ساخت و تولید جعبه هاردباکس کادو ولنتاین+ چاپ

هدیه دهی در روز ولنتاین از جمله موضوعاتی است که  بسار به آن توجه شده که معمولا کادو های مختلفی در این روز بسته بندی شده و هدبه داده میشود، بسته بندی نیز جزوی از این موضوع است که در خرید و انتخاب آن دقت میشود، جعبه هارد باکس از جمله بسته بندی و باکس منحصربفرد و لوکس است که به عنوان یک انتخاب ایدآل برای انواع هدایا، کادو و گل ها در رنگبندی های قرمز و متنوع ساخته و تولید شده است.

ساخت و تولید هارد باکس کادو ولنتاین بر مبنای سلیقه های مختلف است و این جعبه ها معمولا در ابعاد مختلفی آماده سازی می شوند که بر روی آنها انواع چاپ طرح و لوگو اعمال می گردد.

در فرآیند ساخت و تولید هارد باکس کادویی اعمال چاپ های متنوع نیز جزوی از روند است بر اساس نوع کادو و هدیه و نظر برند و مشاغل مختلف مشخص و چاپ بر روی جعبه درج میشود.

در ادامه با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : ساخت و تولید هارد باکس کادو ولنتاین، چاپ هارد باکس کادویی، بررسی انواع هارد باکس کادو ولنتاین لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص تولید انواع هارد باکس، خواهیم پرداخت و در خصوص این موارد توضیحات جامعی به شما عزیزان ارائه میدهیم.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

در این مقاله به مفاهیمی می پردازیم که شامل :

ساخت و تولید هارد باکس کادو ولنتاین

چاپ جعبه هارد باکس کادو ولنتاین

بررسی انواع هارد باکس کادو ولنتاین لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید انواع هارد باکس کادویی

 

ساخت و تولید هارد باکس کادو ولنتاین :

 

ساخت و تولید هارد باکس کادو ولنتاین با به کارگیری متریال مشخص و بر مینای نیاز روز بازار و سلیقه های مختلف اجام میشود، در واقع این جعبه ها طبق روندی مشخص و موارد استفاده آنها برای مشاغل در ابعاد و رنگبندی های متنوعی ساخته و تولید میشوند.

هارد باکس کادو ولنتاین معمولا در مدل های مختلفی ساخته میشود که این مدل های کشویی، دو تکه، کتابی و... در ابعاد مختلفی آماده سازی میشوند که هر کدام با درخواست مشتریان در هر رنگبندی و طرحی تولید میشود، در واقع جعبه های هارد باکس قرمز بیشترین استفاده را در مناسبت ولنتاین دارند.

ساخت و تولید هر جعبه هارد باکس ولنتاینی طبق روند مشخصی پیش میرود که به طور خلاصه این فرآیند شامل :

مرحله اول طراحی هارد باکس ولنتاین است که بر حسب نظر برند ها و مشاغل برای محصولات آنها که به صورت هدایا توسط مشتریان خریداری میشوند، جعبه در ابعاد و طرح مشخصی طراحی میشود، این طراحی ها به طور دقیق بوده که باید دقت داشت طرح روز چگونه بوده که جعبه نیز بر اساس نیاز مشتریان آماده تولید گردد.

در مرحله بعدی متریال مورد نیاز انتخاب و مشخص میشود، به گونه ای که معمولا در ساخت این مدل جعبه ها از متریالی مانند روبان ها، پارچه ها، روکش های مختلفی مانند گالینگور، سلفون مات و.. و فوم ها برای دیزاین داخلی استفاده میشود.

در مرحله بعد از انتخاب متریال، مقوای سخت به صورت دقیق برش خوره و با توجه به مدل هارد باکس، این مقوا ها و یا ام دی اف به یکدیگر متصل میشوند که این روند با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز، پیش می رود.

بعد از تولید جعبه هارد باکس کادو ولنتاین، نوبت دیزاین سازی هارد باکس است که بر اساس طراحی ها و نظر برند ها و مشاغل این مرحله نیز طی میشود، از روبان ها برای زیبا سازی جعبه استفاده می شود که باکی هدایای ولنتاین را منحصربفرد می نماید.

هارد باکس کادو ولنتاین در واقع برای انواع مشاغل و برند های مختلف ساخته میشود که در این مناسبت ولنتاین، برند ها میتوانند کالاهای خود را دراین بسته بندی هدایا به شیوه متفاوتی به بازار عرضه نمایند، بیشتر برند های معروف پوشاک و لوازم آرایشی و.. با استفغاده از این بسته بندی های کادویی ولنتاینی، کالاهای لوکس خود را به گونه ای متفاوت به فروش می رسانند که موجب افزایش جذب مشتریان نیز میشود.

هارد باکس کادو ولنتاین برای محصولاتی از جمله گل نیز تولید میشود، به شکلی که انواع گل های رز را میتوان به صورت منحصربفرد و زیبا در این جعبه بسته بندی نمود، به طوریکه در کنار گل نیز میتوان هدیه و کادو ولنتاین را به صورت همزمان قرار داد.

تولید و ساخت هارد باکس کادو ولنتاین در واقع طبق سلیقه های مختلف انجام میشود که مشتریان بتوانند با انتخاب مناسب ترین بسته بندی، کادو را به شکلی منحصربفرد به عزیزان خود در روز ولنتاین هدیه دهند.

بیشتر جعبه های هارد باکس کادو ولنتاین در ابعاد بزرگ برای بسته بندی پک هدیه و کادو ساخته و تولید میشود، به شکلی که مشاغل میتوانند کلکسیون و ست محصولات خود را در این جعبه بسته بندی نمایند، به عنوان مثال برند های لوازم آرایشی با طراحی این جعبه ها میتوانند ست محصولات آرایشی را در یک بسته بندی کادویی و متفاوت روانه بازار نموده و به مشتریان خود ارائه دهند که موجب افزایش ارزشمندی برند و محصولات نیز میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه هارد باکس بازی شما عزیزان میتوانید به مقاله : ساخت و سفارش انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

*جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس در مدلی دو تکه و ساختار متفاوت، به شکلی طراحی شده است که در قسمتی از جعبه یک کشو با دستگیره جهت بسته بندی هدایایی مانند ساعت مچی با بالشتک مخصوص خود، عطر و ادکلن و انواع دیگر هدایا قرار دارد، در قسمت دیگر جعبه که به شکلی دو تکه ساخته شده میتوان هدیه دیگر را قرار داد و یا انواع گل ها را مانند گل رز بسته بندی نمود که گزینه ای مناسب برای هدیه ولنتاین می باشد.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به : طراحی و تولید انواع جعبه هاردباکس سفارشی و لوکس در تهران اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

 

چاپ جعبه هارد باکس کادو ولنتاین :

 

چاپ جعبه هارد باکس کادو ولنتاین معمولا به این صورت است که برند ها جهت اختصاصی نمود بسته بندی خود، لوگو و نام تجاری را در حالت و فونتی مشخص بر روی قسمتی از جعبه درج و اعمال می نمایند.

چاپ های اعمال شده بر روی هارد باکس کادویی ولنتاین در طرح های مختلف است، به طوریکه طرح هایی قلب، گلدار، عروسکی و.. بر روی این جعبه ها به صورت رنگی چاپ میشود که جعبه را آماده استفاده در مناسب ولنتاین نموده است.

بیشتر برند ها با اعمال چاپ متناسب با سبک خود، محصولات را در بسته بندی ولنتاینی به مشتریان ارائه میدهند که این طرح ها در رنگ ها و ابعاد مختلف برای سلایق گوناگون بر روی قسمت درب و یا بدنه جعبه های هارد باکس هدایا، اعمال میشود.

چاپ و اعمال طرح بر روی جعبه هارد باکس کادویی ولنتاینی معمولا کار ظریفی است که به واسطه ی دستگاهای اعمال چاپ در روش های مختلف؛ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و رنگی و... بر روی جعبه ها درج و اعمال میشود.

بیشترین چاپ اعمال شده بر روی جعبه های هارد باکس ولنتاین، چاپ طرح قلب در رنگبندی قرمز است و یا طرح های مینیمال که دارای جذابیت بیشتری برای مشتریان می باشند.

ما در مقاله های گذشته به بررسی و معرفی هاردباکس پرداختیم که شما میتواند به : بررسی و معرفی جدیترین مدل های  انواع جعبه مقوایی هاردباکس عطر ادکلن ارزان و لوکس + لیست قیمت  مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

بررسی انواع هارد باکس کادو ولنتاین لوکس باکس :

 

انواع هارد باکس کادو ولنتاین لوکس باکس در مدل های مختلف و طراحی های زیبا و جذاب متنساب با هر سلیقه ای تولید شده است که هر کدام از آنها ساختار منحصربفردی داشته و میتوان هر هدیه و کادویی را در مناسبت ولنتاین در آن بسته بندی نمود، جعبه های هارد باکس لوکس باکس در انواع مدل های دو تکه، کشویی، کتابی، تلسکوپی و... طراحی و تولید شده اند که هر کدام نیز رنگبندی های مختلفی از جمله قرمز، سفید و ترکیب رنگی مختلفی را دارد که در ادامه به معرفی هر کدام از این جعبه ها می پر دازیم :

 

1. جعبه هاردباکس مدل کشو دار مخصوص هدیه و گل لوکس باکس شش ضلعی کد LB250

 

جعبه هاردباکس هدیه و گل

-جعبه گل و هدیه لوکس باکس که دارای کشویی مخصوص جهت بسته بندی انواع هدایا است که میتوان در قسمت بالایی جعبه گل وانواع هدایای دیگر را بسته بندی نمود.

 

2.جعبه کادو هدیه ولنتاین هاردباکس لوکس باکس کد LB242

جعبه هاردباکس ولنتاین

- این جعبه دو تکه نیز در مدل هشت ضلعی برای انواع کادو های ولنتاینی مانند عروسک و انواع دیگری از کادو ها طراحی شده است.

 

3.جعبه هاردباکس مقوایی هدیه ولنتاین سایز 3 عددی کد LB252

جعبه هاردباکس هدیه

این هارد باکس مقوایی مربعی شکل نیز در سه سایز مختلف تولید شده که مناسب انواع کادو های و پک های هدایای می باشد که میتوان هر کادویی را در آن بسته بندی نمود.

 

4. جعبه هاردباکس سه تیکه ست هدیه لوکس باکس کد LB253

 

جعبه هاردباکس کادویی

- هارد باکس سه تکه ست هدایای لوکس باکس نیز نمونه ای از طراحی های جعبه ولنتانی می باشد که میتوان در آن انواع محصولات و کادو ها را بسته بندی نمود، این جعبه دارای ساختاری منحصربفرد بوده و چندبن رنگبندی می باشد.

 

5. جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

این جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس در ساختاری منحصربفرد و لوکس ایدآل برای بسته بندی انواع کادو ها به صورت همزمان است، به طوریکه میتوان در هر طبقه از این جعبه، هر کادویی را در مناسب ترین حالت قرار داد، همچنین میتوان آن را مناسب و اختصاصی برند ها تولید نمود.

 

*جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص از کجا هارد باکس باکیفیت بخریم، شما میتوانید به مقاله : از کجا جعبه هاردباکس ارزان و باکیفیت بخریم؟ مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید انواع هارد باکس کادویی :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید انواع هارد باکس کادویی در اولیه مرحله شامل ارائه مشاوره رایگان در خصوص دریافت اطلاعات کافی درباره محصولات و نیاز مشاغل و برند ها می باشد، بعد از ارائه مشاوره، تیم طراحان لوکس باکس هارد باکس کادویی را در ساختار و مدلی مشخص طراحی می نمایند که ساخت و تولید آن بر مبنای این طراحی طی میشود، لازم به ذکر است که نمونه ای از این جعبه ها قبل از تولید انبوه آن به برند ها و مشاریان ارائه داده میشود که از خرید و انتخاب لوکس باکس اطمینان حاصل شود.

جعبه های هارد باکس کادویی لوکس باکس در هر ابعاد ، رنگبندی، چاپ و طراحی توسط لوکس باکس تولید میشوند که در راستای تامین بسته بندی مورد نیاز مشاغل این ،رایند انجام میشود.

جهت کسب اطلاع از نحوه سفارشی سازی هارد باکس و نحوه همکاری با لوکس باکس شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.