فروش عمده  انواع ظروف چوبی ارزان و کاسه چوبی + لیست قیمت 1401

آیا به دنبال یک مرکز فروش ظروف چوبی خاص و مدرن در تهران هستید ؟ عموما امروزه با توجه به محبوبیت ظروف چوبی و استقبال زیاد از این ظروف سرو و پذیرایی چوبی در آشپزخانه به سبب داشتن جنسی کاملا طبیعی از چوب ، بی ضرر بودن همراه با زیبایی منحصر به فرد ، کارگاه های تولیدی و عمده فروشی های زیادی اقدام به طراحی و تولید انواع ظروف چوبی پذیرایی با تنوع بالا در کیفیت ، متریال ، قیمت ، شکل و ابعاد کرده اند که همین امر موجب شده است تا خرید ارزان و با کیفیت ظروف لوکس چوبی ، دغدغه اصلی بسیاری از افراد به ویژه بانوان باشد.

                                                  

🙃 بدین منظور ما با انتشار این مقاله و معرفی جدید ترین ظروف چوبی لوکس و فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس به عنوان تخصصی ترین و بزرگ ترین تولید کننده انواع محصولات و ظروف چوبی سعی کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید با  خیالی آسوده به خرید ارزان ظروف لوکس چوبی و یا خرید عمده ظروف چوبی با تیراژ بالا ، بپردازید. همراه ما باشید :

  1. ظروف لوکس چوبی + کاربرد

  2. میوه خوری چوبی پایه دار لوکس

  3. ظرف آجیل خوری چوبی

  4. شکلات خوری چوبی دست ساز

  5. کاسه چوبی بدون پایه

  6. اردو خوری چوبی لوکس

  7. سینی سرو و پذیرایی چوبی

  8. جای قاشق و چنگال چوبی
  9. طراحی و تولید انواع ظروف چوبی دست ساز شیک و ارزان

  10. قیمت عمده ظروف چوبی

  11. مرکز فروش ظروف چوبی ارزان در تهران + لوکس باکس

                                                  

🤓ظروف لوکس چوبی + کاربرد

یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سرو و پذیرایی و یا تزیینات منزل و آشپزخانه و حتی هتل و کافه رستوران ها و ... ظروف چوبی هستند که استفاده از آن ها سابقه  طولانی دارد. ظروف چوبی خاص و مدرن ، جزء لوکس ترین ظروف دکوری و کاربردی در خانه ، رستوران ها ، شرکت و سایر مکان های مختلف هستند که ضمن زیبایی و شیک بودن ، بسیار کارآیی داشته و نسبت به سایر ظروف پذیرایی شیشه ای و کریستال ، ماندگاری و دوام بالاتری را دارند و مهم ترین نکته در استفاده و به کار بردن ظروف چوبی فانتزی ، القای حس طبیعی و لذت بردن از وسیله ای است که100% طبیعی و زنده است و موجب القای حس آرامش در افراد می شود.

از جمله کاربرد های ظروف چوبی  پذیرایی می توان به سرو و پذیرایی انواع نوشیدنی سرد و گرم با کوکسا و سینی چوبی ، چیدمان و تزیین انواع میوه شیرینی ، آجیل و خشکبار با میوه خوری ، شیرینی خوری و شکلات خوری چوبی ، سرو انواع ترشیجات ، دسر ، مربا و ... با کاسه چوبی و سرو انواع غذاهای انگشتی و فینگر فود با سینی مزه گردان چوبی و ... اشاره کرد. یک انتخاب سالم و دوست دار محیط زیست که اشتهای مهمانان را نیر دو چندان می کنند.

در ادامه می خواهیم شما را به طور ویژه تر با انواع ظروف دست ساز چوب گردو و راش لوکس باکس به همراه قیمت آشنا نماییم، همراهی با ما را از دست ندهید.

🤓میوه خوری چوبی پایه دار لوکس

خرید یک میوه خوری مناسب که در تمام طول سال بهره گیری می نمایید ، بسیار حائز اهمیت است . ظروف میوه خوری چوبی لوکس باکس دردو نوع پایه دار و یا بدون پایه با استفاده از چوب گردو از جمله چوب های نیمه سخت با مقامت و استحکام بالا در برابر پوسیدگی با جلوه ای گرم و زیبا می باشند که ضمن القای حس طبیعی و بسیار زیبا ، شیک و لوکس بوده و در نهایت دقت و ظرافت به واسطه هنر خراطی ، هنر تراشیدن چوب و شکل بخشیدن به چوب در سه سایزبزرگ ، متوسط و کوچک ، عرضه شده اند . نا گفته نماند که این میوه خوری های چوبی زیبا و شیک همراه با پوششی از روغن گیاهی درجه یک ، قابلیت شست و شو نیز دارند. نظیر

ظرف پذیرایی میوه خوری چوبی پایه دار سایز بزرگ لوکس باکس کد LB460

زیبا و بسیار لوکس- ضد آب و ضد خش- طراحی و ساخته شده از چوب گردو

ظرف میوه خوری چوبی دست ساز لوکس باکس سایز بزرگ کد LB461

ساخته و طراحی شده از چوب گردو- حاصل هنر خراطی و نفیس- زیبا و مناسب برای سرو میوه

کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل میوه خوری بدون پایه سایز بزرگ لوکس باکس کد LB466

زیبا و بسیار لوکس- ساخته و طراحی شده از چوب گردو

                                                  

🤓شکلات خوری چوبی دست ساز

شکلات خوری های چوبی لوکس باکس  از جمله ظروف دست ساز لوکس و نفیسی هستند که با ابعاد استاندارد و طراحی مدرن با استفاده از چوب گردو ، با استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی برای سرو انواع تنقلات ، شکلات و خشکبار و ... طراحی و تولید شده اند و با توجه به پوششی که از روغن گیاهی درجه یک ضد بو و ضد ترک دارند ، قابلیت شست و شو داشته و از بابت دوام از ماندگاری بالایی برخوردار هستند . مانند :

ظرف پذیرایی شکلات خوری چوبی پایه دار سایز کوچک لوکس باکس کد LBL460

مناسب برای سرو و تزیین شکلات و آجیل- لوکس و بسیار مستحکم و مقاوم- ضد آب و ضد خش

ظرف شکلات خوری پایه دار چوبی دست ساز لوکس باکس کد LBL461

ساخته شده توسط استادان خراط- دارای جنسی از چوب گردو- زیبا و بسیار لوکس

کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل آجیل خوری  سایز کوچک لوکس باکس کد LBL466

ساخته شده با هنر خراطی از جنس چوب گردو- کاسه چوبی چوب گردو سایز کوچک- قابل شستشو

🤓ظرف آجیل خوری چوبی

اگر برای سرو انواع خشکبار ، شکلات‌ها و آب‌نبات‌ها نیازمند ظرف پذیرایی چوبی زیبایی هستید، ما به شما ظروف آجیل خوری چوبی نفیس لوکس باکس را پیشنهاد می‌کنیم. این ظروف آجیل خوری چوبی با ظرافت بسیار به واسطه هنر خراطی ، با کمک دست و ابزار های خاص با نام دستگاه خراطی  و با استفاده از چوب گردو از بهترین و مرغوب ترین چوب های موجود در بازار که در مقابل کشش، فشار، خمیدگی و تاب برداشتن و رطوبت بسیار مقاوم و مستحکم می باشد، ساخته شده و این ظروف  دارای رنگ قهوه ای زیبا و منحصر به فردی می باشند. آجیل خوری چوبی لوکس باکس نیز دارای سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک و به دو صورت پایه دار و بدون پایه است که شما عزیزان می توانید برای سرو انواع خشکبار و آجیل از آن ها  استفاده نمایید. مانند :

ظرف پذیرایی آجیل خوری چوبی پایه دار سایز متوسط لوکس باکس کد LBM460

حاصل هنر خراطی و بسیار نفیس - ساخته شده از چوب گردو - مستحکم و مقاوم

ظرف آجیل خوری چوبی پایه دار دست ساز سایز متوسط لوکس باکس کد LBM461

زیبا و بسیار لوکس-  مستحکم و مقاوم با دوام و ماندگاری بالا - مناسب برای سرو و چیدمان انواع خشکبار و میوه

کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل شیرینی خوری بدون پایه سایز متوسط لوکس باکس کد LBM466

خاص و شکیل- مناسب برای سرو میوه ، شکلات- دارای جنسی از چوب گردو- مستحکم با ماندگاری بالا

                                                   

🤓کاسه چوبی بدون پایه

کاسه های چوبی لوکس باکس ، محصولی زیبا ، شیک و بسیار کاربردی هستندکه می تواند مکمل هر خانه و آشپزخانه ای باشد. کاسه های چوبی لوکس باکس بسیار مناسب برای سرو غذا وپذیرایی متنوع انواع خوراکی ها و دسر های مختلف هستند که با توجه به جنسی کاملا طبیعی از چوب گردو ، یک چوب مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و همراه با پوششی از روغن گیاهی درجه یک ازمو ، قابلیت شست و شو داشته و قابل استفاده برای مدت طولانی هستند. کاسه های چوبی لوکس باکس حاصل هنر دست و هنر خراطی در سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک طراحی و تولید شده اند که شما عزیزان می توانید بنا بر نیاز خود ، ظرف چوبی مورد علاقه تان را ثبت سفارش و تهیه نمایید. مانند

کاسه چوبی دست ساز چوب گردو بدون پایه لوکس باکس کد LB466

زیبا و کاربردی ، ضد قارچ و باکتری ،  قابل شست و شو ، مستحکم و مقاوم با ماندگاری طولانی مدت

🤓اردو خوری چوبی لوکس

ظرف اردو خوری یا اردورخوری، ظرفی است که به منظور سرو اردو از آن استفاده می شود. انواع مختلفی از اردو خوری‌ها وجود دارد. یک اردو خوری چوبی لوکس باکس  با استفاده از متریال درجه یک و کاملا طبیعی از چوب گردو ، یک چوب مقاوم و مستحکم به واسطه هنر خراطی ، همراه با روغن گیاهی ازمو با خاصیت ضد بو ، ضد آب ، سبب کیفیت دو چندان این محصول چوبی برای سرو انواع دسر ، ترشی ، ماست ، خشکبار ، شکلات و ... شده است . این کاسه های چوبی را می توانید به صورت تک و یا ست شش تایی تهیه نمایید. نظیر :

اردو خوری و ست 6 عددی کاسه چوبی دست ساز چوب گردو لوکس باکس کد LBL466

سازگار با محیط زیست- مقاوم در مقابل ضربه- دارای خاصیت آنتی باکتریال

                                                 

🤓سینی سرو و پذیرایی چوبی

سینی چوبی ، یکی از محصولاتی است که برای پذیرایی از مهمانان گزینه ی مناسبی است. این سینی ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و حتی می توانند ظرف سرو برای انواع تنقلات ، مزه ، فینگر فود و ... به عنوان سینی مزه و فینگر فود باشد. این سینی ها یکی از مهمترین ضروریات یک آشپزخانه شیک است که لوکس باکس با ارائه انواع سینی های چوبی لوکس پذیرایی ، برای سرو سرد و گرم با جنسی از چوب طبیعی و حاصل هنر دست نجار ، به دو صورت دسته هلالی و ساده با طرح های مختلف و زیبایی به صورت چاپی و حکی با سایز کوچک و بزرگ ، سعی نموده است تا نظر و رضایت شما مشتریان عزیز را با هر سبک و سلیقه ای جلب نماید. مانند

سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB501

سینی چوبی سنتی پذیرایی طرح شعر لوکس باکس کد LBL554

سینی مزه و سرو و پذیرایی گردان چوب راش لوکس باکس کد LB404

🤓جای قاشق و چنگال چوبی

در صورتی که در آشپزخانه خود از قاشق و چنگال چوبی استفاده می کنید بهتر است به جای این که بگذارید این قاشق چنگال های زیبا در کشو های کابینت آشپز خانه پخش شوند در جای قاشق و چنگال چوبی لوکس باکس با جنسی مستحکم ومقاوم از چوب با ابعاد استاندارد و طراحی زیبا ، نگهداری نمایید تا علاوه بر مرتب کردن کشو های کابینت و آزاد سازی فضا در این کشو ها ، زیبایی آشپز خانه خود را نیز دو چندان نمایید.

                                                  

🤓طراحی و تولید انواع ظروف چوبی دست ساز شیک و ارزان

کارخانه طراحی و تولید انواع محصولات چوبی لوکس باکس ، به عنوان بزرگترین ومجهز ترین مجموعه تولید تخصصی انواع ظروف لوکس چوبی و مرکز فروش اینترنتی لوازم و ظروف چوبی ارزان و لوکس آشپزخانه ، سعی نموده است تا با عرضه و ارائه انواع ظروف سرو و پذیرایی چوبی خاص و مدرن با کیفیت عالی و ساخته شده از چوب گردو و چوب راش و به واسطه هنر خراطی ، با تنوع بالا در طرح ، شکل و ابعاد همراه با قیمت مناسب و اقتصادی ، نیاز مشتریان خود را مرتفع نماید و همچنین از آن جا که لوکس باکس رضایت و نظر مخاطبان و مشتریان نیز برایش بسیار حائز اهمیت است ، این امکان را برای صادرکنندگان و یا صاحبان محصولات لوازم آشپزخانه و ... فراهم آورده است تا بتوانند محصول چوبی مورد نظر خود را با هر طرح و ابعادی همراه با برند و نام تجاری خود سفارشی سازی نمایند تا در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن با هر تعداد و تیراژی تولید شود.

🤓قیمت عمده ظروف چوبی

قطعا وجود بستری که با عمده فروشان لوازم آشپزخانه در ارتباط باشد و بهترین قیمت را برای خریداران در نظر بگیرد ، مزیتی بسیار عالی به شمار می رود که لوکس باکس با فراهم نمودن بستری برای مشتریان خود این امکان را برای آن ها بوجود آورده است تا بتوانند ظرف چوبی مورد نظر خود را به صورت تک و یا عمده ثبت سفارش نمایند و اگر تمایل به خرید عمده ظروف چوبی را دارند ، بتوانند ظروف چوبی مورد نظر خود را با قیمت عمده با تخفیفی 10% الی 15% درصدی تهیه نمایند ، مشروط بر این که تعداد سفارشات عمده  آن ها ، حداقل باید 70 عدد به بالا باشد.

                                                 

🤓مرکز فروش ظروف چوبی ارزان در تهران + لوکس باکس

ظروف چوبی لوکس باکس ، با توجه به کارآیی بالا و طراحی فوق العاده به منظور ظروف سرو و پذیرایی ، دکوری و تزیینی ، پاسخگوی هر سلیقه و نیازی بوده و لوکس باکس با ایجاد بستری امن و راحت برای مشتریان خود ، امکان خرید ارزان و عمده ظروف و لوازم چوبی را فراهم نموده است تا بتوانید به راحتی و تنها در چند دقیقه ، ظروف چوبی با کیفیت و قیمت مناسب را از فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی لوکس باکس با گردهم آوردن بهترین و جدید ترین ظروف چوبی و لوازم چوبی آشپزخانه ، امکان مقایسه راحت تر قیمت ها و جنس ها را برای شما فراهم آورده است تا فقط با چند کلیک ، ظرف چوبی مناسب خود را پیدا کرده و خرید خود را نهایی کنید.

yesو در پایان ...

سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله تا انتها همراهی نمودید ، امیدوار هستیم که توانسته باشیم تا شما را در جهت خرید عمده انواع ظروف لوکس چوبی پذیرایی با خرید بی واسطه و مستقیم از کارخانه لوکس باکس ، راهنمایی کرده باشیم.همچنین شما عزیزان جهت مشاهده و بررسی بهترین شیرینی خوری های چند طبقه و پایه دار + ترند ترین ، می توانید این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.