جعبه بسته بندی خشکبار و پسته صاداتی لوکس باکس

                                                  

امروزه تقریبا هر کالا و محصولی را که خریداری می کنیم ، دارای یک بسته بندی مختص به خود می باشد که در طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند. در واقع بسته بندی یک کالا نخستین برخورد مشتری با کالا محسوب می شود به همین دلیل بسته بندی یک محصول در هرزمینه ای بسیار حائز اهمیت می باشد. یک بسته بندی مناسب و خوب ، ضمن زیبایی و جذابیت باید کارآیی نیز داشته باشد. رعایت چند اصل در طراحی بسته بندی ها به کمک خلاقیت و هنر ، توجه ها را به خود مجذوب و معطوف می کند. اصلی ترین وظیفه یک بسته بندی مناسب و عالی ، حفاظت کالا و انتقال برخی اطلاعات از ویژگی های کالا و همچنین برند محصول به مشتری می باشد. می توان گفت در طراحی بسته بندی لوکس و خلاقانه عوامل بسیاری تاثیر دارند و با توجه به این که امروزه فروشندگان محصولات مختلف از بسته بندی های متفاوت استفاده می کنند ، نقش بسته بندی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. از آن جا که کسب و کارهای مختلف نسبت به مسائل حفظ کالای خود آگاه ترند ، از این رو کسب و کارها به دنبال بسته بندی هدفمند هستند که هم ارزشمند باشد و هم مقرون به صرفه باشد . بدین سبب بسته بندی های لوکس چوبی ، سبک جدیدی از انواع بسته بندی ها هستند که می توان آن ها را سبکی متفاوت ، خلاقانه و در عین حال کارآمد دانست که می توان از آن در زمینه بسته بندی صادراتی انواع آجیل خشکبار ، دمنوش های گیاهی و فله ای ، جواهرات و ساعت ، هدیه و کادو ولنتاین و ... استفاده نمود.

😎در این بلاگ با ما همراه شوید تا شما را بیشتر با انواع بسته بندی خشکبار و پسته صادراتی لوکس باکس، آشنا نماییم :

  1. صادرات آجیل و خشکبار

  2. چه محصولاتی به صورت خشکبار صادر می شود؟

  3. بازار هدف خشکبار

  4. برای صادرات آجیل و خشکبار به چه نکاتی باید توجه کرد؟؟؟

  5. یک بسته بندی لوکس و صادراتی، چه مشخصاتی دارد؟

  6. ایده بسته بندی آجیل و خشکبار به روش های مختلف

  7. بسته بندی لوکس و صادراتی آجیل و خشکبار

  8. طراحی و سفارشی سازی بسته بندی لوکس و صادراتی چوبی

  9. کیفیت و متریال استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس

                                                                             

🧐صادرات آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار به عنوان یک منبع غذایی بسیار مهم برای افراد به عنوان یک میان وعده خوشمزه وسرشار از مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی  ، یکی از محصولات بسیار پرفروش و پر طرفدار در کل جهان است . به طور کلی خشکبار ، به دو دسته میوه خشک و آجیل تقسیم می شود که آجیل خود طیف وسیعی از انواع دانه ها و مغز هامی باشد . به طوری که کشور ایران از بزرگ ترین تولیدکنندگان خشکبار در جهان است و در زمینه صادرات پسته ، انجیر ، کشمش و خرما شناخته شده است . در حال حضر نیز کشورهایی مانند آمریکا ، اروپا ، ژاپن و چین از کشور ما انواع آجیل و خشکبار خریداری نموده که در این میان پسته بیشترین صادرات را به کشور های خارجی دارد و 5% از صادرات ایران مربوط به صادرات خشکبار است .

🧐چه محصولاتی به صورت خشکبار صادر می شود؟

آجیل و خشکبار ها به ویژه پسته ، کشمش ، خرما و انجیر از جمله محصولاتی هستند که بیشتر مورد معامله و صادرات قرار می گیرند و علت این امر نیز ماندگاری بیشتر انواع آجیل و خشکبار و نحوه نگهداری آن ها در جابجایی ها و مسافت های طولانی است .

🧐بازار هدف خشکبار

قطعا شناخته شدن و فروش بیشتر در هر زمینه ای برای صاحبان کسب و کارهای مختلف بسیار حائز اهمیت است . مسلما صادرات هر چیزی به تبلیغات ، بازاریابی و آگاهی نسبت  به بازار هدف بستگی دارد . در واقع صادرات بدون هیچ گونه بازار یابی و آگاهی ، یک تجارت با ریسک بالا و بدون موفقیت است .

                                                   

🧐برای صادرات آجیل و خشکبار به چه نکاتی باید توجه کرد؟؟؟

  1. توجه به ذائقه افراد آن جامعه

  2. توجه به مورد پسند بودن آجیل خام و یا فرآوری شده

  3. توجه به شیرین و یا شور پسند بودن افراد آن جامعه

  4. توجه به توان مالی افراد آن جامعه

  5.  توجه افراد آن جامعه  به قیمت و یا کیفیت محصول

🧐یک بسته بندی لوکس و صادراتی چه مشخصاتی دارد؟

برای یک کالای صادراتی ، بسته بندی یک مولفه بسیار حائز اهمیت است که نه تنها نقش حفاظت از کالا را برعهده دارد ، بلکه برای بازاریابی و ارتباطات نیز نقش دارد.یک بسته بندی بندی لوکس و صادراتی باید دارای مشخصات متمایزی باشد و ضمن القای حس خوب به خریدار ، خریدار را نیز نسبت به خرید کالا مشتاق نماید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم نمود که عبارت انداز :

  • حفظ ایمنی محصول به وسیله بسته بندی مناسب و با کیفیت

  • دارای ابعاد و اندازه مناسب باشد.

  • دارای اطلاعات مربوط به ساخت و تولید کالا باشد.

  • به ارزش ذاتی کالا بیفزاید.

🧐ایده بسته بندی آجیل و خشکبار به روش های مختلف

زمانی که از ایده بسته بندی انواع آجیل و خشکبار سخن به میان می آید ، انواع مختلفی از بسته بندی ها نظیر بسته بندی مقوایی ، نایلونی ، ظروف فلزی و پلاستیکی و ... به خاطر می آید اما ما در این بلاگ قصد داریم تا شما را با جدیدترین و جالب ترین بسته بندی آجیل و پسته صادراتی با باکس آجیل و خشکبار چوبی آشنا نماییم . نوعی بسته بندی لوکس و بسیار مستحکم ، مقاوم و ماندگار که ضمن زیبایی و جذابیتی که دارند ، به خوبی از محتویات خود در مسافت های طولانی محافظت کرده و در سال های اخیر نسبت به سایر  بسته بندی ها بیشتر مورد توجه و استقبال افراد قرار گرفته‌ اند. البته جعبه های چوبی به دلیل شکیل بودن، در بسته بندی محصولات صادراتی نیز استفاده می شوند.

                                                  

🧐بسته بندی لوکس و صادراتی آجیل و خشکبار

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را ضمن بسته بندی چوبی با انواع جعبه و بسته بندی آجیل و خشکبار پی وی سی ، نوعی دیگر از انواع جعبه های بسته بندی با جنسی از پلاستیک مقاوم و مستحکم ، جذاب و متفاوت برای مشتریان داخلی و خارجی آشنا نماییم که برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است از طریق لینک آبی رنگ بالا ، به صفحه مورد نظر منتقل و این نوع از باکس های آجیل و خشکبار را با جنسی از پی وی سی بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. در ادامه ، جعبه های چوبی آجیل و خشکبار ،نوعی بسته بندی لوکس و صادراتی دیگر در طرح و رنگ های مختلف با سبکی سنتی کلاسیک با استفاده از طرح خاتم ، پوشش ترمه ، چرم مصنوعی و برش های تزیینی زیبا به شکل گره چینی و ... با جنسی از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب و پوشش رنگی در طرح و حجم های مختلف جهت بسته بندی انواع آجیل و پسته که با داشتن طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد و وجود دیوایدرهای ثابت و یا پرتابل ( متحرک ) و طراحی داخلی دوبل به جهت جلوگیری از مخلوط شدن محتویات داخلی جعبه در حین جابجایی و یا زاویه پیدا کردن جعبه به منظور حمل این باکس ها در مسافت های طولانی با داشتن نمادی از فرهنگ اصیل ایرانی و حفظ کیفیت محتویات داخلی جعبه آجیل و خشکباراز هر گونه آلودگی ، گزینه بسیار خوبی برای بسته بندی صادراتی انواع آجیل و خشکبار هستند که قطعا ضمن جذابیت و زیبایی ظاهری که دارند ، بسیار کارآمد نیز هستند.

🧐طراحی و سفارشی سازی بسته بندی لوکس و صادراتی چوبی

می توان گفت که یکی از بهترین راهکارها برای جذب مخاطب ، تبلیغات و بازاریابی است . اما باید توجه کرد که تبلیغات باید موثر باشد. تولیدکنندگان با انتخاب بسته ‌بندی مناسب و با کیفیت علاوه ‌بر حفظ سلامتی کالای خود ، به دنبال تبلیغ کالا و برند خود نیز هستند. بنابراین بهره گرفتن از ایده‌های جذاب و مناسب بسیار به فروش کالا و تاثیرگذاری در ذهن مخاطب کمک می‌کند. از آن جا که انواع آجیل و خشکبار اعم از پسته ای صادراتی ، میوه خشک و ... باید دارای بسته بندی باشد که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن ، آن ها را از هر گونه آلودگی و گرد و غبار حفظ نماید تا کیفیت و ماندگاری آن ها حفظ شود، جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس ، سبکی جدید و متفاوت از بسته بندی چوبی برای انواع خشکبار است که ضمن دو چندان کردن زیبایی و جلوه آجیل و خشکبار با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارند ، کیفیت آن ها را نیز محفوظ داشته و این قابلیت را دارند تا با توجه به پارتیشن بندی داخلی که دارند به خارج از کشور نیز ارسال شوند .معمولا شرکت ها و صاحبان مشاغل مختلف از جمله صادرکنندگان اجیل و خشکبار ، به دنبال تبلیغات برند و محصولات خود همراه با یک بسته بندی مناسب و با کیفیت هستند که لوکس باکس به عنوان یک تولید کننده تخصصی در حوزه انواع جعبه و باکس های چوبی نفیس و صادراتی با طراحی و ساخت انواع باکس های آجیل و خشکبار چوبی و نفیس ، توانسته است تا برای مشتریان داخلی و خارجی ، بسته بندی چوبی لوکس و نفیسی را ارائه دهد که ضمن رقابت با نمونه های خارجی ، قابلیت استفاده برای بسته بندی انواع آجیل و پسته صادراتی را نیز داشته و این امکان را برای آن دسته از تولیدکنندگانی که قصد دارند تا بسته بندی خاص و منحصر به برند خود را با طرح اختصاصی داشته باشند ، بتوانند با ثبت سفارشات خود رو تعداد حداقل 70 عدد به بالا و ارائه طرح و ایده خود ، جعبه آجیل وخشکبار انحصاری خود را داشته باشند و برند و محصولات خود را به نحو احسنت تبلیغ نمایند.

                                                  

🧐کیفیت و متریال استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس

لوکس باکس با استفاده از مواد اولیه و متریال درجه یک و عالی سعی نموده است تا با عرضه و تولید انواع بسته بندی جعبه خشکبار زعفران صادراتی لوکس باکس ، رضایت مشتریان خود را جلب نماید . نوع مواد اولیه در طراحی و ساخت جعبه آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس از دو نوع چوب طبیعی و یا ام دی اف با پوشش رنگی و یا روکش چوب است .

چوب طبیعی : جعبه های آجیل و خشکبار چوب طبیعی لوکس باکس از جنس چوب طبیعی به عنوان یک متریال کاملا طبیعی ، بسیار مستحکم و در برابر هرگونه آسیب و ضربه مقاوم بوده و با داشتن رگه های چوب جلوه ای خاص داشته و حضور چوب طبیعی در دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کار باعث ایجاد جلوه ای بسیار زیبا می شود چرا که به عبارتی نماینده ای از طبیعت درخانه وجود داشته و به خودی خود باعث ایجاد آرامش و حس گرمی و خوب می شود.

ام دی اف با روکش چوب : ام دی اف ، تخته فیبر با چگالی متوسط است که در دسته فرآورده‌های چوبی قرار می‌گیرد. ام ‌دی‌ اف در واقع نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌شود و دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و آسیب می باشد.

در طراحی و ساخت جعبه آجیل و خشکبار لوکس باکس از یراق آلات فلزی و چوبی ( قفل و لولا ) استفاده می شود . استفاده از لولای 90 درجه جهت باز شدن درب به حالت 90 درجه و سهولت در استفاده از محتویات داخلی و یا لولای پروانه ای که معمولا در ساخت جعبه ‌های کوچک و ظریفی همچون جعبه جواهرات جعبه آجیل و ... استفاده می‌شود. این لولا در اشکال مختلفی مانند دایره، پروانه، مربع و غیره عرضه می‌شود و موجب می شود تا درب جعبه به اندازه زاویه ای که مورد نظر شما می باشد ، باز شود.  قابل ذکر است که استفاده از قفل کلاسیک کلونی و یا سامسونتی در جعبه های آجیل و خشکبار موجب می شود تا درب جعبه ها به طور کامل چفت شده و به طور ناگهانی باز نشود و از بیرون ریختگی محتویات داخلی جعبه نیز جلوگیری می شود.

yesنتیجه گیری :

با توجه به مطالبی که در مورد جعبه بسته بندی خشکبار و پسته صاداتی لوکس باکس گفته شد ، می توانید برای مشاهده نمونه های بیشتر جعبه های چوبی پذیرایی و کادویی آجیل و خشکبار  به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس، مراجعه کرده و سفارشات خود را به صورت تک و عمده ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان سفارشات شما را بررسی و ارسال نمایند.متشکر هستیم که ما را در این مقاله همراهی نمودید.