بررسی انواع جعبه کادویی چوبی مقوای شیشه ای هدیه لوکس باکس مناسب نامزدی و بله برون

                                                  

یکی از مهمترین اتفاقات بسیار زیبا در زندگی هر فرد ، ازدواج و مراسمات مربوط به آن از جمله خواستگاری ، بله برون ، نامزدی و ... است که هر شخصی برای این که این مراسمات را در نهایت شکوه و زیبایی برگزار کند و به طرف مقابل خود و خانواده او نشان دهد که چقدر برای او ارزشمند و گرانقدر است ، سعی می کند تا با ذوق و خلاقیت این مراسمات را هر چه بهتر برگزار کند . معمولا طبق آداب و رسوم در این مراسمات هدایایی برای عروس برده می شود که می توان با کمی سلیقه و خلاقیت شخصی این هدایا را به سبکی نوین و لوکس در داخل جعبه و باکس های هدیه فانتزی و لوکس چوبی ، شیشه ای و هاردباکس، قرار داد و یک خاطره دل انگیز و جذاب را در این روز رقم زد . باکس های بسیار زیبا ، لوکس و نفیس که می توان از آن ها برای قرار دادن انواع هدایا به همراه گل و سایر تزیینات استفاده کرد و حسن سلیقه خود را به نمایش گذاشت .

🥰بنابراین اگر شما هم به دنبال ایده های ناب و لوکس برای تزیین کردن هدایای خود در این شب زیبا هستید، می توانید با ما در این بلاگ همراه شوید تا به بررسی انواع جعبه کادویی چوبی مقوایی شیشه ای هدیه لوکس باکس مناسب نامزدی و بله برون، بپردازیم .

  1. همه چیز در مورد بله برون و نامزدی

  2. ایده هایی جهت برگزای متفاوت و لوکس مراسم بله برون

  3. تزیین هدایای نامزدی و بله برون با انواع جعبه و باکس های لاکچری و لوکس

  4. انواع باکس بله برون و نامزدی

  5. جعبه کادو چوبی هدیه مناسب نامزدی و بله برون

  6. باکس کادو و هدیه شیشه ای ویژه بله برون

  7. جعبه کادو و هدیه مقوایی و هارد باکس لوکس باکس بله برون و نامزدی

                                                  

💑همه چیز در مورد بله برون و نامزدی

در کشور ما ، یکی از مراحل ازدواج ، مراسم بله برون است . برگزاری مراسم بله برون از مراسم خواستگاری مفصل تر است. مراسمی که معمولا بعد از خواستگاری جهت تصمیم گیری درباره میزان مهریه ، مراسمات عقد و عروسی ، شغل آقای داماد ، تعهدات دو طرف برای زندگی مشترک و... برگزار می شود . این مراسم، معمولا با حضور بزرگان فامیل و نزدیک‌ترین افراد به عروس و داماد برگزار می‌شود.

👈آداب و روسمات مراسم بله برون

مراسم بله برون به صورت مفصل تری برگزار می شود و میزبان آن نیز خانواده عروس هستند . برگزاری این مراسم آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد و در هر جا با توجه به فرهنگ ها این آداب رسوم متفاوت می باشد. درواقع در مورد آداب و رسوم بله برون باید به یک سری از فرهنگ ها و قومیت های مختلفی بپردازیم که این سنت ها در هر شهری با هم تفاوت دارد اما در ادامه به رایج ترین آداب و رسوم مراسم بله برون می پردازیم :

  • خرید گل و شیرینی و شکلات  توسط خانواده داماد
  • خرید انگشتر نشان برای عروس
  • تعیین میزان مهریه و شیربهای عروس
  • تعیین وضعیت شغل و مسکن داماد
  • تعیین دقیق تاریخ عقد و عروسی
  • صحبت درباره چگونه برگزار شدن مراسمات عقد و عروسی
  • و ...

                                                  

👈هدایای مراسم بله برون

برای مراسم بله برون بنابر رسوم هر خانواده ، این هدایا متفاوت هستند اما ما در این جا به رایج ترین آن ها اشاره می کنیم که بیشتر خانواده ها بدین صورت انجام می دهند و البته در خانواده هایی که بسیار خوش ذوق و خوش سلیقه هستند ،تزییناتی را انجام می دهند که باکس های چوبی ، شیشه ای و هاردباکس ، روشی لوکس و جدید برای تزیین این هدایا هستند . هدایای بله برون عبارت اند از :

_ کله قند برای بله برون

_قرآن

_ حلقه نشان برای عروس

_ پارچه چادری و لباس برای عروس

_ پارچه نامزدی

_ دفتر بله برون

_کیک و گل بله برون

_ سرویس یا نیم ست طلا

بله برون و تفاوت آن با عقد

بله برون و نامزدی یکی از بهترین فرصت های شناخت دختر و پسر است که با آگاهی دو خانواده و به صورت رسمی صورت می گیرد اما بر خلاف نامزدی ، عقد یک مرحله قانونی و شرعی است که بر اساس آن پسر و دختر رسما زن و شوهر اعلام شده و بدین جهت دختر و پسر و خانواده ها در برابر یکدیگر متعهد به پایبندی اصول و قانون های ازدواج هستند . 

                                                  

🧐ایده هایی جهت برگزای متفاوت و لوکس مراسم بله برون

در مراسمات بله برون رسم است که خانواده داماد برای عروس هدایای را به عروس خانم تقدیم می کنند که در گذشته در طبق می چیدند و آن را با پاکت های کاغذی و پلاستیکی همراه با تور و روبان تزیین می کردند ولی در سال های اخیر بسیاری از خانواده ها بعد از خرید وسایل و هدایای بله برون آن را به فروشگاه های گل آرایی و تزیین می سپارند تا آن ها را به بهترین شکل ممکن تزیین نمایند. در حالی که برخی از دیگر خانواده ها تمایل دارند تا با ذوق ، خلاقیت و سلیقه شخصی خود این وسایل و هدایا را تزیین نمایند تا از جانب خانواده عروس مورد تعریف و تمجید قرار گیرند . باکس های شیشه ای چوبی و مقوایی هاردباکس لوکس و لاکچری ، امروزه ایده بسیار خوبی برای تزینن هدایای بله برون هستند که می توان آن ها را بر اساس سلیقه شخص با انواع گلبرگ های خشک ، پوشال های زیبا و رنگی و... تزیین کرد ، اما ما در ادامه نیز راهکار و ایده هایی را جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم شرح خواهیم داد :

  1. تزیین میز پذیرایی همراه با گلبرگ و بادکنک و گل های طبیعی زیبا و میوه آرایی بر روی آن و یا  استند های تزیین شده همراه گل و خوراکی
  2. تزیین سینی چای با روبان و گل طبیعی و یا مصنوعی

  3. تریین شیرینی در ظروف زیبا همراه با گل های خشک و طبیعی و سرخ رنگ

  4. تزیین کله قند با تور و روبان

  5. تزیین جلد قرآن با گل و روبان

  6. تزیین نشان و حلقه عروس اغلب داخل جاحلقه ایی زیبایی قرار گرفته و می توانید این جاحلقه ایی را خودتان بسازید و آن را به شکل های مختلف تزیین کنید.

  7. تزیین دفتر بله برون که این دفترهای مخصوص را می توان از کتاب فروشی ها تهیه کنید و آن را به شکل های مختلف با روبان ، گل های مصنوعی و اکسسوری های مختلف ، تزیین کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

  8. تزیین سایر هدایای بله برون در داخل سبد و باکس های چوبی ، شیشه ای و هاردباکس لوکس باکس

                                                  

🧐تزیین هدایای نامزدی و بله برون با انواع جعبه و باکس های لاکچری و لوکس

علاوه بر روش و ایده هایی که در بالا برای هرچه زیباتر برگزار شدن مراسمات بله برون گفته شد ، می توانید به شیوه ای نوین ، لوکس و جذاب ، هدایای بله برونی را که خریده اید را همراه با انواع جعبه و باکس هدیه گل چوبی شیشه ای و هاردباکس لوکس ، تزیین نمایید . باکس های بسیار لوکس ، زیبا و کاربردی که با قرار دادن هدایای بله برون داخل این باکس ها ، ضمن جلوه بیشتر هدایای شما و شکیل بودن آن ها ، این هدایا ارزشمند تر جلوه کرده و قطعا تعریف و تمجید شما را نیز به دنبال دارد . ضمن قرار دادن این هدایا داخل این جعبه های فانتزی و لوکس ، می توانید آن را با سلیقه  خود و با خرج دادن اندکی خلاقیت با انواع اکسسوری های تزیینی ، گل های مصنوعی و طبیعی ، تور و شکوفه و پوشال های رنگی زیبا و ... تزیین نمایید .

🧐انواع باکس بله برون و نامزدی

همان طور که می دانید ، امروزه استفاده از باکس و جعبه های هدایای بله برون به منظور قرار دادن هدایای بله برون نظیر قرآن ، کله قند ، ست طلا و جواهرات ، حلقه و انگشتر نشان و پارچه های نامزدی و ... در بسیاری از مراسمات به ویژه نامزدی و بله برون مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن ها را با ایده های ناب و خاص به صورت منحصر به فرد تزیین کرد . این باکس و جعبه های ویژه بله برون بر اساس طرح و شکل ظاهری و نوع متریالی که در طراحی و ساخت آن ها به کار می رود به انواع مختلفی نظیر جعبه هدیه گل چوبی ، شیشه ای و مقوایی هاردباکس لوکس تقسیم می شوند که شما عزیزان می توانید با تهیه آن ها از تولید کننده تخصصی انواع جعبه های چوبی شیشه ای و هاردباکس لوکس و فانتزی در تهران ، این باکس ها را با قیمت مقرون به صرفه و بدون واسطه به راحتی تهیه نمایید و آن را به سبک سلیقه و نظر شخصی خود تزیین نمایید . البته ما در ادامه به طور انحصاری به انواع جعبه هدیه ویژه بله برون و سایر مناسبت های گوناگون مانند روز ولنتاین از لحاظ کاربرد و جنبه های مختلف و خرید آنلاین انواع جعبه های کادو از یک فروشگاه معتبر و اینترنتی ، می پردازیم .

🧐جعبه کادو چوبی هدیه مناسب نامزدی و بله برون

جدیدترین و خاص ترین جعبه های چوبی کادویی مناسب نامزدی و بله برون  در طرح ها و مدل های متفاوت با استفاده از مواد اولیه چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب و پوشش رنگی در طرح و شکل های مختلف با داشتن پارتیشن بندی پرتابل و چندگانه در دسته بندی های مختلف و ... با توجه به استحکام ، مقاومت و دوام بالا ، قابلیت جابجایی در مسافت های طولانی را با حفظ امنیت و کیفیت کالا را دارند و با توجه به ظاهر بسیار زیبای چوب و داشتن هارمونی گرم ، باکس های بسیار زیبا و جذاب برای بسته بندی کالاهای مختلف هستند . نظیر جعبه زیر که برای قرار دادن ست طلا و جواهرات بله برون بسیار کاربردی است :

👈 جعبه کادو هدیه ترمه چوبی لوکس باکس کد LB30

                                                                                                                             

ابعاد : 9 * 20 * 20

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : فیروزه ای رنگ

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

                                                  

🧐باکس کادو و هدیه شیشه ای ویژه بله برون

امروزه باکس های شیشه ای ویژه مراسم بله برون ، روشی بسیار لوکس و جذاب برای قرار دادن و تزیین هدایای عروس هستند که طرح و اندازه های مختلفی از این باکس های شیشه ای در بازار برای کاربردهای مختلف موجود است . ولی در این میان جعبه های هدیه شیشه ای لوکس باکس با توجه به کیفیت و جذابیت ظاهری ، باکس های بسیار لوکسی برای قرار دادن هدیه و ... هستند که با داشتن جنسی از پروفیل برنجی آبکاری شده ، نوعی ورقه فلزی مستحکم و مقاوم به کدر شدن همراه با شیشه بسیار شفاف سه میل با یراق آلات فلزی درجه یک ، این قابلیت را دارند تا بتوانید برای مدت ها بدون هیچ افت کیفیتی از آن ها در کاربرد های مختلف استفاده نمایید ، مانند باکس هدیه شیشه ای زیر که برای قرار دادن حلقه و انگشتر نامزدی گزینه بسیار خوبی است :

👈جعبه جواهرات کادو هدیه شیشه ای لوکس باکس کد LBL601-G

                                                                                                                               

ابعاد : 8* 15 * 20

جنس : شیشه

یراق آلات : فلزی

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

🧐جعبه کادو و هدیه مقوایی و هارد باکس لوکس بله برون و نامزدی

شاید شما هم انواع جعبه های مقوایی و هاردباکس لوکس و زیبا را در بسته بندی های مختلف مانند بسته شکلات ، جعبه کفش ، باکس شیرینی و آجیل و خشکبار و یا باکس اکسسوری و جواهرات دیده باشید که در این بین جعبه های مقوا و هاردباکس لوکس باکس با طراحی منحصر به فرد داخلی و بیرونی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مقوا های ضخیم و چندلایه ، بهترین نوع بسته بندی سخت برای هر کالایی هستند که به دلیل استحکام ، دوام و ظاهری زیبا از محبوبیت بالایی برخوردار بوده ونظر هر مخاطبی را در نگاه اول به خود جذب می کنند. برای مشاهده نمونه جعبه های بیشتر لوکس باکس می توانید به وب سایت فروشگاه لوکس باکس  ، مراجعه نمایید . 

yes سخن پایانی :

با توجه به ایده هایی که برای مراسم بله برون گفته شد ، این را فراموش نکنید که برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات نیازی به صرف هزینه های گزاف و زیاد ندارید ، بلکه می توانید با کمی خلاقیت و سلیقه و خرید بهترین جعبه کادوی چوبی شیشه ای  مقوا هاردباکس شیک ارزان لوکس باکس ، یک مراسم منحصر به فرد و زیبا را برای خود در این روز رقم بزنید و از خرید خود لذت ببرید . و اگر ازدواج کرده اید و به دنبال مناسب ترین کادو هدیه برای سالگرد ازدواج ، هستید که متفاوت ، جذاب و در عین حال زیبا باشد ، بدین جهت می توانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ این مقاله  با کسب اطلاعات بیشتر و مراجعه به سایت فروشگاه آنلاین انواع جعبه هدیه چوبی شیشه ای و مقوایی لوکس و منحر به فرد ، یک خرید عالی و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.