ساخت و سفارش انواع جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس

انجام سفارش انواع هارد باکس بازی از جمله موضوعاتی است که طی مراحلی با در نظر داشتن مدل جعبه ها و بررسی مواردی مثل قیمت، متریال و ابعاد و... است. جعبه های هارد باکس بازی بر اساس نوع محصول و محتویاتی که در آن بسته بندی میشود طراحی و ساخته میشود، ساخت این جعبه ها معمولا روندی مشخص دارد که طی آن جعبه ای کاملا مطابق با ظاهر بازی ساخته و به مشتریان ارائه داده میشود.

هارد باکس بازی در انواع مختلف : کشویی، کتابی، ساده و.. ساخته میشود، که هر مدل مناسب نوعی بازی فکری می باشد به عنوان مثال اگر نوع بازی کودکانه باشد طراحی و مدل جعبه نیز مشابه با همین موضوع است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به موارد و موضوعاتی از جمله : ساخت و سفارش هارد باکس بازی و بررسی انواع جعبه بازی لوکس باکس پرداختیم.

جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

ساخت انواع جعبه هارد باکس بازی

سفارش انواع هارد باکس بازی لوکس باکس

بررسی و معرفی جعبه های هارد باکس بازی لوکس باکس

 

 

ساخت انواع جعبه هارد باکس بازی :

 

ساخت انواع جعبه هارد باکس بازی برای مشاغل مختلفی که در زمینه بازی فکری و ارائه انواع خدمات آموزشی فعالیت دارند، انجام میشود.

روند ساخت این بسته بندی ها با توجه به سفارشات و نوع بازی و خدمات، طی مراحل مختلفی صورت میگیرد که در نهایت یک جعبه کاملا سفارشی و هماهنگ با محصولات و خدمات تولید و ارائه میشود.

در روند ساخت این جعبه های بازی مشخصات، طراحی و متریال انتخاب شده مد نظر قرار گرفته و بر اساس این موارد، مراحل تولید طی میشود.

در اولین مرحله ساخت ابعاد و طراحی های لازم انجام شده و بعد از تایید نهایی، بدنه جعبه بازی فکری با متریال مناسب و تعداد سفارش مشخص شده ساخته میشود.

بعد از ساخت قسمت بدنه جعبه نوبت رنگبندی و انتخاب متریال و طراحی قسمت های مختلف هارد باکس بازی است که در این مرحله، مشخصات و اطلاعات بازی بر روی بسته بندی چاپ و طراحی میشود که جزوی از روند ساخت می باشد.

مراحل تولید هر یک از این جعبه ها با توجه به مدل و انواع آنها متفاوت بوده و ابعاد هارد باکس نیز با در نظر داشتن سایز و اندازه محصول و محتویات مشخص شده و طبق آن تولید صورت میگیرد.

به عنوان مثال ساخت هارد باکس بازی مدل کشویی که یک نوع مشخص و پر استفاده است شامل مراحل متفاوت تری می باشد از جمله ؛

_ برش و ساخت دو تکه جدای از هم  ( درب کشویی شکل که کاور جعبه است و قسمت اصلی محفظه هارد باکس می باشد)

_ رنگبندی مشخص هر دو تکه و تناسب آن با محصول و بازی

 _ دیزاین سازی و به کاربردن متریالی مثل پارچه و یا مقوا برای دستگیره

انواع جعبه بازی هارد باکس در مدل های متنوعی وجود دارند و ساخته شده اند که هر یک متناسب با نوع بازی فکری هر برند است و طراحی آن تصویر و نوع بازی را به خوبی به نمایش میگذارد.

به عنوان مثال بازی هایی که در این جعبه ها بسته بندی میشوند شامل انواع بازی های ؛ فکری، کودکان، بزرگسالان و انواع پک های آموزشی و.. است که ساخت بسته بندی هارد باکس مورد استفاده برای این گونه کالاها و خدمات جهت فروش، معرفی برند و تبلیغات می باشد.

نکاتی که در ساخت مورد توجه قرار میگیرد کیفیت و جزئیات جعبه است که در نهایت اصالت و کیفیت بازی ها و پک های آموزشی را به نمایش میگذارد. 

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص ساخت و تولید هارد باکس کادویی شما عزیزان میتوانید به مقاله :  ساخت و تولید جعبه هاردباکس کادو ولنتاین+ چاپ مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

سفارش انواع هارد باکس بازی لوکس باکس :

 

سفارش انواع هارد باکس بازی لوکس باکس طی مراحل مختلفی با بررسی مدل ها و انتخاب گزینه ای مناسب به صورت های مختلفی از جمله اینترنتی و حضوری انجام میشود.

سفارش این جعبه ها معمولا از سوی برند ها و کسب کار های بازی فکری و کودکان و انواع پک های آموزشی، به صورت سفارشی شده انجام میشود.

بیشتر برند هارد باکس ازی را به شکل اختصاصی سفارش میدهند که کاملا با محصول و برند همخوانی دارد و متناسب است.

سفارش سازی به عنوان یکی از روش های سفارش است و برای مشاغلی انجام میشود که نیاز به بسته بندی مطابق و هماهنگ با برند دارند.

لوکس باکس در این روش سفارش، صفر تا صد جعبه بازی هارد باکس را مطابق با ظاهر و محتوا و نوع بازی ساخته و طراحی نموده و به مشتریان ارائه میدهد.

نوعی دیگر از سفارش، خرید جعبه های آماده بازی لوکس باکس می باشد که تنها با مشخص نمودن تعداد و پرداخت هزینه انجام میشود.

انجام سفارشات از طریق وب سایت اینترنتی فروشگاه لوکس باکس به صورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد، که کسب و کار ها میتوانند به راحتی هارد باکس مد نظر خود را با طی نمودن روندی مشخص سفارش دهند.

سفارش از مجموعه لوکس باکس به صورت مستقیم بوده و در هنگام انجام این فرآیند میتوان سایز و ابعاد جعبه را مشخص و بسته بندی بازی مناسبی را دریافت نمود.

در انجام سفارشات رنگبندی، نوع چاپ ( طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی .... ) تعداد سفارش و.. به صورت نهایی مشخص میشود.

سفارش از لوکس باکس به صورت عمده و تیراژ مشخص شده می باشد که در این صورت مشتریان میتوانند با مطرح نمودن نیاز و تعداد محصولات، بسته بندی بازی هارد باکس را سفارش دهند.

برای اطلاع از مفاهیمی مثل هارد باکس کاربردی و آماده قابل سفارش سازی میتوانید به مقاله : هارد باکس آماده، یک بسته بندی حرفه‌ای،کاربردی و قابل سفارشی سازی مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

بررسی و معرفی جعبه های هارد باکس بازی لوکس باکس :

 

جعبه های هارد باکس بازی لوکس باکس از جمله بسته بندی هایی می باشند که برای انواع بازی فکری، پک های آموزشی و سرگرمی و... ساخته و مورد بررسی قرار میگیرند.

در این جا ما چندین مدل جعبه هارد باکس بازی را به شما معرفی می نماییم که هر کدام برای هر نوع بازی و سرگرمی های مختلف برای هر برند و مشاغلی مناسب می باشد.

 

1.جعبه بازی هارد باکس آماده لوکس باکس کد LB768

جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس کد LB767

جعبه بازی هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی و موارد استفاده از جعبه هارد باکس بازی فکری میتوانید به مقاله: سفارش سازی و موارد استفاده از جعبه هارد باکس بازی فکری مراجعه فرمایید.

ابعاد و سایز هر کدام از این جعبه ها به گونه ای است که حتی بدون سفارش سازی و تنها با ایجاد تغییراتی مثل طلاکوب و طراحی و تغییر رنگبندی برند ها میتوانند از آن استفاده نمایند.

مشاغل میتوانند از این جعبه ها برای بسته بندی همیشگی و اختصاصی هر نوع بازی فکری، پک های آموزشی و... استفاده نموده و حتی با ایجاد تغییراتی مثل درج و چاپ نام برند آنها متناسب با برند سازند که این تغییرات توسط تیم لوکس باکس بر روی جعبه ها اعمال میشود.

شما عزیزان میتواند برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص تولید هارد باکس دو تکه و سه تکه به مقاله : تولید و سفارشی سازی جعبه هاردباکس دو تکه و سه تکه برای انواع محصولات مراجعه فرمایید.

لوکس باکس یکی از بزرگ ترین تولید کننده جعبه هارد باکس در تهران است که برند ها میتوانند با بررسی جعبه ها در سایت فروشگاهی این مجموعه و دریافت مشاوره و اطلاع از خرید از مشاورین و تیم لوکس باکس، بسته بندی مد نظر خود را خریداری نماید.