ساخت انواع جعبه گل ولنتاین تولد لاکچری لوکس باکس در تهران

                                                  

باکس یا جعبه گل چوبی می تواند یک بسته بندی مناسب جهت قرار دادن گل های طبیعی متنوع و یا گل خشک  در برخی موارد به همراه انواع شکلات خوشمزه باشد. گفتنی است که گل آرایی باکس گل اغلب به گونه ای انجام می شود که مناسب هدیه دادن باشند و این که شما در مناسبت های مختلف از جمله روز ولنتاین می توانید احساسات و عواطف دوستانه و یا عاشقانه خود را با ارائه یک باکس گل و شکلات ولنتاین لوکس به بهترین و زیباترین نحو، ابراز کنید. ولنتاین که به روز عشاق هم معروف است، بهترین بهانه برای نشان دادن عشق و محبت شما به عزیزانتان با یک هدیه لاکچری  ولنتاین است. باکس گل رز و جعبه گل ولنتاین تولد لاکچری،  لوکس و زیباترین هدیه برای ولنتاین و یا تولد عزیانتان است .

🥰ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تاریخچه روز ولنتاین ؛ این که چی بخریم و ساخت انواع جعبه گل ولنتاین چوبی لوکس باکس در تهران و نکات مربوط به خرید جعبه گل چوبی و هدیه آشنا نماییم ، با ما همراه شوید :

  1. تاریخچه روز ولنتاین و روز عشاق

  2. ولنتاین چی بخرم؟

  3. باکس گل رز قرمز لوکس باکس برای ولنتاین

  4. جعبه های چوبی باکس گل لاکچری لوکس باکس

  5. رایج ترین مدل جعبه های چوبی باکس گل لاکچری لوکس باکس برای ولنتاین

  6. خرید و سفارش جعبه گل هدیه ولنتاین کادو چوبی لوکس باکس

  7. ساخت انواع جعبه گل ولنتاین تولد لاکچری لوکس باکس در تهران

                                                  

😉تاریخچه روز ولنتاین و روز عشاق

چند سالی است  که نزدیک 25 بهمن ماه (14 فوریه)  می شویم هیاهو و هیجان را در خیابان ها می بینیم . مغازه های کالاهای فانتزی  ، گل فروشی ها و ... شلوغ می شوند. همه جا نام , ولنتاین (Valentine) روز عشق فرنگی به گوش می خورد. ولی کمتر کسی است که بداند در ایران باستان هم ، روزی به نام روز عشق بوده است!

شنیدنی است بدانید که این روز در سال نمای کنونی ایرانی برابر است با 5 اسفند، این روز "سپندار مذگان" یا "اسفندار مذگان" نام داشته است. روز ولنتاین در واقع برگرفته از سنت روم باستان و مسیحیت می باشد و در مورد این روز داستان های مختلفی وجود دارد. معروف ترین این داستان ها مربوط به کشیشی است که در سال ۲۷۰ میلادی زندگی میکرده است و گویا این روز که روز عشق برای همگان است ایشان در این روز به قتل می رسند و نام ایشان برای زنده نگه داشتن نام عشق جاودانه می ماند. طبق یک افسانه مشهور در سده سوم میلادی، در روم باستان در دوران فرمانروایی کلودیوس دوم کشیشی به نام والنتین می‌زیسته‌ است. کلودیوس عقیده داشت مردان مجرد نسبت به آنانی که همسر و فرزند دارند سربازان جنگجوتر و بهتری هستند. از این رو ازدواج را برای مردان جوان امپراتوری روم ممنوع می‌کند. والنتین معتقد بود که این حکم ناعادلانه است ، لذا مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می‌کرد. هنگامی که کلودیوس این امر را دریافت، والنتین را به مرگ محکوم کرد و این چنین روز عشق و ولنتاین نام گذاری شد.

                                                  

😉ولنتاین چی بخرم؟

به طور حتم هر مناسبتی نیازمند کادوئی خاص است. ما شما رو راهنمایی می کنیم تا بهترین کادو روز عشق ( کادو ولنتاین ) رو بخرید . کادویی که با اصل و ریشه ی مناسبت هم خوانی کامل داشته باشد و از طرف دیگر به روحیه ی مخاطب نیز نزدیک بوده و موجبات خوشحالی او را فراهم کند. ولنتاین بدون گل معنی ندارد، چرا که گل یکی از رمانتیک ترین کادوهای مناسب ولنتاین است و بهتر است که خرید گل در روز ولنتاین فراموش نشود. شما می توانید با خرید آنلاین انواع جعبه های کادو ویژه ولنتاین، یک جعبه گل چوبی لوکس که هم دارای محفظه ای برای گل رز و هم دارای قسمتی مجزا برای قرار دادن هدیه تان است ، یک هدیه لوکس و فراموش نشدنی را برای مخاطب خاص خود تهیه نمایید و برای همیشه در ذهن و خاطر او بمانید ، البته قابل ذکر است که علاوه بر نکاتی که ذکر شد می توانید با قرار دادن گل خشک ، پوشال و شکلات و یا کاکائوهای زیبا و رنگی باکس هدیه گل چوبی خود را تزیین نمایید.

😉باکس گل رز قرمز لوکس باکس برای ولنتاین

تبریک تولد، روز زن، روز ولنتاین و روز مرد وسالگرد ازدواج یکی از بهترین و مناسب ‌ترین هدایا برای تبریک هر مناسبتی اهدا گل به عزیزانمان می‌باشد. گل می‌تواند لبخند را روی صورت افراد بیاورد و باعث شادی آن‌ها شود. هدیه دادن جعبه گل چوبی لوکس برای تبریک از زیباترین و شیک ترین هدایا برای بیان احساسات و ابراز عشق می‌باشد. لوکس باکس ، نیز به عنوان یک تولید کننده تخصصی انواع باکس های هدیه گل چوبی ، سعی نموده است تا با طراحی و تولید جعبه های گل چوبی منحصر به فرد و لوکس ، رضایت و نظر مشتریان خود را جلب نماید. در ادامه با باکس های هدیه گل چوبی لوکس باکس که مناسب برای هدیه روز ولنتاین است ،آشنا می شویم :

👈جعبه گل هدیه کادو ولنتاین لوکس باکس کد LB201

 

ابعاد : 17 * 12.5 * 12.5

جنس : ام دی اف

لولا : فلزی

رنگ : قرمز

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

مدل : love

👈جعبه گل هدیه کادو ولنتاین لوکس باکس کد LB221

ابعاد : 17 * 12.5 * 24.5

جنس : ام دی اف

لولا : فلزی

رنگ : قرمز

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

مدل : love

👈جعبه گل هدیه کادو ولنتاین لوکس باکس کد LB241

ابعاد : 17 * 17 * 17

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : قرمز

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

مدل : love

👈جعبه گل هدیه کادو ولنتاین لوکس باکس کد LB261

 

ابعاد : 17 * 17 * 23

جنس : ام دی اف

لولا : فلزی

رنگ : قرمز

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

                                                   

😉جعبه های چوبی باکس گل لاکچری لوکس باکس

اگر به دنبال یک سفارش باکس هدیه گل چوبی لوکس   ، برای سالگرد ازدواجتان هستید و یا می‌ خواهید از زحمات کسی قدر دانی نمایید ، این باکس‌ ها ی چوبی خاص و زیبا  می ‌تواند خواسته‌ ی شما را برآورده بکند و طرف مقابل را شاد بکند. جعبه های گل چوبی لوکس باکس  ، در نهایت ظرافت و دقت با استفاده از متریال با کیفیت توسط افراد هنرمندی طراحی و تولید می شوند که قطعا برای سورپرایز کردن عزیزانتان پیشنهاد بسیار مناسبی است . نوع جنس جعبه های کادویی لوکس باکس از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش می باشد که هر دو نوع سبک دارای ارزش هنری بوده و در برابر ضربه و آسیب بسیار مستحکم و مقاوم هستند . استفاده از مواد اولیه درجه یک ، یراق آلات فلزی و چوبی ، ابعاد و سایز های مناسب و متفاوت ، رنگ بندی های مختلف ، طراحی منحصر به فرد داخلی و خارجی همراه با قیمت عالی و مناسب از دیگر مزیت های باکس هدیه گل چوبی لوکس باکس است که آن ها را از سایر برند ها و نمونه ای موجود در بازار تفکیک می کند.

😉رایج ترین مدل جعبه های چوبی باکس گل لاکچری لوکس باکس ، برای ولنتاین

بدون اغراق باید بگوییم که باکس هدیه گل و شکلات ولنتاین چوبی لوکس باکس، از محبوب ترین و جذاب ترین باکس های چوبی برای گل و شکلات به حساب می آید به این دلیل که باکس گل و شکلات ولنتاین جزو جدیدترین و به مدرن ترین مدل های طراحی محسوب می شود، بدین جهت شما عزیزان باید یک باکس هدیه گل چوبی را انتخاب نمایید تا علاوه بر داشتن قسمتی برای هدیه و یا کادو ، دارای قسمتی دیگر برای قرار دادن شکلات و یا پوشال و یا گل خشک باشد که چنین نکته ای در طراحی و ساخت جعبه های چوبی باکس گل لاکچری لوکس باکس ، رعایت شده است . برای پیداکردن جعبه گل چوبی مورد نظر خود کافی است تا به وب سایت لوکس باکس  ، مراجعه نمایید.

😉خرید و سفارش جعبه گل هدیه ولنتاین کادو چوبی لوکس باکس

جعبه و باکس هدیه کادو چوبی ، در بسیاری از موارد برای هدیه دادن ضروری است، چرا که از لحاظ ظاهری کار چندان پسندیده‌ ای نیست که بخواهیم هدیه را بدون جعبه به افراد تقدیم کنیم. با توجه به شکل و محتوای هدیه باید مناسب ‌ترین جعبه هدیه را انتخاب و خریداری کرد. به این ترتیب می‌ توانیم ظاهری ارزنده ‌تری را به هدیه خود ببخشیم. زمانی که کادو را در چنین جعبه ‌های شکیلی قرار می ‌دهیم، در واقع به گیرنده هدیه نشان می ‌دهیم که تا چه اندازه برایمان ارزشمند است. برای خرید تک و عمده جعبه های هدیه گل چوبی لوکس باکس ، می توانید به دو روش حضوری و یا غیر حضوری ، جعبه کادو چوبی خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

روش حضوری : مراجعه به فروشگاه لوکس باکس به آدرس : تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

روش غیر حضوری : ثبت سفارش از طریق واتساپ به شماره 09026625040 و یا دایرکت  اینستاگرام و یا وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید . 

😉ساخت انواع جعبه گل ولنتاین تولد لاکچری لوکس باکس در تهران

لوکس باکس با سال ها زمینه در طراحی و ساخت انواع جعبه گل ولنتاین تولد لاکچری در تهران ، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا در صورتی که تمایل دارند جعبه گل چوبی با هر طرح و ابعاد و برند و لوگوی خود را داشته باشند ، بتوانند با ثبت سفارش 70 عدد به بالا ،جعبه هدیه گل مورد نظر خود را ثبت نمایند تا پس از برآورد قیمت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، در خط تولید کارخانه قرار گیرد و در اسرع وقت به دست شما بزرگوران برسد. ناگفته نماند که اگر به دنبال آموزش و ساخت جعبه کادویی ولنتاین با بهترین پیشنهادات هستید ، کافی است بر روی لینک آبی رنگ کلیک کرده تا به صفحه مربوط به این مقاله ممتقل شوید و اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید. 

yesکلام پایانی ....

 خرید باکس ولنتاین ، پک ولنتاین ،یک انتخاب مهم است. خیلی مهم است که هدیه این روز را از کجا تهیه کنیم! فروشگاه لوکس باکس ، علاوه بر تنوع، جعبه و باکس های هدیه گل باکیفیت و اورجینال ، با انتشار مقاله ایده هایی ناب برای تهیه و ساخت هدیه ولنتاین همراه با جعبه کادویی لاکچری ، سعی نموده است تا شما را به بهترین شکل ممکن ،راهنمایی کرده تا بتوانید یک هدیه عاشقانه ، زیبا و جذاب را به طور  صحیح و سالم همراه با بسته بندی چوبی لوکس، به محبوب خود تقدیم  نمایید . برای آموزش و ایده گرفتن ساخت جعبه گل ولنتاین،  ما را در این مقاله همراهی نمایید.