هارد باکس آماده، یک بسته بندی حرفه‌ای،کاربردی و قابل سفارشی سازی

بیشتر بسته بندی های مورد استفاده مشاغل و برند ها به عنوان یک باکس حرفه ای حعبه هارد باکس آماده است که عملکرد منحصربه فردی در فروش، جذب مشتریان و معرفی مناسب محصولات دارد. جعبه هارد باکس آماده بسیار کاربردی است و منجربه ایجاد فرصتی برای تبلیغات محصولات متنوع از جمله کیف و کفش، مواد غذایی و... است که در هر ابعادی از قبل تولید و برای هر حوزه ای طراحی شده.

معمولا سفارش سازی هارد باکس آماده روندی متفاوت است که تنها جزئیاتی که موجب تغییر و تناسب با محصولات است تغییر نموده و سفارشی میشود از جمله درج طرح و چاپ لوگو.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله هارد باکس آماد یک بسته بندی حرفه ای، سفارش سازی آن و انواع هارد باکس آماده لوکس باکس و.. پرداختیم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

هارد باکس آماده یک بسته بندی حرفه ای

جعبه هارد باکس آماده، کاربردی و قابل سفارش سازی

بررسی انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی هارد باکس آماده

 

 

هارد باکس آماده یک بسته بندی حرفه ای :

 

هارد باکس آماده به عنوان یک بسته بندی حرفه ای، برای مشاغل برای محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

هارد باکس های آماده در انواع مختلف رنگبندی و سایز از قبل تولید شده اند که مشاغل با صرف هزینه و زمان کمتری میتوانند از بین مدل های مختلف، جعبه هارد باکس آماده مد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.

معمولا جعبه های هارد باکس آماده برای هر محصولی طراحی شده اند، و بر روی آن هیچ چاپ و برچسبی وجود ندارد، به همین دلیل برند ها میتوانند آن را خریداری و چاپ مد نظر خود را بر روی آن اعمال نمایند.

جعبه هارد باکس حرفه ای معمولا نوعی بسته بندی است که علاوه بر نگهداری محصولات به معرفی و تبلیغ آنها نیز کمک میکند و جزوی از برند و کسب و کار ها است.

بیشتر هارد باکس های آماده حرفه ای به عنوان یک بسته بندی طراحی منحصربه فرد و مناسب هر برندی را دارند و از بین مدل های تولید شده با دیزاین های متنوع برند ها جعبه مد نظر خود را با توجه به شکل و ظاهر محصولات خود میتوانند انتخاب نمایند.

به عنوان مثال هارد باکس آماده زعفران به عنوان یک بسته بندی حرفه ای شناخه شده است که  در تجارت و فروش این محصول ارزشمند عملکرد مناسبی داشته و طراحی آن به گونه ای می باشد که باکس اصلی یا شیشه زعفران را به شکلی خاص نگهداری میکند.

هارد باکس حرفه ای علاوه بر طراحی، دربی مناسب با خود بدنه جعبه دارد که به آسانی باز میشود به همین دلیل دستررسی به محتویات راحت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در درباره جعبه هارد باکس بازی میتوانید به مقاله : ساخت و سفارش انواع جعبه هارد باکس بازی لوکس باکس مراجعه نمایید. 

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

جعبه هارد باکس آماده، کاربردی و قابل سفارش سازی :

 

جعبه هارد باکس آماده کاربردی بوده و سفارش سازی نیز با درخواست برند ها و مشاغل بر روی آنها انجام میشود، این بسته بندی آماده برای هر نوع محصولی مورد استفاده قرار میگیرد.

جعبه هارد باکس آماده کاربرد های متنوعی از جمله حفظ و نگهداری محصولات مختلف از جمله؛ انواع کفش و کیف زنانه و مردانه، پوشاک، مواد غذایی مثل انواع آجیل و خشکبار، دمنوش و انواع زیورآلات و ساعت  و... دارد و به عنوان یک بسته بندی برای اینگونه محصولات از قبل تولید شده و در معرفی ، تبلیغات و جذب بیشتر مشتریان عملکرد موثری دارد.

معمولا از جعبه های هارد باکس آماده برای بسته بندی انواع هدیه و کادو استفاده میشود که این مورد نیز جزوی از کاربرد های هارد باکس می باشد.

بیشتر هارد باکس های آماده قابل سفارش سازی برای هر برندی می باشد و معمولا در این فرآیند دیزاین، روکش، رنگبندی، چاپ و درج و... به انتخاب مشتری و مطابق با طرح های روز و نوع محصولات انتخاب و بر روی جعیه تغییراتی اعمال میشود.

سفارش سازی جعبه هارد باکس آماده موجب اختصاصی نمودن بسته برای هر مشاغلی از جمله بوتیک ها، فروشگا ها، کفش فروشی ها و... می نماید.

 

بررسی انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس بر اساس محصولات متنوع به عنوان بسته بندی کاربردی برای هر نوع محصولی از قبل در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید و طراحی شده است.

لوکس باکس بیش از ده مدل جعبه هارد باکس را تولید نموده که ما در اینجا به بررسی چند مدل از آن می پردازیم ؛

1.جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس مدل کشویی کد LB758

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

2.جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس

3.جعبه کادو هدیه ولنتاین هاردباکس لوکس باکس کد LB242

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

4.جعبه هارد باکس نوشیدنی مدل کتابی لوکس باکس کد LB774

جعبه هارد باکس نوشیدنی لوکس باکس

5. جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772

جعبه هارد باکس کیف لوکس باکس

هر کدام از این جعبه ها در رنگبندی سفارشی و یا مشخص شده قابل سفارش هستند و به عنوان یک بسته بندی کاربردی مورد استفاده برای هر محصولی قرار میگیرند.

 

برای اطلاع از مفاهیمی در خصوص مزایا و ویژگی های جعبه هارد باکس آماده میتوانید به مقاله : ویژگی‌ها و مزایای جعبه هارد باکس آماده و صنعتی مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی هارد باکس آماده :

 

خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی هارد باکس آماده شامل مواردی از جمله ایجاد تغییراتی در دیزاین و روکش ها و چاپ است که کاملا مطابق با محصولات و سبک برند ها می باشد.

در سفارش سازی جعبه هارد باکس آماده، تغیییرات کلی و تولید صفر تا صد امکان پذیر نبوده و در این روش تنها قسمت های مشخص شده جعبه سفارشی میشوند که متمایز از رقبا و متناسب با برند است.

هنگام سفارش سازی مدل جعبه قابل تغییر نیست و تنها رنگبندی، روکش ها و روش های چاپ تغییر نموده و بر روی جعبه اعمال میشود.

روش های چاپ  لوکس باکس در سفارش سازی شامل ؛ طلاکوب، نقره کوب، یوویی موضعی و.. است که بر اساس میزان ارزشمندی کالا و نوع آن هر کدام از این روش ها، طرح انتخابی و یا لوگو را روی جعبه درج می نمایند.

معمولا روکش های متنوعی از جمله گالینگور، گالینگور متالیک، سلفون مات، سلفون مات حرارتی و.. از متریالی هستند که لوکس باکس با توجه به انتخاب و سفارش سازی برند ها از آنها برای قسمت های مشخص شده ای از جعبه استفاده می نماید.

به عنوان مثال یکی از سفارش سازی هایی انجام شده توسط مجموعه لوکس باکس، جعبه های هارد باکس آماده کادویی زیورآلات است که در سایز های متنوع با رنگبندی ملایم و منحصر به فرد برای کسب و کار این حوزه می باشد که به عنوان یک بسته بندی حرفه ای و کاربردی مورد استفاده برای نگهداری کالا و ارائه آن به خریداران زیورآلات است.

 بیشتر هارد باکس های آماده سفارشی سازی شده تنها خدماتی از جمله چاپ و تغییرات جزئی بر روی آنها انجام میشود که مطابق با سلیقه مشتریان باشد.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره استفاده بهتر از جعبه هارد باکس به جای جعبه چوبی میتوانید به مقاله : در چه مواردی بهتر است از جعبه هارد باکس به جای جعبه چوبی استفاده کرد؟ مراجعه فرمایید.

شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام نمایید و جعبه های هارد باکس آماده را از طریق وب سایت لوکس باکس بررسی و بعد از انتخاب گزینه مناسب آن را به سبد خرید خود اضافه و با تیم لوکس باکس سفارشات خود را انجام دهید.