لیست قیمت و خرید ظروف  نگهدارنده چوبی خاص و تزیینی برای پذیرایی

ظروف  نگهدارنده چوبی یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین ظروف برای پذیرایی از مهمانان می باشند که می توانید انواع نوشیدنی ها ، خوراکی ها و تنقلات را با سرو و چیدمان در ظروف چوبی بر روی میز پذیرایی قرار دهید و از مهمانان خود به بهترین شکل ممکن و خاص ، پذیرایی نمایید. ظروف چوبی خاص و مدرن، یکی از جدید ترین ظروف محبوب در میان انواع ظروف چوبی پذیرایی  موجود در بازار هستند که با توجه به متریال کاملا طبیعی از چوب ، ضمن القای حس طبیعی و زیبایی ، بسیار کاربردی بوده  و با ماندگاری بالا ، همیشه جلوه ی تازگی خود را حفظ کرده و هیچ گاه از مد نمی افتند.

                                                  

🤠 ما در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با 12 مدل ظروف  نگهدارنده چوبی خاص و تزیینی برای پذیرایی و خرید ارزان و بی واسطه این ظروف از مرکز خرید انواع ظروف چوبی پذیرایی خاص در تهران ، آشنا نماییم . بنابراین همراهی با ما را از دست ندهید.

  1. شیک ترین سرویس پذیرایی چوبی و ظروف جدید + کاربرد

  2. 12 مدل ظروف پذیرایی چوب راش و گردو دست ساز جدید و شیک + لیست قیمت

  3. ظروف چوب راش و ظروف چوب گردو چه تفاوت هایی با هم دارند ؟؟؟

  4. قیمت ظروف چوبی پذیرایی مدرن و لوکس

  5. خرید اینترنتی ظروف چوبی ارزان و با کیفیت از فروشگاه آنلاین لوکس باکس

                                                  

🧐 شیک ترین سرویس پذیرایی چوبی و ظروف جدید + کاربرد

امروزه یکی از پر طرفدار ترین و شیک ترین ظروف برای پذیرایی ، ظروف چوبی و یا سرویس پذیرایی چوبی لوکس است که با توجه به متریال کاملا طبیعی و ظاهری متنوع و بسیار جذابی که دارند ، جزء شیک ترین و جدید ترین ظروف پذیرایی و در عین حال پر فروش ترین و بهترین ظروف پذیرایی ، قرار گرفته اند . ظروف پذیرایی چوبی خاص و مدرن ، با سادگی ، رنگ و لعاب طبیعی خود از جمله ظروف پذیرایی پر کاربرد هستند که با داشتن زیبایی ذاتی و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی ، در طرح و ابعاد مختلف ، در قالب و مدل میوه خوری چوبی ، آجیل و شیرینی خوری چوبی ، کاسه چوبی ، ست جعبه دستمال کاغذی چوبی ، اردو خوری و پیاله های چوبی ، سینی های سرو و پذیرایی چوبی لوکس و ... کاربردی بوده و با ظرافت خاصی ، طراحی و تولید شده اند و این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده اند تا بتوانید بنا بر سبک دکوراسیون و نیاز خود ، ظرف چوبی آشپزخانه و پذیرایی مورد نظر تان را تهیه و خریداری نمایید.

                                                  

🧐12 مدل ظروف پذیرایی چوب راش و گردو دست ساز جدید و شیک + لیست قیمت

اگر قصد خرید میوه خوری چوبی پایه دار و یا انوع ظروف چوبی خاص با کیفیت بالا، را برای آشپزخانه و یا خانه خود دارید ، ما برند لوکس باکس را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که ضمن طراحی منحصر به فرد و فوق العاده همراه با کیفیت  عالی و مواد اولیه درجه یک از چوب راش و چوب گردو ، ماندگاری و دوام بالایی داشته و در ادامه به طور ویژه تر به معرفی 12 مدل ظروف پذیرایی چوبی جدید و شیک به همراه قیمت ، اشاره خواهیم کرد.

  1. ظرف پذیرایی میوه خوری چوبی پایه دار سایز بزرگ لوکس باکس کد LB460

زیبا و بسیار لوکس، ضد آب و ضد خش ، طراحی و ساخته شده از چوب گردو

  1. ظرف پذیرایی آجیل خوری چوبی پایه دار سایز متوسط لوکس باکس کد LBM460

حاصل هنر خراطی و بسیار نفیس- ساخته شده از چوب گرد - مستحکم و مقاوم

  1. ظرف پذیرایی شکلات خوری چوبی پایه دار سایز کوچک لوکس باکس کد LBL460

مناسب برای سرو و تزیین شکلات و آجیل- لوکس و بسیار مستحکم و مقاوم- ضد آب و ضد خش

  1. کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل میوه خوری بدون پایه سایز بزرگ لوکس باکس کد LB466

زیبا و بسیار لوکس - ساخته و طراحی شده از چوب گردو-  مستحکم و مقاوم

  1. کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل شیرینی خوری بدون پایه سایز متوسط لوکس باکس کد LBM466

خاص و شکیل - مناسب برای سرو میوه ، شکلات -  دارای جنسی از چوب گردو

                                           

  1. کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل آجیل خوری  سایز کوچک لوکس باکس کد LBL466

ساخته شده با هنر خراطی از جنس چوب گردو- کاسه چوبی چوب گردو سایز کوچک

  1. ظرف میوه خوری چوبی دست ساز لوکس باکس سایز بزرگ کد LB461

ساخته و طراحی شده از چوب گردو-حاصل هنر خراطی و نفیس- زیبا و مناسب برای سرو میوه

  1. ظرف آجیل خوری چوبی پایه دار دست ساز سایز متوسط لوکس باکس کد LBM461

مستحکم و مقاوم با دوام و ماندگاری بالا - مناسب برای سرو و چیدمان انواع خشکبار و میوه

  1. ظرف شکلات خوری پایه دار چوبی دست ساز لوکس باکس کد LBL461

زیبا و بسیار لوکس -  مناسب برای شکلات خوری و سایر تنقلات

  1. اردو خوری و ست 6 عددی کاسه چوبی دست ساز چوب گردو لوکس باکس کد LBL466

سازگار با محیط زیست -  مقاوم در مقابل ضربه - دارای خاصیت آنتی باکتریال

  1. لیوان چوبی کوکسا چوب گردو مدل دو رنگ انگشتی لوکس باکس کد LB452

کیفیت ساخت بالا- سازگار با محیط زیست و طبیعت- مقاوم در برابر لکه های ناشی از مواد غذایی

  1. ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

دارای سبکی سنتی کلاسیک -  زیبا و بسیار مستحکم - دارای جنسی از چوب طبیعی

برای مشاهده و خرید ارزان ظروف سرو و پذیرایی چوبی ، تنها کافی است بر روی هر یک از محصولات چوبی بالا کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شده و با داشتن اطلاعات کافی در مورد آن محصول و در صورت  تمایل آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید و یا به مرکز فروش اینترنتی لوازم و ظروف چوبی ارزان و لوکس آشپزخانه لوکس باکس مراجعه نمایید. 

                                                  

🧐 ظروف چوب راش و ظروف چوب گردو چه تفاوت هایی با هم دارند ؟؟؟

ظروف دست ساز چوب گردو

چوب گردو : چوب گردو ، چوبی تیره، سخت، متراکم و ریز دانه دارای بافتی زیبا و خوش رنگ است و به دلیل استحکام و سختی خوب آن ، پس از سنباده کاری، صاف و صیقلی و بسیار زیبا می شود. این چوب با خاصیت ضد آب و استحکام و مقاومت بالا در مقابل هر گونه ضربه و شکستگی ، رطوبت و حرارت ، گزینه بسیار خوبی برای ساخت انواع ظروف چوبی خاص و لوکس است نظیر :

👈لیوان چوبی مدل کوکسای چوب گردو ساده لوکس باکس کد LB451

چوب راش :  چوب راش نیز یکی از چوب های بسیار مقاوم و مستحکم در مقابل ضربه است  و این چوب به دلیل استحکام ، خوش تراش بودن و رنگ قهوه ای متمایل به کرمی که دارد ، بسیار پرطرفدار و پرکاربرد می باشد . مانند :

👈سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB402

در کل می توان گفت که ظروف چوبی پذیرایی از چوب راش و گردو که حاصل هنر دست نجار و هنر خراطی ، یکی از کارهای هنری چوبی است و بر روی قطعات چوبی انجام می شود تا یک شی چوبی در نهایت دقت و ظرافت در طرح و ابعاد مختلف با کارآیی های گوناگون ساخته شود ، بسیار با کیفیت بوده و قابل ست شدن با انواع دکوراسیون های فانتزی و کلاسیک هستند .  

🧐 قیمت ظروف چوبی پذیرایی مدرن و لوکس

در واقع می توان گفت که ظروف چوبی پذیرایی شیک و ارزان لوکس باکس ، یکی از بهداشتی ترین و سالم ترین روش های سرو و نگهداری از انواع خوراکی های مختلف ، تنقلات ، میوه ، شیرینی و خشکبار و ... هستند که به افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند ، خرید ارزان ظروف چوبی لوکس باکس پیشنهاد می شود .

ظرف‌های دست ساز چوب گردو و چوب راش لوکس باکس ، تنوع بسیار بالایی داشته که هرکدام با توجه به نوع مدل ظرف چوبی، قیمت متفاوتی دارند. ظروفی دست ساز و بسیار شیکی که با استفاده از چوب گردو و چوب راش همراه با پوششی از روغن گیاهی ازمو ، یک روغن گیاهی با خاصیت ضد بو ، ضد آب ، ضد ترک  که در مقابل آب و رطوبت نفوذ ناپذیر بوده و عاری از هر گونه مواد شیمیایی و مواد سمی با خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ هستند . نا گفته نماند که قیمت ظروف چوبی لوکس باکس با توجه به اینکه خرید شما از کارخانه انواع ظروف چوبی خاص و مدرن و بدون واسطه است ، بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

                                                  

🧐 خرید اینترنتی ظروف چوبی ارزان و با کیفیت از فروشگاه آنلاین لوکس باکس

لوکس باکس ازبرند های معروف و شناخته شده در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات چوبی اعم از انواع کاسه چوبی و اردو خوری چوبی ، جعبه های چوبی ، ظروف لوکس پذیرایی ، جعبه ساعت و جواهرات ، جعبه هدیه کادو چوبی و ... است که با فراهم نمودن دو روش برای خرید انواع ظروف چوبی فانتزی و شیک در طرح و ابعاد گوناگون  با قیمت مناسب ، روش حضوری و روش غیر حضوری ، این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است تا بتوانید با هر بودجه و سلیقه ای نیاز خود را برطرف نمایید.

آدرس و شماره تماس جهت خرید حضوری انواع ظروف چوبی پذیرایی

  شماره تماس: 44051339-021 

تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

yesسخن پایانی ...

در عصر حاضر که با گسترش زندگی ماشینی و استفاده روز افزون از انواع لوازم مصنوعی و شیمیایی مانند لوازم پلاستیکی و ... آسیب های جدی و جبران ناپذیری به محیط زیست و همچنین جسم و روح انسان وارد می گردد، خرید ارزان ظروف سرو و پذیرایی چوبی دست ساز شیک لوکس باکس ، با توجه به مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب ، پیشنهاد بسیار خوبی است که ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ، بسیار کارآیی داشته و برای مصارف مختلف ، قابل استفاده هستند. با دیدن این مدل ظروف چوبی لوکس، می توان بهترین ظرف پذیرایی چوبی را برای خانه و آشپزخانه خود انتخاب و برای مشاهده قیمت روز این محصولات ، روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک کنید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مطلب همراهی نمودید ، امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده مورد پسندتان واقع شده باشد.