مرکز فروش اینترنتی لوازم و ظروف چوبی ارزان و لوکس آشپزخانه

لوازم خانه وآشپزخانه یکی از مهمترین وسایلی است که در هر خانه ای وجود دارد. خرید لوازم آشپزخانه همیشه یکی از دغدغه ها و مسائلی است که خانم های خانه دار با آن روبرو هستند . فرقی نمی کند به فکر نو کردن لوازم آشپزخانه خود هستید و یا به دنبال خرید لوازم آشپزخانه برای جهیزیه ، در هر دو صورت خرید لوازم آشپزخانه ارزان و با کیفیت ، چیزی است که به دنبال آن خواهید بود.

                                                  

🤔 بدین منظور ما در این مقاله می خواهیم شما را با انواع لوازم آشپزخانه چوبی لوکس ، با کیفیت و ارزان و همچنین خرید این ظروف سرو و پذیرایی از یک فروشگاه معتبر و تولید کننده این ظروف ،آشنا نماییم. بنابراین همراهی با ما را در این مطلب از دست ندهید.

  1. آشپزخانه خود را با ظروف چوبی لوکس کنید!

  2. 10 مدل ظروف پذیرایی جدید فانتزی ارزان + قیمت خرید، خواص، کاربرد

  3. مزایای استفاده از ظرف چوبی برای پذیرایی

  4. چگونه طول عمر ظروف لوکس چوبی آشپزخانه خود را افزایش دهیم ؟

  5. خرید اینترنتی ظروف چوبی ارزان قیمت

  6. فروش عمده انواع ظروف چوبی آشپزخانه با کیفیت عالی و قیمت ارزان

                                                  

🤓 آشپزخانه خود را با ظروف چوبی لوکس کنید!

داشتن یک دکور زیبا در هر بخشی از خانه به ویژه آشپزخانه بسیار مهم است و تغییر دکور و لاکچری کردن آن حتی با چیزهای کوچک نیز امکان پذیر است . در ادامه یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید برای بهتر کردن دکور میز پذیرایی و یا آشپزخانه خود در نظر داشته باشید ، انواع نمونه ظروف لوکس چوبی برای سرو و یا پذیرایی و حتی به عنوان دکوراتیو های شیک و لوکس است که با ظاهری زیبا و جذاب ، بسیار کارآیی داشته و شما عزیزان با پرداخت هزینه ای اندک می توانید یک ست پذیرایی چوبی بسیار شیک و لوکس را برای خانه و آشپزخانه خود داشته باشید و در دورهمی ها و مهمانی های خود بدرخشید و چشم هر بیننده ای را به سمت خود جذب کنید.

🤓 10 مدل ظروف پذیرایی جدید فانتزی ارزان + قیمت خرید، خواص، کاربرد

ظروف لوکس چوبی دکوری و پذیرایی ، یکی از بهترین وسایل برای زیبا تر کردن محیط آشپزخانه و یا ویترین ها و یا تجربه نمودن یک میزبانی متفاوت و شیک می باشد که از گذشته تا به امروز افراد زیادی طرفدار استفاده از ظروف چوبی پذیرایی لوکس به عنوان ظروف پذیرایی و یا سرو و یا ظروف دکوراتیو چوبی بوده اند. ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با 10 مدل ظروف پذیرایی جدید فانتزی ارزان همراه با قیمت و کاربرد آن ها آشنا نماییم.

ابعاد : 14 * 30 * 30

نوع چوب : چوب گردو

سایز : بزرگ

پایه : دارد

ابعاد : 14 * 25 * 25

نوع چوب : چوب گردو

سایز : متوسط

پایه : دارد

ابعاد : 16 * 20 * 20

نوع چوب : چوب گردو

سایز : کوچک

پایه : دارد

ابعاد : 13 * 30 * 30

نوع چوب : چوب گردو

سایز : بزرگ

پایه : دارد

ابعاد : 15* 25 * 25

نوع چوب : چوب گردو

سایز : متوسط

پایه : دارد

                                                  

ابعاد : 15 * 20 * 20

نوع چوب : چوب گردو

سایز : کوچک

پایه : دارد

ابعاد : 4.5 * 27.5 * 27.5

نوع چوب : چوب گردو

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

ابعاد : 4.5 * 17.5 * 17.5

نوع چوب : چوب گردو

سایز : متوسط

پایه : ندارد

ابعاد : 4.5 * 10 * 10

نوع چوب : چوب گردو

سایز : کوچک

پایه : ندارد

ابعاد : 6 * 8 * 12

وزن : 120

رنگ: قهوه ای

دسته : دارد

جنس: گردو

                                                  

کاربرد ظروف چوبی پذیرایی : بدون اغراق می توان گفت که از گذشته تا به امروز، ظروف چوبی مناسب آشپزخانه و سرو و پذیرایی بوده و ضمن هماهنگی با هر سبک دکوراسیونی ، جذاب بوده و اصالت خود را از دست نداده اند. استفاده از ظروف چوبی متنوع مانند کاسه چوبی ، سینی سرو و پذیرایی ، میوه خوری چوبی پایه دار ، شکلات خوری چوبی ، شیرینی خوری ، اردو خوری چوبی ، جای قاشق چنگال چوبی ، تخته سرو ، سینی مزه و فینگر فود گردان چوبی و... محبوبیت و طرفداران زیادی داشته و با توجه به طراحی فوق العاده و منحصر به فرد از چوب گردو و یا راش ، عاری بودن از هر گونه مواد شیمیایی بیش از قبل رواج یافته است. امروزه استفاده از ظروف چوبی برای سرو و تزیین غذا بسیار رایج شده است و در اکثر خانه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و غیره از ظروف چوبی در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف استفاده می‌شود.

👈برای مشاهده تصاویر بیشتر و بررسی کامل تر هر یک از ظروف چوبی پذیرایی لوکس بالا، کافی است بر روی لینک و کد آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شوید.

🤓 مزایای استفاده از ظرف چوبی برای پذیرایی

ظروف نگهدارنده چوبی خاص و تزیینی برای پذیرایی لوکس باکس، در نهایت دقت و ظرافت به واسطه هنر خراطی ، هنر تراشیدن چوب با دستگاه خراطی با استفاده از چوب گردو و چوب راش در طرح و ابعاد مختلف ، طراحی و تولید شده اند . مزایای استفاده از ظروف لوکس چوبی برای پذیرایی عبارت اند از :

  • - زیبا و بسیار لوکس
  • - دارای جنسی از چوب طبیعی گردو و راش
  • - بسیار مستحکم و مقاوم
  • - حاصل هنر دست و بسیار نفیس
  • - فاقد هر گونه مواد شیمیایی و اسیدی می باشد.
  • - دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند.
  • - عایق حرارتی بوده وگرما را به راحتی انتقال نمی دهند.
  • - واکنش ناپذیر هستند و با اسید های غذا ترکیب نمی شوند.
  • - با دوام  بوده و ماندگاری بالایی دارند.

                                                  

🤓 چگونه طول عمر ظروف لوکس چوبی آشپزخانه خود را افزایش دهیم ؟

اغلب خریداران سوال می کنند که ظروف چوبی را چگونه تمیز کنیم یا چه نکاتی درباره نگهداری از آنها باید رعایت شود؟؟؟ ظروف چوبی یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین وسایل  چوبی آشپزخانه به شمار می‌آیند که به‌دلیل مزایای بی‌شمار‌ی که این ظروف پذیرایی سرو چوبی جدید دارند، امروزه مهمان بسیاری از خانه‌ها هستند. اگر نحوه استفاده درست از این ظروف را بدانید و آنها را رعایت کنید تا مدت‌های زیادی ، می‌توانید از استفاده این ظروف لذت ببرید. ما در این این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با نکات نگهداری و افزایش طول عمر ظروف چوبی خاص و مدرن آشنا نماییم تا بتوانید بدون هیچ افت کیفیتی از این ظروف پذیرایی چوبی خاص و جدید برای مدت زمان زیادی استفاده نمایید.

  • یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در هنگام استفاده از ظروف چوبی باید رعایت کنید، حفظ بهداشت است. به این منظور پس از هر بار استفاده از ظروف چوبی، آنها را با شوینده مناسب بشویید و خشک کنید و یا با یک دستمال مرطوب تمیز نمایید.
  • ظروف را غرق در آب نکنید و نگذارید که در آب  برای مدت زیادی ،غوطه ور بماند .
  • بعد از خرید ظروف چوبی و قبل از اولین بار استفاده از آنها، باید ظروف را چرب کنید. روغن مناسب برای چرب کردن ظروف چوبی، انواع روغن‌های خوراکی، روغن نارگیل و روغن زیتون هستند. پس از این که ظروف را چرب کردید، اجازه دهید ۲۴ ساعت این روغن جذب ظروف شود.
  • توجه داشته باشید  که ظروف چوبی خود را پس از شست و شو در معرض هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.
  • دمای بالا برای ظروف چوبی، هم چون سم است ، از این رو قرار دادن ظروف چوبی در مایکروفر و ماشین ظرفشویی ، اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

مطمئنا با رعایت نکات بالا ، می توانید از ظروف چوبی پذیرایی خود به بهترین شکل ممکن محافظت نمایید.

                                                  

🤓 خرید اینترنتی ظروف چوبی ارزان قیمت

ظروف چوبی توانست در بازار فروش انواع متنوع ظروف خیلی سریع جای خود را باز کند و صاحب محبوبیت و تقاضای زیادی از سوی مشتریان شود که دلیل این امر را می توان به طبیعی و بی خطر بودن، اوج سادگی ، زیبایی و جذابیت ظاهری ، عمر طولانی آن ها ربط داد. بدین جهت شاید برای شما هم پیش بیاید که دغدغه خرید ارزان و با کیفیت ظروف چوبی خاص و مدرن را داشته باشید و نتوانید وقت کافی را با توجه به تنوع بالای این ظروف در بازار محصولات چوبی،  برای خرید ارزان ظروف چوبی لوکس بگذارید ، بدین منظور ما خرید اینترنتی ظروف چوبی ارزان لوکس باکس را به شما پیشنهاد می دهیم که می توانید با مشاهده تصاویر و مطالعه ویژگی های کامل محصول مورد نظر ، یک خرید اینترنتی ، آنلاین ارزان و با کیفیت را از فروشگاه ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس داشته باشید تا درکوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

🤓 فروش عمده انواع ظروف چوبی آشپزخانه با کیفیت عالی و قیمت ارزان

مجموعه لوکس باکس ، با تولید و ارائه انواع محصولات چوبی در دسته بندی های مختلف و عرضه انواع ظروف لوکس چوبی پذیرایی و دکوراتیو ، با تنوع بالا در طرح ، رنگ و ابعاد  ، به عنوان بزرگ ترین و تخصصی ترین تولید کننده ظروف چوبی دست ساز شیک و ارزان ، آماده دریافت سفارشات شما به صورت تک و عمده می باشد . نا گفته نماند که کارخانه لوکس باکس این امکان را برای آن دسته از مشتریان خود که تمایل به خرید بیش از 70 عدد ظرف چوبی را دارند ، فراهم آورده است تا بتوانند ظرف چوبی مورد نظر خود را با قیمت عمده و با تخفیف 15% درصدی ثبت سفارش نمایند و شما می توانید خرید ظروف چوب گردو و راش دست ساز لوکس باکس را در قالب های مختلفی همچون ظروف پذیرایی چوبی و اردوخوری، کاسه های چوبی، سینی چوبی، ظروف چوبی مخصوص آشپزخانه انجام دهید. همچنین تخته های سرو چوبی، ظروف رستورانی، صفحه گردان چوبی مزه و فینگر فود ، کوکسا و لیوان های چوبی برای کافه ها، هتل ها و مناسب است .

                                                  

yes سخن پایانی ...

اگر شما قصد خرید عمده ظروف چوبی پذیرایی دست ساز را دارید و می خواهید که ظروف چوبی را به عنوان صنایع دستی برای صادرات خریداری کنید در حالت کلی به یک تامین کننده مورد اطمینان و خلاق نیاز دارید تا بتواند طرح های مورد نظرتان را همراه با برند و نام تجاری تان در هر تعداد و تیراژی که شما بخواهید برایتان فراهم سازد و با توجه به وجود نمونه کارهای کارگاهی بی کیفیت و ارزان و از آنجایی که پیدا کردن این گونه تامین کننده ها زمان بر است ما به عنوان کارخانه لوکس باکس ( فروش عمده انواع ظروف چوبی ارزان و کاسه چوبی ) ، می توانیم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم و محصول چوبی مورد نظرتان را با هر تیراژی درکوتاه ترین زمان ممکن اما با کیفیت و قیمت مناسب تولید نماییم. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله همراهی نمودید ، امیدوار هستیم که مطلب ارئه شده مورد پسندتان واقع شود.

👈 فراموش نکنید که در فروشگاه ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس ، می‌توانید به انواع لوازم چوبی آشپزخانه با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید و از یک خرید آنلاین و ارزان ظروف چوبی جدید،  لذت ببرید.