جعبه آجیل و خشکبار کادویی چوبی لوکس باکس

                                                  

همیشه در زندگی ما افرای هستند که حضورشان در زندگی ما رنگ و بوی ویژه ای داشته و به طور خاص تر دوستشان داریم ، بر همین اساس به دنبال یک هدیه گرانبها برای خوشحال کردن آن ها هستیم ، بنابراین برای کادو دادن از هیچ فرصتی دریغ نکنید . اگر قصد خرید کادو و هدیه ای را دارید که متفاوت ، خاص  در عین حال زیبا و کاربردی باشد و برای مدت طولانی در ذهن مخاطب خاص شما ثبت شود ، با ما همراه شوید تا به شما در خرید هدیه کمک نماییم .  یک هدیه چوبی مناسب برای تبریک به عزیزان شما که قطعا این هدیه آنها را شگفت انگیز خواهد کرد. یک هدیه ای متفاوت با سبکی جدید برای بسته بندی هارد باکس لوکس و چوبی انواع آجیل و خشکبار و تنقلات . باکس های آجیل و خشکباری که نه تنها به عنوان بسته بندی لوکس و صادراتی و باکس هدیه آجیلی در مناسبت های گوناگون می توان استفاده کرد ، بلکه برای داشتن یک پذیرایی متفاوت و منحصر به فرد هم ، پیشنهاد بسیار خوبی است . قطعا شما هم تاکنون حس کرده اید که برای یک پذیرایی لوکس از مهمان هایتان نیاز به تنوع و خلاقیت دارید یا مثلا شده که بخواهید، از ایده های متفاوت در پذیرایی از مهمان هایتان استفاده کنید. همه مردم تنوع طلب هستند و ذاتا طرفدار زیبایی و خاص بودن می باشند. شما می توانید در پذیرایی لوکس و خاص خود از مهمان های یتان، ایده های مختلفی و ظروف سرو و پذیرایی چوبی را به کار بگیرید که تمام این ایده ها در نهایت موجب رضایت مهمان هایتان خواهد شد و اوج سلیقه و مهارت شما را نشان خواهد داد. تنها کافی است در پذیرایی و استفاده از موارد مختلف پذیرایی کمی خلاقیت و تنوع به خرج دهید و از جعبه های آجیل و خشکبار چوبی استفاده نمایید . باکس های آجیل و خشکبار در عین زیبایی و جذابیتی که دارند ، بسیار لوکس  و کارآمد بوده و گزینه بسیار خوبی برای بسته بندی چوبی و متفاوت انواع آجیل و خشکبار و هدیه به عزیانتان می باشد.

👈 در این وبلاگ قصد داریم تا شما بزرگواران را با  انواع خشکبار ، نقش آن ها در زندگی روزمره و نگهداری آن ها به بهترین شکل ممکن با انواع جعبه های آجیل و خشکبار کادویی چوبی لوکس باکس آشنا نماییم . با ما همراه شوید :

  1. درباره آجیل و خشکبار و انواع آن

  2. نقش آجیل در رژیم غذایی سالم افراد

  3. بسته بندی متفاوت و چوبی انواع آجیل و خشکبار

  4. نکاتی که در هنگام خرید آجیل و خشکبار بسته بندی شده باید توجه کرد؟

  5. باکس آجیل کادویی یک هدیه لوکس و منحصر به فرد با سبکی متفاوت

  6. جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس  و با کیفیت را از کجا بخریم ؟؟

                                                   

😇 درباره آجیل و خشکبار و انواع آن

آجیل از دیرباز جایگاه به خصوصی را در بین ما ایرانیان داشته است ، به طوری که به یکی از نماد های فرهنگی ایران تبدیل شده است. آجیل و خشکبار متشکل از میوه های خشک شده و همچنین انواع مغز دانه ها می باشد . واژه ی خشکبار که در گذشته به صورت خشکه بار استفاده می شده است، توسط گذشتگان ما در شب نشینی ها و نظایر آن خورده می شد. خشکه بار ها تشکیل شده از تمام میوه ها و مغز دانه هایی است که امکان خشک کردن و نگهداری طولانی مدت آن وجود دارد. قطعا با خرید آجیل و خشکبار باید به نحوه نگهداری آن نیز توجه نماییم تا کیفیت اولیه آن ها حفظ و کاسته نشود.

انواع آجیل و خشکبار عبارت اند از :

انواع مغز دانه ها مثل بادام، پسته، فندق، گردو و ……

انواع میوه های خشک مثل کشمش، مویز،  توت خشک، برگه هلو، قیسی، برگه آلو بخارا، انجیر خشک و…

انواع تخمه مثل تخمه آفتاب گردان، تخمه کدو و تخمه جابانی

😇 نقش آجیل در رژیم غذایی سالم افراد

برای لذت بردن از سبک زندگی سالم ، بین میزان دریافت غذا و سطح فعالیت روزانه خود باید یک  تعادل مناسبی را ایجاد کنید. آجیل‌ها بسیار مغذی و مفید هستند اما چربی و کالری بالایی نیز دارند. آجیل‌ها منبع خوبی از مواد مغذی هستند که به کاهش وزن کمک می‌کنند به طوری که سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند و مصرف آجیل بسیار برای سلامت بدن توصیه شده است. آجیل‌ها چربی بالا و کربوهیدرات پایین دارند و منبع خوبی برای مواد غذایی مانند ویتامین E ، منیزیم و سلنیوم هستند. آجیل‌ها حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند پلی‌فنول هستند که از سلول‌های شما و کلسترول LDL در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می کنند. نشان داده شده است که آجیل‌ها به جای افزایش وزن، باعث کاهش وزن می‌شوند ، به طوری که بسیاری از پزشکان در رژیم های غذایی مراجعه کنندگان خود ، مصرف چند دانه آجیل و خشکبار را به صورت روزانه  توصیه می کنند چرا که  پژوهش‌های زیادی نشان می‌دهند که بدن شما تنها بخشی از کالری موجود در آجیل را جذب می کند.

                                                  

😇 بسته بندی متفاوت و چوبی انواع آجیل و خشکبار

بسته بندی را می توان نوعی پوشش،  لباس فاخر ، زیبا و کارآمد هر نوع کالا نامید ، چراکه بسته بندی یک محصول در گام نخست مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. بدین ترتیب اگر شما هم در انتخاب بسته بندی محصولات خود نهایت سلیقه  و خلاقیت را به خرج دهید ، می توانید فروش خود را چندین برابر کنید و موفقیت بسته بندی را که رابطه مستقیم با بهتر دیده شدن کالا و برندتان دارد را میسر کنید. پس نتیجه می گیریم بسته بندی خوب رابطه مستقیمی با فروش خوب شما دارد. حال امروزه با توجه به انواع بسته بندی های مختلف نظیر هارد باکس ، چوبی ، شیشه ای ، پلاستیکی و ... می توان بسته بندی چوبی را سبکی جدید، متفاوت و بسیار لوکس و منحصر به فرد برای انواع آجیل ، تنقلات و ... دانست که ضمن زیبایی و شکیل بودن ، از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار بوده و با ماندگاری بالایی که دارند ، گزینه بسیار خوبی برای بسته بندی هر نوع محصولی به ویژه انواع آجیل و خشکبار ، شکلات ، زعفران، دمنوش های گیاهی و هدیه و کادو و ... هستند . بسته بندی یک محصول جدا از جنبه تزیینی و زیبایی ، نقش مهمی در نگهداری، ماندگاری و همچنین محافظت محتویات در زمان جابجایی دارد و با خرید باکس های کادویی آجیل و خشکبار به عنوان بسته بندی متفاوت و چوبی آجیل و خشکبار، می توانید به صورت حرفه ای در جذب مشتری و بازاریابی در بازارهای داخلی و خارجی موفق باشید که قطعا با خرید این باکس های چوبی فانتزی و زیبا با برند و لوگوی خود ، می توانید برای مدت بیشتری در ذهن مخاطب خود به یاد مانده و قطعا راندمان فروش بیشتری را نیز خواهید داشت. نظیر :

جعبه آجیل خشکبار پذیرایی ترمه چوبی لوکس باکس کد LB013

  • دارای یراق آلات فلزی
  •  دارای طراحی دوبل و مستحکم
  • دارای طراحی 6 ضلعی

😇 نکاتی که در هنگام خرید آجیل و خشکبار بسته بندی شده باید توجه کرد؟

هدف اصلی بسته بندی انواع آجیل و خشکبار سلامت محصول است که قصد داریم ، با خرید یک بسته بندی مناسب و با کیفیت ، از آن محافظت کنیم تا از زمان عرضه تا مصرف به بهترین وجه ممکن نگهداری شود. حال در هنگام خرید جعبه آجیل و خشکبار لوکس باکس  ، باید به نکات مختلفی اعم از نوع مواد اولیه و متریال استفاده شده درساخت بسته بندی آجیل ، ابعاد و سایز آن ، میزان حجم و گنجایش بسته بندی آجیل ، ظاهر و اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهد، توجه نمود که همه این نکات باید با توجه به نیاز و سبک سلیقه شما صورت گیرد.

                                                   

😇 باکس آجیل کادویی یک هدیه لوکس و منحصر به فرد با سبکی متفاوت

فرهنگ هدیه دادن یکی از زیبا‌ترین رسوم بین ایرانیان است . همیشه هدیه دادن لبخند و شادی را برای هدیه گیرنده و حس هیجان انتخاب، خرید و احساس رضایت را در هدیه دهنده ایجاد می کند. تا حالا به این فکر کرده‌اید که چطور می شود بهترین انتخاب جهت یک هدیه متفاوت و لوکس را داشت ؟  سبکی جدید از بسته بندی هدیه و کادو و یا سوغاتی برای انواع آجیل و خشکبار، به ویژه برای افرادی که طرفدار سبک سنتی هستند ، خرید انواع جعبه ترمه ستنی چوبی آجیل خشکبار لوکس باکس است که با توجه به سبکی کلاسیک وفانتزی ،تنوع ، زیبایی و جذابیتی که دارند ، بسیار کاربردی هم بوده و می تو ان از این بسته بندی نفیس و شکیل چوبی برای پذیرایی و یا هدیه دادن به عزیزان در مراسمات مختلف نیز استفاده نمود. امروزه فروشگاه های آجیل و خشکبار نیز با استفاده از انواع جعبه های آجیل و خشکبار کادویی لوکس ، سعی دارند تا با عرضه نوعی متفاوت از بسته بندی انواع آجیل ، خشکبار و میوه های خشک با انواع بسته بندی و باکس های کادویی آجیل و خشکبار چوبی ، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنند تا آن ها بتوانند از این باکس های آجیل و خشکبار چوبی برای پذیرایی از مهمانان خود و شیوه درست جهت نگهداری و حفظ کیفیت اولیه انواع خشکبار در مراسمات مختلف نظیر شب یلدا ، عید نوروز ، مراسمات خواستگاری ، عقد و ... استفاده نمایند و از خرید خود رضایت داشته باشند. مانند 

جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB042

  •  دارای طراحی منحصر به فرد داخلی و دوبل
  •  دارای یراق آلات فلزی
  •  دارای طراحی سنتی و کلاسیک با طرح های چاپی زیبا

😇 بسته بندی و جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس و با کیفیت را از کجا بخریم ؟؟؟

بسته بندی و جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی ، یک ابزار بسیار کاربردی و زیبا و متفاوت است، که شما می توانید از آن برای نگهداری انواع آجیل و میوه خشک استفاده کنید، نا گفته نماند که شما با خرید جعبه پذیرایی علاوه بر اینکه می توانید از برخی اقلام خوراکی نگهداری کنید، می توانید از آنها برای زیبا سازی فضای خانه نیز استفاده کنید ، زیرا بسیار زیبا و کاربردی هستند. لوکس باکس به عنوان تنها تولید کننده تخصصی انواع باکس های چوبی در دسته بندی های مختلف آجیل و خشکبار ، دمنوش ، هدیه ، ساعت و جواهرات و ... ، یک فروشگاه لوکس جهت خرید باکس های چوبی است که با توجه به طراحی لوکس و منحصر به فرد ، استفاده از مواد اولیه و درجه یک چوب طبیعی و یا ام دی اف همراه با یراق آلات فلزی و چوبی در طراحی و تولید این باکس ها ، سعی نموده است تا این جعبه ها دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه باشد وشما بزرگواران  بتوانید با هر بودجه ای به دو صورت حضوری و غیر حضوری جعبه چوبی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید .

روش حضوری : تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

روش غیر حضوری : شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس، و انجام  ثبت سفارش خود ، جعبه مورد نظر را خریداری کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر نقاط کشور ارسال شود.

yesسخن پایانی ...

فراموش نکنید که جعبه های چوبی به عنوان جدید ترین نوع بسته بندی برای انواع آجیل و خشکبار ، مغز ، پسته ، زعفران و ... با کیفیت عالی و درجه یک همراه با قیمت مناسب و اقتصادی ، مناسب ترین گزینه برای بسته بندی صادراتی و نفیس چوبی است که ضمن زیبایی و خلاقیت در نوع بسته بندی ، قعطا فروش بیشتر را نبز به همراه خواهد داشت.