ایده تزیین میوه و شیرینی برای مهمانی با انواع ظروف سرو و پذیرایی جدید چوبی فانتزی و خاص

برای داشتن یک مهمانی لوکس و بهتر باید چی کار کنیم ؟ چه جوری یک میزبانی متفاوت اما ارزان را تجربه نماییم؟

مهمان داری و میزبانی کردن از آداب و رسوم همیشگی ما ایرانیان بوده است و طبق سنت ، باور داریم که مهمان حبیب خداست . حالا جدا از سنت ، در کل مهمانی و دورهمی ها ، حس شادمانی و خوشی را برای ما و اعضای خانواده مان به ارمغان می آورد . اما خب برای این که یک میزبانی شیک و متفاوت و تحسین برانگیز را داشته باشیم حتما نباید ظروف سرو و پذیرایی مان لاکچری و گران قیمت باشند !!! گاهی اوقات هم می شود تا با صرف هزینه ای اقتصادی و مناسب یک مهمانی ویژه را تجربه کرد و نظر همه را جلب نمود.

                                                  

coolبه همین دلیل ما در این مقاله از لوکس باکس قصد داریم تا به چند ایده سرو و چیدمان انواع آجیل ، میوه و شیرینی با انواع ظروف لوکس چوبی پذیرایی خاص و فانتزی و با هزینه ای مناسب و ارزان ، شماعزیزان را در جهت داشتن یک میزبانی متفاوت و منحصر به فرد راهنمایی نماییم. بنابراین جهت ایده گرفتن برای دورهمی ها و مهمانی های رسمی خود کافی است ما را در این مطلب دنبال نمایید.

  • ظروف پذیرایی مورد نیاز برای سرو و پذیرایی از مهمانان

  • تزیین میوه و شیرینی برای مهمانی با ظروف سرو و پذیرایی چوبی فانتزی و خاص

  • انواع ظرف پذیرایی شیک از جنس چوب گردو و راش

  • مزایای ظروف پذیرایی چوبی دست ساز لوکس باکس

  • خرید اینترنتی و ارزان  ظروف لوکس چوبی پذیرایی

                                                  

🧐ظروف پذیرایی مورد نیاز برای سرو و پذیرایی از مهمانان

عموما ظروف سرو و پذیرایی ، جاذبه اصلی بسیاری از مهمانی ها و دورهمی ها هستند. ظروف  پذیرایی زیبا ، میز پذیرایی را جذاب و شیک تر کرده و سرو ملزومات مهمانی را برای مهمان لذیذ تر و دلنشین تر می کنند. حال انتخاب ظروف سرو و پذیرایی به سبک و سیاق سلیقه شما بستگی دارد . ظروف پذیرایی شامل انواع میوه خوری چوبی ، شیرینی خوری چوبی ، آجیل و شکلات خوری چوبی ، کاسه چوبی ، جای قاشق چنگال چوبی ، ست جای دستمال کاغذی چوبی ، لیوان و کوکسای چوبی و ... است که می توانید آن ها را به صورتی تکی و یا به صورت ست پذیرایی شیک تهیه نمایید.

در همین راستا با توجه به طیف گستره ظروف پذیرایی در بازار از لحاظ اشکال هندسی ، کارآیی ، جنس و ابعاد و .... ما می خواهیم تا شما عزیزان را با جدید ترین ظروف سرو و پذیرایی چوبی موجود در بازار محصولات چوبی آشنا نماییم که به تازگی بسیار مورد استقبال افراد به ویژه بانوان قرار گرفته اند. ظروف سرو و پذیرایی خاصی که نسبت به سایر ظروف پذیرایی شیشه ای ، کریستالی ، چینی و ... ظاهری جذاب تر و لوکسی داشته و با توجه به متریال کاملا طبیعی از چوب ، با استحکام و مقاومت بالا ، دوام طولانی مدت و هماهنگی با سایر فضا و دکوراسیون ها ، گزینه مناسب تر و قابل قبول تری برای سرو و پذیرایی است. لذا شما عزیزان در مقاله 10 مدل پرفروش ظروف میوه خوری شیرینی خوری شیک چوبی پایه دار می توانید این مدل ها را مورد مشاهده و بررسی قرار دهید. 

🧐تزیین میوه و شیرینی برای مهمانی با ظروف سرو و پذیرایی چوبی فانتزی و خاص

تزیین میز پذیرایی ، چیدمان و سرو انواع تنقلات ، خشکبار و میوه به خاص ترین و زیبا ترین شکل ممکن یکی از دغدغه های بانوان و یا اشخاصی است که می خواهند یک میزبانی به یادماندنی را برای عزیزان خود ترتیب دهند. از طرف دیگر از آن جا که امروزه تدارکات و تزیینات برای مراسمات مختلف سخت و پر هزینه  است ، ما در این قسمت از مقاله می خواهیم با ارائه طرح و ایده های نو و خلاقانه با انواع ظروف چوبی مدرن و جدید ، به کاهش دغدغه و استرس شما بانوان عزیز کمک نماییم ، پس همراه ما باشید.

ناگفته نماند که از لحاظ طرح و رنگ این ظروف سرو و پذیرایی به چند دسته تقسیم می شود که در این قسمت از مطلب به معرفی آن ها می پردازیم .

                                                  

🤔ایده برای تزیین آجیل  خشکبار و شکلات

آجیل و خشکبار و مغزیجات از خوراکی های مورد علاقه بسیاری از افراد هستند و معمولا در اکثر دورهمی ها و مهمانی ها سرو می شوند به ویژه برای ایام مختلفی نظیر شب یلدا ، اعیاد ، عید نوروز و ... که اگر با تزیین همراه باشد ، جلوه ای بیشتر خواهند داشت. اگرچه امروزه می توان آجیل ها را به صورت آماده از شیرینی فروشی ها و یا فروشگاه های خشکبار خریداری کرد ولی ما با پیشنهاد روشی کم هزینه و خاص شما را در جهت تزیین آجیل و خشکبار با ظروف آجیل خوری همراهی خواهیم نمود.

در مناسب های مختلف مانند شب یلدا ، جشن عقد و تولد و ... می توان به وسیله ظروف سرو چوبی مانند آجیل خوری چوبی پایه دار و یا بدون پایه و یا جعبه های چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس ، با پرداخت هزینه ای اندک و تنها با کمی خلاقیت ، خشکبار خود را تزیین نمایید. به طور مثال می توانید خشکبار و دانه های مغزیجات خود را به اشکال مختلف نظیر گل با یک ترکیب رنگی زیبا در داخل ظروف آجیل خوری چوبی لوکس باکس تزیین نمایید . البته می‌توانید همراه با آجیل‌های شب یلدا، شکلات‌های کاکائویی یا رنگارنگ که خودشان هم کاور دارند، در ظرف آجیل خوری چوبی قرار دهید. در ضمن خودتان هم می‌توانید شکلات‌های مغزدار و خوشمزه ای را با طرح‌های دلخواهتان  درست کنید و در کنار آجیل‌ها قرار دهید. حتی کنار ظرف چوبی خود را روبان‌‌های رنگی تزیین کنید  تا زیباتر شوند.  

                                                  

🤔تزیین میوه با ظرف میوه خوری چوبی پایه دار

قطعا میوه از آن دسته ملزومات پذیرایی جداناپذیر در اکثر مهمانی ها است که با تزیین آن ، میز پذیرایی شما جلوه ای خاص خواهد داشت. برای تزیین میوه مخصوص شب یلدا و یا جشن های مختلف و ... می توانید یک پارچه بلند رنگی زیبا و متناسب با دکور و تم پذیرایی خود را بر روی میز پذیرایی انداخته و با چند گل رنگارنگ اطراف آن را تزیین نمایید .

یکی از ایده های جالب میوه آرایی برای مهمانی های مختلف و جمع های خودمانی، تزیین میوه با سیخ چوبی همراه با ظرف میوه خوری چوبی است که با به کارگیری آن می توانید بهترین پذیرایی را از مهمان ها داشته باشید و همچنین از تزیینات زیبای میوه لذت ببرید. برای این کار می توانید میوه های خود را با یک طیف رنگی زیبا و با برش های زیبا در قطعات مختلف به اشکال ستاره ، گل ، دایره ، مثلثی و ... در کنار هم در یک سیخ چوبی دیزاین نمایید و سپس بعد از اینکه از سیخ ها استفاده کرده ، می توانید سیخ ها را کنار هم قرار داده و ترکیبی به صورت سبد میوه را داخل ظرف میوه خوری چوبی لوکس باکس به وجود آورید.

                                                  

🤔تزیین کیک و شیرینی با ظرف شیرینی خوری چوبی لوکس

در تمامی مهمانی ها، خواستگاری و چه جشن تولد، جشن نامزدی، عروسی یا سالگرد ازدواج ، یکی از هیجان انگیزترین بخش های مراسم، کیک و شیرینی است. برای تزیین شیرینی می توانید شیرینی های خود را با چیدمانی خاص و با استفاده از روبان های رنگی، گل های تزینی و رنگی در داخل  جعبه های کیک و شیرینی ویا ظرف شیرینی خوری  چوبی پایه دار لوکس باکس دیزاین نمایید.

در کل می توان گفت که با خرید ارزان ست چوبی پذیرایی لوکس باکس که شامل میوه خوری ، شیرینی خوری و آجیل و شکلات خوری است ، با پرداخت هزینه ای مناسب و اقتصادی ، یک دیزاین زیبا و جذاب از انواع اقلام خوراکی ها را بر روی میز پذیرایی خود در مراسمات مختلف داشته باشید و نظر همگان را برانگیزید.

🧐انواع ظرف پذیرایی شیک از جنس چوب گردو و راش

ظروف چوبی از بهترین انتخاب ها برای مصارف شخصی و یا هدیه دادن هستند که با توجه به تنوع بالای ظروف سرو و پذیرایی چوبی در بازار ظروف چوبی این امکان را دارید تا بتوانید بر حسب سلیقه خود ظرف چوبی مورد نیازتان را تهیه نمایید. ظروف چوبی لوکس باکس به دو دسته ظرف چوب گردو و چوب راش ، تقسیم می شود که در ادامه به طور ویژه تر به معرفی این ظروف دست ساز چوبی خاص و مدرن می پردازیم همچنین از طریق مقاله بررسی ظروف چوبی پذیرایی به همراه قیمت روز می توانید اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. 

ظروف دست ساز چوب گردو لوکس باکس

متخصصین لوکس باکس با تولید ظروف درجه یک و از بهترین نوع چوب گردو ، افتخار این را دارند تا علاوه بر تامین نیازهای شما عزیزان رنگ و سبک جدیدی به زندگی شما ببخشند. ظروف چوب گردو به واسطه هنر خراطی ، هنر تراشیدن چوب با دقت و ظرافت فراوان در ابعاد مختلف و به شکل دایره ای با ماندگاری و دوام بالایی برای مصارف مختلف طراحی و تولید شده اند . دوام و پایداری خوب در برابر ضربه و تحمل وزن بالا ، مقاومت در برابر رطوبت و پوشش دهی این ظروف چوبی دست ساز شیک با روغن گیاهی ضد آب و ضد بو و از همه مهم تر قابلیت شست و شو از دیگر ویژگی های طراحی منحصر به فرد این ظروف لوکس چوبی است. ظروف چوب گردو لوکس باکس به دو دسته تقسیم می شوند :

  • ظروف چوب گردو پایه دار : مناسب برای مهمانی

👈ظرف پذیرایی میوه خوری چوبی پایه دار سایز بزرگ لوکس باکس کد LB460

  • ظروف دست ساز چوب گردو بدون پایه : مناسب برای مصرف شخصی

👈کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل میوه خوری بدون پایه سایز بزرگ لوکس باکس کد LB466

                                                  

ظروف دست ساز چوب راش لوکس باکس

ظروف چوبی دست ساز راش لوکس باکس نیز توسط نجار و به واسطه هنر دست نجار با ظرافت فراوان و با استفاده از چوب راش ، یک چوبی بسیار پر کاربرد و مفید با وزن نسبتا سنگینی که دارد بسیار سخت و محکم در مدت زمان زیاد و در ابعاد مختلف و به شکل دایره و مستطیل برای مصارف مختلف طراحی و تولید شده اند . نظیر :

👈سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB402

🧐مزایای ظروف پذیرایی چوبی دست ساز لوکس باکس

استفاده از ظروف چوبی در خانه و آشپزخانه از زمان های گذشته تا الان بسیاررایج بوده است به طوری که زیبایی و حس طبیعی بودن این ظروف چوبی دست ساز شیک و لوکس آن ها را در میان افراد بسیار محبوب کرده است. از جمله فواید استفاده از ظروف چوبی لوکس باکس با توجه به کیفیت بالا در طراحی و تولید عبارت اند از :

  1. نفیس و دارای طراحی ساده و کلاسیک
  2. هماهنگ با هر سبک و دکوراسیون داخلی
  3. برانگیختن حس زیبایی شناسی در افراد
  4. لذت بخش کردن سرو انواع اقلام خوراکی
  5. مستحکم و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و شکستگی
  6. ماندگار و با دوام
  7. تحمل وزن بالا همراه با حمل آسان و راحت
  8. دارای قابلیت شست و شو

                                                  

🧐خرید اینترنتی و ارزان  ظروف لوکس چوبی پذیرایی

کارخانه لوکس باکس که خود را وام دار هنر اصیل ایرانی می داند ، یکی از مراکز طراحی و تولید انواع محصولات چوبی لوکس و صنایع دستی چوبی لوکس در دسته بندی و کارآیی های مختلف است که با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب و یراق آلات درجه یک و به واسطه هنر نجاری و خراطی اقدام به عرضه انواع ظروف چوبی دست ساز و شیک کرده است که شما عزیزان برای خرید ارزان و مستقیم ظرف چوبی خاص موردنظرتان می توانید به دو روش حضوری و یا آنلاین و از طریق وب سابت لوکس باکس ، سفارش خود را ثبت نمایید.

👈آدرس جهت مراجعه حضوری :

تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

yesو سخن پایانی ...

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس تمام معیار های قابل اعتماد را تا پشتیبانی و امکان مرجوع کردن کالا را برای شما عزیزان فراهم نموده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید یک تجربه ارزان و با کیفیت از خرید ظروف سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس را داشته باشید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس ،  همراهی نمودید.