معرفی فروشگاه انواع لوازم و محصولات چوبی خاص دست ساز

امروزه که انتخاب ظروف سرو و پذیرایی متفاوت و چشمگیر ، تاثیر بسزایی بر کیفیت میزبانی ها دارد ، اکثر بانوان به دنبال ظروف سرو و پذیرایی خاصی برای مهمانی ها و دورهمی های خود هستند . در همین راستا بهترین گزینه ، انتخاب ظروفی است که در عین سادگی ، دارای ظاهری منحصر به فرد ، شکیل و چشم نواز بوده و قابل استفاده برای مصارف مختلف نیز هستند. همچنین یکی از مواردی که هم برای دکوراسیون خانه و آشپزخانه پیشنهاد می شود ، ظروف چوبی پذیرایی لوکس در انواع مختلف است .

                                                 

که ما در این مقاله از لوکس باکس به شرح و توضیح انواع ظروف چوبی لوکس باکس و ویژگی های این ظروف چوبی خاص می پردازیم. پس با ما در ادامه همراه باشید:

  • ظروف چوبی چیست ؟؟؟

  • انواع ظروف سرو و پذیرایی چوبی شیک

  • کاربرد ظروف لوکس چوبی

  • ویژگی محصولات و ظروف چوبی لوکس باکس

  • مزایای خرید ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس

  • خرید ارزان ظروف چوبی خاص و مدرن + فروشگاه لوکس باکس

                                                  

ظروف چوبی چیست ؟؟؟

استفاده از ظروف چوبی در آشپزخانه ، به زمان های بسیار قبل بر می گردد به طوری که حس زیبایی و طبیعی بودن ، سادگی و کلاسیک بودن این ظروف ، آن ها را در میان مردم محبوب کرده است. امروزه نیز استفاده از ظروف چوبی برای سرو و تزیین غذا ، میوه و خوراکی های مختلف علاوه بر خانه و آشپزخانه ، در کافه رستوران ها و هتل ها و ...  نیز مشاهده می کنیم. در واقع ظروف چوبی با توجه به جنسی که از چوب ، یک فرآورده کاملا طبیعی و مستحکم دارند ، علاوه بر زیبایی ، ماندگاری و دوام بالایی نیز داشته و همین ویژگی موجب تمایل بیشتر خریداران به استفاده و خرید ظروف چوبی پذیرایی لوکس می شود.

انواع ظروف سرو و پذیرایی چوبی شیک

ظروف چوبی پذیرایی هم مانند سایر ظروف به صورت سرویس و با تنوع بالا در ابعاد ، طرح و شکل و ... طراحی و تولید می شوند . یک سرویس چوبی لوکس می تواند شامل انواع کاسه چوبی ، اردو خوری ، جای قاشق چنگال چوبی ، سینی سرو و پذیرایی چوبی ، صفحه گردان چوبی ، میوه خوری چوبی پایه دار ، لیوان چوبی و کوکسا و ظروف آجیل و شکلات خوری چوبی و ... باشد تا شما عزیزان بتوانید تمام وسایل آشپزخانه خود را با هم ست کرده و یک میز پذیرایی زیباتر را با چیدمانی خارق العاده به ارمغان آورید. در این قسمت از مطلب می خواهیم شما را با بهترین شیرینی خوری های چند طبقه و پایه دار و جدید ترین و پرفروش ترین ظروف لوکس چوبی پذیرایی آشنا نماییم ، بنابراین همراه ما باشید:

انواع میوه خوری چوبی پایه دار و بدون پایه لوکس باکس

ظرف پذیرایی میوه خوری چوبی پایه دار سایز بزرگ لوکس باکس کد LB460

ظرف میوه خوری چوبی دست ساز لوکس باکس سایز بزرگ کد LB461

انواع آجیل خوری چوبی پایه دار و بدون پایه لوکس باکس

ظرف پذیرایی آجیل خوری چوبی پایه دار سایز متوسط لوکس باکس کد LBM460

ظرف آجیل خوری چوبی پایه دار دست ساز سایز متوسط لوکس باکس کد LBM461

                                                   

انواع شکلات خوری چوبی پایه دار و بدون پایه لوکس باکس

ظرف پذیرایی شکلات خوری چوبی پایه دار سایز کوچک لوکس باکس کد LBL460

ظرف شکلات خوری پایه دار چوبی دست ساز لوکس باکس کد LBL461

                                                  

انواع سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس

ست سینی پذیرایی چوبی 2عددی طرح حکی لوکس باکس LBS503

ست سینی پذیرایی چوبی 2عددی طرح چاپی لوکس باکس LBS554

سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کدLB400

سینی سرو و پذیرایی چوبی وارمردار لوکس باکس کد LB403

انواع لیوان و کوکسای چوبی لوکس باکس

لیوان چوبی مدل کوکسای چوب گردو ساده لوکس باکس کد LB451

لیوان چوبی کوکسا چوب گردو مدل دو رنگ انگشتی لوکس باکس کد LB452

کاسه چوبی و اردو خوری چوبی بدون پایه لوکس باکس

کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل آجیل خوری  سایز کوچک لوکس باکس کد LBL466

اردو خوری و ست 6 عددی کاسه چوبی دست ساز چوب گردو لوکس باکس کد LBL466

سینی مزه و صفحه گردان چوبی لوکس باکس

سینی مزه و سرو و پذیرایی گردان چوب راش لوکس باکس کد LB404

تخته سرو چوبی

ست تخته سرو چوب راش3 تایی مستطیل لوکس باکس کد LBS590

جهت مشاهده تعداد عکس های بیشتر و بررسی کامل تر هر یک از محصولات چوبی بالا می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شوید و در صورت مورد پسند بودن ، آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

                                                  

کاربرد ظروف لوکس چوبی

ظروف سرو و پذیرایی چوبی چند سالی است که توانسته اند با ظاهری جذاب، فانتزی و زیبا جای خود را برروی میز پذیرایی ما ایرانی‌ها باز کنند. این ظروف چوبی گرچه ظاهری ساده و یا شاید بی‌نقش و نگار داشته باشند اما با این حال توانسته‌اند طرفداران بی‌شماری را به سمت و سوی خود بکشانند. با توجه به طراحی فوق العاده و منحصر به فرد ظروف چوبی ، می توان از ظروف سرو و پذیرایی چوبی برای مصارف مختلف مانند سرو انواع میوه ، تنقلات ، آجیل و خشکبار ، شیرینی و شکلات ، سرو انواع غذاهای انگشتی و فینگر فود ، دسر و ژله ، ترشی جات ، سالاد ، مربا و ... بنا بر نیاز شما عزیزان استفاده نمود.

ویژگی محصولات و ظروف چوبی لوکس باکس

لوکس باکس به عنوان تنها تولید کننده تخصصی انواع محصولات و ظروف چوبی خاص و مدرن با بهره مندی از متریال کاملا طبیعی از چوب های راش و گردو همراه با یراق آلات درجه یک به واسطه هنر نجاری و هنر خراطی ، هنر تراشیدن چوب ، با دقت و ظرافت فراوان سعی نموده است تا سبکی از ظروف سرو و پذیرایی چوبی جدید و مدرن را با تنوع بالا در شکل ، ابعاد و کاربرد را به مشتریان عزیز خود ارائه دهد که ما در این قسمت از مقاله می خواهیم تا شما را کاملا با ویژگی و مشخصات ظروف چوبی لوکس باکس آشنا نماییم به شرح زیر:

جنس ظروف چوبی لوکس باکس

لوکس باکس با استفاده از چوب های گردو و چوب راش به عنوان مواداولیه کاملا طبیعی ، انواع ظروف چوبی لوکس با کارآیی های مختلفی را طراحی و تولید کرده است . ظروف چوبی بسیار شکیلی که به واسطه هنر خراطی ، هنر تراشیدن چوب توسط نجار ارائه شده است . چوب هایی بسیار مستحکم و مقاوم  در برابر هر گونه ضربه و شکستگی با ظاهری بسیار زیبا و دارای نقوش طبیعی که سبب کیفیت ، دوام و ماندگاری این ظروف چوبی لوکس شده است.

شکل و مدل + کارآیی

ظروف چوبی لوکس باکس در ابعاد استاندارد و اشکال هندسی مختلف با کارآیی ظرف میوه خوری ، شیرینی خوری ، سینی چوبی ، تخته سرو چوبی ، آجیل خوری ، کاسه چوبی ، لیوان و کوکسای چوبی و ... با کیفیت بالا طراحی و تولید شده اند که می توانید بنا بر نیاز و سلیقه شخصی خود ظرف چوبی مورد نظر را انتخاب نمایید.

                                                  

رنگ و نوع روغن به کاررفته

انتخاب رنگ و روغن مناسب ظروف چوبی یکی از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان محصولات چوبی است . به همین منظور از آن جا که لوکس باکس نیز همواره درصدد جلب رضایت مشتریان خود است ، با استفاده از روغن گیاهی درجه یک با خاصیت ضد بو ، ضد آب و رطوبت ، ضد ترک برداشتن و برای محافظت از ظروف چوبی در مقابل آسیب‌هایی نظیر برخور چاقو، قاشق، ظروف چوبی خود را با یک روغن گیاهی مرغوب جلا و پوشش داده است تا ضمن براقیت و جلای بیشتر محصول ، دوام و مقاومت آن نیز افزایش یابد. البته شما عزیزان جهت مطالعه نکات مربوط به نگهداری ظروف لوکس چوبی خود می توانید بر روی لینک آبی این مطلب کلیک نمایید تا اطلاعات بیشتری را در مورد نگهداری ظروف چوبی پذیرایی مورد نظرتان بدست آورید و از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده و مراقبت نمایید. 

قیمت ظروف چوبی لوکس باکس

ظروف چوبی یکی از جدید ترین و در عین حال با کیفت ترین ظروفی هستند که در طرح های متفاوت و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرند .

قیمت ظروف چوبی لوکس باکس با توجه به نوع چوب استفاده شده (راش و یا گردو ) ، ابعاد و نوع کارآیی متفاوت است اما با توجه به کیفیت بالای این محصولات چوبی لوکس ، ماندگاری و دوام بالای آن ها قیمت ظروف چوبی لوکس باکس مناسب و ارزان بوده چراکه شما با هر بودجه ای و با خرید مستقیم از کارخانه لوکس باکس می توانید ظرف چوبی پذیرایی مورد نظر را با قیمت اقتصادی و بدون واسطه ، تهیه و ثبت سفارش نمایید.

مزایای خرید ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس

چرا استفاده از ظروف چوبی و یا به طور کل، محصولات چوبی از اهمیت بالایی برخوردار است؟

همانطور که گفتیم، استفاده از ظروف چوبی از زمان‌های گذشته رایج بوده است. خواص استفاده از ظروف چوبی به قدری بوده که حتی امروزه نیز، مردم این ظروف را به ظروف دیگر ترجیح می‌دهند و ظروف سرو و پذیرایی چوبی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. از جمله مزیت های ظروف سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس عبارت اند از :

  • - بسیار زیبا و نفیس
  • - حاصل هنر دست و هنر خراطی
  • - دارای زیبایی و ظرافت در طراحی بیرونی
  • - ساخته شده از بهترین و درجه یک ترین انواع چوب های طبیعی از چوب راش و چوب گردو
  • - بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و شکستگی
  • - دارای وزن نسبتا سبک و حمل آسان
  • - کارآمد و قابل استفاده برای مصارف مختلف
  • - دارای قابلیت شست و شو به واسطه پوشش دهی با روغن گیاهی ضد آب
  • - دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد میکروب
  • - قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیون
  • - ماندگار و با دوام

                                                 

خرید ارزان ظروف چوبی خاص و مدرن + فروشگاه لوکس باکس

لوکس باکس یک بازار محصولات چوبی  دست ساز و انواع صنایع دستی چوبی لوکس است که با بهره مندی از به روز ترین دستگاه های صنعت چوب ، مواد اولیه با کیفیت و تیم متخصص و مجرب توانسته است انواع محصولات چوبی دست ساز شیک و ارزان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد . شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه لوکس باکس مدل های متنوعی از ظروف سرو و پذیرایی و اکسسوری چوبی را مشاهده و خرید نمایید .

yesو در پایان ...

مقاله معرفی فروشگاه انواع لوازم و محصولات چوبی خاص دست ساز لوکس باکس نیز به پایان رسید . امید بر آن است که مطالب ارائه شده مفید بوده باشد و از این که ما را در این مطلب از لوکس باکس همراهی کرده اید ، بی نهایت سپاس گزار هستیم.