بسته بندی جعبه خشکبار زعفران صادراتی لوکس باکس

                                                  

زعفران، که به ادویه طلایی نیز معروف است، سالهاست که به غذاهای ما طعم و رنگ و بوی خاصی می بخشد و جزء محصولاتی صادراتی نیز محسوب می شود. لذا بسته بندی لوکس زعفران بسیار حائز اهمیت است چراکه در حال حاضر ایران بزرگ‌ترین تولیدکننده زعفران در جهان به شمار می رود. زعفران ایرانی هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور شهرت فراوانی دارد و مستلزم داشتن یک بسته بندی لوکس و صادراتی است تا علاوه بر زیبایی و جذابیت و جذب مشتری ، باید به خوبی از این کالای قیمتی در برابر هر گونه آسیب و آلودگی محافظت کند ، کاری که بسته بندی و باکس های زعفران چوبی و صادراتی لوکس امروزه به خوبی انجام داده و بر ارزش و کیفیت این کالای صادراتی می افزایند .

🧐آیا شما هم به عنوان یک تولید کننده زعفران به دنبال بررسی تاریخچه ، فواید ، نحوه نگهداری و یک بسته بندی لوکس و منحصر به فرد برای انواع خشکبار و زعفران هستید ، پس با ما همراه شوید تا با انواع بسته بندی جعبه خشکبار زعفران صادراتی لوکس باکس، بیشتر آشنا شوید:

  1. تاریخچه زعفران ، یک گوهر قیمتی و صادراتی

  2. فواید و خواص دارویی زعفران، طلای سرخ

  3. نحوه نگهداری از زعفران

  4. طراحی بسته بندی زعفران صادراتی چگونه باید باشد؟

  5. انواع بسته بندی زعفران

  6. بسته بندی زعفران به شیوه ای نوین وصادراتی

  7. چرا بسته بندی زعفران باید مستحکم و مقاوم باشد؟؟؟

  8. طراحی و ساخت بسته بندی زعفران با برند شما

  9. کارخانه تولید بسته بندی و باکس لوکس و صادراتی زعفران در تهران

🤓تاریخچه زعفران ، یک گوهر قیمتی و صادراتی

استفاده از زعفران قدمتی 3500 ساله دارد. این ادویه و طلای سرخ در طول تاریخ جزء گران‌ترین و ارزشمند ترین ، مواد جهان محسوب می‌شده است و به ‌عنوان رنگ‌دهنده، عطر دهنده و دارو مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه زعفران در شمار گران ترین ادویه های جهان محسوب می شود چراکه زعفران دارای خواص دارویی بسیاری می باشد که به همین دلیل در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این ادویه جزء گیاهان برتری می باشد که در کتاب انجیل نیز ذکر شده است. امروزه کشور ایران حدود 95% از زعفران مورد استفاده در دنیا را تامین می کند، چراکه بهترین نوع آن در کشورما به ویژه در استان های خراسان و فارس به خوبی می روید و یکی از مهمترین محصولات صادراتی ایران است.  می توان گفت که این گیاه دارویی به دلیل کمیاب بودن و برداشت سخت آن، بسیار گران قیمت است ولی با این حال طرفداران بسیاری را در داخل و خارج دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

🤓فواید و خواص دارویی زعفران، طلای سرخ

زعفران دارای 150 ترکیب شیمیایی است که حاوی ویتامین‌های B6، B2، B1، ویتامین C و دیگر مواد مغذی مورد‌نیاز بدن است و برخی از ترکیبات شیمیایی آن به سلامتی انسان کمک می کنند ، که در ادامه به برخی از خواص دارویی این گیاه دارویی  به طورکامل اشاره خواهیم نمود:

- شامل آنتی اکسیدان های بسیار قوی است که ضدافسردگی بوده و این آنتی اکسیدان ها از سلول های مغزدر برابر استرس محافظت کرده و از التهاب نیز جلوگیری می کنند.

  - کاهش علائم افسردگی : زعفران با انتقال و تنظیم سروتونین به سیستم عصبی موجب کاهش علائم افسردگی می شود.

- کاهش اشتها و وزن : زعفران با ایجاد سیری و تمایل کمتر به خوردن، منجر به کاهش چربی و توده های بدنی می شود.

- سلامتی و افزایش سیستم ایمنی بدن : زعفران با کاهش کلسترول و جلوگیری از انسداد رگ های بدن موثر در سلامتی سیستم ایمنی بدن است.

به طور کلی بهبود عملکرد ریه ، ترمیم سلول های بدن ، کاهش تهوع و سردرد،کاهش استرس و اضطراب از دیگر فواید این گیاه دارویی است که البته مقدار مصرف آن باید رعایت و استاندارد باشد.

🤓نحوه نگهداری از زعفران

زعفران را بايد دور از نور و رطوبت نگهداری و در ظروف دربسته نگهداری کرد. توجه داشته باشید اسانس زعفران قابل تبخير شدن است، بنابراین لازم است تا درب ظرف زعفران را ببندید ، درصورت باز ماندن درب ظرف زعفران ، اثرات داروئی و کیفیت آن كاهش می یابد. همچنین بهتر است هنگام مصرف به صورت پودر درآید و یا پودر آن در زمان کوتاهی مصرف گردد، چون اسانس معطر آن از پودر، زودتر تبخیر می شود. بدین ترتیب برای نگهداری و مصرف زعفران به ظروف مناسبی نیاز دارید که به خوبی از این گیاه نگهداری و در برابر هر گونه آلودگی محیطی محافظت نماید، نظیر جعبه های چوبی لوکس زعفران ، که با توجه به نوع متریال و طراحی خاصی که برای زعفران دارند ، گزینه مناسبی برای قرار دادن زعفران هستند.

                                                  

🤓طراحی بسته بندی زعفران صادراتی چگونه باید باشد؟

طراحی و خرید جعبه و بسته بندی خشکبار و پسته صادراتی  و زعفران ، مستلزم رعایت استاندارها و نکاتی است که در حفظ کیفیت و نیز رعایت صادرات آن ، الزامات قانونی رایج جهانی دارد. در ادامه به شکل کلی به این موارد اشاره می‌کنیم:

-آماده سازی : آماده سازی زعفران به بهترین نحو باید صورت گیرد به طوری که عاری از هر گونه مواد و ذرات ناخالص موثر در بی کیفیتی آن باشد.

- رعایت استانداردهای بین المللی بسته بندی لوکس و صادراتی  زعفران و پسته : انجام کلیه آنالیزهای آزمایشگاهی لازم

-بررسی حجم و اندازه زعفران : رعایت وزن های استاندارد بین المللی برای ظروف و بسته بندی صادراتی و نفیس زعفران و انواع خشکبار

- بسته بندی زعفران در ظروف و باکس های نفیس و صادراتی مناسب ضمن محافظت از محصول و تسهیل در حمل ونقل.

🤓انواع بسته بندی زعفران

همه ی ما می دانیم که بسته بندی زعفران جدا از زیبایی و جذابیت ، باید کارآیی نیز داشته باشد . در واقع بسته بندی یک محصول نخستین چیزی است که مشتری جذب آن می شود و می تواند جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد. بسته بندی زعفران و جعبه بسته بندی خشکبار و پسته صاداتی لوکس باکس ، در طرح و بسته بندی های متفاوتی با تنوع بالاو متریال مختلف صورت می گیرد که در ظروف پلی کریستال ، فلزی ، چوبی ، کاغذی و مقوایی و همچنین پاکت ها انجام می شود. هر یک از این مدل بسته بندی های زعفران مزایای خاص خود را دارد، اما به صورت کلی بسته بندی چوبی زعفران با توجه به نوع متریال ، استحکام و مقاومت در برابر هر گونه آسیب و سهولت در مسافت های طولانی ضمن زیبایی و جذابیت فوق العاده ، یک نوع بسته بندی لوکس ، نفیس و صادراتی است که در طرح و ابعاد مختلف صورت می گیرد و برای صادرات بهترین نوع بسته بندی برای زعفران است .

🤓بسته بندی زعفران به شیوه ای نوین و صادراتی

امروزه روش های نوین و جدیدی برای بسته بندی زعفران به کار گرفته می‌شود که  باعث تمایز این محصول در خرید مشتریان شده است. در واقع می توان گفت که بسته بندی به دلیل تاثیر مدل آن و نقش مهمی که در معرفی این محصول صادراتی  به مشتریان دارد ، می توان از طریق یک بسته بندی لوکس و با کیفیت ، تاثیر مثبتی در ایجاد رقابت برای انتخاب و تصمیم خرید مشتریان برای این محصول با ارزش داشت، نظیر جعبه آجیل و خشکبار و باکس های چوبی لوکس و نفیس زعفران و پسته که با توجه به قیمتی و صادراتی بودن زعفران  و این که زعفران جزء محبوب ترین خشکباری است که طرفدارن بسیاری را  در سطح جهانی دارد و بدین ترتیب باید دارای یک بسته بندی منحصر به فرد و با کیفیتی باشد که علاوه بر زیبایی، وظیفه محافظت از زعفران را به خوبی انجام دهد و باید به نوعی باشد تا خریدار بتواند مقداری از زعفران را مشاهده کند و از کیفیت آن اطمینان لازمه را به دست آورد. جعبه زعفران های صادراتی لوکس باید پتانسیل رقابت با محصولات خارجی را داشته باشند از این رو این نوع جعبه‌ها باید از کیفیت بسیار بالایی و طراحی های خاصی بر خوردارباشند که لوکس باکس با توجه به شناختی که از عرضه این محصول در بازارهای خارجی دارد ، سعی نموده است تا با طراحی و تولید جعبه های زعفران چوبی لوکس و صادراتی با کیفیت و کاربردی ، رضایت مشتریان خود را جلب نماید . می توان گفت که بسته بندی زعفران با باکس های چوبی لوکس ، به محصول  زعفران جلوه و اصالت بیشتری می بخشد و این قابلیت را دارند تا در مسافت های طولانی ، از این محصول به نحو عالی در برابر هر گونه آسیب و آلودگی محافظت کنند.

                                                  

🤓چرا بسته بندی زعفران باید مستحکم و مقاوم باشد؟؟؟

انواع بسته بندی های زعفران بسیار زیاد و متنوع است که در این بین بسته بندی چوبی کارآیی بیشتری داشته و مزیت های بسته بندی چوبی زعفران بدین شرح است:

  • زیبایی و منحصر به فرد بودن
  • تنوع زیاد و لوکس در طرح و شکل ظاهری
  • مقاومت و مستحکم بودن در برابر ضربه
  • حفظ زعفران از هر گونه آلودگی
  • سهولت در جابجایی و مسافت های طولانی
  • ایده آل بودن این نوع از بسته بندی نسبت به انواع دیگر برای صادرات

🤓طراحی و ساخت بسته بندی زعفران با برند شما

باید توجه داشت که بسته بندی زعفران و جعبه آجیل و خشکبار، علاوه بر زیبایی بصری باید اطلاعات مهم و ضروری از برند ، میزان رنگ‌دهی زعفران، رطوبت، عطر، طعم و نکات مهم نگه‌داری و … در طراحی جعبه زعفران صادراتی لحاظ شود. بر همین اساس لوکس باکس این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند با حداقل ثبت سفارش 70 عدد به بالا ، جعبه و باکس زعفران صادراتی مخصوص را با برند و لوگوی خود سفارش دهند تا در خط تولید کارخانه قرار گیرد. اگر طرحی برای ساخت جعبه چوبی زعفران ندارید می توانید سفارش طراحی خود را به ما بسپارید ، لوکس باکس ،از مجرب ترین طراحان خلاق وهنرمند خود با تجربه کاری بالا در این زمینه استفاده می کند که قادر به ارائه برترین طراحی ها برای ساخت بسته بندی چوبی ، لوکس و صادراتی زعفران است.

🤓کارخانه تولید بسته بندی و باکس لوکس و صادراتی زعفران در تهران

شرکت لوکس باکس ، به عنوان تنها کارخانه تولید انواع باکس های چوبی در دسته بندی های مختلف ،  با توجه به اهمیتی که برای مشتریان خود قائل است این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است که جعبه های مورد نظر خود را در تعداد بالا با قیمتی پایین تر (قیمت عمده ) و در کمترین زمان ممکن تهیه فرمایید. شایان به ذکر است که برای سفارشی سازی و قیمت عمده تعداد سفارشات شما باید حداقل 70 عدد باشد تا جعبه سفارشی شما ، در خط تولید کارخانه قرار گرفته و تولید شود . برای ثبت سفارش عمده می توانید از طریق وب سایت ما به آدرس ، در قسمت ثبت سفارشات عمده و اختصاصی ، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین بازه زمانی سفارش شما را پیگیری نمایند.

جعبه های زعفران لوکس باکس ، با استفاده از متریال چوب طبیعی ویا ام دی اف با پوشش رنگی در ابعاد مختلف ، با شکل ظاهری لوکس توسط کارشناسان حرفه ای طراحی و تولید می شوند که در قسمت داخلی آن ها از پوششی قرمز رنگ از نوع مخمل ،پارچه ای ابریشمی و براق با ماندگاری بالا به عنوان یکی از زیباترین و لوکس ترین پارچه ها و هماهنگ با رنگ جعبه استفاده شده که ضمن پوشش فضای داخلی جعبه ،ظاهری شکیل به این جعبه های چوبی زعفران و انواع جعبه چوبی نفیس و ارزان آجیل و خشکباربخشیده است . همچنین در داخل جعبه یک ظرف فلزی دایره ای شکل با طرح خاتم به عنوان یکی از طرح های اصیل و سنتی ایران و هنر دقیق و پرکار ،هنر آراستن سطح اشیا به صورتی شبیه به موزاییک با مثلث های کوچک قرار داده شده که علاوه بر ظاهر هنری، همراه با یک بافت اسفنجی قرمز رنگ که برای قرارگرفتن این ظرف برش خورده ، و همراه با یک هاون آبکاری شده کوچک برای ساییدن زعفران ارائه شده است. از دیگر ویژگی های این جعبه های نفیس صادراتی چوبی زعفران لوکس باکس ، می توان به یراق آلات فلزی و آبکاری شده ، ابعادمناسب و ...اشاره کرد .

👈نظیر جعبه نفیس چوبی زعفران لوکس باکس کد LB161-LM

یک باکس بسیار مناسب و لوکس که با توجه به مواد اولیه  و یراق آلات فلزی درجه یک همراه با احی داخلی منحصر به فرد برای زعفران ، یک بسته بندی صادراتی و نفیس چوبی برای زعفران است . شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه های بیشتر به وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس  ، مراجعه نمایید و جعبه مورد نظر را به صورت تک و یا عمده ثبت سفارش نمایید.

yes و در پایان ...

لوکس باکس از آن جا که همواره درصدد رفع نیاز و دغدغه مشتریان خود است ، با عرضه و ارائه انواع جعبه چوبی نفیس و ارزان آجیل و خشکبار سعی نموده است ، تا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند تا با هر بودجه ای بتوانند جعبه و بسته بندی چوبی مورد نظر خود را تهیه و ثبت سفارش کنند.