قیمت خرید انواع جعبه ترمه ستنی چوبی آجیل خشکبار لوکس باکس

                                                   

شاید شما هم صنایع دستی و گردشگری همراه با پوشش ترمه با سبکی سنتی به ویژه صنایع دستی شهر یزد  و کرمان را مشاهده کرده باشید. نوعی پارچه نفیس و ارزشمند که با داشتن نقش های منحنی مانند بته جقه و گل های شاه عباسی در رنگ های مختلف که ما را به یاد جانماز ترمه خانه مادربزرگ و یا سفره های هفت سین عید نوروزو تحویل سال می اندازد و خاطراتی خوش را برای ما تداعی می کند. حال سعی شده است تا از این پارچه نفیس سنتی و ارزشمند در صنایع دستی مختلف نظیر جعبه های چوبی ترمه لوکس ، تهیه رومیزی، روتختی و شال و ... استفاده شود. باکس های چوبی بسیار زیبا و لوکس با سبکی سنتی – کلاسیک، جهت استفاده برای مصارف گوناگون نظیر دمنوش ، تی بگ و آجیل ، خشکبار و ... که با قرا رگرفتن بر روی میز پذیرایی جلوه ای خاص داشته و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند.

🙃در ادامه می خواهیم با تاریخچه پارچه نفیس ترمه و کاربرد آن در طراحی و ساخت انواع جعبه ترمه سنتی چوبی به ویژه برای آجیل و خشکبارلوکس باکس ، آشنا شویم :

  1. معرفی پارچه ترمه و تاریخچه آن

  2. انواع ترمه ایرانی

  3. کیفیت ترمه به چه عواملی بستگی دارد؟

  4. قیمت پارچه ترمه ایرانی

  5. کاربرد ترمه اصیل ایرانی

  6. تزیین و پوشش انواع جعبه ها با پارچه ترمه

  7. جعبه کادویی ترمه یک سوغات سنتی و نفیس

  8. نمونه باکس پذیرایی آجیل و خشکبار ترمه لوکس باکس

😇معرفی پارچه ترمه و تاریخچه آن

ترمه که از دیرباز جزئی از فرهنگ ایرانیان بوده و هست  در اکثر خانه های سنتی و قدیمی یافت می شود و  از کالاهای بسیار عتیقه  و دارای ارزش هنری بالا محسوب می شود . ترمه یک هنر اصیل ایرانی است که به فضای زندگی حال و هوای بهتری می‌بخشد. در میان هنرهای اصیل و ارزشمند ایران ، بافندگی از زمان های بسیار قدیم جایگاه ویژه ای داشته و از قدمت طولانی برخودار است به طوری که هنر پارچه‌بافی ایرانیان در عصر صفویه بوده و از زمان ورود اسلام تا صفویه صنعت بافندگی در ایران با چالش های بسیاری مواجه بود و تنها در دوره سلجوقیان و دیلمان به پیشرفت هایی دست پیدا کرد . ترمه یکی از این بافته های ایرانی اصیل و مربوط به دوره صفوی می باشد که در نهایت ذوق و خلاقیت بافته می شود ، به خصوص در شهرهای یزد ، کرمان و اصفهان . به طوری که امروزه ترمه ایران در کل جهان معروف است و هر ترمه ایرانی برای خود دارای شناسنامه است . در واقع پارچه نفیس ترمه دارای بافتی منحصر به فرد با تراکم بالا و  مقاومت نسبی بالا  است و طرح‌هایی که در ترمه بیشتر کاربرد دارد ، بته‌جقه، بته‌خرقه، شاخ گوزنی، بته بادامی، بته سروی، راه راه، امیری و… هستند. پارچه ای ظریف و گران بها که از کرک ، پشم و یا ابریشم طبیعی و یا ابریشم مصنوعی برای تهیه آن استفاده می شود.

                                                   

😇انواع ترمه ایرانی

ترمه با طرح‌های بسیار متنوعی در نقاط مختلف ایران بافته می‌شود که معروف ترین آن ترمه یزد است و  ترمه‌بافی در یزد از ابریشم و پشم مرغوب با الیاف بلند صورت می گیرد . انواع ترمه ها بدین شرح است :

شال چهرقدي : براي روسري يا بقچه و دارای گل می باشد.

شال راه راه:

الف) شال راه راه پهن

ب) شال راه راه باريك

 شال اتابكي : از نوع كشميري است وبافته شده از پشم  

 شال بندي : دارای نقشی شبیه به لانه زنبورو گل  

شال محرمات : نوعی شال راه راه

شال كشميري : انواع شالهاي بافت كشمير كه معروف ترين آن نقشه بته جقه ، نقشه شاخ گوزني و نقشه درختي است.

شال زمردي : نوع اعلاي شال کشمیری با طرح بته جقه و با رنگ سبز زمردی

شال كرمان : شالهاي بافت كرمان است و دارای انواع مختلف است.

شال اميري : از شال های اعلای کشمیری با نقشه بته جقه

شال يزدي : ترمه هاي يزدي بافت یزد بوده که اکثرا راه راه و دارای گلهای شاه عباسی هستند.

😇کیفیت ترمه اصیل ایرانی به چه عواملی بستگی دارد؟

ترمه به عنوان یکی از صنایع نساجی نفیس که در گذشته به صورت دستی و امروزه به صورت ماشینی تولید و صورت می گیرید ، در طرح و رنگ بندی های مختلف تولید می شود و مرغوبیت پارچه ترمه اصل به عواملی نظیر تارو پود و نقش های آن ، جنس پارچه ، هفت رنگ بودن آن و رنگ آمیزی یکنواخت و ثابت آن بستگی دارد .امروزه تولیدات و صادرات پارچه ترمه به صورت گسترده و با بهترین کیفیت و مرغوب ترین نوع صورت می گیرد .

😇قیمت پارچه ترمه

قیمت پارچه ترمه به تراکم ، الیاف و تعداد رنگ های به کار رفته در آن بستگی دارد و برای خرید پارچه ترمه باید به این نکته توجه کرد که بافت ترمه از چه چیزی است ، الیاف مصنوعی و یا پلی استر.

😇کاربرد ترمه

آیا تا به حال به فضای داخلی خانه های قدیمی ایرانی دقت کرده اید ؟؟؟ خانه هایی با سبکی سنتی که روح هویت اصیل ایرانی در آن ها موج می زند و پر از رنگ و بوی نقش و نگارهای رنگارنگ و سنتی هستند، نظیر ترمه که در اکثر خانه ها دیده می شد. اگرچه غیر قابل دسترس بودن آن فضاها در منازل امروزی باعث تغییر دکوراسیون و سبک مدرن شده است اما ما به شما ترفند استفاده از پارچه گران بهای ترمه را با انواع جعبه های چوبی لوکس مدل ترمه ، آشنا خواهیم نمود تا چگونه از پارچه ترمه در دکوراسیون های امروزی خود به سبکی نوین ، استفاده کنید. در واقع ترمه در ایران با طرح های بسیار متنوعی جهت مصارف و کارکردهای گوناگون بافته می شود و در این بین ترمه یزد با توجه به زیبایی و قیمتی که دارد ، یکی از بهترین نوع ترمه ها می باشد . از پارچه ترمه برای تولیدات مختلف مانند ترمه دوزی ، سرمه ، رومیزی ، جانماز ، البسه ، کراوات ، تابلوهای ترمه ، کوسن های ترمه و در صنایع دستی چوبی برای طراحی و تولید انواع باکس پذیرایی چوبی مدل ترمه ویژه آجیل و خشکبار و ... نیز استفاده می شود و به کار گیری آن ها بر روی میز پذیرایی موجب می شود تا دکوراسیون داخلی محل کار و یا منزل شما سبکی سنتی – کلاسیک را داشته باشد.

                                                  

در ادامه می خواهیم تا به طور انحصاری تر به بررسی جعبه آجیل و خشکبار لوکس باکس با طراحی سنتی به واسطه پوشش نفیس و زیبای ترمه بپردازیم :

😇تزیین و پوشش انواع جعبه های چوبی لوکس باکس با پارچه ترمه

ما با تکیه بر ذوق و خلاقیت تیم هنرمند خود سعی کرده ایم تا با طراحی و تولید انواع باکس های رومیزی چوبی به سبکی سنتی – کلاسیک و مدرن ، بتوانیم نظر بسیاری از افراد را باسلیقه های مختلف پوشش دهیم ، بر همین اساس با طراحی و عرضه جعبه های آجیل و خشکبار سنتی – کلاسیک با استفاده از طرح های سنتی و چاپی رنگارنگ ، طرح خاتم ، پوشش ترمه در رنگ های مختلف ، برش های تزیینی زیبا مانند گره چینی و ... انواع جعبه کادویی چوبی بسیار با کیفیت و مرغوب را به بازار عرضه نموده ایم که نه تنها قابلیت مقایسه با نمونه های خارجی را دارند ، بلکه می توان از آن ها برای بسته بندی لوکس و صادراتی انواع آجیل و خشکبار و ... استفاده نمود. بر همین اساس جعبه هایی چوبی دمنوش پذیرایی و یا جعبه آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس را همراه با پوشش ترمه حسینی (بهترین نوع ترمه یزد ) در رنگ های قرمز و آبی فیروزه ای در طرح و ابعاد مختلف تزیین کرده و با هرچه ظرافت و تمیز کاری ، اطراف باکس ها را با پارچه نفیس ترمه پوشش داده ایم که این نوع از جعبه های آجیل وخشکبار طرح ترمه لوکس باکس ،  با توجه به طراحی سنتی که دارند بیشتر مورد پسند افراد سنتی پسند قرار می گیرند و در بازارهای خارجی نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

😇جعبه کادویی ترمه یک سوغات سنتی

از ما ایرانی ها بعید است که به شهری برویم و برای عزیزان خود سوغاتی مرتبط با آن شهر را خریداری نکنیم و دست خالی برگردیم . شاید اکثر ما صنایع دستی و سوغاتی های سنتی را در شهرهای نظیر اصفهان ، یزد و ... دیده باشیم ، اما لوکس باکس با عرضه و ارائه انواع باکس و انواع جعبه ترمه ستنی چوبی آجیل خشکبار و جعبه آجیل و خشکبار کادویی چوبی به عنوان هدیه و سوغات و ... این امکان را برای شما فراهم نموده است تا با خرید باکس آجیل و خشکبار چوبی ترمه ، یک سوغاتی نفیس ، با کیفیت ، مستحکم ، ماندگار و با دوام را همراه با تنقلاتی نظیر دمنوش ، تی بگ ، آجیل و انواع خشکبار برای عزیزان خود به یادگار خریداری نمایید . به ویژه برای آن دسته از افرادی که مهمان خارجی دارند و نمی خواهند مهمان خود را بدون هیچ پیشکشی روانه کشور خود کنند. اما در این مواقع باید انتخابی داشته باشید تا علاوه بر کیفیت ، قیمت مناسب و زیبایی ، از اصالت ایرانی نیز برخوردار باشد . بر همین اساس شما می توانید با خرید باکس های هدیه چوبی ترمه لوکس باکس  ، در طرح و ابعاد مختلف ، یک سوغاتی متفاوت ، نفیس و همراه با اصالت فرهنگ ایرانی و متجلی هنر اصیل ایرانی را برای مهمانان خارجی خود رقم بزنید .

😇نمونه باکس پذیرایی آجیل و خشکبار ترمه لوکس باکس

ما در  این جا نمونه ای از انواع باکس های کادویی ترمه آجیل و خشکبار خود را به شما معرفی می کنیم که می توانید برای مشاهده نمونه های بیشتر به وب سایت ما ، مراجعه نمایید و با خرید اینترنتی جعبه آجیل و خشکبار مورد نظر خود از فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس ، یک خرید عالی و با کیفیت را تجربه نمایید.

👈 جعبه آجیل خشکبار پذیرایی ترمه چوبی لوکس باکس کد LB017

 

جعبه ای با طراحی سنتی به واسطه پارچه ترمه فیروزه ای رنگ ، پارچه ای با تراکم بالا و یکی از انواع پارچه های نفیس ایرانی که همه آن را با نقش بته جقه می شناسند، ضمن پنهان کردن لولاها ، جلوه ای ظریف و سنتی به این جعبه آجیل و خشکبار کادویی چوبی بخشیده است. جعبه ای تمام چوب همراه با ترمه که تنها با باز نمودن درب آن می تواند محتویات داخلی جعبه را مشاهده نمایید.

👈 جعبه آجیل خشکبار پذیرایی ترمه چوبی لوکس باکس کد LB032

  

با مشاهده جعبه آجیل ترمه کد LB032 ،اولین چیزی که در ذهن شما تداعی می شود ، طراحی کلاسیک و سنتی این جعبه آجیل و خشکباراست که به جهت وجود برش های تزیینی از نوع گره چینی که یکی از شاخه های هنر معماری و کاشی کاری سنتی و صنایع چوبی بوده ، زیبایی و ظرافت جعبه آجیل و خشکبار پذیرایی چوبی با کد LB032 ، را دو چندان کرده است. پارچه ترمه فیروزه ای رنگ یک پارچه ظریف و لطیف مربوط به اوایل دوره صفویه بوده و با داشتن تراکم زیاد و تارو پود هایی که از مقاومت نسبی مطلوب برخوردار است ، قسمت بیرونی جعبه آجیل را ضمن پنهان کردن لولاها پوشش داده و دربی با برش های تزیینی و پوشش کریستال (طلق) که امکان دیده شدن محتویات داخلی جعبه را فراهم کرده از دیگر مزیت های جعبه کادو آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس با کد LB032 می باشد .

yes خلاصه

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس و مشاهده نمونه های موجود و با توجه به نوع متریال و مواد اولیه ای که در ساخت این باکس ها به کار می رود ، متوجه قیمت مناسب و عالی این جعبه های نفیس و صادراتی در دسته بندی های مختلف شوید و یک خرید مقرون به صرفه و عالی را برای خود رقم بزنید.

البته ناگفته نماند که ....

لوکس باکس علاوه بر عرضه انواع جعبه های چوبی آجیل و خشکبار چوبی با استفاده از متریال کاملا طبیعی از چوب و ام دی اف ، با تنوع در نوع مواد اولیه و از نوع پی وی سی ،  نوعی ورقه پلاستیک مقاوم با روکش چوب ، اقدام به طراحی و تولید انواع بسته بندی جعبه های آجیل و خشکبار پی وی سی (pvc)  نیز کرده است تا شما همراهان بتوانید با خیالی آسوده و مطابق با سلیقه خود نوع جنس جعبه آجیل مورد نظر را انتخاب و تهیه نمایید.