بهترین جعبه های هدیه کادو چوبی مقوایی هاردباکس ویژه روز مرد لوکس باکس

                                                   

پدر یعنی کسی که همیشه مثل کوه پشتته و با تمام مشکلاتی که هست با فداکاری و عشق بهترین پشتیبان برای تو خواهد بود ، اسطوره صفا و صمیمیت ، کسی که در تمام مراحل زندگی با تمام ناملایمت ها ، بازهم بهترین پشتیبان بوده و ما باید به پاس قدردانی از تمام زحمات ایشان بهترین هدیه را در نهایت عشق و علاقه تهیه کنیم . اگرچه این هدیه نمی تواند پاسخی برای قدردانی از ذره از زحمات پدر هایمان باشد ، ولی این را به آن ها یادآور می شود که چقدر برایمان با ارزش هستند و ما با خرید یک هدیه در خور و شایسته ، سعی داریم تا به بهترین نحو از آن ها تجلیل نماییم . اما ما می دانیم که با توجه به سخت پسند بودن آقایان ، خرید هدیه برای آقایان کاری بس دشوار و سخت است به طوری که خرید کادو روز پدر از آن دسته مشکلاتی است که اکثر ما با نزدیک شدن به روز پدر با آن مواجه هستیم. اما ما در این مقاله قصد داریم تا با ارائه ایده هایی جهت خرید و تزیین هدیه روز پدر همراه با باکس های کادویی چوبی و مقوایی لوکس  ، شما را در این امر زیبا یاری کنیم .

🙃اگرشما هم مشتاق هستید تا در مورد روز پدر و هدایای مناسب این روز همراه با بهترین جعبه های هدیه کادو چوبی مقوایی هاردباکس ویژه روز مرد آشنا شوید ، با ما همراه شوید تا به طور اختصاصی تر به این باکس های فانتزی ، لوکس و تولیدکننده آن آشنا شویم :

  1. همه چیز در مورد روز پدر

  2. هدایای مناسب روز پدر

  3. ایده ناب و جذاب هدیه ویژه روز پدر

  4. انواع جعبه هدیه کادو ویژه روز مرد

  5. بهترین جعبه و باکس هدیه کادو روز مرد چه مشخصاتی دارد ؟

  6. باکس هدیه چوبی لوکس باکس ویژه روز مرد

  7. جعبه کادو مقوایی و هاردباکس لوکس باکس ویژه روز مرد

  8. باکس هدیه گل ام  دی اف با روکش چوب و یا پوشش رنگی

  9. از کجا می توانم یک جعبه کادو لوکس و ارزان ویژه روز پدر خاص بخرم؟

  10. نحوه ارتباط با لوکس باکس ، تولیدکننده انواع باکس هدیه کادو لوکس و فانتزی در تهران

                                                  

🥰همه چیز در مورد روز پدر

👈 روز پدر :

روزی که برای بزرگداشت پدر ها در کشورمان در 13 رجب ، زادروز حضرت علی (ع) ، اولین امام شیعیان، این روز را گرامی می داریم . روز بزرگی که یکی ازبزرگ ترین روزهای جهانی بوده و هنوز هم در کشورهای مختلف تاریخ متفاوتی داشته و به سبک های مختلفی برگزار می شود.

👈 علت نام گذاری روز پدر در روز ولادت حضرت علی (ع)

همه ی ما می دانیم که پیامبر و حضرت علی (ع) ، پدران امت و بهترین همسرو پدر برای همسر و فرزندان خود بوده اند . امام علی (ع) پدر مهربانی برای یتیمان بود و شبانه برای آنان طعام می برد. زندگی و سیرت حضرت علی (ع) ، به قدری آموزنده و جذاب است که روز تولد ایشان ، روز پدر نام گذاری شده است و شایسته است تا در این روز ، از زحمات پدر خود جهت تامین معاش زندگی و نشان دادن راه ورسم زندگی تشکر و قدردانی کنیم .

👈 روز پدر در سایر کشور های مختلف :

آلمان : روز پدر در این کشور ، روزعروج مسیح به آسمان بوده که این روز یک تعطیل رسمی در این کشور است .

اسپانیا : این روز در کشور اسپانیا ، در روز یوسف مقدس برگزار و در این روز بسیاری از بانک ها و مغازه ها تعطیل هستند.

مالزی :  در مالزی این روز ، در سومین یکشنبه ژوئن ، گرامی داشته می‌شود. این روز تعطیل عمومی نیست.

آمریکا : در آمریکا روز پدر در سومین یکشنبه ماه ژوئن جشن گرفته می‌شود.

اما در بسیاری از کشورها ، در سومین یکشنبه ماه ژوئن ، روز پدر جشن گرفته می شود که معمولا اعضای خانواده به دور یکدیگر جمع شده و با گذراندن اوقاتی خوش ، وقت خود را کنار پدرو همسر خود می گذرانند و با تهیه یک هدیه ارزشمند از زحمات او قدردانی و تشکرمی کنند.

                                                  

🙂هدایای مناسب روز پدر

وقتی صحبت از هدیه روز پدر می شود ، دوست داریم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم و پدرو همسرمان را از ته دل خوشحال کنیم . در این روز به پاس پیام های مهرآمیز تبریک روز پدر ، انتخاب یک هدیه مناسب و کاربردی برای این روز دغدغه اکثر فرزندان و بانوان است . ما وقتی به کادو تولد و یا کادوی روز پدر فکر می‌کنیم گزینه‌های زیادی به ذهنمان نمی‌رسد یا اگر هم برسد دیگر تکراری شده‌است.اما ما در ادامه هدایایی خاص و کاربردی را برای این روز را به شما پیشنهاد می دهیم تا همراه با یک بسته بندی لوکس و لاکچری با باکس های هدیه گل چوبی و مقوایی لوکس و فانتزی ، هدیه شما برای مخاطبتان جذابیت بیشتری را داشته باشد. هدایای ویژه ای به شرح زیر:

_ ست لوازم اصلاح مردانه

_ پاوربانک همراه

_ ساعت مچی ها

_ کیف پول و یا کیف مدارک

_ هدفون و یا هنزفری

_ پایه نگهدارنده گوشی

_ عطر مردانه جیبی

_ ست لباس خواب و یا مردانه

_ کیف ابزار فنی

__ و ...

🙂ایده ناب و جذاب هدیه ویژه روز پدر

پیشنهاد ما به شما باکس های هدیه و کادو چوبی و مقوایی هاردباکس لوکس و فانتزی برای هدایای روز پدر است که می توانید به صورت یک پک هدیه ، چندین هدیه متفاوت مانند ساعت مچی ، عطر جیبی ، کیف و ست چرم مردانه را با هم داخل این باکس و جعبه های کادویی قرار دهید و آن ها را همراه با گل ، پوشال و ... به سبک سلیقه شخصی خودتان تزیین نمایید. در این صورت قطعا یک هدیه متفاوت ، جذاب و خاطره انگیز برای همسر و یا پدر شما خواهد بود.

                                                  

🙂انواع جعبه هدیه کادو ویژه روز مرد

برای مناسبت های مختلف برای بسته بندی هدایا ، باکس و جعبه هایی متفاوت در طرح و رنگ و متناسب با آن روز در بازار موجود است که قطعا شما را برای خرید جعبه هدیه و کادو مورد نظرتان دچار سردرگمی می کنند.  در واقع خرید باکس های کادویی ویژه روز مرد علاوه بر آنکه موجب بسته بندی هدیه ما به سبکی خاص تر و زیباتر می شوند، ارزش خاصی را نیز به هدیه ما می بخشند . این باکس ها از انواع بسیار مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند اما ما در ادامه می خواهیم انواع جعبه هدیه و کادو ویژه روز مرد را به شما معرفی نماییم که در طرح و شکل های مختلف و با استفاده از متریال مختلف مانند چوب و مقوا ، پلاستیک ، چرم و .... طراحی و ساخته می شوند .

🙂بهترین جعبه و باکس هدیه کادو روز مرد چه مشخصاتی دارد ؟

از نکاتی که باید در خرید آنلاین انواع جعبه های کادو و یا باکس کادوهدیه چوبی و مقوایی هاردباکس لوکس برای مناسبت های مختلف مانند روز مزد و یا ولنتاین ، باید به آن  توجه کنیم ، عبارت اند از :

_ تناسب هدیه با جعبه هدیه و کادو

_ توجه به زیبایی ، جذابیت و متناسب بودن باکس با مناسبت مورد نظر

_ توجه به کیفیت جعبه هدیه و کادو روزمرد براساس متریال استفاده شده ، جنس ، ابعاد و دقت و ظرافت به کار رفته در طراحی جعبه

_ قیمت وباکس هدیه کادو ویژه روز مرد با توجه به طراحی و ساخت جعبه

🙂باکس هدیه چوبی لوکس باکس ویژه روز مرد

یکی از انواع باکس های لوکس و فانتزی و سبکی متفاوت از بسته بندی انواع هدایا در ابعاد و طرح های مختلف طراحی و ساخته می شوند ، جعبه های کادو چوبی است که با توجه به متریال استفاده شده در ساخت آن ها ، دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و آسیب هستند و می توان انواع هدایای نفیس و لاکچری را با جعبه های هدیه چوبی بسته بندی کرد نظیر

👈 جعبه نفیس کادو هدیه چوبی لوکس باکس کد LB136

      

باکسی چوبی با جنسی از چوب طبیعی به عنوان نمادی ازطبیعت با گرمی و جذابیت داشتن طرح چوب طبیعی ضمن استحکام و مقاومت بالا با طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد توسط کارشناسان طراحی لوکس باکس ، قسمت داخلی آن دارای پارتیشن بندی چند قسمتی بوده که با توجه به پرتابل بودن این پارتیشن بندی می توانید این مقسم ها را برداشته و فضای یک تیکه برای قرار دادن هدیه خود داشته باشید ، باکس همراه با یراق آلات فلزی و مواد اولیه بسیار با کیفیت و یک طرح حک شده زیبا از درخت بر روی قسمت درب ، یک بسته بندی لوکس و لاکچری برای هدیه شما خواهد بود .

                                                  

🙂جعبه کادو مقوایی و هاردباکس لوکس باکس ویژه روز مرد

هاردباکس نوعی جعبه ی لوکس وسخت می باشد که استحکام آن زیاد بوده و از ظاهری کاملا لوکس و نفیس برخوردار است اما تنوع این جعبه ها در بازار به قدری زیاد است که در هنگام خرید ، فرد را دچار سردرگمی می کند. ولی با این حال با معرفی انواع جعبه های مقوایی و هاردباکس لوکس باکس می توان این کمک را به شما کرد تا یک باکس مقوایی با کیفیت و لوکس را همراه با متریال درجه یک و طراحی منحصر به فرد برای مخاطب خود با قیمتی مناسب را خریداری نمایید . جعبه کادو مقوایی و هاردباکس لوکس باکس ، جعبه هایی بسیار سخت و مقاوم برای انواع بسته بندی ها هستند . جعبه کادویی هاردباکس لوکس باکس ، یکی از انواع باکس های لوکسی هستند که با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته با جنسی از مقواهای ضخیم و چندلایه با استحکام بالا توسط افراد خوش ذوقی همراه با سایر تزیینات طراحی و تولید می شوند و برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف ، پیشنهادی ایده آل هستند.

باکس هدیه گل ام  دی اف با روکش چوب و یا پوشش رنگی : این دسته از باکس های چوبی دارای جنسی از ام دی اف با روکش چوب و یا روکش کلاسیک هستند که ضمن استحکام و مفاومت بالا دارای طراحی کلاسیک و فانتزی بوده و در طرح و شکل های مختلف جهت قرار دادن هدایا و گل طراحی و ساخته شده و می توان آن ها را با هزینه مقرون به صرفه تهیه نمود. مانند : 

👈 جعبه گل هدیه کادو چوبی لوکس باکس کد LB260

                                                                      

یک باکس زیبا و شکیل با طراحی منحصر به فرد داخلی و بیرونی که یک کشو با دسترسی بیرونی برای هدیه و یا گل تعبیه شده است که جنس آن از ام دی اف با روکش چوب و به رنگ مشکی می باشد . استفاده از متریال درجه یک ، یراق آلات چوبی ، استیکر های مدل لاو ، ابعاد مناسب و جادار بودن آن از دیگر مزیت های این باکس هدیه گل چوبی لوکس و فانتزی است . 

🙂از کجا می توانم یک جعبه کادو لوکس و ازان ویژه روز پدر خاص بخرم؟

جعبه و باکس های هدیه و کادو چوبی و مقوایی و یا هاردباکس لوکس امروزه برای هدیه دادن بسیار ضروری هستند ، چراکه این نوع از جعبه ها با ظاهری زیبا و جذاب ، به هدیه شما ارزش بیشتری بخشیده و موجب می شود تا هدیه شما ارزنده تر باشد . اگر شما هم برای این که یک باکس هدیه و کادو چوبی و مقوایی لوکس و با کیفیت را همراه با قیمت عالی خریداری نمایید ، به فروشگاه های مختلفی سرزده اید ولی از قیمت و کیفیت آن ها راضی نبوده اید ، نگران نباشید !!!

می توانید برای پیدا کردن و خرید جعبه هدیه و کادو چوبی و مقوایی لوکس و فانتزی مورد نظر خود همراه با قیمت عالی و مقرون به صرفه به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ،  مراجعه نمایید و خرید خود را بدون وقت تلف کردنی ، به صورت اینترنتی انجام دهید.

🙂نحوه ارتباط با لوکس باکس ، تولیدکننده انواع باکس هدیه کادو لوکس و فانتزی در تهران

برای این که خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه را تجربه نمایید ، می توانید با لوکس باکس در ارتباط باشد ، اما به چه صورت !!!

شما عزیزان برای ثبت سفارشات خود به صورت خرد و عمده می توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی کارخانه لوکس باکس به نشانی تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9، مراجعه نمایید و یا در صورت نداشتن وقت ، این امکان را دارید تا سفارش خود را به صورت اینترنتی از طریق وب سایت لوکس باکس ، ثبت نمایید .

👈 سخن پایانی :

اگر برای مناسبت های مختلف مانند روز پدر ، روز مادر ، ولنتاین ، روز تولد و... به دنبال یک هدیه لاکچری و لوکس و یک بسته بندی شیک با جعبه های چوبی مقوا و شیشه ای کادو هدیه برای تولد پدر و مادر و سایر مناسبت های مختلف ، با کیفیت عالی و مقرون به صرفه هستید ، باکس های چوبی و هاردباکس لوکس باکس ، ایده هایی نوین و جدید برای بسته بندی انواع هدایا هستند که ضمن داشتن جذابیت ظاهری ، بسیار کاربردی نیز بوده و به هدیه شما شکل ارزنده تری را می بخشد .

در این مقاله به معرفی انواع  جعبه کادو چوبی و هاردباکس لوکس باکس ، تولید کننده تخصصی انواع جعبه های هدیه، پرداختیم و سعی کردیم شرح کاملی را از این محصولات و باکس های نفیس و صادراتی در دسته بندی و کارآیی گوناگون ،  در اختیارتان قرار دهیم که با آگاهی کامل سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید. نا گفته نماند که علاوه بر جعبه های کادو هدیه چوبی ، با توجه به تنوع بالای سایر محصولات چوبی لوکس باکس ، می توانید از دیگر جعبه و باکس های سرو و پذرایی ، جعبه ساعت و جواهرات مردانه و زنانه، انواع جعبه کادویی چوبی مقوای شیشه ای هدیه لوکس باکس مناسب نامزدی و بله برون  و ... بنا بر سلیقه و نیاز خود ، دیدن فرمایید و در صورت نیاز ، جعبه و باکس مورد نظر را ثبت سفارش نمایید. سپاس گزاریم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمودید. امیدوار هستیم توانسته باشیم تا شما را در جهت یک خرید عالی ، مقرون به صرفه همراه با کیفیت درجه یک از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده ، راهنمایی کرده باشیم.