بررسی همراه با قیمت انواع جعبه کادویی ارزان تا شیک لاکچری( چوبی و مقوایی) ولنتاین لوکس باکس

                                                   

دیگر زمان زیادی تا ولنتاین باقی نمانده است . همه ی ما با نزدیک شدن به روز ولنتاین ، شاهد قلب های قرمز ، بسته بندی های شکلات قلبی ، عروسک های خرسی ، گل های رز قرمز و صورتی در مغازه و فروشگاه ها ی سطح شهر هستیم . متوجه این مساله هستیم که همه ی ما باید در تمام طول سال به یکدیگر عشق بورزیم اما وجود روز خاصی مانند ولنتاین ، بهانه بسیار خوبی است تا به کسی که دوستش داریم با هدیه دادن ، ابراز علاقه نماییم . بدین منظور ابتدا باید یک هدیه مناسب را با توجه به بودجه ای که دارید را انتخاب کرده و آن را با یک بسته بندی متفاوت و لوکس نظیر جعبه های کادویی چوبی و هاردباکس لوکس تزیین نمایید . جعبه هایی رنگارنگ ، زیبا و جذاب که با مخفی کردن هدیه تان در داخل باکس ، گیرنده هدیه به طور ویژه تری شگفت زده می شود .

😉بدین جهت با نزدیک شدن به روز عشق و ولنتاین ما قصد داریم تا شما را با روز ولنتاین ، نماد های این روز و خرید هدیه و انواع جعبه کادویی لوکس ویژه ولنتاین و تولید کننده آن ، تنها کارخانه تولید انواع جعبه های لوکس و صادراتی در تهران ، همراه با قیمتی باورنکردنی آشنا نماییم ، با ما همراه شوید:

  1. همه چیز در مورد ولنتاین

  2. ایده بسته بندی هدیه ولنتاین با انواع باکس های کادویی فانتزی و لوکس

  3. باکس ولنتاین دخترانه

  4. باکس ولنتاین برای آقایان

  5. جعبه کادو چوبی ، شیشه ای و هاردباکس فانتزی

  6. قیمت انواع جعبه چوبی ولنتاین و جعبه هاردباکس و مقوایی ولنتاین لوکس

  7. خرید انواع باکس و جعبه کادویی ارزان ولنتاین

                                                  

🥰همه چیز در مورد ولنتاین

روز ولنتاین چه زمانی است ؟

ایا می دانید تاریخ دقیق روز ولنتاین در ایران چه روزی است ؟ روز ولنتاین مصادف با ۱۴ فوریه می باشد که در تاریخ شمسی ۲۵ بهمن ماه در ایران می باشد. در سال‌های اخیر برخی از ایرانیان متعصب، روز سپندارمذگان را جایگزین روز ولنتاین کرده‌اند و این روز را برای خود جشن می‌گیرند. به هر حال چه روز ولنتاین و چه روز سپندارمذگان، هر دو بهانه‌ا ی است برای ابراز عشق و دوستی به کسانی که دوستشان داریم .

تاریخچه ولنتاین ؟؟؟

تاریخی دقیق و کامل از ولنتاین موجود نیست اما یقینا پیشینه تاریخی این روز با افسانه های تاریخی درآمیخته است.یکی از افسانه های مربوط به ولنتاین ، این است که یک کشیش مسیحی در دوره یک امپراطوری به نام کلودیوس زندگی می کرده است که وی ازدواج را برای سربازان مسیحی منع کرده بود  ، او معتقد بود که مردان مجرد به نسبت مردان متاهل ، سربازان جنگجو تر و بهتری هستند ، از این رو ازدواج را برای آن ها منع کرد و به قدری بی رحم و فرمانش قاطع بود که هیچ کس جرات کمک به ازدواج سربازان را نداشت ، به همین دلیل این کشیش مسیحی به نام والنتاین به طور مخفیانه مراسم ازدواج آن ها را برگزار می کرد و به همین دلیل امپراطور او را زندانی و اعدام کرد.  از این رو این روز به روز ولنتاین و روز عشق نام گذاری شد.

سمبل و نمادهای ولنتاین

  • شکل یک قلب ساده و یا تیر خورده   : چراکه قلب مرکز احساسات عمیق ، اصیل و پرشور است .

  • شـکل یک کودک برهنه، فربه و بالدار: به معنای الهه عشق و زیبایی در افسانه های روم باستان.

  • کبوتر، قمری و مرغ عشق : نماد معصومیت ، پاکی و وفاداری.

  • گل رز: نماد گذشت ، جنگ ، صلح و عشق است .

  • و امروزه خرس : خرس از زمان های قدیم  و دوران یونان باستان به علت قدرت ، هوش و احساسی که داشته است  به عنوان نماد عشق بوده است که اسطوره‌های یونان ، خرس را نماد معشوقه می دانستند و پیشینه تاریخی عروسک خرس این بوده است.

هدیه روز ولنتاین و این که برای روز ولنتاین چی بخرم ؟؟؟

همیشه خرید و تهیه کادوی ولنتاین برای کسی که دوستش داریم ، یکی از دغدغه های عشاق است که اما ما در ادامه پیشنهاداتی را برای هدیه روز ولنتاین به شما ارائه خواهیم داد تا به راحتی بتوانید هدیه مورد نظرتان را انتخاب و تهیه نمایید. 

گل رز و یا دسته گل کوچک، شکلات قلبی، کارت تبریک ولنتاین، عطر های ویژه ولنتاین , عروسک، شمع، یک نامه عاشقانه، یک قطعه شعر عاشقانه و یا هدیه کوچک  و ... است که هر شخصی باید با توجه به بودجه ای که دارد ، هدیه ای مناسب و درخور مخاطب خاص خود را تهیه نماید.

                                                  

ایده های تزیین هدیه ولنتاین !!!

همیشه بسته بندی و کادوپیچ کردن یک هدیه ، به اندازه خود هدیه مهم و ارزشمند است . در واقع بسته بندی یک هدیه باید با شوق و ذوق فراوانی صورت گیرد تا ذوق و شوق کسی که می خواهد ، هدیه را دریافت کند ، چند برابر شود و او را به طور خاص تری شگفت زده کند ، یکی از این ایده ها برای هدیه ولنتاین ، انواع جعبه های کادویی و هدیه چوبی و هاردباکس است که با توجه به طرح و رنگ های مختلفی که دارند ، می توان آن ها را با روبان ، گل خشک ، گل های طبیعی و پوشال های رنگی تزیین کرد . در این صورت هدیه ولنتاین شما جلوه ای خاص تر و لوکس تر را دارد که نشانگر ارزش و اهمیتی است که برای عزیز خود قائل شده اید.

🥰ایده بسته بندی هدیه ولنتاین با انواع باکس های کادویی فانتزی و لوکس

تزیین هدیه و کادو و به کاربردن ایده های رمانتیک و جذاب می تواند این روز و هدیه شما را به یادماندنی تر کند. ما در ادامه چند ایده تزیین هدیه ولنتاین را ارائه می دهیم تا بتوانید یک هدیه همراه با بسته بندی زیبا ، لوکس و جذاب را داشته باشید :

  • ایده تزیین کادو ولنتاین با استفاده از باکس و جعبه گل و هدیه چوبی : در این روش شما عزیزان می توانید باکس هدیه گل لوکس و فانتزی خود را بر اساس هدیه ای که می خواهید در آن قرار دهید ، انتخاب کرده و با توجه به این که در طراحی این جعبه ها ، قسمتی برای گل نیز تعبیه و در نظر گرفته شده است ، می توانید تعدادی گل خشک و مصنوعی و یا طبیعی را در آن جای دهید . نظیر: 

  • 👈جعبه نفیس کادو هدیه چوبی لوکس باکس کد LB136   
  •                                                            
  • قرار دادن کادو در باکس های شیشه ای لوکس و فانتزی ، یک ایده جذاب برای کادوی ولنتاین: در این روش می توانید با توجه به پارتیشن بندی داخلی جعبه ، از شکلات های قلبی و سایر تنقلات ، کاکائو و ... و یا حتی گل های خشک استفاده نمایید . باکس های بسیار لوکس و زیبا که با به نمایش گذاشتن محتویات داخلی جعبه ، جلوه ای خاص را به هدیه شما می بخشد. نظیر:
  •  
  • 👈جعبه شیشه ای هدیه گل جواهرات لوکس باکس کد LB601-G
                                               
  • استفاده از عکس‌های دو نفره برای تزئینات جعبه کادوی چوبی و هاردباکس ولنتاین: در طراحی برخی از باکس های کادویی استیکر های چسبی و قسمتی برای قرار دادن عکس در نظر گرفته شده است که شما با قرار دادن عکس مخاطب خود در داخل این باکس ها ، حسن سلیقه و خاص بلودن هدیه خود را برای او یادآور می شوید . نظیر:
  •  
  • 👈جعبه گل هدیه کادو چوبی لوکس باکس کد LB262
                                                                                                                        

🥰باکس ولنتاین دخترانه

می توان گفت انواع باکس های کادویی فانتزی چوبی و هاردباکس ، می تواند یک باکس ولنتاینی بسیار متفاوت برای مخاطب شما باشد. با توجه به روز ولنتاین می توانید یک جعبه هدیه گل چوبی قرمز را همراه با تنقلات و خوراکی های مختلف مانند شکلات های قلبی ،  پاستیل، کاکائو و ... همراه با هدیه ای که که خریداری کرده اید، داخل باکس کادویی قرار داده و تزیین نمایید .

🥰باکس ولنتاین برای آقایان

خلاقیت و نوآوری با باکس های هدیه ولنتاین چوبی و هاردباکس لوکس برای هدیه دادن به پسرها پیشنهاد بسیار خوبی است که می توانید هدیه ای را که خریده اید را داخل باکس مورد نظر بگذارید و آن را با پوشال های رنگی و شکلات های قلبی شکل تزیین نمایید .

                                                  

🥰جعبه کادو چوبی ، شیشه ای و هاردباکس فانتزی

جعبه های هدیه و کادو چوبی ، شیشه ای ، مقوایی و هاردباکس، باکس های بسیار لوکس و متفاوت برای بسته بندی انواع هدایا هستند که با توجه به متریال و مواد اولیه درجه یکی که در طراحی و ساخت آن ها به کار رفته است ، این قابلیت را دارند تا بتوان از آن ها برای هر گونه هدیه نفیس و ارزشمند استفاده کرد .

جعبه کادو چوبی : جعبه هدیه چوبی لوکس و فانتزی ، یک جایگزین مناسب برای پاکت های کادویی یا کاغذ کادو محسوب می شود. تجربه نشان داده است که جعبه های کادویی چوبی بهترین نوع بسته بندی برای هدایا به ویژه هدایای نفیس نظیر جواهرات و طلا و ... بوده اند ، دلیل این امر به اصالت این نوع بسته بندی بر می گردد، اصالت ناشی از جنس جعبه ، متریال و نوع یراق آلات به کار برده شده  و ... که البته در میان تمامی جعبه های چوبی ، باکس های کادویی چوبی لوکس باکس با توجه به ظرافت و دقتی که در طراحی و تولید آن ها به کار رفته است ، همراه با جنسی از چوب طبیعی ، ام دی اف  با روکش چوب و درجه یک ترین یراق آلات چوبی و فلزی با طراحی منحصر به فرد داخلی ، بهترین نمونه جعبه های کادویی چوبی هستند که با توجه به طرح و ابعاد مختلفی که دارند ، تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند.

جعبه کادو مقوایی و هاردباکس : این دسته از جعبه ها نیز با طراحی و شکل های مختلف در بازار موجود بوده که در این بین جعبه های کادویی مقوا و هارد باکس لوکس باکس ، با توجه به جنسی که از مقوای ضخیم و فشرده شده دارند ، در برابر هر گونه ضربه مقاوم و مستحکم بوده و با ماندگاری بالا می توان از آن ها برای بسته بندی سخت هر نوع هدیه استفاده کرد.

🥰قیمت انواع جعبه چوبی ولنتاین و جعبه هاردباکس و مقوایی ولنتاین لوکس

به دلیل تنوع بالا ی باکس های کادو چوبی و هاردباکس ولنتاین ، ابعاد، جنس و متریال به کار برده شده در طراحی و ساخت آن ها ، قیمت جعبه های کادو چوبی و مقوایی لوکس بسیار متفاوت بوده است . در واقع طراحی و ساخت انواع جعبه های کادویی ولنتاین لوکس باکس با جدیدترین متد و روش های تولید ، یک نوآوری جدید برای بسته بندی هدایای ولنتاین است که با توجه به نوع مواد اولیه چوب طبیعی ، ام دی اف و یا هاردباکس ،ابعاد و نوع طراحی دارای قیمت های متفاوت هستند . اما با اطمینان خاطر می توان گفت که جعبه های کادویی چوبی و هاردباکس ولنتاین لوکس باکس ، با توجه به طراحی منحصر به فرد و مواد اولیه درجه یکی که دارند ، باکس های باکیفیت و بسیار عالی همراه با قیمت مقرون به صرفه و عالی هستند که شما عزیزان باید با توجه به نوع هدیه و بودجه خود باکس کادویی مورد نظر را انتخاب نمایید.

🥰خرید انواع باکس و جعبه کادویی ارزان ولنتاین

اگر به دنبال یک باکس کادویی چوبی هاردباکس و مقوایی لوکس و فانتزی برای ولنتاین هستید ، جعبه های کادویی چوبی و هاردباکس فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، پیشنهاد ایده عالی برای هدیه ولنتاین هستند که برای ثبت سفارشات خود به صورت تک و عمده می توانید به وب سایت فروشگاه لوکس باکس ، مراجعه نمایید و جعبه کادویی ولنتاین مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.

yesسخن پایانی ...

با توجه به مطالب بالا ، جعبه و باکس های هدیه گل چوبی و شیشه ای و هاردباکس لوکس باکس ، یک جعبه هدیه عاشقانه و زیبا و در عین حال متفاوت است که نشان دهنده عشق و محبت شما دوستان به مخاطب خاصتان است . البته نا گفته نماند که اگر شما عزیزان به دنبال خرید آنلاین انواع جعبه کادویی ارزان تا شیک و لاکچری  ، هستید کافی است بر روی لینک آبی رنگ این مقاله کلیک نمایید تا با نمونه های بیشتری از انواع باکس و پک های هدیه گل چوبی لوکس باکس برای ولنتاین و برای عزیزانتان ، آشنا شوید.