مقایسه و بررسی انواع جعبه چوبی نفیس و ارزان آجیل و خشکبار شکلات لوکس باکس

                                                  

با فرارسیدن اعیاد و مناسبت های مختلف نظیر عید نوروز ، شب یلدا و ... افراد معمولا دغدغه خرید انواع آجیل و خشکبار ، تنقلات و شکلات را دارند . اما با گذشت مدتی از ایام و تعطیلات عید نوروز ، مقادیری از آجیل ها ی خریداری شده باقی می ماند که اگر به خوبی از آن ها نگهداری نشود ، کیفیت و تازگی آن ها از بین می رود ، بدین جهت افراد به این فکر هستند که چگونه از انواع آجیل و خشکبار خود را برای مدت طولانی به خوبی نگهداری نمایند .

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با روشی جدید و زیبا برای قرار دادن و نگهداری انواع آجیل و خشکبار آشنا نماییم . باکس و جعبه های مخصوص آجیل و خشکباری که با طراحی خاص و منحصر به فرد خود علاوه بر زیبایی ، بسیار کاربردی نیز هستند .به طوری که امروزه باکس های چوبی و شیشه ای لوکس را می توان بر روی هر میز پذیرایی در منزل و یا محیط کار مشاهده نمود. باکس هایی که با توجه به جذابیت و زیبایی که دارند ، نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کنند و می توان از آن ها برای مصارف گوناگون نظیر آجیل و خشکبار ، شکلات ، تنقلات و ... استفاده نمود . البته باکس های چوبی و شیشه ای ، در میان انواع بسته بندی ها و باکس ها موجود در بازار ، بهترین نوع بسته بندی لوکس و صادراتی هستند که می توان به واسطه آن ها با ویژگی های کاربردی و ماندگاری بالا و محافظت بیشتر محصول و نیز بالا بردن سطح کیفی آن از طریق افزایش جلوه ظاهری و نمای بهتر محصول که نتیجه آن جلب نظر هر چه بیشتر مشتری است ، در صنایع بسته بندی ، برند خود را تبیلغ نمایید . جعبه های چوبی فعلی با طرح ها و رنگ های متنوع و با زیبایی های خاصی طراحی و تولید می شود و کاربردهای متنوعی دارند . قطعا برای خرید یک جعبه باکس آجیل و شکلات چوبی لوکس ، باید اطلاعاتی را در مورد آن داشته باشید تا خرید شما ، یک خرید هوشمندانه و آگاهانه باشد .

😇در این بلاگ قصد داریم تا به بررسی و مقایسه انواع جعبه چوبی ارزان و نفیس آجیل و خشکبار شکلات چوبی لوکس باکس ، و  نمونه هایی از آن بپردازیم. با ما همراه شوید :

  1. ظروف مناسب برای نگهداری آجیل

  2. انواع جعبه و بسته بندی آجیل و خشکبار فانتزی

  3. راهنمای خرید جعبه کادویی آجیل و شکلات

  4. جعبه آجیل و خشکبار با کیفیت و مقرون به صرفه را ازکجا بخریم ؟

  5. مقایسه  و بررسی جعبه های چوبی نفیس و ارزان آجیل و خشکبار شکلات لوکس باکس از جنبه های مختلف

  6. دو نمونه از باکس های نفیس و ارزان لوکس باکس

  7. ثبت سفارش اینترنتی تک و عمده جعبه آجیل و شکلات

🙃ظروف مناسب برای نگهداری آجیل

ظروف مخصوص قرار دادن و بسته بندی لوکس و صادراتی آجیل و خشکبار ، از به روز ترین و مطمئن ترین روش نگهداری و حمل و نقل انواع آجیل و خشکبار محسوب می شوند که باکس های چوبی آجیل و خشکبار از جمله ظروف چوبی زیبا ، مستحکم و مقاوم برای انواع آجیل و تنقلات هستند که شما می توانید از آن برای نگهداری انواع خشکبار ، آجیل ، تنقلات ، شکلات و  دمنوش ها، چای کیسه ای، کافی میکس  و … استفاده کنید، نا گفته نماند که شما با خرید جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار شکلات چوبی و شیشه ای لوکس ، می توانید از برخی اقلام خوراکی به بهترین شکل ممکن نگهداری کنید، چراکه این باکس های پذیرایی با توجه به نوع متریال و طراحی داخلی منحصر به فردی که دارند ، با جلوگیری از مخلوط شدن محتویات داخلی و حفظ آن ها از هرگونه آلودگی و گرد و غبار ، کیفیت و تازگی این مواد را حفظ می کنند. از طرفی می توانید از آنها برای زیبا سازی فضای خانه و یا محل کارخود نیز استفاده کنید زیرا بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند  و به پذیرایی شما سبکی جدیدی می بخشند و نظرمخاطبان شما را به خود جذب می کنند.

                                                  

🙃انواع جعبه و بسته بندی آجیل و خشکبار فانتزی

ظروف بسته بندی آجیل باید طوری انتخاب شوند که مغزها را از عوامل بیرونی و آلودگی های زیست محیطی، محافظت کنند. طعم خوب آجیل کاملاً به کیفیت آن بستگی دارد و مقدار کمی رطوبت می تواند بهترین آجیل ها را از بین ببرد. بنابراین در هنگام خرید ظروف و بسته بندی آجیل باید به نکات ویژه ای توجه نمود که در ادامه ما به این نکات می پردازیم :

  • ظروف کریستالی : استفاده از ظروف کریستالی معمولا یکی از روش های رایج برای قرار دادن و نگهداری انواع آجیل و خشکبار است که دارای طراحی چشم نواز و وزن سنگین برای بسته بندی انواع آجیل و خشکبار هستند .

  • ظروف فلزی: ظروف فلزی از گذشته های دور ، برای بسته بندی مواد مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند. این ظروف فلزی به سبب وزن مناسب، مقاومت بالا، تنوع در طراحی و … برای بسته بندی آجیل ، مناسب هستند.

  • ظروف مقوایی:  یک نوع از ظروف و بسته بندی انواع آجیل و خشکبار و روشی مقرون به صرف با هزینه کم که اکنون نیز در حال حاضر نیز با اندکی تغییر و طراحی زیباتر در بازار موجود هستند ، اما از استحکام کمتری برخوردار هستند.

  • ظروف پلاستیکی : این ظروف وزن کمتری نسبت به بقیه ظروف داشته و علاوه بر وزن پایین ، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند . این ظروف در کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به این که خشکبار باید به روش بهداشتی و در ظروف مرغوب نگهداری شود، باید از بسته بندی آن ها در ظرف هایی که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، اجتناب کرد.

  • ظروف چوبی : یکی دیگر از پر کاربرد ترین  روش و ظروف بسته بندی خشکبار ، باکس های چوبی است .این ظروفسرو پذیرایی چوبی ، در طرح های بسیار متنوعی ساخته می شوند و در سال های اخیر نسبت به سایر  بسته بندی ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. البته باکس های چوبی به دلیل شکیل بودن، مستحکم بودن و مقاومتی که دارند ، در بسته بندی محصولات صادراتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این ظروف در طرح های مختلفی سنتی – کلاسیک در بازار موجود هستند که قیمت آن ها با توجه به متریالی که دارند ، کمی گران تر است.

🙃راهنمای خرید جعبه کادویی آجیل و شکلات

بدون شک برای خریدی هر محصولی به آگاهی نسبت به آن نیاز دارید که در ادامه ما نکات مربوط به خرید باکس کادویی آجیل و خشکبار شکلات چوبی و شیشه ای را مطرح خواهیم کرد :

- شکل ظاهری و میزان ظرافت و دقتی که در طراحی و ساخت جعبه آجیل و خشکبار به کار رفته است. می توان گفت که طراحی باکس آجیل و خشکبار باید به گونه ای باشد که قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیون را داشته باشد و جای هیچ گونه پیچ و میخ و یا خط برشی در طراحی آن باقی نمانده باشد.

- جنس جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار

باکس های آجیل و خشکبار با استفاده از با کیفیت ترین و درجه یک ترین مواد اولیه و متریال تهیه می شوند . جعبه هایی با داشتن جنسی از چوب طبیعی، شیشه، ام دی اف ، پی وی سی  و… ساخته می شوند . اما باید متذکر شد که بهترین جنس، جنس چوبی است، زیرا از نظر زیبایی، کیفیت و مقاومت در سطح بالایی قرار دارد. قابل ذکر است که این جعبه ها با توجه به نوع متریالی که دارند از هر نوعی که باشند ، بسیار با کیفیت و مرغوب هستند . علاوه بر نوع جنس ، سعی شده است تا در ساخت این مدل باکس های لوکس و خاص ، از یراق آلات (قفل و لولا) فلزی و چوبی با کیفیتی استفاده شود که به کیفیت جعبه افزوده شود. در طراحی برخی از این باکس ها از پوشش ترمه ، چرم مصنوعی ، شیشه و کریستال ( نوعی طلق شفاف و مستحکم ) استفاده می شود . به طور کلی می توان با اطمینان خاطر گفت که این باکس های لوکس با توجه به متریالی که دارند ، بسیار با کیفیت بوده در برابر هر گونه آسیب ، ضربه  و... بسیار مستحکم و مقاوم می باشند.

- ابعاد جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای

این باکس های چوبی و شیشه ای با توجه به استاندارهای جهانی در ابعاد متفاوت ، دارای ابعاد بزرگ ، متوسط و کوچک هستند که فضای زیادی از میز پذیرایی را اشغال نکرده و بسیار کاربردی نیز هستند و شما بزرگواران باید بر حسب سلیقه و تعداد اقلامی که قرار است در این جعبه های لوکس و نفیس قرار دهید ، باکس مورد نظر را انتخاب نمایید.

- طراحی داخلی جعبه پذیرایی

در طراحی و ساخت جعبه آجیل و خشکبار چوبی و شیشه ای  ، فضای داخلی جعبه به وسیله مقسم (تقسیم کننده ) به تعداد فضاهای مختلف و در اندازه های متفاوت ، تقسیم شده است که می توان حجم های مختلفی از خشکبار ، آجیل ، تنقلات و شکلات را در آن ها جای داد. البته بنا به نیاز برخی از مشتریان برخی از این باکس ها بدون پارتیشن بندی داخلی و دارای فضای یک تیکه و یا دارای پارتیشن بندی پرتابل (متحرک ) هستند که این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهند تا باکس مورد نیاز خود را بر اساس محتویاتی که می خواهید در باکس قرار دهید ، انتخاب نمایید.

                                                   

🙃جعبه آجیل و خشکبار با کیفیت و مقرون به صرفه را ازکجا بخریم ؟

در بیشتر موارد ، ارزش و تأثیر خرید و انتخاب یک جعبه باکیفیت و مناسب در نگهداری آجیل بسیار حائز اهمیت  است ، بنابراین بهتر است برای حفظ ارزش و کیفیت آجیل و خشکبار خود به باکس مورد نظر توجه داشته باشید . بدین جهت ما قصد داریم تا برای خرید جعبه آجیل و شکلات با کیفیت و مناسب شما را با تولید کننده انواع جعبه های چوبی و شیشه ای در کشور آشنا نماییم .لوکس باکس یک کارخانه تولید انواع باکس های چوبی و شیشه ای لوکس و با کیفیت است که سعی نموده است تا با طراحی و تولید انواع جعبه ها با کارآیی مختلف طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش دهد. برای مشاهده نمونه کارهای لوکس باکس می توانید به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، مراجعه نمایید و جعبه آجیل کادویی خود را ثبت سفارش نمایید.

🙃مقایسه و بررسی جعبه های چوبی نفیس و ارزان آجیل و خشکبار شکلات لوکس باکس از جنبه های مختلف

جعبه های چوبی و شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس را می توان از جنبه های مختلف بررسی و مقایسه نمود که در ادامه به آن ها می پردازیم :

جنس : باکس های آجیل و خشکبار لوکس باکس ازجنس  چوب، شیشه، پی وی سی ، ام دی اف با روکش چوب و… ساخته می شوند اما بهترین جنس، جنس چوبی است، زیرا از نظر زیبایی، کیفیت و مقاومت در سطح بالایی قرار دارد.

جنس چوب طبیعی : چوب از جمله مصالح ساختمانی است که در طبیعت به وفور یافت می شود. این ماده بافتی بسیار زیبا دارد و حضور آن در دکوراسیون داخلی جلوه ای بی نظیر ایجاد می کند. چوب درختان با توجه به بافت آن ها متفاوت بوده و همین امر تنوع و زیبایی آن ها را دوچندان نموده است و با به کار بردن آن ها در باکس های چوبی ضمن استحکام و مقاومت بالا ، بسیار جذاب و گرمی خاص را به دکوراسیون داخلی می بخشد. این نوع از باکس  ها جزء جعبه های نفیسی هستند که مدت زمان بیشتری برای ساخت آن ها صرف می شود و حاص هنر دست نجار بوده و بدین سبب دارای ارزش هنری بیشتری هستند.

جنس ام دی اف با روکش چوب: ام‌دی‌اف ، جزء فرآورده‌های چوبی محسوب می‌شود. ام‌دی‌اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. ام‌ دی‌اف را پس از تولید می‌توان  روکش کرد. روکش‌های تزیینی، علاوه بر زیبایی، به دوام و کاربرد ام دی اف نیز منجر شده و می توان گفت جعبه های ام دی اف نیز در مقابل هر گونه ضربه و آسیب مقاوم و مستحکم بوده و با توجه به نوع روکشی که در ساخت آن ها به کار رفته ، بسیار با کیفیت و زیبا هستند.

جنس شیشه ای : باکس های شیشه ای با داشتن جنسی از شیشه سه میلی متر و پروفیل برنجی ، جعبه های بسیار لوکس و مرغوبی هستند که اخیرا در بسیاری از کار های تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند . پروفیل برنجی،  نوعی ورقه فلزی و ترکیبی آلیاژی از مس و روی است که نسبت به کدر شدن و لک شدن مقاوم بوده و زمان زیادی می خواهد تا این فلز اکسید شود و همراه با یراق آلات فلزی آبکاری شده و نوع شیشه به کار رفته در طراحی این باکس ها ، شیشه شفاف 3 میلی متراست  که قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر شیشه های صنعت شیشه دارد ، چرا که حساسیت کار در هنگام تولید آنها بسیار بالا است. مزیت این باکس های پذیرایی لوکس به اشتراک گذاشتن نمایی زیبا از محتویات داخلی جعبه با مخاطب می باشد.

                                                  

جنس پی وی سی :  نوعی ورقه پلاستیکی بسیار مستحکم و مقاوم است که در برابر هر گونه خط و خش ، حرارت ،آسیب و شکستگی بسیار مقاوم است و نسبت به آب هم نفوذ ناپذیر است و همراه با روکش چوب در رنگ های مختلف ، زیبایی خاصی داشته و نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. 

طرح و رنگ جعبه : باکس های آجیل و خشکبار لوکس باکس در طرح و رنگ های مختلف توسط افراد هنرمندی طراحی و تولید می شوند و این امکان را به شما می دهند تا بر حسب سلیقه خود ، باکس کادویی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس در طرح و سبک های مختلف کلاسیک – سنتی عرضه شده اند که در مدل های سنتی از برش های تزیینی زیبا و سنتی به شکل گره چینی ، طرح های چاپی رنگارنگ وطرح خاتم و پوشش پارچه نفیس ترمه و ... استفاده شده است که این مدل باکس ها در میان افراد سنتی پسند ، بسیار جذاب و مورد پسند می باشد. اما دسته ای دیگر از باکس ها ، انواع جعبه های آجیل و خشکبار نفیس و صادراتی هستند که با داشتن سبکی کلاسیک ، باکس های بسیار جذاب و گرانبهایی هستند که توسط نجار در نهایت دقت و ظرافت طراحی شده و حاصل هنر دست می باشند و بر روی درب آن ها برجستگی هایی به سمت داخل با هر چه دقت تمام کار شده است . البته در طراحی و ساخت برخی از این باکس ها یک کشو هم در طراحی بیرونی آن لحاظ شده است که بر روی آن برش های تزیینی زیبا کار شده است .

کاربرد : نکته ی مهم در خرید باکس چوبی و انواع جعبه آجیل خشکبار نفیس و صادراتی این است که شما به چه منظور جعبه چوبی را خریداری می نمایید و جعبه چوبی متناسب با نیازتان را انتخاب می کنید . باکس های آجیل و خشکبار لوکس باکس هر کدام با توجه به طراحی داخلی و بیرونی خاص و منحصر به فردی که دارند برای کارآیی های مختلف نظیر دمنوش و تی بگ ، آجیل و خشکبار ، کادویی و هدیه ، ساعت و جواهرات ، سینی پذیرایی و ... تولید می شوند . مثلا در طراحی باکس های دمنوش از جای انگشت جهت سهولت در برداشتن محتویات داخلی جعبه و در طراحی باکس های آجیلی از پارتیشن بندی دوبل و پرتابل (متحرک ) به منظور جلوگیری از مخلوط شدن محتویات داخلی جعبه استفاده شده است.

قیمت : قیمت انواع باکس های آجیل و شکلات و انواع جعبه آجیل ، بنا بر نوع متریال ، مدت زمان تولید ، ابعاد ، رنگ و ... دارای قیمت های متنوعی هستند به طوری که باکس های نفیس و چوب طبیعی دارای قیمت بیشتری نسبت به نمونه کارهای لیزری هستند.

🙃دو نمونه از باکس های نفیس و ارزان لوکس باکس

جعبه نفیس آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB107-W

                                                                                                    

نمونه ای از جعبه های نفیس با داشتن جنسی از ام دی اف با پوشش رنگی که با ظاهری ساده و شیک دارای دربی است که توسط نجار ابزار خورده و به اصطلاح طرح خورده شده است. طراحی داخلی این جعبه آجیل و خشکبار بدون مقسم و پارتیشن بندی بوده که همین ویژگی سبب شده تا علاوه بر قرار دادن انواع آجیل و خشکبار برای مصارف دیگر نیز کاربرد داشته باشد. پوششی از مخمل قرمز رنگ در قسمت داخلی جعبه که پارچه ‌ای نرم و صاف با ظاهری براق است و این خصوصیت پارچه ، تجلی لوکس بودن را به این جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار القا می‌کند و ظاهری عالی را به این جعبه آجیل و خشکبار پذیرایی ، بخشیده است. جنس این جعبه کادو آجیل و خشکبار پذیرایی ، از ام دی اف با پوششی رنگی و براق با ضخامت 8 میل و یکی از انواع فرآورده های مرکب چوبی و مقاوم در برابر ضربه بوده و به رنگ سفید می باشد. یراق آلات به کار برده شده در این جعبه لوکس ، فلزی و از نوع سامسونتی است که ضمن ظاهری زیبا و کلاسیک ،مانع از راحت باز شدن درب این باکس آجیل و خشکبار شده است.

جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB27-11

                                                                                                                 

نمونه ای از یک باکس با کیفی و دارای قیمت مناسب  و ارزان است که با جنسی از ام دی اف با روکش چوب ، نوعی فرآورده چوبی فشرده شده ، مقاوم و مستحکم در برابر ضربه ، دارای 5 محفظه اختصاصی و مجزا جهت نگهداری 150الی 200 گرم انواع آجیل و خشکبار می باشد که با وجود درپوش های کریستالی شفاف ، نوعی ورقه پلاستیکی شفاف و نشکن ، محتویات داخل جعبه را از گرد و غبار و آلودگی های محیطی حفظ و بدین سبب تازگی و ماندگاری آن ها افزایش می یابد . استفاده از متریال درجه یک ، ابعاد مناسب و دستگیره هایی مربع شکل ، جهت سهولت در برداشتن و جابجایی آن ها از دیگر مزیت های این جعبه چوبی کادویی آجیل و خشکبار، می باشد .

در حالت کلی با توجه به دو نمونه جعبه ای که شرح داده شده است می توان آن ها را از جنبه های مختلف نظیر جنس ، ابعاد ، نوع یراق آلات ، پارتیشن بندی داخلی و قیمت مقایسه و بررسی نمود .

از لحاظ جنس و نوع متریال به کار رفته ، جنس جعبه کد LB107-W، از ام دی اف پوشش رنگی و جنس جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار کد LB27-11، از ام دی اف با روکش چوب می باشد.

از لحاظ ابعاد ، جعبه نفیس آجیل خشکبار پذیرایی چوبی کد LB107-W دارای ابعاد بزرگتر و جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار کد LB27-11، دارای ابعاد کوچک تری می باشد .

از لحاظ تعداد پارتیشن بندی و نوع یراق آلات ، جعبه نفیس آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB107-W بدون مقسم و تقسیم کننده و دارای قفل سامسونتی کلاسیک و آبکاری شده می باشد در حالی که جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB27-11 ، دارای پنج مقسم و تقسیم کننده  با درب های کریستالی می باشد .

از لحاظ قیمت ، باکس نفیس آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB107-W ، با توجه به طراحی ، نوع متریال و مدت زمان بیشتری که صرف شده و با توجه به این که یک نمونه کار هنری است دارای قیمت بیشتری نسبت به بقیه نمونه کارهای ام دی اف روکش چوب می باشد . در حالی که قیمت باکس آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB27-11، از قیمت مناسب تری برخوردار است .

                                                  

🙃ثبت سفارش اینترنتی تک و عمده جعبه آجیل و خشکبار شکلات لوکس باکس

برای این که شما بتوانید از فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، جعبه چوبی آجیل و خشکبار را برای محصول مورد نظر، به صورت تک و عمده  خریداری نمایید، باید به سایت ورود کنید  و برای خرید از طریق سایت، اطلاعات کاربری خود رابه صورت زیر وارد نمایید.

- جعبه مورد نظر خود را در دسته بندی مورد نظر ، جست و جو نمایید.

- شما می توانید تعداد جعبه مورد نظر خود را افزایش یا کاهش یا حتی حذف نمایید .

- برای ورود یا ثبت نام، آیکون مربوطه در بالای سمت چپ سایت قرار دارد و شما با انتخاب آن می توانید به صفحه ورود و یا ثبت نام وارد و با تکمیل اطلاعات موردنیاز و کلیک دکمه ثبت نام در سایت عضو شوید.

- آدرس و اطلاعات خود شامل نام ، نام خانوادگی ، آدرس ، کد ملی و شماره تلفن و ... می باشد را وارد نمایید.

- پس از انتخاب بر روی آیکون افزودن به سبد خرید کلیک نمایید .

در آخرین مرحله با انتخاب آیکون مشاهده سبد خرید ، محصول خریداری شده را مشاهده و با انتخاب نحوه ارسال که به 2 صورت حضوری و ارسال با پیک ( ارسال طی 24 ساعت ) بر روی گزینه ادامه فرآیند کلیک و جزئیات صورت خود را بررسی و در نهایت پرداخت و ثبت نهایی سفارش را انتخاب و مراحل خرید خود را تکمیل نمایید و برای ثبت سفارشات عمده خود از طریق ثبت سفارشات عمده و اختصاصی فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس  ، جعبه مورد نظر را ثبت سفارش نمایید تا کارشناسان فروش لوکس باکس در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را پیگیری نمایند.

البته نا گفته نماند که علاوه بر جعبه های آجیل و خشکبار ، لوکس باکس با عرضه و ارائه انواع بسته بندی جعبه خشکبار زعفران صادراتی با قیمت عمده سعی نموده است تا نیاز شما مشتریان عزیز را رفع نماید ، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه جعبه های زعفران صادراتی لوکس باکس کافی است بر روی لین آبی رنگ کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.