فروش انواع کاسه چوبی و اردو خوری چوبی بسیار شیک و ارزان

ما ایرانی ها غالبا علاقه مند هستیم که با بهترین ظروف سرو و پذیرایی هایمان از مهمانان خود میزبانی نماییم تا وقتی مهمانان وارد خانه مان می شوند با دیدن ظروف سرو و پذیرایی خاص و مدرن مان ، از سلیقه شیک ما شگفت زده شوند. به همین دلیل امروزه ظروف بسیار شیک و زیبایی به بازار آمده است به ویژه ظروف لوکس چوبی پذیرایی مانند ست پذیرایی چوبی ، سینی پذیرایی چوبی ، میوه خوری چوبی پایه دار ، کاسه چوبی ، اردو خوری و ... که با ظاهری متفاوت و منحصر به فرد ، ضمن کاربردی بودن برای مصارف مختلف ، زیبایی دکوراسیون و جلوه میز پذیرایی و آشپزخانه را دو چندان می کنند.

                                                  

اگر شما هم جزء افراد مهمان نواز و اهل پذیرایی های با شکوه و متنوع هستید ، قطعا به ظروف پذیرایی بسیار شیک و خاص نیاز دارید تا یک تغییر اساسی و کاربردی را در خانه و آشپزخانه و ظروف پذیرایی خود ایجاد نمایید. در همین راستا ما در این مقاله با معرفی انواع کاسه های چوبی و اردو خوری چوبی به عنوان یک راهنمای خرید ارزان ظروف چوبی خاص و مدرن ، سعی نموده ایم تا شما را در این جهت راهنمایی و کمک نماییم. بنابراین حتما این مقاله  از لوکس باکس را مطالعه نمایید و از دست ندهید.

  1. کاسه و اردو خوری چوبی لوکس + کاربرد

  2. انواع ظرف اردو خوری موجود در بازار

  3. جدید ترین و پر فروش ترین مدل ظرف کاسه چوبی و اردو خوری

  4. تزیین میز سرو و غذا با اردو خوری چوبی لوکس باکس

  5. خرید و قیمت ست شش تایی اردو خوری و کاسه چوبی شیک

  6. فروش اینترنتی ظروف لوکس چوبی ارزان و کاسه چوبی + فروشگاه لوکس باکس

                                                   

🤓کاسه و اردو خوری چوبی لوکس + کاربرد

- کاسه چوبی

امروزه همه به دنبال ظروفی خاص و شکیل برای سرو انواع غذاهای خود هستند. حسی که سرو غذا در کاسه چوبی در افراد ایجاد می‌کند را در ظروف دیگر با سایر متریال نمی‌توان پیدا کرد. کاسه های چوبی عموما از جنس چوب های راش و گردو و به واسطه هنر خراطی در ابعاد و شکل های مختلفی ساخته می شوند. به طوری که کاسه های چوبی لوکس باکس با استفاده از چوب گردو ، یک چوب مستحکم و مقاوم با ظاهری بسیار زیبا و دارای نقوش طبیعی و با وزن نسبتا سبک ، بعد از خراطی (هنر تراشیدن چوب ) با ظرافت و دقت فراوان به محصول نهایی یعنی کاسه چوبی تبدیل و با آستر و پوششی از روغن گیاهی ضد آب و ضد بو جلاداده شده و همین ویژگی موجب قابل شست و شو بودن این ظروف چوبی پذیرایی شده است. ناگفته نماند که طراحی فوق العاده کاسه های چوبی موجب شده است تا بتوانید از آن ها برای سرو و چیدمان میوه ها ، تنقلات ، خشکبار و ... بنا بر نیاز خود استفاده نمایید.

- اردو خوری چوبی

اردو و یا اردور به معنای پیش غذا است که در زبان فرانسوی و انگلیسی به معنای پیش غذای اشتها آمیز می باشد و قبل از غذای اصلی به میزان حجم کم ، سرو می شود . اردو خوری ها معمولا ظرف های چند تکه یا یک تکه ای هستند و امکان قرار دادن چند مدل خوراکی داخل آن ها وجود دارد. اردو خوری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک پذیرایی سبک و راحت را از مهمانان خود داشته باشید و با تهیه و تدارک چندین پیش غذا ، عزیزان خود را خوشحال نمایید.

یکی از بهترین کاربرد های کاسه چوبی و ظرف اردو خوری چوبی در تزیین میز پذیرایی و زیبا تر کردن میز و یا سفره شما می باشد .

                                                   

🤓انواع ظرف اردو خوری موجود در بازار

ظروف اردو خوری در انواع طرح ، برند ، ابعاد و اندازه و جنس های متنوع برنجی ، شیشه ای ، چینی ، سرامیکی و چوبی ، در بازار موجود هستند که شما عزیزان بنا بر سلیقه و نیاز شخصی خود می توانید یک اردو خوری شیک و مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

👈اردو خوری سرامیکی

اردوخوری سرامیکی همانطور که از نامش پیداست ظروفی هستند که از جنس سرامیک ساخته می شوند. از آنجا که سرامیک یکی از متریال های ارزان قیمت در ساخت ظروف است اکثر ظروف این گروه را به صورت سرامیکی تولید می کنند. این ظروف از وزن سبک و مناسبی برخوردار بوده و همین موارد علاوه بر شست و شوی آسان آن موجب محبوبیت این ظروف شده است.

👈اردو خوری چوبی

اردور خوری چوبی با استفاده از چوب طبیعی  و بر اساس رنگ بندی و نقش چوب ها از راش ، چنار ، صنوبر ، گردو و تهیه می شود. بافت و رنگ زیبای چوب در کنار سادگی ، این محصول چوبی را پرطرفدار و پرفروش کرده است . اردوخوری های چوبی بسیار کاربردی بوده و می توان از آن ها برای سرو مواد غذایی مانند آجیل و خشکبار و شیرینی ، ترشیجات و ... استفاده کرد. این ظروف به دلیل مقاومت بالا در برابر انواع ضربه و شکستگی می‌تواند در بیرون از خانه و در زمان گردش و تفریح نیز مورداستفاده باشد.

👈اردو خوری چینی

ظروفی چینی یکی از محبوب ترین جنس های ظروف غذاخوری می باشد که اغلب با تمامی مدل ها و ظروف آشپزخانه به راحتی ست می شود. ولی به دلیل جنس چینی که دارند علاوه بر وزن سنگینی که دارد خیلی زود نیز شکسته و لب پر می شود. بایستی نهایت دقت را در نگهداری از این ظروف داشته باشید.

👈اردو خوری شیشه ای

ظروف شیشه ای از شفافیت و درخشندگی بالایی برخوردار می باشند.قبل از ظروف چوبی ، اردو خوری شیشه ای و بلور طرفداران مختص به خود را داشتند. اما با گذشت زمان و مدرن شدن ، اردو خوری های چوبی و سرامیکی جای ظروف شیشه ای و بلور را گرفتند.

سرویس اردو خوری دارای تنوع بسیار زیادی در جنس و مدل شان هستند و مطابق با سلیقه و نیازتان به راحتی می توانید ظرف اردو خوری مناسب تان را انتخاب کنید که در این میان اردو خوری چوبی لوکس باکس با توجه به استحکام و مقاومت بالا ، دوام طولانی مدت و ظاهری جذاب و شیک ، کاربردی تر بوده و کیفیت قابل قبول تری را نسبت به سایر اردوخوری های موجود در بازار دارند.

                                                   

🤓جدید ترین و پر فروش ترین مدل ظرف کاسه چوبی و اردو خوری

ظروف اردو خوری چوبی از آن دسته ظروف سرو و پذیرایی لوکسی هستند که به عنوان ارگانایزر ضمن نظم و سازمان دادن به محتویات روی میز پذیرایی ، بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند یک میزبانی شیک و لاکچری را تجربه نمایند. ما در این قسمت از مقاله سعی نموده ایم تا شما را با جدید ترین و پرفروش ترین ظروف کاسه و اردو خوری چوبی لوکس باکس آشنا نماییم تا بتوانید ظرف چوبی مورد نظر را با قیمت مناسب و ارزان اما با کیفیت بالا ، تهیه نمایید.شما عزیزان جهت مشاهده لیست قیمت و خرید ظروف نگهدارنده چوبی خاص و تزیینی برای پذیرایی می توانید ما را در این مقاله همراهی نمایید. 

👈کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل میوه خوری بدون پایه سایز بزرگ لوکس باکس کد LB466

زیبا و بسیار لوکس-ساخته و طراحی شده از چوب گردو- مستحکم و مقاوم- بدون پایه چوبی- مناسب برای سرو میوه

👈کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل شیرینی خوری بدون پایه سایز متوسط لوکس باکس کد LBM466

خاص و شکیل- مناسب برای سرو میوه ، شکلات- دارای جنسی از چوب گردو- مستحکم با ماندگاری بالا

👈کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل آجیل خوری  سایز کوچک لوکس باکس کد LBL466

ساخته شده با هنر خراطی از جنس چوب گردو- کاسه چوبی چوب گردو سایز کوچک- قابل شستشو

در صورت تمایل برای آشنایی و مشاهده تعداد عکس های بیشتر هر کدام از محصولات بالا و ظروف پذیرایی شیک و لوکس چوبی می توانید بر روی لینک آبی رنگ این ظروف چوبی خاص ، کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی مورد نظر منتقل شوید. 

                                                                 

🤓تزیین میز غذا با اردو خوری چوبی لوکس باکس

تزیین میز غذا برای مهمان به اصولی ترین و زیبا ترین شکل ممکن از مهم ترین مواردی است که در مجالس و مهمانی ها مورد توجه قرار می گیرد، به همین خاطر ذهن میزبان از روزها قبل برای تدارک چنین دیزاینی درگیر می شود. اصلی ترین نکته برای یک تزیین اصولی و بالقوه ، داشتن وسایل و ظروف سرو و پذیرایی زیبا، شکیل و متناسب و سپس رعایت اصول درست چیدمان است. ولی چنانچه فکر می کنید گران ترین ظروف پذیرایی ، زیبا ترین هستند، سخت در اشتباه اید بلکه شما عزیزان با پرداختی هزینه ای اندک و مناسب می توانید ظرف چوبی مورد نظر را خریداری و تنها کمی با ذوق هنری به خرج دادن و سلیقه ، یک دکور زیبا و شیک را ایجاد نمایید.

تزیین میز پذیرایی و سرو با اردو خوری چوبی لوکس باکس

برای تزیین انواع سفره یا میز با اردو خوری قبل از هر اقدامی، هدفتان را مشخص کنید. بهتر است، ظاهر و کاربرد اردو خوری با هم متناسب باشند، بدین‌صورت تزیین زیباتر و جذاب‌تری را خواهید داشت. ظرف اردو قابلیت استفاده جهت سرو سس، سالاد، انواع دسر، انواع ترشیجات، انواع شیرینی و شکلات، مغزهای آجیل، چیپس میوه و موارد بسیار دیگری را دارند. کاربرد این تولیدات به‌گونه‌ای است که می‌توان چند نوع دسر را یک باربا نظمی خاص در سفره قرارداد که این یعنی یک تیر و چند نشان. جهت تزئین میز پذیرایی نیز این محصول می‌تواند انواع مغزهای آجیل را به‌صورت جداگانه در خود جای دهد و فضای کمتری را اشغال کند.

برای سرو غذاها یا پیش‌غذاهایی که لقمه‌ای، تکه ای یا دانه ای هستند و انواع فینگر فودها، همچنین برای سرو انواع بیسکوییت، یا میوه‌های ریز مانند گوجه‌سبز، گیلاس، آلبالو، توت و سرو پیش‌غذاهایی مانند سالاد الویه و ماکارونی و یا خوراکی‌های افطاری می توانیم از ویژگی اردو خوری چوبی استفاده کنیم که بسیار مناسب است و به‌تنهایی زیبایی خاصی به میز ما می دهند.

                                                   

🤓خرید و قیمت ست شش تایی اردو خوری و کاسه چوبی شیک

یادتان باشد با وجود تنوع بالای کاسه و اردو خوری چوبی موجود در در بازار ایران ، کلی اردو خوری ارزان تا گران وجود دارد که دیگر انتخاب آن بسته به بودجه و همچنین سلیقه خودتان دارد. اما ما با معرفی انواع ظروف چوبی ، کاسه چوبی و اردو خوری چوبی لوکس باکس که با استفاده از چوب گردو با استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی همراه با روغن گیاهی درجه یک ضد آب ، ضد ترک و ضد بو در ابعاد استاندارد و به واسطه هنر خراطی با دقت فراوان با قابلیت شست و شو طراحی و تولید شده اند ، خرید ارزان ست شش تایی اردو خوری و کاسه چوبی شیک لوکس باکس را به شما پیشنهاد می دهیم تا با هر بودجه و سلیقه ای بتوانید ظرف اردو خوری چوبی مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

👈اردو خوری و ست 6 عددی کاسه چوبی دست ساز چوب گردو لوکس باکس کد LBL466

قابل شستشو- سازگار با محیط زیست- مقاوم در مقابل ضربه- دارای خاصیت آنتی باکتریال

                                                   

🤓فروش اینترنتی ظروف لوکس چوبی ارزان و کاسه چوبی + فروشگاه لوکس باکس

فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس با پشتوانه تخصصی فراوان و با بهره گیری از جدید ترین مدل های روز دنیا و با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص و بهترین و مرغوب ترین متریال و مواد اولیه از انواع چوب ، اقدام به طراحی و تولید انواع محصولات چوبی لوکس و با کیفیت همراه با قیمتی ارزان و اقتصادی کرده است تا ضمن تامین و رفع نیاز مشتریان خود ، رضایت و نظر آن ها را نیز جلب نماید. شما مشتریان عزیز برای مشاهده محصول و ظرف سرو پذیرایی چوبی مورد نظر خود می توانید با ورود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، محصول چوبی مورد نظر را در دسته بندی مرتبط جست و جو و در صورت مورد پسند بودنتان ، ظرف چوبی مورد علاقه تان را ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بدستتان برسد.

yesو سخن پایانی ...

قطعا شما عزیزان با تهیه کردن انواع ظروف سرو و پذیرایی چوبی لوکس ، ضمن کامل تر کردن و زیباتر کردن دکوراسیون و میز سرو و پذیرایی تان ، یک میزبانی راحت ، متفاوت و خاص را تجربه خواهید نمود و نظر هر فردی را نیز به سلیقه زیبای خود معطوف خواهید نمود. امیدوار هستیم در این مطلب از لوکس باکس ، توانسته باشیم شما عزیزان را در جهت خرید ارزان و با کیفیت کاسه چوبی و یا اردو خوری چوبی راهنمایی و کمک کرده باشیم. سپاس گزار هستیم که ما را تا انتهای این مقاله در مورد ظروف سرو و پذیرایی چوبی همراهی نمودید.