10 مدل پر فروش ظروف میوه خوری شیرینی خوری شیک چوبی پایه دار

عموما همه ی ما به دلیل بهم ریختگی فضای آشپزخانه و یخچال به دنبال ظروفی لوکس هستیم که ضمن ظاهری زیبا و شیک ، بتوان انواع میوه ، تنقلات ، خشکبار و شیرینی و ... را درون آن جای داد و با دسترسی آسان ، بتوان ظرف میوه خوری و یا شیرینی خوری خود را بر روی میز پذیرایی و یا روی کابینت قرار داد .  در همین راستا انتخاب ظرف و یا یک میوه خوری با کیفیت و کارآمد که بتوان از آن بدون هیچ افت کیفیتی برای مدت زمان زیادی استفاده کرد ، دغدغه بسیاری از بانوان است که ما در میان انواع مختلفی از ظروف سرو و پذیرایی موجود در بازار ، ظروف چوبی پذیرایی را پیشنهاد می دهیم ، چراکه این ظروف چوبی خاص به عنوان نظم دهنده و ارگانایزر چوبی ، فارق از زیبایی و مزایای زیادی که دارند ، به تکمیل و لوکس شدن خانه و آشپزخانه شما کمک کرده و دوام زیادی نیز دارند .

                                                  

در همین راستا ، ما در این مقاله با معرفی 10 مدل پر فروش ظروف میوه خوری شیرینی خوری شیک چوبی پایه دار و بدون پایه لوکس باکس ، سعی نمودیم تا ضمن آشنایی شما با ظروف سرو و پذیرایی چوبی ، فروشگاه ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس را نیز به عنوان تنها تولید کننده انواع ظروف چوبی خاص و ارزان قیمت در تهران ،آشنا نماییم تا با خیالی آسوده به خرید ظرف چوبی مورد نظر خود بپردازید.

  1. پذیرایی اصیل با انواع ظروف لوکس چوبی

  2. راهنمای خرید ارزان و با کیفیت ظروف سرو و پذیرایی چوبی

  3. جدید ترین میوه و شیرینی خوری چوبی دست ساز چوب گردو لوکس

  4. آجیل خوری چوبی و ظرف شکلات چوبی لوکس

  5. 10 مدل میوه خوری شیرینی خوری { چوب گردو و چوب راش } بسیار شیک و مناسب پذیرایی

  6. خرید و قیمت  انواع میوه و شیرینی خوری پایه دار و بدون پایه + فروشگاه لوکس باکس

                                                  

🧐پذیرایی اصیل با انواع ظروف لوکس چوبی

اکسسوری و ظروف لوکس پذیرایی در دکوراسیون داخلی ، عنصری دکوری ، تزیینی و کارآمد محسوب می شوند که در چشم گیری و زیبا به نظر رسیدن محیط ، بسیار موثر هستند. به همین دلیل است که امروزه برای لوکس بودن دکوراسیون داخلی  از ظروف لوکس چوبی و فانتزی استفاده می شود ، چراکه این ظروف خاص با داشتن متریال کاملا طبیعی از چوب ، با هر دکوراسیون و فضایی قابل ست شدن هستند و ضمن ظاهری منحصر به فرد و شیک ، قابل استفاده برای مصارف مختلف تحت عنوان میوه خوری چوبی پایه دار ، شیرینی خوری چوبی و آجیل خوری  چوبی و یا کاسه چوبی  و ... هستند و به علت دوام زیاد این ظروف ، ناشی از جنس چوبی شان نسبت به سایر ظروف پذیرایی چینی ، شیشه ای ، سرامیکی و ... که با پر کردن و یا یک برخورد ممکن است ترک برداشته و بشکنند ، محکم تر و مقاوم تر بوده و می توان با استفاده از این ظروف سرو و پذیرایی چوبی مدرن ، یک پذیرایی متفاوت ، لوکس و راحت را در دورهمی ها و مراسمات مختلف تجربه نمود. همچنین جهت ایده تزیین میوه و شیرینی برای مهمانی با انواع ظروف سرو و پذیرایی می توانید بر روی این مطلب کلیک نمایید تا بتوانید به شیوه ای خاص از مهمانان خود میزبانی نمایید. 

🧐راهنمای خرید ارزان و با کیفیت ظروف سرو و پذیرایی چوبی

سوال بسیاری از افراد به ویژه بانوان این است که از کجا ظرف چوبی پایه دار با کیفیت و قیمت ارزان بخریم ؟

ظروف پذیرایی یکی از انواع ظروف کاربردی هستند که یک انتخاب خوب می تواند ضمن کارآیی داشتن ، زیبایی منحصر به فردی را به میز پذیرایی شما ببخشد . انواع گوناگونی از ظروف سرو و پذیرایی در بازار وجود دارد که از نظر جنس ، ویژگی ، شکل و قیمت و ... تفاوت زیادی را با هم دارند . در این مطلب سعی داریم راهنمای خرید ارزان و با کیفیت ظروف پذیرایی چوبی پرطرفدار برای شما باشیم. اگر به دنبال خرید ظروف پذیرایی جدید هستید ،کافی است نکات زیر را در نظر بگیرید و همراهی با ما را در ادامه از دست ندهید.

                                                   

👈شکل و طراحی ظروف چوبی

از نکات و مواردی که باید به هنگام خرید ظروف چوبی  در نظر داشته باشید ، تناسب شکل ظاهری آن با سایر لوازم پذیرایی می باشد.از لحاظ طرح و رنگ این ظروف چوبی  به دو دسته تقسیم می شود که در این قسمت از راهنمای خرید ظروف سرو و پذیرایی آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. ظروف چوبی پایه دار
  2. ظروف چوبی بدون پایه

👈جنس ظروف چوبی

عموما جنس ظروف چوبی موجود در بازار از چوب های مختلف کاج، بامبو، گردو، بلوط ساخته و تولید می شوند که در میان انوع ظروف چوبی موجود در بازار ظروف چوبی ، ظروف سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس با استفاده از چوب گردو و یا چوب راش ساخته می شوند . چوب هایی با کیفیت بالا ، استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی که ضمن داشتن ظاهری زیبا از بافت چوب ، دوام و ماندگاری بالایی نیز دارند.

👈وزن ظرف چوبی

در هنگام خرید ظروف چوبی به وزن آن ها نیز دقت نمایید تا حمل آن آسان باشد چرا که جا به جایی آن باید راحت باشد و همین طور شست و شوی آن به دلیل وزنش ، مشکل و دشوار نباشد.

👈ابعاد و سایز ظروف چوبی

ابعاد و اندازه ظروف چوبی پذیرایی یکی دیگر از نکاتی است که باید بدان توجه شود . اندازه ظرف چوبی باید متناسب با فضا ، میز سرو و پذیرایی و تعداد نفراتی باشد که قصد پذیرایی از آن ها را دارید تا فضای زیادی را اشغال نکند و قابل استفاده برای سرو چندین نفر باشد.

                                                   

👈ضخامت ظرف چوبی

ظرف چوبی مورد نظر باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا بتواند وزن مواد غذایی قرار گرفته بر روی آن را تحمل کند. بنابراین هر چه ضخامت ظرف چوبی پذیرایی شما بیشتر باشد ، کارآیی آن نیز بهتر خواهد بود.

👈توجه به قابلیت ها و روغن به کار رفته در طراحی و تولید ظروف چوبی

هنگام خرید ظروف چوبی پذیرایی مورد نظر ، حتما به قابلیت ها و ویژگی های ظرف چوبی دقت لازم را داشته باشید که ضمن کیفیت ، استحکام و مقاومت بالا ، سطح آن با روغن گیاهی بدون بو و ضد آب و رطوبت پوشش و جلا داده شده باشد تا بافت چوبی ظرف مورد نظرتان  نسبت به آب و رطوبت نفوذ ناپذیر باشد و قابلیت شست و شو نیز داشته باشد.

👈قیمت ظروف چوبی

و در پایان برای خرید ظروف چوبی پذیرایی مورد نظرتان فارغ از جنس و مدل ، کیفیت و قیمت را مورد توجه قرار دهید . از جمله عواملی که در قیمت ظروف چوبی تاثیر می گذارد عبارت اند از : نوع ظرف چوبی ، نوع طرح و ابعاد ، کیفیت و نوع چوب به کار رفته ، روش ساخت و مدت زمان تولید است که  قیمت ظرف چوبی را تعیین می کند.

نکته مهم در راهنمای خرید ظروف سرو و پذیرایی چوبی این است که برای خرید  ارزان و با کیفیت ظروف لوکس چوبی پذیرایی فارغ از جنس و مدل و کیفیت ، باید ظرف مورد نظر را از یک برند معتبر و شناخته شده و از یک مرکز تولید انواع ظروف چوبی اقدام به خرید کنید تا علاوه بر اطمینان از کیفیت کالای مورد نظر ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را پرداخت نمایید. بدین منظور برای خرید ارزان و با کیفیت ظروف چوبی ، پیشنهاد ما به شما فروشگاه ظروف چوبی لوکس باکس است که می توانید ظرف چوبی خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تهیه نمایید.  

                                                   

🧐جدید ترین میوه و شیرینی خوری چوبی دست ساز چوب گردو لوکس

اگر قصد دارید با جدید ترین مدل ظرف میوه و شیرینی خوری های روز دنیا آشنا شوید و شیک ترین ظرف میوه خوری را برای خود خریداری کنید ، پیشنهاد ما به شما همراهان همیشگی ، انواع ظروف میوه خوری و شیرینی خوری چوبی لوکس باکس با قابلیت شست و شو است که همراه با روغن ضد آب و رطوبت پوشش داده شده و با دقت و ظرافت زیاد به واسطه هنر خراطی ، هنر تراشیدن چوب در ابعاد مختلف و سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک ، با استفاده از چوب گردو ، یک چوب مستحکم و مقاوم با ظاهری بسیار زیبا و دارای نقوش طبیعی و با وزن نسبتا سبک به دو صورت پایه دار و بدون پایه طراحی و تولید شده اند تا شما عزیزان بتوانید بنا بر سلیقه و نیاز خود ، میوه خوری مورد نظر را انتخاب  و تهیه نمایید و میوه  یا شیرینی و تنقلات خود را در این ظروف چیدمان و تزیین نمایید.

🧐آجیل خوری چوبی و ظرف شکلات چوبی لوکس

اگر برای سرو انواع شکلات‌ها و آب‌نبات‌ها و یا تنقلات ، خشکبار خود ، نیازمند ظرف پذیرایی چوبی زیبایی هستید، ما به شما ظروف شکلات و آجیل خوری چوبی نفیس لوکس باکس را پیشنهاد می‌کنیم. ظروف شکلات و آجیل خوری چوبی لوکس باکس از بهترین چوب گردو و چوب راش به صورت دستی با دقت فراوان به صورت نجاری و با دستگاه خراطی در سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک به دو صورت پایه دار و بدون پایه ، طراحی و تولید شده که این ابعاد مختلف شکلات خوری چوبی، امکان ست کردن آن‌ها را با دیگر ظروف و دکور محل پذیرایی را می‌دهد و برای روکش و پوشش نهایی این ظروف از روغن گیاهی درجه یک ضد بو و ضد آب استفاده شده است که همین امر موجب قابلیت شست و شوی این ظروف چوبی خاص شده است. شما عزیزان با توجه به طراحی منحصر به فرد این نوع از ظروف چوبی می توانید برای سرو و چیدمان انواع شکلات‌ها و آب‌نبات ، سرو انواع آجیل و خشکبار و مغزیجات و هر نوع خوراکی ای که نیاز دارید ، استفاده نمایید.

                                                   

🧐10 مدل میوه خوری شیرینی خوری و آجیل خوری  { چوب گردو و چوب راش } بسیار شیک و مناسب پذیرایی

در حال حاضر ، میوه خوری و شیرینی خوری دست ساز چوب گردو و چوب راش با تعداد مدل و طرح بسیار متنوع و گوناگون در بازار موجود است که در این میان ظروف پذیرایی چوبی لوکس باکس با طراحی ویژه و منحصر به فرد ، کیفیت بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه ، مناسب ترین گزینه برای خرید انواع ظروف چوبی است که در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با 10 مدل میوه خوری شیرینی خوری { چوب گردو و چوب راش } بسیار شیک و مناسب پذیرایی لوکس باکس ، آشنا نماییم ، بنابراین همراهی با را از دست ندهید.

  1. ظرف پذیرایی میوه خوری چوبی پایه دار سایز بزرگ لوکس باکس کد LB460

زیبا و بسیار لوکس- ضد آب و ضد خش- طراحی و ساخته شده از چوب گردو

  1. ظرف میوه خوری چوبی دست ساز لوکس باکس سایز بزرگ کد LB461

ساخته و طراحی شده از چوب گردو- حاصل هنر خراطی و نفیس- زیبا و مناسب برای سرو میوه

  1. ظرف پذیرایی آجیل خوری چوبی پایه دار سایز متوسط لوکس باکس کد LBM460

حاصل هنر خراطی و بسیار نفیس- ساخته شده از چوب گردو- مستحکم و مقاوم

  1. ظرف آجیل خوری چوبی پایه دار دست ساز سایز متوسط لوکس باکس کد LBM461

زیبا و بسیار لوکس- مستحکم و مقاوم با دوام و ماندگاری بالا- مناسب برای سرو و چیدمان انواع خشکبار و میوه

  1. کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل میوه خوری بدون پایه سایز بزرگ لوکس باکس کد LB466

زیبا و بسیار لوکس- ساخته و طراحی شده از چوب گردو- مستحکم و مقاوم

  1. کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل شیرینی خوری بدون پایه سایز متوسط لوکس باکس کد LBM466

خاص و شکیل- مناسب برای سرو میوه ، شکلات- دارای جنسی از چوب گردو

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کدLB400

زیبا و دارای 6 محفظه- با جنسی از چوب راش- مستحکم و کاربردی

  1. سینی سرو پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB401

زیبا و شکیل- بسیار مستحکم و مقاوم- دارای متریال با کیفیت و مقاوم

  1. سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB402

زیبا و نفیس- دارای متریال با کیفیت- کاربردی- مستحکم و مقاوم

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB403

دارای جنسی از چوب بسیار با کیفیت راش- زیبا و نفیس- مناسب برای هدیه

شما دوستان با کلیک کردن بر روی لینک هر کدام از محصولات  چوبی بالا به صفحه مربوط به همان محصول منتقل می شوید و می توانید اطلاعات و عکس های کامل تر محصول را مشاهده کنید و از میزان رضایت و نظرات سایر خریداران نیز اطلاع کسب کنید و پس از بررسی دقیق تر خود اقدام به خرید کردن نمایید.

                                                   

🧐خرید و قیمت  انواع میوه و شیرینی خوری پایه دار و بدون پایه + فروشگاه لوکس باکس

قیمت میوه و شیرینی خوری پایه دار و بدون پایه لوکس باکس به عوامل مختلفی نظیر مدت زمان تولید ، نوع چوب به کار رفته ، ابعاد و سایز ،  نوع طراحی داخلی و بیرونی ، نوع روغن استفاده شده در پوشش ظروف و سایر قابلیت های آن بستگی دارد . اما با اطمینان خاطر می توان گفت که لوکس باکس از آن جا که برای مشتریان خود ارزش و احترام بسیاری را قائل است ، سعی نموده است تا با طراحی و تولید انواع ظروف پذیرایی چوبی خاص با کیفیت بالا ، این امکان را برای اکثر مشتریان فراهم آورد تا بتوانند با هر سلیقه و بودجه ای ، ظرف و محصول چوبی مورد نظرشان را تهیه نمایند . شما عزیزان جهت مشاهده و خرید آنلاین ظرف چوبی مورد نظر خود می توانید از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس ، محصول چوبی مورد علاقه تان را ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بدستتان برسد.

🤗سخن پایانی:

شما مشتریان عزیز می توانید یک خرید مطمئن و اینترنتی را از فروشگاه لوکس باکس با تنوع و کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب در مدت زمان کوتاه تجربه نمایید . امیدواریم نکات بیان شده در این مقاله از وبلاگ لوکس باکس به شما در خرید ظروف سرو و پذیرایی مناسب و کاربردی ، کمک کند. متشکر هستیم که ما را در این مقاله همراهی نمودید.