بررسی و خرید انواع بسته بندی جعبه های آجیل و خشکبار پی وی سی (pvc) به همراه قیمت

                                                                      

کم کم با فرارسیدن عید باستانی نوروز همه ی ما به دنبال ایده و خلاقیت برای یک میزبانی متفاوت ، نوین و لوکس از مهمان خود هستیم و از آنجا که آجیل و خشکبار پایه ثابت اکثر دورهمی ها و بازدید های ما در ایام نوروز است ، استفاده از یک جعبه و باکس پذیرایی لوکس و کاربردی برروی میز پذیرایی ضمن جذابیت و زیبایی دو چندان دکوارسیون میز پذیرایی ، تجربه ای راحت ، لوکس و شکیل را برای شما خلق می کند و به عنوان یک باکس هدیه آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس ویژه شب عید ، گزینه بسیار خوبی برای هدایای سازمانی تبلیغاتی است .

🤠ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع جعبه پی و ی سی آجیل و خشکبار لوکس باکس به همراه کیفیت + قیمت آن ها آشنا نماییم ، پس همراهی با ما را از دست ندهید.

  1. جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی(PVC)

  2. ایده بسته بندی انواع آجیل و خشکبار با جعبه های پی وی سی

  3. نوع متریال استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی

  4. انواع باکس آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس باکس

  5. بررسی و خرید جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی به همراه قیمت

🤓جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی(PVC)

آجیل و خشکبار اعم از مغز ها و دانه ، میوه های خشک و ... از جمله تنقلات بسیار محبوب در میان افراد است که با توجه به مغذی بودن آن ها ، می توان به عنوان یک میان وعده اصلی از آن ها استفاده نمود . به خصوص در ایام نوروز ، طبق سنت دیرینه ، برای پذیرایی از مهمان مرسوم است تا با انواع شرینی ، آجیل و خشکبار و میوه ها از مهمانان پذیرایی  شود . بدین منظور هر کدبانویی با توجه به سلیقه شخصی خود برای سرو آجیل و خشکبار از ظروف مختلف شیشه ای ، کریستالی ، چوبی ، مقوایی و ... استفاده می کند که در این میان انواع جعبه ترمه سنتی چوبی آجیل و خشکبار مناسب برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی و باکس های پی وی سی رومیزی ، سبکی نوین و جدید برای قرار دادن و نگهداری از انواع آجیل و خشکبار و شیرینی ... هستند که در طرح و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند و شما عزیزان بر حسب سلیقه شخصی و نیاز خود می توانید داخل این باکس های لوکس و فانتزی مقاوم و مستحکم را پر نمایید و یک پذیرایی متفاوت و بسیار شکیلی را تجربه نمایید.

🤓 بسته بندی انواع آجیل و خشکبار با جعبه های پی وی سی

در سال های اخیر با توجه به این که کشور ما ایران نیز جزء تولید کنندگان و صادرکنندگان اصلی خشکبار به ویژه پسته به کشور های خارجی می باشد ، دغدغه ی بسیاری از تولید کنندگان برای صادرات محصولات خود ، داشتن یک بسته بندی لوکس ، با کیفیت و کاربردی برای انواع آجیل و خشکبار است تا ضمن معرفی برند و نام تجاری آن ها ، بتواند به خوبی از محتویات خود در مقابل هر گونه آسیب و آلودگی های زیست محیطی محافظت نموده و کیفیت اولیه آن ها را حفظ کند. برای بسته بندی آجیل و خشکبار سبک های مختلفی وجود دارد. بسته بندی های خشکبار و میوه خشک عموما به صورت جعبه و پاکت می باشد که مدل ها و طرح های متنوعی دارند اما ما می خواهیم با پیشنهاد انواع جعبه خشکبار و آجیل پی وی سی لوکس جهت یک بسته بندی لوکس و صادراتی ، نقش موثری را در فروش و صادرات و همچنین ارزش بخشیدن به محصولات شما داشته باشیم . ضمن مقوله صادرات شما عزیزان برای سرو و پذیرایی انواع آجیل و خشکبار در مناسبت های مختلف می توانید ، از باکس های پذیرایی رومیزی پی وی سی آجیل و خشکبار استفاده نمایید و به وسیله این باکس های لوکس ، زیبایی و جلوه میز پذیرایی خود را دو چندان نمایید . با خرید یک باکس آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس و تنها با کمی به خرج دادن خلاقیت و سلیقه ، می توانید آجیل و خشکبار خود را با رنگ بندی زیبا داخل این باکس ها قرار داده و یک میزبانی راحت و لوکس را از مهمانان خاص خود داشته باشید .

                                                   

🤓نوع متریال استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی

در این بخش از مقاله می خواهیم در مورد پی وی سی و کاربرد های آن از جمله جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی صحبت نماییم پس با ما همراه شوید :

پی وی سی : پی وی سی از جمله پلیمری است که بسیار سخت و در عین حال انعطاف پذیر است . یکی از با ارزش ترین و پر کاربرد ترین محصولات پتروشیمی که در صنایع مختلف بسیارکه پر کاربرد است .

پی وی سی ، یک محصول یا فرآورده صنعتی از جنس نوعی پلاستیک بسیار مقاوم می باشد که ضد ضربه بودن ، استحکام و مقاومت بالا ، ضد خط و خش بودن و ضد آب بودن از ویژگی های این نوع ورقه پلاستیکی می باشد.

کاربرد پی وی سی در صنایع مختلف :

_ استفاده در صنایع ساختمانی و جایگزین مناسبی برای مواد سنتی از جمله چوب، سیمان و سفال

_ ساخت لوله، کانال و لوازم قابل نصب

_ تولید لباس و لوازم خانگی نظیر پرده

_ طراحی و ساخت انواع جعبه پی وی سی لوکس و با کیفیت در کاربرد های مختلف

مزیت های استفاده از پی وی سی در صنعت از جمله جعبه سازی :

_ مقاومت و استحکام بالا در برابر شکستگی ، سایش ، خوردگی و ضربه

_ انعطاف پذیری بالا

_ مقاومت در برابر رطوبت ، حرارت و شعله

_ نفوذ نا پذیری در مقابل آب و رطوبت

با توجه به توضیح بالا در مورد ورقه پی وی سی ، می توان گفت که استفاده از ورقه پلاستیکی پی وی سی در طراحی و ساخت انواع جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس ، این امکان را به شما بزرگواران می دهد تا یک بسته بندی مستحکم ، مقاوم و زیبا را برای تنقلات مورد نظر خود به ویژه در مقوله صادرات داشته باشید .

🤓انواع باکس آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس باکس

لوکس باکس به عنوان تنها کارخانه تولید کننده انواع باکس های فانتزی و لوکس در دسته بندی های مختلف با تنوع بالا در ابعاد ، طرح و شکل ، مواد اولیه ، جهت پوشش دادن انواع سلیقه ها اقدام به ارائه و عرضه انواع جعبه های آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس کرده است .

باکس های بسیار لوکس و شکیل در دو رنگ سفید و قهوه ای همراه با روکش کلاسیک و چوب ، جهت جای دادن انواع آجیل و خشکبار ، تنقلات و ... که با وجود درب شیشه ای که در طراحی و ساخت جعبه آجیل و خشکبار لوکس باکس به کار رفته است ، محتویات داخلی جعبه قابل نمایش بوده و با به اشتراک گذاشتن چیدمان رنگارنگ محتوای داخلی خود ، از جذابیت و زیبایی بیشتری برخوردار است . در طراحی داخلی این باکس های پی وی سی ، فضای داخلی آن به وسیله دیوایدر هایی با جنسی از ام دی اف به تعدادی محفظه و قسمت های مختلفی تقسیم شده است که باتوجه به دوبل بودن جهت جلوگیری از مخلوط شدن محتویات در جابجایی و یا زاویه پیدا کردن جعبه و دوبل بودن پارتیشن بندی داخلی این جعبه ها به منظور جابجایی و یا استفاده از فضای یک تیکه و بدون مقسم ، از مزیت ها و منحصر به فرد بودن باکس های پی وی سی آجیل و خشکبار لوکس باکس در حجم و ظرفیت های مختلف است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید باکس هدیه پی وی سی آجیل و خشکبار مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و ثبت سفارش نمایید .

🤓بررسی و خرید جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی (PVC) به همراه قیمت

برای خرید یک جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس و جعبه بسته بندی خشکبار و پسته صاداتی با کیفیت باید به نکاتی از جمله ، ابعاد و سایز ، طرح و شکل ظاهری ، تعداد پارتیشن بندی داخلی ، کیفیت نوع مواد اولیه درجه یک استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه هدیه پی وی سی(PVC) آجیل و خشکبار ، قفل دار بودن و نوع یراق آلات استفاده شده و در نهایت قیمت آن با توجه به کیفیت ، باید توجه نمود . اما شایان به ذکر است که جعبه های آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس باکس با توجه به طراحی منحصر به فرد داخلی و خارجی و کیفیت عالی مواد اولیه به کار برده شده ، از قیمت مقرون به صرفه و مناسبی برخوردار بوده و شما عزیزان این امکان را دارید تا با ثبت سفارشات خود با حداقل تعداد 70 عدد به بالا ، این باکس های لوکس و نفیس را با قیمت عمده و با تخفیف 10% الی 15% خریداری نمایید و یا در صورت داشتن طرح و ایده برای ساخت جعبه پی وی سی مورد نظر خود با ارائه آن به کارشناسان لوکس باکس و برآورد قیمت ، جعبه پی وی سی مورد نظر خود را با برند و نام تجاری خود داشته باشید ، برای این کار می توانید با مراجعه به وب سایت لوکس باکس و در قسمت ثبت سفارشات عمده و اختصاصی ، جعبه مورد نظر خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند.

نمونه باکس های آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس باکس

👈جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی PVC طرح کلاسیک لوکس باکس کد LB650-W

مناسب برای نگهداری از آجیل و خشکبار

 مناسب برای هدیه

 مستحکم و ضد آب و دارای جنسی از پی وی سی

 

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار پی وی سی (PVC) طرح چوب لوکس باکس کد LB652-B

 

شکیل و دارای متریال درجه یک از پی وی سی

 نفوذ ناپذیر در مقابل آب

 ضد ضربه و حرارت

 دارای پارتیشن بندی دوبل و پرتابل (متحرک)

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار پی وی سی (PVC)طرح کلاسیک لوکس باکس کد LB652-W

دارای تقسیم بندی شش گانه پرتابل و دوبل

 ضدآب و ضد خش

 مستحکم و لوکس

yes و در پایان ...

اگر به دنبال خرید جعبه آجیل و خشکبار پی وی سی لوکس و با کیفیت  ، برای هدایای سازمانی تبلیغاتی و یا بسته بندی آجیل و خشکبار ویژه شب عید برای مشتریان و یا مخاطبان خاص خود هستید ، جعبه های پی وی سی (PVC) لوکس باکس در تنوع بالا ، گزینه بسیار خوبی است که با توجه به کیفیت ، استحکام  و دوام طولانی مدت ، پیشنهاد بسیار خوبی برای قرار دادن انواع آجیل و خشکبار ، تنقلات و ... است. برای مشاهده نمونه باکس های پی وی سی فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.