مناسبت ترین کادو هدیه برای سالگرد ازداوج با بررسی جعبه های چوبی مقوا شیشه ای هارد باکس لوکس باکس

                                                  

زندگی مشترک همیشه یک اتفاق بسیار شیرین برای هر شخصی است که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را برای هر دو طرف دارد اما این عشق و محبت بین زوجین است که موجب می شود در کنار هم از سختی و ناملایمات عبور کرده و از زندگی در کنار هم لذت برده و لحظه های خاطره انگیزی را سپری کنند. اما از آن جا که افراد به دنبال یک بهانه و یا مناسبتی خاص برای خوشحال کردن عزیزان خود هستند ، سالگرد ازدواج می تواند بهترین روز و مناسبت برای ابراز عشق و علاقه برای زوجین باشد . بدین منظور برای این که بتوانید برای سالگرد ازدواج خود بهترین هدیه را برای قدردانی از همسر خود تهیه نمایید ، می توانید با خرید باکس هدیه گل چوبی شیشه ای مقوایی و هاردباکس لوکس ، یک هدیه متفاوت و به یادماندنی را تهیه و حسن سلیقه و ارزشی را که برای مخاطب خود قائل هستید را به نمایش بگذارید .

🥰ما در این مقاله چندین ایده به شما معرفی می کنیم تا از آنها الهام بگیرید و برای همسر خود کادویی مناسب و لوکس را همراه با جعبه هدیه کادو چوبی شیشه ای مقوایی ویژه سالگرد ازدواج تهیه کنید. به همین جهت  با ما تا پایان همراه باشید.

  1. سالگرد ازدواج

  2. بهترین پیشنهادات برای برگزاری سالگرد ازدواج

  3. ایده جذاب و لوکس برای خرید کادو سالگرد ازدواج

  4. هدایای دست ساز عاشقانه سالگرد ازدواج

  5. پک و باکس هدیه ویژه سالگرد ازدواج لوکس

  6. خرید اینترنتی و ارزان باکس هدیه چوبی شیشه ای مقوایی هاردباکس لوکس سالگرد ازدواج

💟 سالگرد ازدواج:

سالگرد ازدواج به جشن یا مراسمی گفته می شود که در سالگرد تاریخ ازدواج صورت می گیرد.

👈 فلسفه سالگرد ازدواج :

فلسفه سالگرد ازدواج به امپراطور روم مقدس بر می گردد که شوهران ، همسران خود را در بیست و پنجمین سال ازدواج با تاج گل نقره و در پنجاهمین سال با تاج طلا تاج گذاری می کردند و علاوه بر آن هدایای دیگری نیز به یکدیگر می دادند . در واقع تبریک سالگرد ازدواج ، یکی از مهمترین واکنش هایی است که زن و شوهر در این روز باید نسبت به یکدیگر از خود نشان دهند. سالگرد ازدواج از معدود ترین مراسماتی است که در اکثر جوامع و فرهنگ ها به صورت مشترک وجود دارد و به شکل های گوناگون برگزار می شود.

👈 چرا سالگرد ازدواج می‌گیریم؟

در واقع ما با برگزاری سالگرد ازدواج ، ضمن یک سال در کنار هم بودن می خواهیم این مدت را گرامی بداریم و نشان دهیم که این موضوع برای ما ارزشمند است . در واقع سالگرد ازدواج بهانه‌ ای است تا به شریک زندگی‌تان یادآوری کنید، هنوز هم بر سر عهدی که با او بسته ‌اید ، هستید و او را مثل روز اول دوستش دارید.

                                                  

💟بهترین پیشنهادات برای برگزاری سالگرد ازدواج

یکی از مهم ترین نکاتی که در هر زندگی مشترکی باید به آن اهمیت داد ، توجه کردن است ، چراکه همه ی ما انسان ها نیازمند توجه و محبت هستیم . به همین منظور برای این که سالگرد ازدواج خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید با ما همراه باشید تا ایده های جالبی را برای برگزاری این مراسم پیشنهاد کنیم :

- خرید کادوی جذاب  برای سالگرد ازدواج و و یا نامزدی و تزیین آن با جعبه کادویی چوبی مقوای شیشه ای هدیه لوکس باکس مناسب نامزدی و بله برون

- سفر دو نفره ناگهانی ، بهترین سورپرایز سالگرد ازدواج

- شام هیجان‌انگیز برای سالگرد ازدواج در منزل و یا یک رستوران شیک

- سورپرایز سالگرد ازدواج با نوشتن یک نامه عاشقانه همراه با محبت و عشق

- تزیین دکوراسیون منزل و یا یک جای خاص با وسایل تزیینی

- درست کردن یک ریسمان چاپی از عکس های دو نفره

- خریدن یک دسته گل رز قرمز زیبا و تزیین آن با باکس هدیه گل چوبی شیشه ای مقوایی لوکس 

- تزیین خانه با بادکنک، گل و شمع

- تهیه ی غذای مورد علاقه

- دسورپرایز کردن همسر با دعوت کردن از مهمان های خاص و یا دوستان او

- تفریح و سرگمی داخل شهر دونفره

- سورپرایز سالگرد ازدواج با بازسازی روزعروسی به صورت مختصر تر

- ساخت یک ویدئو خاطره انگیز از عکس و اتفاقات دو نفره و مشاهد آن

- تفریح با فرزندان

- رفتن به آدرس محل کار همسرتان ویا ارسال یک گل و یادداشت عاشقانه

- چیدن و همکاری با همدیگر برای میز صبحانه دونفره  و شروع روز را در کنار هم

- تماشای برنامه و یا تماشای فیلم مورد علاقه هردو با مشورت همدیگر

- مرور عکس‌های روز ازدواج و خاطرات آشنایی‌تان

                                                   

💟ایده جذاب و لوکس برای خرید کادو سالگرد ازدواج

کادو و هدیه سالگرد ازدواج یک اتفاق بسیار مبارک و هیجان انگیز است که دو قلب را به یکدیگر پیوند می دهد و محبت دو طرف را نسبت به هم بیشتر می کند. بهتر است سرگرمی ها و سلیقه های مورد علاقه همدیگر را شناسایی کنید و گاهی روی وسایلی تمرکز کنید که او هرگز برای خود نخریده است. اما ما نیز در ادامه چند ایده جذاب هدیه و کادو سالگرد را به شما معرفی خواهیم کرد که البته می توانید هدیه خود را همراه با باکس هدیه کادو چوبی شیشه ای مقوایی لوکس تزیین نمایید ، به شرح زیر :

👈 خرید ست عاششقانه

👈 جواهرات

👈 ساعت مچی و دستنبند های ست دونفره

👈 عطر

👈 آباژور و یا لامپ های زیبا با عکس های دونفره

👈 کتاب و رمان های مورد علاقه و عاشقانه

👈 اولین چیزهایی که با هم تجربه کردید .

👈 جعبه یادگاری

👈 قاب عکس خاطرات

👈 سبد گل رز و یا باکس هدیه گل چوبی لوکس

👈 عطر و ادکلن

💟هدایای دست ساز عاشقانه سالگرد ازدواج

چه هدیه ای ارزشمند تر از ساخت دست شخصی که همراه همیشگی ما در زندگی است . هدیه ای که با وقت گذاشتن ، شور و ذوق ، عشق و علاقه و خلاقیت طراحی و ساخته شده و مسلما همچین هدیه ای برای طرف مقابل شما ارزش هنری بیشتری داشته و می تواند به عنوان یک هدیه خاطره انگیز مانا شود . برای ساخت هدیه ویژه سالگرد ازدواج خود می توانید بر حسب نیاز و یا علاقه همسر خود ، کادوی با ارزشی را تهیه نمایید که ما نیز با ارائه چند پیشنهاد شما را در این کار یاری خواهیم کرد:

  • ساخت کارت پستال عشق : می توانید برای این کار با استفاده از مقواهای رنگی و یا فوم در طرح و ابعاد دلخواهتان یک کارت پستال را برش داده و با تزیین آن با روبان ، کنف ، گل خشک و نوشتن ویژگی هایی که محبوبتان شمارا مجذوب خود کرده است ، یک کارت پستال زیبا را بسازید .

  • درست کردن شیرینی خانگی و یا کیک عاشقانه : برای این کار نیز می توانید یا ساده ترین دستور پخت کیک ، یک شیرینی و یا کیک خانگی درست کرده و آن را با خامه آماده قنادی و شکلات های رنگی تزیین نمایید.

  • سبد رمانتیک : برای درست کردن سبد عاشقانه خود می توانید یک سبد حصیری را انتخاب کرده و با تزیین آن با تور ، روبان و گلبرگ های خشک و... همراه با وسایلی نظیر بطری نوشیدنی دو نفره کوچک ، بسته شکلات ، تعدادی فیلم و یا کتاب مورد علاقه او ، یک هدیه جذاب و ... را داخل سبد بگذارید .

  • گیفت هدیه قلبی زیبا : برای این کار می توانید با ذوق و هنر شخصی خود یک بالش کوچک را درست کرده و با گلدوزی و یا سوزن دوزی نماد های عاشقانه و یا جملات زیبا آن را تزیین نمایید .

  • بلیط عاشقانه : برای این کار می توانید در یک بطری زیبا چند پیشنهاد عاشقانه ای را که می توانید از عهده اش بر بیاید را یادشت نمایید و با دادن حق انتخاب به همسرتان او را سورپرایز نمایید .

                                                  

💟پک و باکس هدیه ویژه سالگرد ازدواج لوکس

پک هدیه به جعبه و باکسی از اقلام و هدایای گوناگون گفته می شود که به سبکی خاص و هنرمندانه تزیین شده اند . معمولا اقلام و هدایایی  که داخل باکس و جعبه هدیه قرار می گیرند به مناسبت و نوع رویداد شما بستگی دارد که بنا بر مناسبت های مختلف ، این پک ها و باکس ها متفاوت هستند . اما ما با پیشنهاد باکس و جعبه هدیه کادو چوبی شیشه ای مقوایی هاردباکس ، فروشگاه آنلاین لوکس باکس این امکان را برای شما فراهم کرده این که بتوانید یک باکس و جعبه هدیه گل زیبا و لوکس را با قیمتی ارزان خریداری نمایید و آن را با سلیقه شخصی خود با گلبرگ های خشک ، پوشال های رنگی و .... تزیین نمایید و هدایای مورد نظر خود را داخل این جعبه و باکس های هدیه فانتزی قرار دهید و مخاطب خود را به سبکی جدید و جذاب غافل گیر نمایید . باکس های هدیه و کادو لوکس باکس انواع مختلفی دارد که بر اساس طرح و شکل و نوع متریال ، دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به وب سایت ما ، مراجعه نمایید که در ادامه چند نمونه باکس هدیه گل را برای شما شرح داده ایم :

👈جعبه جواهرات طلا هدیه زیورآلات چوبی لوکس باکس کد LB321

ابعاد : 8.5 * 22.5 * 32.5

ظرفیت : دارای 8 عدد محفظه مجزا برای انواع اشیای زینتی و نفیس

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی دستبند و زیورآلات

👈جعبه نفیس کادو هدیه چوبی لوکس باکس کد LB107-W                                           

   

ابعاد : 10 * 17 * 32.5

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی و براق

یراق آلات : فلزی

رنگ : سفید

کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

👈جعبه گل هدیه کادو ولنتاین لوکس باکس کد LB261

 

  • ابعاد : 17 * 17 * 23
  • جنس : ام دی اف
  • لولا : فلزی
  • رنگ : قرمز
  • کاربرد : مناسب به عنوان جعبه انواع کادو ( گل ، کادو ، جواهرات و ... )

                                                  

💟خرید اینترنتی و ارزان باکس هدیه چوبی شیشه ای مقوایی هاردباکس لوکس سالگرد ازدواج

آیا تا به حال یک خرید اینترنتی با کیفیت و ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کرده اید !!! شما عزیزان با سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، تولید کننده تخصصی انواع جعبه های چوبی شیشه ای مقوایی  ،فانتزی و جذاب ، می توانید با خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه  و ثبت سفارش جعبه هدیه گل موردنظر ، حس لذت بخش یک خرید آسان و هوشمند را تجربه نمایید . برای ثبت سفارش باکس هدیه گل چوبی شیشه ای مقوایی خود کافی است تا وارد وب سایت ما ، شده و با توجه به بودجه و نیاز و سلیقه خود ، جعبه کادو و هدیه مورد نظر خود را پیدا کرده و ثبت سفارشات نمایید .

yes سخن پایانی :

با توجه به مناسبت سالگرد ازدواج و این که گل یک هدیه بسیار زیبا و احساسی برای طرف مقابلتان می باشد، می توانید با خرید آنلاین انواع جعبه های کادو ، باکس هدیه گل چوبی شیشه ای مقوایی هاردباکس لوکس باکس ، یک پک و باکس هدیه با کیفیت ، زیبا و لوکس همراه با هدیه و گل را برای همسر خود تهیه نمایید و حسن سلیقه و اینکه چقدر برای شما ارزشمند و گرانقدر است را به او یادآورشوید  .