ایده هایی ناب برای تهیه ساخت هدیه ولنتاین همراه با جعبه کادویی لاکچری لوکس باکس

                                                  

بازهم رمانتیک ترین روز سال برای ابراز عشق و محبت . روزی که همه عشاق انتظار آن را دارند تا با فرارسیدن آن ، به محبوب و عشق خود به پاس قدردانی از او ، این روز را به یادماندنی و خاطره انگیز کنند. روز ولنتاین سابقه ی تاریخی دارد و افسانه هایی نیز در مورد این روز تعریف شده است . اما جدا از آن همه ی ما انسان ها موجوداتی بسیار عاطفی هستیم که به دنبال بهانه ای برای ابراز محبت و عشق خود به محبوب خود و دیگران هستیم ، چه بهانه ای بهتر از روز ولنتاین . اما مسلما با نزدیک شدن به این روز همه ی ما به دنبال ایده هایی ناب برای داشتن یک ولنتاین خاص هستیم که ما ضمن پیشنهاد انواع جعبه های کادو چوبی و هاردباکس لوکس باکس، پیشنهادات و ایده هایی را برای هدایای این روز به شما معرفی خواهیم نمود.

🤓درواقع ما در این بلاگ ضمن ارائه ایده هایی نوین و لوکس برای ولنتاین ، می خواهیم شما را با یک فروشگاه آنلاین انواع جعبه های کادویی لاکچری و لوکس آشنا نماییم ، پس با ما همراه شوید:

  1. ایده هایی برای ولنتاین 1400

  2. معرفی ایده های جذاب و کادوی دست ساز برای ولنتاین

  3. ساخت انواع جعبه سورپرایز ولنتاین به شیوه آسان

  4. پک هدیه و باکس لاکچری و فانتزی ولنتاین

  5. پک و باکس هدیه ولنتاین دخترانه

  6. پک و باکس هدیه ولنتاین پسرانه

  7. چرا جعبه کادو چوبی و یا هاردباکس ولنتاین بخریم؟

  8. راهکاری آسان ، کم هزینه و لوکس برای هدیه ولنتاین

  9. خرید جعبه کادو چوبی ولنتاین لاکچری ، لوکس و ارزان

  10. خرید باکس هدیه هاردباکس و مقوایی ولنتاین لوکس و ارزان

🥰ایده هایی برای ولنتاین 1400

متاسفانه امسال نیز ولنتاین با سال های قبل تفاوت دارد و به دلیل ویروس کرونا ما به صورت محدودتر باید این روز را برگزار نماییم ، اما می توانیم با ایده های رمانتیک و با خلوت های عاشقانه ، این جشن را بهتر برگزار نماییم . ما در ادامه ایده هایی جذاب را به شما پیشنهاد خواهیم کرد تا یک روز ولنتاین خاص و رمانتیک را سپری نمایید:

_ سعی کنید تا این روز را بدون هیچ تکنولوژی و دنیای مجازی از کنارهم بودن لذت ببرید.

_ مجدد با یکدیگر به مکانی که برای اولین بار با هم قرار گذاشته بودید ، بروید و تجدید خاطرات نمایید.

_ به محل کار عشقتان بروید و اورا سورپرایز کنید.

_ اگر در خانه هستید ، می توانید غذای مورد علاقه عشقتان را با یکدیگر آشپزی و درست نمایید و از این کار در کنار هم دیگرلذت ببرید .

_ لیستی از آهنگ های عاشقانه و مورد علاقه تان را تهیه و موقع جشن دونفره تان در ماشین و یا منزل گوش دهید.

                                                  

🥰معرفی ایده های جذاب و کادوی دست ساز برای ولنتاین

معمولا هر کسی روز ولنتاین را با هدیه خاص خود ، جذاب می کند. هدایایی مانند عروسک ، خرس های قرمز رنگ ، بسته ی شکلات ، گل های ولنتاینی ، سرخ و ... . اما قطعا هدیه ای که دست ساز و کار هنری تان باشد به جهت صرف زمان ، سلیقه ، وقت و احساس بیشتر ، نشان دهنده ارزش و اهمیتی است که شما برای محبوب خود قائل شده اید و این هدیه به یادماندنی تر و ارزشمند تر خواهد بود . بدین منظور با ما همراه شوید تا ایده هایی را برای هدایای دست ساز ولنتاین به شما معرفی نماییم :

  • ساخت تابلوی عشق : برای این کار ابتدا شکل و اندازه موردنظر خود را می دهیم بیرون تا برای ما برش دهند و سپس این قاب شیشه ای را با روش های مختلف و سلیقه ای با پولک های رنگی ، روبان و یا رنگ های اکرولیک همراه با یک طرح چاپی تزیین می کنید .

  • ساخت بطری ملاقات عاشقانه : برای این کار می توانید یک ظرف شیشه ای مانند ظرف مربا خوری و یا هر ظرف دیگر را تزیین کرده و با پر کردن آن با پیشنهادات مختلف ، به معشوقه خود این امکان را بدهید تا  هر کدام را که خواست را انتخاب کند. اما فراموش نکنید که هرگز از زیر اجرای قرارها شانه خالی نکنید.

  • ساخت یک لیوان عاشقانه و زیبا : برای این کار کافی است تا یک لیوان سرامیکی و سفید رنگ را انتخاب کرده و آن را با  کلمات عاشقانه و یا طرح قلبی و یا هر چیز دیگری با رنگ های اکرولیکی و یا ... تزیین نمایید.

  • ساخت بطری ولنتاین : برای این کار می توانید از بیرون بطری های شیشه ای کوچک و فانتزی را تهیه نمایید و داخل آن را با کاغذهای رنگی همراه با متن های عاشقانه پر نمایید.

  • ساخت کارت تبریک ولنتاین با عکس های دو نفره دست ساز : برای این کار ابتدا اندازه مورد نظر خود را بر روی مقوا ، فوم و یا هر چیز دیگری برش داده و سپس عکس های دو نفره خود بر روی آن چسبانده و با کنف تزیین نمایید .

  • ساخت باکس هدیه گل ولنتاین لوکس : برای این کار نیز می توانید به وب سایت های مختلف مراجعه کرده و باکس مورد نظر خود را با ایده گرفتن از آن ها بسازید.

و ایده های مختلف دیگر که کافی است تا خلاقیت به خرج داده و یک مقدار سلیقه و زمان صرف نمایید .

🥰ساخت انواع جعبه سورپرایز ولنتاین به شیوه آسان

برای هدایای ولنتاین جعبه و باکس های زیادی در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود است . اما اگر می خواهید خودتان بنابر سلیقه و نظر خود ، باکس ولنتاینی خود را بسازید ، کافی است تا نکاتی را رعایت کنید که به شرح زیر است :

وسایل مورد نیاز برای ساخت باکس ولنتاین :

مقوای رنگی A4 ویا  A3

خط کش

الگوی برش

قیچی و یا کاتر

وسایل تزیینی مورد نظر مانند روبان ، کنف و ...

مراحل ساخت جعبه کادو ولنتاین :

ابتدا الگوی مورد نظر خود را بر روی کاغذ A4 یا A3 پرینت کنید و الگوی کاغذی بریده شده را روی مقوای رنگی قرار داده و مقوا را بر اساس آن  با دقت برش دهید. توجه کنید که تمام ظرافت جعبه کادوی ولنتاین شما در نحوه برش دور تا دور الگو است. پس نهایت دقت تان را به کار ببرید و این کار را انجام بدهید.سپس درزهای برش هایتان را با چسب و یا روبان به هم بچسبانید و در انتها آن را با هر وسیله تزیینی که دارید تزیین نمایید.

ساخت جعبه شکلات ، جعبه جادویی عشق ، ساخت باکس شیرینی ، جعبه گل ولنتاین و هدیه و ... از انواع جعبه هایی است که می توان براساس طرح و ایده خود آن ها را طراحی کرد و ساخت. البته لوکس باکس با ساخت انواع جعبه گل ولنتاین و تولد لاکچری ، این امکان را برای شما فراهم نموده ایت تا با صرف هرزینه ای کم و زمان کمتری ، یک هدیه جذاب و متفاوت را بتوانید برای محبوب خود تهیه نمایید. 

                                                   

🥰پک هدیه و باکس لوکس و فانتزی ولنتاین

با استفاده از پک و باکس هدیه می توانید به جای دادن یک هدیه لوکس، چندین کادو لوکس را داخل جعبه هدیه خود گذاشته و به عزیزانتان بدهید. این پک های هدیه با جعبه کادویی چوبی و هاردباکس لوکس و فانتزی،  بهترین گزینه برای روز ولنتاین هستند که جلوه خاصی به هدیه هایتان خواهد داد.در ادامه با این پک ها و باکس ها آشنا خواهید شد.

🥰پک و باکس هدیه ولنتاین دخترانه

باکس های ولنتاین دخترانه را می توان با اقلامی که بیشتر مورد علاقه آن هاست ، پر کرد . وسایلی از قبیل عطر جیبی ، زیورآلات ، انگشتر ، لوازم آرایشی ، دستبند النگویی و... ، که البته آن ها را با پوشال های رنگی و گل خشک می توان تزیین نمود.

🥰پک و باکس هدیه ولنتاین پسرانه

معمولا آقایان نسبت به بانوان سخت پسند تر هستند . یک  باکس و هدیه خوب برای آقایان که می توان عطر جیبی ، دستبند زنجیری ، گل مینیمال، ست چرم مردانه و ... را داخل جعبه کادویی هاردباکس و چوبی لوکس همراه با  پوشال و گلبرگ های خشک گذاشت و هدیه خود را به طور خاص تر به او تقدیم کرد.

🥰چرا جعبه کادو چوبی و یا هاردباکس ولنتاین بخریم؟

با فرارسیدن مناسبت های مختلف هدیه روز مادر، هدیه ولنتاین، هدیه سالگردها، هدیه حنابندان و ... ما به دنبال تهیه و تدارک بهترین هدایا برای عزیزان خود هستیم که برای بسته بندی و این که ارزش کادوی خود را بالاتر ببرید و کادویی متفاوت و لوکس را به او تقدیم نمایید ، به یک باکس و جعبه کادو چوبی و یا هاردباکس مقوایی فانتزی و لوکس نیاز دارید که می توان گفت با خرید جعبه کادو لوکس و قرار دادن هدیه خود در آن ، به طرف مقابلتان متذکر می شوید که چقدر برای شما با ارزش بوده و این کادو را با عشق و محبت برای او تهیه کرده اید. با توجه به سلیقه های زیادی که در خرید جعبه کادو وجود دارد ، لوکس باکس سعی نموده است تا با طراحی و تولید انواع باکس هدیه گل چوبی و کادویی ، به عنوان تنها کارخانه تولید کننده انواع جعبه های لوکس و فانتزی ، تمامی سلیقه ها را پوشش دهد و نظر و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

🥰راهکاری آسان ، کم هزینه و لوکس برای هدیه ولنتاین

باکس و جعبه های چوبی و یا هاردباکس لوکس و فانتزی ، امروزه راهکار بسیار خوبی برای بسته بندی و قرار دادن انواع هدایا هستند که با توجه به طراحی خاصی که این جعبه ها دارند ، گزینه و ایده آل ترین روش برای هدیه روز ولنتاین هستند ، نظیر جعبه هدیه گل چوبی و هاردباکس لوکس باکس که با تنوع بالا در طرح و رنگ این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا بتوانید با کیفیت ترین باکس ها را همراه با قیمت عالی و مقرون به صرفه از کارخانه تولیدی آن تهیه نمایید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

                                                  

🥰خرید جعبه کادو چوبی ولنتاین لاکچری ، لوکس و ارزان

جعبه هدیه چوبی نیز طرفداران بسیاری را دارد چراکه این باکس ها به دلیل ظاهری لوکس و زیبا و طراحی های داخلی منحصر به فرد و با توجه به استحکام و دوام بالا در برابر هر گونه آسیب گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن هستند مانند جعبه هدیه گل چوبی لوکس باکس که در طرح و شکل های مختلف با استفاده از مواد اولیه چوب طبیعی ، ام دی اف و روکش چوب و یا پوشش رنگی همراه با طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد و عالی ، با داشتن پارتیشن بندی و یا بدون مقسم ، جعبه و باکس های بسیار با کیفیت و عالی برای هدیه دادن هستند که در طراحی برخی از آن ها از پارچه مخمل ، چرم ، کشو و یا کریستا ل(نوعی طلق شفاف و نشکن ) استفاده شده است و این مدل جعبه ها همراه با گلبرگ های خشک و پوشال های رنگی تقدیم شما عزیزان می شود ، برای مشاهده نمونه باکس های کادو چوبی لوکس باکس می توانید به وب سایت فروشگاه لوکس باکس ، مراجعه نموده و جعبه هدیه مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

🥰خرید باکس هدیه هاردباکس و مقوایی ولنتاین لوکس و ارزان

امروزه علاوه بر فروش جعبه کادو چوبی ، جعبه های هاردباکس و مقوایی نیز طرفداران بسیاری را پیدا کرده است که لوکس باکس نیز در این زمینه اقدام به طراحی و تولید انواع باکس هدیه گل مقوایی هاردباکس لوکس وفانتزی کرده است که می توان گفت جنس جعبه هدیه هاردباکس از مقوای فشرده شده و ضخیم و نوعی جعبه کادوی سخت است که  مقاومت و ماندگاری بسیار بالا محافظت و حفظ امنیت کالا ، ظاهری ساده و در عین حال بسیار لوکس و جذاب و ... از مزیت و ویژگی های جعبه هدیه هاردباکس و مقوایی لوکس باکس است که می توانید هدیه خود را داخل این باکس های لوکس قرار داده و آن را به شیوه های مختلف تزیین نمایید. 

yesسخن پایانی :

اگر برای روز ولنتاین به دنبال تهیه و تدرکات خاص برای مخاطب خود هستید و وقت کافی را برای طراحی و ساخت جعبه هدیه کادو ولنتاین را ندارید ، نگران نباشید ، می توانید با مراجعه به وب سایت لوکس باکس و مشاهده نمونه جعبه های کادو چوبی و هاردباکس لوکس باکس برای روز ولنتاین و یا جعبه کادویی هدیه لاکچری خاص برای روز مادر ،  یک خرید عالی و مقرون به صرفه را تجربه نمایید و یه روز ولنتاین خاص و عالی را برای عزیزان خود رقم بزنید.