بررسی ظروف چوبی پذیرایی به همراه قیمت روز + عکس

استفاده از ظروف چوبی به دلیل زیبایی و القای حس طبیعی بودن از گذشته تا به امروز بسیار در بین افراد ، رایج بوده و برای نمایش ، سرو و پذیرایی و همچنین تزیین میز پذیرایی از انواع ظروف چوبی از جمله تخته سرو چوبی ، سینی مزه و فینگر فود ، کاسه چوبی لوکس ، سینی پذرایی چوبی ، میوه خوری چوبی برای سرو غذا ، سالاد ، میوه و ... استفاده می شده است و هم اکنون نیز این ظروف چوبی دست ساز و لوکس ، در بین افراد ، بسیار محبوب هستند . استفاده از ظروف چوبی پذیرایی مدرن با توجه به طبیعی بودن مواد اولیه آن ها ، سادگی و کلاسیک بودن چوب ، زیبایی و قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیون در عین ماندگاری بالا ، موجب شده است تا این ظروف چوبی به طور چشمگیری مورد استقبال افراد و حتی صاحبان کافه رستوران ها و هتل ها ، قرار گیرد.

                                                   

🧐 ظروف چوبی فانتزی ، بی شک ضمن داشتن جنبه دکوری و تزیینی ، یکی از مناسب ترین ظروف خاص برای تزیینات منزل و آشپزخانه است که در ادامه می خواهیم به طور ویژه تری به معرفی و بررسی و نکات خرید جدید ترین انواع ظروف پذیرایی چوبی لوکس بپردازیم ، بنابراین همراهی با ما را در این مقاله از دست ندهید:

  1. ظروف چوبی پذیرایی چیست ؟؟؟

  2. کاربرد ظروف چوبی  در آشپزخانه

  3. 10 مدل ظروف سرو و پذیرایی چوبی شیک و لوکس + قیمت و خرید

  4. نکات مربوط به خرید ظروف چوبی 

  5. سوالات متداول در مورد ظروف چوبی لوکس

  6. بازار ظروف چوبی + خرید اینترنتی ارزان

                                                  

🤓 ظروف چوبی پذیرایی چیست؟؟؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هر مراسم و جشنی حضور پیدا می کنید بر روی میز پذیرایی میزبان با حداقل یک ظرف سرو چوبی شیک و فانتزی و یا اردو خوری چوبی ، مواجه می شوید که حس زیبایی شناختی را در شما بر می انگیزد و با توجه به مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب و نمادی از طبیعیت ، حس خوبی را به شما انتقال می دهد. قدمت استفاده از ظروف چوبی به سال ها قبل بر می گردد که امروزه نیز این ظروف بسیار مورد استقبال و محبوبیت افراد به ویژه بانوان قرار گرفته است. ظروف پذیرایی چوبی، یکی از بهداشتی ترین و سالم ترین راه های نگهداری و استفاده از انواع خوراکی ها و لوازمی بسیار شیک و لوکس محسوب می‌شوند که در هر خانه و آشپزخانه ای نیاز به آن ها حس می شود. در ادامه با ما باشید تا شما را با  انواع ظروف چوبی لوکس باکس آشنا نماییم .

🤓 کاربرد ظروف چوبی  در آشپزخانه

از گذشته تا به امروز و در حال حاضر ، خرید ظروف سرو و پذیرایی چوبی آشپزخانه از قبیل کاسه چوبی ، تخته سرو ، سینی چوبی پذیرایی ، سینی مزه و فینگر فود ، سینی چوبی گردان ، جای قاشق چنگال چوبی ، لیوان و کوکسا به طرز چشمگیری افزایش یافته است که هر فردی بنا بر نیاز و سلیقه خود می تواند از این ظروف چوبی خاص و شیک برای تزیین دکور و یا سرو انواع سالاد و غذا ، نوشیدنی ، سرو غذای سرد و گرم ، میوه ، انوع خشکبار و آجیل ، فینگر فود و غذاهای انگشتی و ... بدون هیچ هدر رفتنی برای تعداد زیادی از مهمانان خود به بهترین شکل ممکن ، استفاده نماید. ظروف چوبی خاصی که فاقد هر گونه مواد و ترکیب شیمیایی و مضر برای بدن بوده و با ظاهر زیبا و منحصر به فرد ، نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کنند.

                                                  

🤓10 مدل ظروف سرو و پذیرایی چوبی شیک و لوکس + قیمت و خرید

لوکس باکس به عنوان یکی از با تجربه ترین تولید کنندگان و فروشگاه های انواع محصولات و ظروف چوبی فانتزی و خاص ، سعی در تامین و فروش طیف گسترده ای از ظروف سرو و پذیرایی چوبی لوکس خانه و آشپزخانه ، کافه رستوران ها و هتل و ... را دارد که در کنار تنوع بالای محصولات خود از انواع جعبه های چوبی پذیرایی لوکس گرفته تا انواع ظروف چوبی ، به کیفیت آن ها نیز اهیمت داده است ، به طوری که نمونه محصولات و لوازم چوبی لوکس باکس ، ضمن مقایسه با رقبالی داخلی با نمونه محصولات خارجی نیز رقابت دارد. در این قسمت از مقاله می خواهیم تا شما همراهان را با جدید ترین ظروف سرو و پذیرایی چوبی شیک لوکس باکس به همراه قیمت ،آشنا نماییم تا در صورت تمایل بتوانید آن محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و ثبت سفارش نمایید.

  1. جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB120-W

لوکس و شکیل- کاربردی و دارای ظرفیت مناسب-بسیار مستحکم و مقاوم

  1. جعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB109-LM

حاصل هنر دست نجار و دارای ارزش هنری-دارای یراق آلات فلزی و مستحکم- مستحکم و دارای طراحی منحصر به فرد

  1. جعبه پذیرایی وارمردار دمنوش تی بگ چای کیسه ای مدل کشودار لوکس باکس کد LB114-M1

دارای طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد- یک جعبه پذیرایی لوکس و شیک با کارآیی زیاد و جادار-دارای دو طبقه مجزا همراه با محفظه وارمردار

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کدLB400

زیبا و دارای 6 محفظه- با جنسی از چوب راش

  1. سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB402

زیبا و نفیس- دارای متریال با کیفیت- کاربردی

                                                  

  1. سینی سرو پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB580

زیبا و دارای قایلیت شناور ماندن روی آب- دارای جنسی از چوب طبیعی

  1. سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB501

جنس عالی و مستحکم- محکم و مقاوم-  زیبا و لوکس

  1. سینی مزه و سرو و پذیرایی گردان چوب راش لوکس باکس کد LB404

دارای جنسی از چوب طبیعی راش- بسیار با کیفیت و چرخش روان، نرم و بی صدا- سینی دارای پایه می باشد و صفحه گردان دارد.

  1. ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

دارای سبکی سنتی کلاسیک- زیبا و بسیار مستحکم- دارای جنسی از چوب طبیعی

  1. تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز بزرگ کد LB.S590

تخته سرو از جنس چوب راش - مناسب برای سرو انواع تنقلات و خوراکی‌ها ضدباکتری

👈 جهت مشاهده نمونه عکس های بیشتر هر کدام از این محصولات به همراه توضیحات بیشتر ، کافی است بر روی لینک آبی آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر ، منتقل شوید.لذا ما با نشر مقاله ایده تزیین میوه و شیرینی برای مهمانی با انواع ظروف سرو و پذیرایی سعی کردیم تا شما را نیز در این جهت کمک و راهنمایی نماییم. 

                                                 

🤓نکات مربوط به خرید ظروف چوبی لوکس 

خیلی از افراد هستند که عاشق چیزهای ناب با ساختار طبیعی‌اند!

اگر سلیقه شما هم به همین صورت است و طرفدار ظروف لوکس چوب طبیعی و دست ساز هستید ، بهترین راهنمای خرید ظروف چوبی لوکس در این مقاله خواهیم بود ، همراه ما باشید.

با توجه به تنوع بالای انواع محصولات و ظروف آشپزخانه و سرو و پذیرایی چوبی موجود در بازار ، در هنگام خرید ارزان و با کیفیت ظرف چوبی مورد نظر باید به نکات حائز اهمیتی ، توجه و دقت نمایید تا خرید شما کاملا هوشمندانه باشد و بتوانید از این ظروف چوبی خاص و مدرن برای مدت زمان طولانی بدون هیچ افت کیفیتی، استفاده نمایید . نکات خرید ظروف پذیرایی چوبی عبارت اند از :

👈چوب استفاده شده در طراحی و ساخت لوازم و ظروف چوبی دست ساز :

معمولا برای ساخت ظروف چوبی از انواع مختلفی از چوب استفاده می شود که نوع چوب به کار برده شده علاوه بر تاثیر بر کیفیت و ویژگی های محصول ، رنگ محصول را نیز تغییر می دهد. به همین دلیل است که باید از چوب طبیعی مناسب نظیر چوب گردو و چوب راش استفاده شود . نظیر نمونه محصولات چوب راش و چوب گردوی لوکس باکس که با استفاده از با کیفیت ترین و درجه یک ترین مواد اولیه و یراق آلات در نهایت استحکام و مقاومت ، ساخته می شوند.

                                           

👈دقت و ظرافت به کار رفته در طراحی و ساخت ظروف چوبی با استفاده از هنر خراطی :

هنر خراطی ، یکی از شاخه های هنر کار با چوب است که عموما برای ساخت وسایل و ظروف چوبی خاص و دست ساز استفاده می شود. در فرآیند خراطی ، نجار با توجه به طرح و ابعاد محصول مورد نظر ، چوب خیس شده را به دستگاه خراطی وصل کرده و تراش دادن و شکل دهی به محصول شروع می شود.

👈نوع روغن استفاده شده در ظروف چوبی دست ساز : عموما با گذشت زمان و با نفوذ گرد و غبار به منافذ چوب ، رنگ ظروف چوبی تغییر می کند. بدین منظور به وسیله رنگ و روغن های گیاهی ضد بو و ضد ترک می توان رنگ و جلای خاصی را به محصولات چوبی بخشید و از نفوذ آب و رطوبت به بافت چوب جلوگیری کرد. مانند ظروف چوبی لوکس باکس که با استفاده از روغن درجه یک ازمو پوشش دهی شده است. به طوری که این روغن از محصولات چوبی در برابر آب و رشد انواع باکتری محافظت می کند و موجب افزایش قابلیت و کیفیت این محصولات چوبی لوکس ، می شود.

👈قیمت ظروف چوبی لوکس خانه و آشپزخانه : شما عزیزان با توجه به نکات بالا در نهایت ، باید به قیمت ظرف چوبی مورد نظر توجه نمایید تا با توجه به کیفیت و لوکس بودن آن ، مناسب و اقتصادی باشد. در همین راستا می توانید ظرف چوبی خاص خود را از کارخانه لوکس باکس و با حذف واسطه ها با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان و متناسب با بودجه خود تهیه نمایید.

                                                  

🤓سوالات متداول در مورد ظروف چوبی لوکس

  1. کدام ظروف چوبی برای سرو غذا مناسب هستند ؟

در حال حاضر ، ظروف نگهدارنده چوبی مختلفی مانند کاسه چوبی ، میوه خوری ، شیرینی خوری پایه دار چوبی ، سینی پذیرایی چوبی ، لیوان و کوکسا برای سرو غذا و نوشیدنی وجود دارند که باید از آن‌ها برای سرو غذای سرد و میوه و خشکبار و آجیل و سالاد و استفاده کنید و توجه نمایید که این ظروف چوبی خاص و مدرن را نباید در معرض تغییرات و تنش دمایی قرار دهید.

  1. برای تمیز کردن ظروف چوبی از چه چیزی استفاده نماییم ؟

 برای شستن ظروف چوبی به هیچ عنوان از ماشین ظرف‌شویی استفاده نکنید ، بلکه با استفاده از یک دستمال مرطوب و یا مایع ظرف‌شویی همراه با اسفنج‌های نرم ، ظرف چوبی خود را تمیز کرده و آن را با حوله خشک کنید و در معرض هوای آزاد و خشک ، قرار دهید.

  1. بهترین  نوع چوب و جنس برای ظروف چوبی چیست ؟

چوب گردو و چوب راش ، بهترین نمونه چوب برای ظروف چوبی است که این چوب با بافت و رنگ چشم‌ نوازش، دارای مقاومت و استحکام بالا است و در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم است .

  1. ضد عفونی کردن ظروف چوبی با چه موادی بهتر است انجام شود؟

دقت کنید که برای ضد عفونی کردن ظروف چوبی آشپزخانه ‌تان، از تمیزکننده‌ها و ضد عفونی‌کننده‌های بی‌ضرر، بهداشتی و خانگی مانند سرکه و لیمو ، استفاده کنید.

🤓بازار ظروف چوبی + خرید اینترنتی ارزان

اگر شما عزیزان نیز با مشاهده ظروف چوبی پذیرایی جدید و لوکس ، به خرید این ظروف خاص و فانتزی ضمن زیبایی ظاهری با کارآیی زیاد و متفاوت ، ترغیب شده اید اما وقت کافی را برای خرید حضوری محصولات و لوازم چوبی آشپزخانه ندارید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان ، فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس است که می توانید با مراجعه به این وب سایت معتبر و شناخته شده به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین تولید کننده انواع محصولات و ظروف پذیرایی چوبی ، از میان محصولات چوبی متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان و با هر بودجه ای ، محصول مورد نظر را مشاهده و ثبت سفارش نمایید تا در کوتا ترین زمان ممکن بدستتان برسد.

 برای مشاهده جزئیات مربوط به محصولات چوبی ، می توانید روی آن ها کلیک کنید و جزئیات مربوط به آن ها را مطالعه کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

                                                  

yesو در پایان ...

اگر قصد دارید که به میز پذیرایی خود و حتی دکوراسیون آشپزخانه ، خانه و یا محل کار و رستوران خود حسی مثبت از طبیعت را تزریق کنید و حسن سلیقه زیبای خود را در معرض نمایش قرار دهید ، قطعا انتخاب و خرید ارزان ظرف پذیرایی چوبی از فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس بهترین گزینه است که به شما همراهان همیشگی پیشنهاد می کنیم. سپاس گزار هستیم که ما را در این صفحه همراهی نمودید . امیدوار هستیم  توانسته باشیم مطلب خوبی را ارائه داده باشیم.