مقوا هاردباکس شیک ارزان ویژه ولنتاین  ، یک پک هدیه های زیبا و جذاب را برای شگفت زده کردن مخاطب خود در این روز زیبا داشته باشید و به یادماندنی ترین هدیه و اتفاقات خوش را برای او رقم بزنید.

🥰با ما همراه باشید تا شما را با تاریخچه ولنتاین و روز عشق و تهیه پک و باکس هدیه گل وانتاین ارزان و شیک از سایت فروشگاهی خرید آنلاین  انواع جعبه های کادو ویژه ولنتاین لوکس باکس ، آشنا نماییم :

  1. ولنتاین به چه روزی گفته می شود؟؟؟

  2. جالب ترین مراسمات ولنتاین در کشور های مختلف

  3. روز ولنتاین چی بخریم ؟؟؟

  4. پک و باکس هدیه گل ولنتاین لوکس چیست؟

  5. چیدمان کادو ولنتاین و ایده های جذاب برای کادو ولنتاین

  6. از کجا  جعبه کادویی ارزان تا شیک لاکچری( چوبی و مقوایی) ولنتاین بخریم ؟

  7. بهترین سایت فروشگاهی خرید آنلاین انواع جعبه های کادو ویژه ولنتاین

🙃ولنتاین به چه روزی گفته می شود؟؟؟

در کشورما و سرتاسر جهان روزی به نام روز ولنتاین نام گذاری شده است که همه نگاه ها در این روز به محبوب و معشوق خود معطوف است . روزی که یادآور عشق و دوست داشتن است و هرکسی از پیر و جوان ، کوچک و بزرگ برای ابراز عشق خود به پدر ، مادر ، خواهر ، برادر و...سعی می کنند تا با تهیه یک هدیه مناسب و در خور مخاطب خود به پاس قدردانی از وجود او در زندگیشان ، در تلاش هستند تا عزیز خود را به بهترین شکل ممکن خوشحال نمایند. روزی که با داشتن تاریخچه ای از ممنوع بودن ابراز عشق برای سربازان مسیحی به معشوقه ی خود ، روزی خاص و فراموش نشدنی شده است .

🙃جالب ترین مراسمات ولنتاین در کشور های مختلف

در سراسر دنیا ، روز ولنتاین ، رسم و رسوم های خاص خود را دارد . در این روز تمام عشاق از پیر و جوان این روز را جشن می گیرند و برای عشق خود کادو های زیبا و به یاد ماندنی می خرند. اما در هر کشور این مراسمات به طور خاص و جالب برگزار می شود که ما در ادامه به جالب ترین آن ها می پردازیم :

فرانسه : در کشور فرانسه که به سرزمین عشق مشهور است ، یک رسم غیر عاشقانه و جود دارد که افراد مجرد برای پیداکردن عشق خود ، در خانه هایی رو به یکدیگر صف می شوند و از پنجره شروع به فریاد کشیدن می کنند تا صدای آن ها با شخصی جفت و جور شود ، البته این رسم پس از مدتی توسط دولت فرانسه ممنوع اعلام شد.

ژاپن : در کشور ژاپن خانم ها به مرد مورد علاقه خود ، شکلات های بسیار خوشمزه ای را می دهند و در مقابل از مردانی که شکلات دریافت کرده بودند ، انتظار می رود که با دادن هدایایی با ارزش ، شیرینی هدیه ی زنان ژاپنی را جبران کنند.

نروژ:  در کشور نروژ ، در این روز نامه های عاشقانه ای را به فرد مورد نظر می دهند و  کسانی که عشق خود را هنوز به فرد مورد نظرشان ابراز نکرده اند نیز نامه ای را با هر شعری و تزیینی می نویسند ، اگر معشوقه ی شاعر بتواند به درستی حدس بزند که نویسنده ی نامه کیست، در روز عید یک تخم مرغ به او تعلق می گیرد. اگر نتوانست حدس بزند ، او است که باید به مردی که عاشق او است ، یک تخم مرغ دهد.

                                                   

🙃روز ولنتاین چی بخریم ؟؟؟

در فرهنگ های مختلف ، روز ولنتاین را به شیوه های متفاوت جشن می‌گیرند و هدیه های مختلفی را می‌دهند. مثلا در اروپا و آمریکا رسم بر این است که به یکدیگر گل و شکلات قرمز هدیه می‌دهند. در کشور ما هم در روز ولنتاین بیشتر از هدایایی مانند شکلات های قلبی ، کاکائو ، پاستیل ، تنقلات ، گل های سرخ و قرمز و ... استفاده می شود .

شکلات : شکلات و کاکائو نماد شیرینی است . چراکه در گذشته شکلات ها را خودشان درست می کردند و عشق و محبت را نیز چاشنی آن می کردند .

گل قرمز و سرخ : معمولا گل قرمز نماد عشق و محبت است .

رنگ قرمز رایج در روز ولنتاین: طبق نظر روانشناسان ، رنگ قرمز احساسات را به شدت بر می انگیزد و نشان دهنده عشق ، احساسات و دوست داشتن است و این رنگ با بالابردن انرژی ، باعث تند شدن نبض نیز می شود .

برای این که بدانیم برای مخاطب خود باید چه هدیه مناسبی را بخریم ابتدا باید به یک سری نکات توجه داشته باشیم مانند :

شناخت کامل مخاطب خود (نسبت او با ما ، علایق او ، سن او ، جایگاه فرهنگی و اجتماعی او ، جنسیت او ) که در این صورت می توانید راحت تر یک هدیه مناسب و شایسته را برای او تهیه نمایید. اما ما در ادامه پیشنهادات بسیار خوبی را برای هدیه ولنتاین به شما ارائه خواهیم نمود:

  • کیک ولنتاینی و یا کوکی های رنگی

  • گل رز

  • شکلات

  • عروسک

  • ماگ حرارتی

  • گل رزجاودان

  • قاب عکس

  • کارت تبریک

  • جعبه موزیکال

  • شمع

🙃پک و باکس هدیه گل ولنتاین لوکس چیست؟

معمولا در روز های ولنتاین ، باکس و جعبه های قرمز و رنگی را در طرح و ابعاد مختلف با محتویات و تنقلات زیادی را همراه با گل و عروسک دیده ایم . اگر قرار است که برای ولنتاین یک پک و ست هدیه ویژه روز ولنتاین را آماده کنید ، بهتر است در تمامی محصولات و هدایای خود از تم رنگ قرمز و نماد قلب استفاده کنید . ولی با ترکیب رنگ مشکی در کنار رنگ قرمز ، می توان ترکیبی جذاب را به نمایش گذاشت . می توانید در پک ولنتاینی خود از عروسک و عروسک های خرسی و شکلات استفاده کنید و همه این محتویات را همراه با هدیه خود داخل یک جعبه کادویی چوبی و یا هاردباکس ولنتاینی قرار دهید . باکس هایی رنگارنگ ، زیبا و جذاب در طرح و شکل های مختلف همراه با قسمتی برای گل ، گل خشک و ... که می توانید براساس هدیه و بودجه خود باکس هدیه چوبی ولنتاینی خود را انتخاب نمایید.

🙃چیدمان کادو ولنتاین و ایده های جذاب برای کادو ولنتاین

با نزدیک شدن به روز ولنتاین ، خیلی از ما به دنبال راهکار و پیشنهاداتی برای چیدمان پک و باکس ولنتاینی خود هستیم تا برای کسانی که دوستشان داریم ، آن را به شکل جذابی کادو و بسته بندی کنیم . قطعا تزیین کادو به اندازه خود هدیه اهمیت دارد و می تواند میزان اهمیت ، توجه ، شور و شوق ما را برای هدیه دادن به معشوقه مان را نشان دهد. بدین منظور شما عزیزان می توانید با تهیه و خرید جعبه و باکس کادویی چوبی و مقوایی لوکس و فانتزی و تزیین آن به بهترین شکل ممکن و از آنجایی که این باکس‌ها دارای طراحی خاص و منحصر به فرد هستند ، موجب می‌شوند تا کادوی ولنتاین شما هیجان انگیز تر به نظر برسد.برای این کار ابتدا ،  یک پک و باکس هدیه ولنتاین زیبا ، لوکس و جذاب را برای مخاطب خود تهیه نمایید. پس از تهیه جعبه و باکس خود می توانید با قرار دادن یک عروس در باکس و چند گل مصنوعی و یا گل ولنتاینی قرمز و سرخ ، یک ماگ زیبای پر از انواع شکلات و آبنبات جعبه کادویی لوکس و فانتزی خود را پر کنید و در انتها می‌توانید یک شاخه گل، یک عروسک کوچک و یا حتی چند قلب با دسته چوبی داخل ماگ و یک کارت پستال ولنتاینی قرار دهید تا جلوه زیباتری پیدا کند.

                                                  

🙃از کجا  جعبه کادویی ارزان تا شیک لاکچری( چوبی و مقوایی) ولنتاین بخریم ؟

مسلما پس از اندیشیدن به این که برای هدیه روز ولنتاین باید چه تهیه و خریداری کنیم ، به دنبال یک فروشگاه خرید جعبه کادویی هدیه ولنتاین لوکس و خاص برای هدایای خود هستیم . جعبه ای که علاوه بر زیبایی و جذابیت باید ، کاربردی نیز باشد . باکسی که دارای طراحی منحصر به فرد داخلی و بیرونی باشد و از مواد اولیه درجه یک و با کیفیتی طراحی و ساخته شده باشد و در انتها دارای قیمت مقرون به صرفه و مناسبی نیز باشد ، خصوصیاتی که همه ی آن ها در طراحی و ساخت انواع جعبه کادو چوبی و هاردباکس ولنتاین فروشگاه آنلاین  لوکس باکس به وضوح مشاهده می شود چراکه لوکس باکس، یک مجموعه تولیدکننده انواع جعبه های فانتزی و لوکس ، منحصر به فرد و با کیفیت در دسته بندی های مختلف است که با استفاده از متریال چوب طبیعی ، ام دی اف با کیفیت با روکش و پوشش رنگی همراه با یراق آلات فلزی و چوبی سعی نموده است تا با عرضه و ارائه انواع باکس های کادو هدیه خاص و لاکچری با قیمت مناسب و عالی  نظر تمامی مخاطبان و مشتریان خود را جلب نماید .

🙃بهترین سایت فروشگاهی خرید آنلاین انواع جعبه های کادو ویژه ولنتاین

در ادامه مطالبی که در بالا شرح داده شده ، شما عزیزان می توانید تا بدون هیچ وقت تلف کردن و صرف هزینه ای گزاف ، با خرید از خود کارخانه تولید کننده انواع جعبه های چوبی ، شیشه ای و هاردباکس و بدون هیچ واسطه ای ، باکس هدیه گل چوبی و مقوایی ولنتاین خود را با بهترین متریال و قیمت از فروشگاه لوکس باکس خریداری نمایید . بدین منظور می توانید با مراجعه به وب سایت ما  ، باکس ولنتاین خود را انتخاب کرده و آن را ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت برای شما در سراسر کشور ارسال گردد.

و در پایان ...

بهترین کادو ولنتاین را می توانید با هزینه ای اقتصادی و به صورت مجموعه هیجان انگیز وهمراه با بررسی قیمت انواع جعبه کادویی ارزان تا شیک لاکچری( چوبی و مقوایی) ولنتاین لوکس باکس و به طور هوشمندانه برای عزیزانتان تهیه نمایید. یک پکیج چوبی ، شیشه ای و مقوایی زیبا و لوکس که موجب می شود تا دقیقا هدیه دلخواهتان را سفارش دهید. امیدوار هستیم مطلب ارائه شده مورد پسند شما همراهان واقع شده باشد.