طراحی و تولید انواع جعبه هاردباکس سفارشی و لوکس در تهران

جعبه های هارد باکس لوکس معمولا در انواع مدل ها برای هر یک از محصولات به صورت سفارشی با ساختار منحصربفرد و مطابق با محتویات طراحی و تولید میشود که در واقع تولید این جعبه ها در تهران انجام میشود، به طوریکه ساخت و سفارشی نمودن این جعبه ها با به کارگیری متریال و بهترین تجهیزات در شهر بزرگ تهران برحسب نظرات و درخواست برند ها در هر تعدادی می باشد.

جعبه های هارد باکس در انواع مدل های؛ کتابی، تلسکوپی، دوتکه و سه تکه و... در دیزاین های لوکس و منحصربفرد طراحی میشوند که انتخاب و تولید هر یک از آنها نیز بر حسب ارزشمندی محصولات و فرم و ظاهر آنها است.

طراحی و تولید هارد باکس سفارشی در تهران با ارائه مشاوره در این زمینه و همچنین مشخص نمودن نوع سفارشات و درخواست مشتریان است، به طوریکه هر یک از مشاغل و برند ها میتوانند با ثبت سفارش هارد باکس، بسته بندی مورد نظر خود را در رنگبندی و ظاهر دلخواه تامین نمایند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ طراحی انواع جعبه هارد باکس سفارشی، تولید انواع هارد باکس سفارشی در تهران، بررسی انواع هارد باکس لوکس باکس،راهنمای خرید و سفارش از مجموعه لوکس باکس در تهران، مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

طراحی انواع جعبه هارد باکس سفارشی

تولید انواع جعبه هارد باکس سفارشی و لوکس در تهران

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش هارد باکس از لوکس باکس در تهران

 

طراحی انواع جعبه هارد باکس سفارشی :

 

طراحی انواع جعبه هارد باکس سفارشی معمولا بر مبنای نوع سفارشات و درخواست مشتریان و مطابق با فرم و ظاهر محصولات در ابعاد و مدل های مختلفی است که در واقع با ترکیب سبک برند و نوع نیاز مشاغل میتوان جعبه های هارد باکس را در هر دیزاین و مدلی طراحی نمود.

امکان طراحی جعبه های هارد باکس در مدل های مختلف و پیچیده وجود دارد که این امر موجب شده که بتوان آن را در مدل های متنایب با فرم و شکل محصولات طراحی نمود.

قبل از طراحی جعبه های هارد باکس سفارشی، معمولا اطلاعات و ویژگی های محصولات مورد بررسی قرار می گیرد، به طوریکه بعد از این روند، طراحی ها مطابق با اطلاعات دریافتی به صورت کاملا اصولی انجام میشوند.

 در هنگام طراحی هارد باکس رنگبندی و ابعاد جعبه مشخص میشود که بر اساس این رنگبندی ها از متریال متناسب با دیزاین استفاده میشود، به شکلی که اگر بسته بندی هارد باکس در طیف رنگی تیره بود، رویه ها یا روکش های مورد استفاده و روش چاپ نیز بر حسب این موارد انتخاب میشوند.

جعبه های هارد باکس مگنتی، شیاردار،کشویی و کمربندی و... از جمله طراحی انواع هارد باکس هستند که در مدل های مختلفی طراحی میشوند، به عنوان مثال هاردباکس دو تکه در طراحی های مربعی، چند ضلعی، الماسی و... طراحی شده اند که نمونه ای از انواع هارد باکس سفارشی می باشند.

طراحی درب انواع جعبه ها با توجه به مدل آنها و نوع سفارشات متفاوت است، به طوریکه اگر هارد باکس در مدل کتابی مد نظر باشد، جعبه و درب آن به شکل جلد یک کتاب طراحی می گردد.

انجام طراحی هاردباکس باید طبق اصول باشد به طوریکه ساختار این جعبه ها به شکلی طراحی شود که جعبه به طور کامل محصولات را در برابر آسیب ها و ضربه ها حفظ نماید.

در طراحی دیزاین هارد باکس سفارشی معمولا از رنگ های مختلف، روکش های سلفون مات، حرارتی، گالینگور، گالینگور متالیک و.. و همچنین متریالی مختلف دیگری استفاده می شود که تمامی این متریال با در نظر داشتن مدل جعبه در میزان مشخصی به کار برده میشود.

هارد باکس سفارشی کادویی نمونه ای از طراحی است که در طراحی دیزاین از رنگبندی های متنوع، طرح های مختلف و همچنین متریالی از جمله روبان استفاده میشود، این طراحی باید متناسب با سلیقه افراد مختلف و همچنین مناسبت های خاص مثل ولنتاین، تولد، سالگرد های دیگر... باشد.

هارد باکس با طراحی لوکس، چاپ نقره کوب یا طلاکوب لوگو، رنگبندی تیره مناسب بسته بندی ست کیف و کمربند چرم نمونه ای از طراحی می باشد که مناسب  صادرات و همچنین تبلیغ نیز است.

هارد باکس لوکس سفارشی دیزاینی با طراحی منحصربفرد داشته به طوریکه این طراحی منجربه فروش بیشتر محصولات و همچنین افزایش ارزشمندی آنها میشود، به گونه ای که جعبه های لوکس دارای کیفیت بالا و جزئیاتی دقیق هستند.

به کار بردن تکنیک های چاپ با کیفیت بالا و واضع در روش های یووی، طلاکوب و نقره کوب و... بر روی قسمت بیرونی جعبه هاردباکس به محصولات ظاهری منحصربفرد می دهد و موجب ایجاد یک بسته بندی لوکس نیز میشود، به طوریکه انجام این خدمات در طراحی در واقع جعبه را کاملا سفارشی و اختصاصی برند و محصولات می نماید.

طراحی قسمت داخلی جعبه هارد باکس لوکس به شکلی است که معمولا از متریالی مانند فوم، پارچه یا بالشتک برای قرارگیری مناسب هر محصول استفاده میشود، به طور مثال اگر محصول زیورآلات یا ساعت مچی باشد طراحی دیزاین یا قیمت داخلی بسته بندی جهت نگهداری و قرار گیری مناسب این کالا انجام میشود.

 

برای کسب اطلاعات درباره ساخت هارد باکس می توانید به مقاله :  ساخت و تولید جعبه هاردباکس کادو ولنتاین+ چاپ مراجعه فرمایید.

 

جعبه هاردباکس لوکس باکس

تولید انواع جعبه هارد باکس سفارشی و لوکس در تهران :

 

تولید انواع جعبه هارد باکس سفارشی و لوکس در تهران به صورت اصولی انجام میشود که در واقع به دلیل دارا بودن امکانات و به کارگیری تجهیزات پیشرفته، جعبه سازی در شهر بزرگ تهران به صورت عمده برای هر مشاغل و برندی به صورت اختصاصی صورت میگیرد.

تولید انواع هارد باکس سفارشی معمولا طی فرآیند مشخصی با به کارگیری طراحی و متریال مورد نیاز انجام میشود، به طوریکه هر جعبه هارد باکس ساختاری مشخصی داشته و بر اساس طراحی ها مراحل تولید آن پیش می رود.

لازم به ذکر است که تولید انواع هارد باکس سفارشی در تهران طبق ابعاد دلخواه کسب و کار ها و مشتریان و همچنین دیزاین و سبک مورد نظر صورت می گیرد، به شکلی که با طرح دلخواه و رنگبندی مورد نظر هر یک از جعبه ها آماده سازی می شوند.

جبعه های هارد باکس در انواع مدل های دو تکه و سه تکه در شکل های دایره ای، مستعطیلی، چند ضلعی، کتابی در ساختار های مختلف، کشویی و.. ساخه و تولید میشود.

هر یک از این جعبه ها متناسب با محصولات غذایی، اکسسوری، انواع هدایا، تبلیغات، صادرات محصولات مختلف از جمله زعفران و پسته، جهت افزایش ارزشمندی محصولات و برند در اندازه های مناسب با ابعاد محصول و حجم آنها ساخته و تولید میشوند.

به طور خلاصه روند تولید هارد باکس لوکس و سفارشی در تهران به این شکل است که ؛

- ابتدا طراحی های انجام شده تایید و متریال ساخت آن مشخص می گردد.

- بعد از این روند، متریال مورد استفاده که؛ مقوا ، ام دی اف  و... است متناسب با ابعاد مورد نیاز برش زنی میشود که این فرآیند به دقت و با استفاده از دستگاهای مخصوص پیش می رود.

- بعد از آن نوبت به ساخت بدنه و درب می رسد که باید بر مبنای اصول جعبه سازی این روند نیز پیش رود.

- بعد از ساخت و تولید جعبه هارد باکس نوبت به اعمال طراحی ها و رنگبندی های انتخابی بر روی جعبه است، که با استفاده از روش های انتخابی چاپ، لوگو، توضیحات مربوط به محصول، نام برند و طرح و نماد مشخص، درج و چاپ انجام میشود.

- بعد از آن نوبت به پیاده سازی رویه یا روکش بر روی جعبه هارد باکس است که ویژگی ها و طراحی جعبه را لوکس تر به نمایش می گذارد.

تولید سفارشی این دسته از جعبه ها طبق سفارشات مرحله به مرحله و از صفر تا صد مطابق با نیاز مشتریان انجام میشود، به صورتی که سفارشات تولید این جعبه ها در تعداد و تیراژ بالا در تهران است.

ما در مقاله گذشته به انتخاب ایدآل و لوکس برای بسته بندی پرداختیم که شما عزیزان میتوانید به : هاردباکس، انتخابی ایدآل و لوکس برای بسته بندی محصولات مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوکس باکس :

 

در این قسمت نمونه ای از انواع جعبه هاردباکس را برای آشنایی شما عزیزان برای قرار داده ایمکه هر کدام در طراحی ها و ساختار های مختلفی توسط لوکس باکس تولید شده اند که نمونه هایی از بسته بندی هارد باکس آماده می باشد که با ایجاد تغییراتی در دیزاین هر کدام از آنها به دلخواه مشتریان و مشاغل، میتوان هر یک را متناسب با سبک برند اماده سازی نمود، در ادامه به بررسی چندین مدل جعبه هارد باکس لوکس باکس می پردازیم :

 

heartجعبه باکس فانتزی مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB244

 

جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس

 

heartجعبه کادویی مقوایی هارد باکس مدل 3 تیکه لوکس باکس کد LB243

 

جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس

 

  heartجعبه کادو هدیه ولنتاین هاردباکس لوکس باکس کد LB242

 

جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس

 

heart جعبه کادو بدلیجات مقوایی هاردباکس لوکس باکس با بالشتک کد LB245

 

جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس

 

 heartجعبه شکلات مقوایی هاردباکس لوکس باکس کد LB754

 

جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس

 heartجعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس لوکس باکس

میتوانید با خواندن این مقاله : معرفی انواع جعبه هاردباکس مناسب لوازم خودرو و محصولات سفارشی و مواد غذایی اطلاعات مفیدی را به دست آورید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش هارد باکس از لوکس باکس در تهران :

 

خرید و سفارش هارد باکس از لوکس باکس در تهران معمولا به این صورت است که شرکت ها و مشاغل مختلف میتوانند با بررسی هر یک از جعبه های هارد باکس به صورت حضوری اقدام خرید بسته بندی مورد نظر نمایند، در واقع این روش یکی از راه های خرید از مجموعه لوکس باکس در تهران می باشد.

در صورتی که خرید حضوری از مجموعه لوکس باکس در تهران امکان پذیر نبود، شما عزیزان میتوانید از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس به خرید و سفارش سازی جعبه هارد باکس مورد نیاز خود اقدام نمایید.

سفارش اینترنتی از مجموعه لوکس باکس با دریافت راهنمایی هایی از سوی تیم پشتیبانی لوکس باکس انجام میشود، و مشاغل میتوانند بدون حضور خود نیز بسته بندی مورد نیاز را در هر طرح، ابعاد به صورت عمده و بدون واسطه تامین نمایند.

 

شما عزیزان میتواند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید هارد باکس دو تکه و سه تکه به مقاله : تولید و سفارشی سازی جعبه هاردباکس دو تکه و سه تکه برای انواع محصولات مراجعه فرمایید.