معرفی بهترین شیرینی خوری های چند طبقه و پایه دار+ ترندترین

شیرینی خوری یکی از پر طرفدار ترین ظروف در مهمانی ها و پذیرایی های رسمی است که وجود آن در هر خانه و آشپزخانه ای لازم و ضروری بوده به طوری که این ظروف خاص، ضمن جنبه تزیینی و دکوری ، جنبه مصرفی نیز دارند. امروزه این مدل ظروف سرو و پذیرایی در طرح و مدل های مختلف با متریال گوناگون از نوع چوبی ، شیشه ای ، مسی ، کریستال و ... طراحی و تولید و در سطح بازار عرضه می شوند.

                                                  

🤠یکی از نگرانی های خانم ها در هنگام پذیرایی از مهمان ها ، بی نقص برگزار کردن مهمانی است و آن ها علاقمند به این هستند که تمامی امکانات را برای هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم در اختیار داشته باشند . در همین راستا ما در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با لوکس ترین و جدید ترین مدل ظرف شیرینی خوری چوبی دست ساز شیک و ارزان همراه با معرفی فروشگاه انواع محصولات چوبی خاص دست ساز ،آشنا نماییم. بنابراین اگر قصد خرید ارزان و با کیفیت شیرینی خوری چوبی چند طبقه و پایه دار لوکس را دارید ، با ما در این مقاله همراه شوید.

  1. جدید ترین ظروف شیرینی خوری چوبی برای مهمانی

  2. ضرورت خرید سرویس شیرینی خوری شیک و ارزان

  3. انواع ظرف شیرینی ‌خوری چوبی لوکس

  4. جنس شیرینی خوری چوبی دست ساز پایه دار

  5. نکاتی مهم در هنگام خرید ظروف چوبی شیرینی‌ خوری

  6. قیمت شیرینی خوری چوبی پایه دار

  7. از کجا ظرف شیرینی خوری چوبی لوکس و ارزان بخریم ؟

                                                  

😇جدید ترین ظروف شیرینی خوری چوبی برای مهمانی

امروزه استفاده از لوازم و ظروف چوبی خاص و مدرن ، نظیر نمونه ظروف شیرینی خوری چوبی به خاطر نقش ، گرما و زیبایی خاصی که دارند ، افزایش یافته است. در واقع می توان گفت که ظروف چوبی پذیرایی به دلیل متریال کاملا طبیعی از چوب و طراحی منحصر به فرد و ویژه ای که دارند ، نسبت به سایر ظروف موجود در بازار ، مستحکم تر و مقاوم تر بوده و ماندگاری بالایی نیز دارند . بنابراین اگر به دنبال یک ظرف شیرینی خوری جدید با سبکی متفاوت هستید تا ضمن ظاهری زیبا و جذاب ، کارآیی نیز داشته باشد ، پیشنهاد ما به شما همراهان انواع ظروف چوبی شیرینی خوری دست ساز است که مناسب برای سرو و تزیین انواع شیرینی  ، کاپ کیک و ... است  و می توانید از آن در مهمانی ، پذیرایی و یا حتی زمانی که در خانه تنها هستید، استفاده نمایید.

😇ضرورت خرید سرویس شیرینی خوری شیک و ارزان

خوردن شیرینی به همراه یک فنجان چای داغ و یا شربت خنک ، روزی شاد و خاطره انگیز را برای مهمان و هم میزبان رقم می زند. امروزه داشتن حداقل یک ظرف شیرینی خوری در دکوراسیون خانه لازم است زیرا در عید ها و مراسم ها یکی از ظرف هایی که استفاده زیادی از آن می شود ، ظرف شیرینی خوری است. حال اگر این مهمانی در کنار ظروف سرو و پذیرایی چوبی خاص ، شیک و لوکس باشد ، ضمن چشم نواز کردن میز پذیرایی شما ،حتما لذت پذیرایی و میزبانی را نیز برای شما دو چندان خواهد کرد. ظروف پذیرایی مانند میوه خوری چوبی ، آجیل خوری و یا شیرینی خوری چوبی از جمله ظروف لازم و اساسی برای هر خانه و آشپزخانه ای هستند که در شرایط مهمان داری به خانم خانه کمک می کنند و قابل ست کردن با همدیگر نیز به عنوان ست پذیرایی چوبی هستند . به طوری که وقتی مهمان با جعبه شیرینی به مهمانی می رود ، نه میزبان دوست دارد با جعبه شیرینی از مهمانان خود پذیرایی کند و نه مهمان . به همین جهت شما عزیزان با سرو و چیدمان شیرینی در ظرف شیرینی خوری چوبی پایه دار ، ضمن تجربه نمودن یک میزبانی راحت و لوکس ، تمجید و تحسین حاضران مجلس را بر می انگیزید همچنین از ظرف شیرینی‌ خوری در مناسبت‌ های مختلف، شادی و جشن ‌ها استفاده می شود و با انرژی مثبتی که این ظروف طبیعی دست ساز از خود دارند،  شیرینی و حلاوت خاصی را به فضا و مهمانان می بخشند.

                                                  

😇انواع ظرف شیرینی ‌خوری چوبی لوکس

شیرینی خوری های چوبی، انواع بسیار متنوعی دارند چه از نظر ظاهر و چه از نظر جنس . به هر حال این تنوع بالای شیرینی خوری های چوبی در بازار محصولات چوبی موجب شده است تا بتوانید با هر سلیقه و بودجه ای ، شیرینی خوری چوبی مورد نظرتان را تهیه نمایید. اما شایان به ذکر است که ظروف شیرینی خوری چوبی از نظر مدل به دو دسته پایه دار و بدون پایه تقسیم می شوند که در این میان معمولا شیرینی خوری چوبی پایه دار ، طرفداران بیشتری داشته چراکه از نظر ظاهر، لوکس تر و زیبا تر هستند.

👈انواع ظرف شیرینی ‌خوری چوبی لوکس

 پایه ‌دار: مخصوص مهمانی ها

👈ظرف پذیرایی شیرینی چوبی پایه دار سایز متوسط لوکس باکس کد LBM460

 

 بدون پایه : مناسب مصارف روزمره

👈کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل شیرینی خوری بدون پایه سایز متوسط لوکس باکس کد LBM466

 

طبقه دار :  دو طبقه و سه ‌طبقه

😇جنس شیرینی خوری چوبی دست ساز پایه دار

از نظر جنس ، ظروف شیرینی خوری متنوعی از جنس استیل ، کریستالی ، برنز و شیشه ای در بازار موجود است که در این میان شیرینی خوری چوبی ، سبکی جدید از ظروف پذیرایی و سرو بوده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. در واقع نوع جنس کاملا طبیعی از چوب گردو و راش ، استحکام و مقاومت بالا دربرابر ضربه و شکستگی ، تحمل وزن بالا ، ماندگاری و دوام طولانی مدت ، هارمونی گرم و ظاهری جذاب و لوکس ، هماهنگی با سایر دکوراسیون ها ، همراه با کارآیی زیاد و متنوع در طراحی و ساختار این ظروف چوبی پذیرایی ،  سبب شده است تا شیرینی خوری چوبی دست ساز پایه دار لوکس باکس ، مناسب ترین گزینه برای سرو و چیدمان انواع شیرینی ، کیک ، کاپ کیک و ... باشند.

                                                  

ناگفته نماند که شیرینی خوری های چوبی لوکس باکس با استفاده از چوب گردو و یا چوب راش ، به عنوان چوبی درجه یک با ظاهری بسیار زیبا و دارای نقوش طبیعی با استحکام و مقاومت بالا در برابر هر گونه ضربه و شکستگی همراه با پوشش و آستری از روغن گیاهی درجه یک ضد بو و ضد آب ، با قابلیت شست و شو در ابعاد و طرح های مختلف به واسطه هنر خراطی ، هنر پرکاربرد و هنر تراشیدن چوب با دقت فراوان ، طراحی و تولید شده اند که همه ی این ویژگی و قابلیت ها موجب شده تا ظروف شیرینی خوری چوبی لوکس باکس در میان سایر برندها ، کیفیت قابل قبول تری را داشته باشند و مورد پسند شما مشتریان عزیز قرار گیرند.

😇نکاتی مهم در هنگام خرید ظروف چوبی شیرینی‌ خوری

در هنگام خرید ظرف شیرینی خوری چوبی مورد نظرتان باید به نکات حائز اهمیتی توجه نمایید تا خرید شما هوشمندانه و دقیق باشد. از جمله نکات خرید ظرف چوبی شیرینی خوری عبارت اند از :

- شکل و طراحی ظاهری : ظروف شیرینی خوری موجود در  بازار از نظر اشکال هندسی به صورت دایره ، مستطیل و مربع ، پایه دار و بدون پایه ، طبقه دار و ... تقسیم می شوند که در این میان خرید شیرینی خوری چوبی گرد رایج تر است .

- جنس شیرینی خوری : تنوع بالای ظروف شیرینی خوری موجود بازار سبب شده تا بتوانید بنا بر نظر شخصی خود ، ظرف مورد نظر را تهیه و خریداری نمایید اما خب در این میان جنس چوبی ظرف شیرینی خوری با توجه به استحکام ومقاومت بالا نسبت به سایر ظروف شیشه ای و کریستالی با احتمال شکستگی با یک ضربه ، بهترین گزینه پیشنهادی برای خرید است.

- قابلیت و چندکاره بودن ظرف شیرینی خوری : در هنگام خرید ظرف شیرینی خوری چوبی حتما به قابلیت هایی نظیر استفاده از روغن گیاهی برای پوشش و آستر نهایی و قابلیت شست و شوی آن توجه نمایید تا بتوانید ازظرف شیرینی خوری چوبی مورد نظر برای مدت زمان زیادی بدون هیچ افت کیفیتی برای مصارف مختلف مانند سرو دسر و کیک ، شکلات و تنقلات و ... استفاده نمایید.

- تناسب با سایر ظروف : بهتر است ظرف شیرینی خوری که می خرید از نظر رنگ و ظاهر با بقیه وسایل میزتان دارای هماهنگی و هارمونی باشد، چینش ظروف پذیرایی در کنار یکدیگرباعث می شود تا سلیقه‌ی خوب شما به دیگران معرفی شود. به همین دلیل ظروف چوبی پذیرایی با توجه به مواد اولیه طبیعی از بافت زیبای چوب همراه با گره های چوب با رنگی زیبا ، قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیون و فضایی با هر سبکی هستند.

                                                  

😇قیمت شیرینی خوری چوبی پایه دار

قیمت ظرف شیرینی خوری یکی ازدغدغه های اصلی افراد به ویژه بانوان در هنگام خرید است که قیمت مقرون به صرفه و ارزان یک محصول یک امر مهم در خرید به شمار می رود. اما ناگفته نماند که ابعاد ، شکل ظاهری ، نوع کارآیی ، جنس و نوع مواد اولیه ، یراق آلات ، مدت زمان تولید و نوع نجاری و یا لیزری بودن محصول ، از جمله فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت ظرف شیرینی خوری چوبی شیک است که لوکس باکس به عنوان یک مجموعه تولید کننده انواع محصولات چوبی  و لوکس ، ظروف چوبی خاص و مدرن و با توجه به ارائه انواع ظروف شیرینی خوری چوبی دست ساز و شیک با قیمتی ارزان و اقتصادی ، سعی نموده است تا با عرضه مستقیم از کارخانه لوکس باکس و بدون واسطه ، این امکان را برای تمامی افراد با هر میزان بودجه ای فراهم کند تا بتوانند ظرف شیرینی خوری مورد نظر خود را خریداری نمایند.

😇از کجا ظرف شیرینی خوری چوبی لوکس و ارزان بخریم ؟

اگر به دنبال یک مرکزفروش عمده انواع ظروف چوبی ارزان و کاسه چوبی و فروشگاه معتبر و شناخته شده در زمینه فروش انواع محصولات چوبی جدید و پر فروش هستید ، لوکس باکس ، یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین ایده آل برای شماست که با ارائه به روز ترین محصولات و لوازم چوبی آشپزخانه و دکوری با کیفیت و قیمت مناسب ، این امکان را برای شما مشتریان عزیز بوجود آورده است تا بتوانید به دو صورت حضوری و آنلاین و با مراجعه به وب سایت فروشگاه لوکس باکس در سراسر کشور ، یک خرید بی نقص و هوشمندانه را تجربه نمایید .

آدرس جهت مراجعه حضوری : تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

yesسخن پایانی ...

ظرف های شیرینی خوری چوبی لوکس باکس یکی از اصلی ترین وسایل پذیرایی در منزل می باشند. این ظرف ها جدا از پذیرایی کاربرد دیگری نیز دارند و شما می توانید از این وسایل زیبا در دکورسیون داخلی منزل خود نیز استفاده نمایید و فضای داخلی خانه خود را زیباتر کنید. امیدواریم که مطلب ارائه شده مورد پسندتان واقع شده باشد.