نکات مربوط به نگهداری ظروف لوکس چوبی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک تغییر اساسی را در ساختار دکوراسیون خانه ، آشپزخانه و یا سبک ظروف سرو و پذیرایی خود ایجاد کنید ؟ ظروف چوبی خاص و مدرن ، بی شک برای سرو و تزیینات منزل و آشپزخانه یکی از مناسب ترین گزینه ها است به طوری که استفاده از ظروف چوبی فانتزی به سال ها قبل بر می گردد که اخیرا نیز بسیار مورد استقبال افراد در بازار محصولات چوبی ، قرار گرفته است. یک انتخاب سالم و دوست دار محیط زیست که با توجه به طراحی منحصر به فرد ، ماندگاری و دوام طولانی مدت ، لوکس ترین و بهترین انتخاب برای میزبانی و استفاده می باشند.

                                                  

🤔در ادامه این مقاله از لوکس باکس ، قصد داریم تا با شرح و توضیح ویژگی انواع ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس ، بهترین نکات و راهکارهای مربوط به نگهداری ظروف چوبی و رایج ترین سوالات شما عزیزان را در مورد این ظروف سرو و پذیرایی بیان و پاسخ دهیم ، بنابراین همراهی با ما را در این مقاله از دست ندهید.

  1. ظروف چوبی پذیرایی

  2. انواع ظروف چوبی دست ساز شیک و ارزان

  3. 9 راهکار و تکنیک نگهداری ظروف سرو و پذیرایی لوکس چوبی برای افزایش طول عمر و ترمیم آن ها

  4. پوشش و رنگ مناسب ظرف چوبی چیست؟

  5. بازار ظروف چوبی + فروشگاه لوکس باکس

                                                   

🧐ظروف چوبی پذیرایی

با توجه به سبک زندگی شهری و دور شدن انسان ها از طبعیت ، همواره ظروف لوکس چوبی با توجه به داشتن متریالی از چوب طبیعی به عنوان نمادی از طبیعت ، بسیار مورد محبوبیت افراد به ویژه بانوان قرار گرفته است . در واقع انسان با استفاده از ظروف چوب طبیعی دست ساز ، خود را در دامان طبیعت حس کرده و انرژی خوبی را نیز از این ظروف چوبی خاص دریافت می کند.

ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس ، سبکی جدید و مدرن در انواع ظروف پذیرایی هستند که با داشتن زیبایی ظاهری ، ذاتی و طبیعی ، نقوش جذاب و بافت چوب در عین جذابیت ظاهری ، بسیار کارآمد بوده و قابل استفاده برای مصارف مختلف به عنوان سینی چوبی ، تخته سرو چوبی ، میوه خوری چوبی پایه دار ، آجیل و شکلات خوری چوبی ، لیوان و کوکسای چوبی ، جای قاشق و چنگال چوبی و .... هستند. این ظروف چوبی دست ساز با استفاده از چوب گردو و یا چوب راش و به واسطه هنر خراطی ، هنر تراشیدن چوب با دقت و ظرافت فراوان توسط نجار در ابعاد و اشکال هندسی مختلف طراحی و تولید شده که استحکام و مقاومت بالا در برابر هر گونه ضربه و شکستگی ، ابعاد استاندارد ، کاربردی بودن ، ماندگاری و دوام طولانی مدت ، داشتن پوشش و آستری از روغن گیاهی درجه یک و ضد آب و از همه مهم تر قابلیت شست و شو از دیگر مزیت و ویژگی های این ظروف چوبی پذیرایی است.

                                                  

🧐انواع ظروف چوبی دست ساز شیک و ارزان

لوکس باکس به عنوان تخصصی ترین فروشگاه عرضه انواع ظروف چوبی و اکسسوری و صنایع دستی چوبی دارای طیف وسیعی از ظروف لوکس چوبی برای میزبانی و پذیرایی با طرح و مدل های گوناگون است که این ظروف چوبی خاص به دلیل ساخت دستی و طراحی منحصر به فرد ، بسیار یونیک و نفیس بوده و به همین دلیل مورد پسند افراد خاص پسند قرار گرفته اند . ما در این قسمت از مطلب می خواهیم شما را با جدید ترین و پر فروش ترین ظروف چوبی لوکس باکس ،آشنا نماییم ، پس همراه با ما باشید :

انواع ظروف میوه خوری چوبی پایه دار

👈ظرف پذیرایی میوه خوری چوبی پایه دار سایز بزرگ لوکس باکس کد LB460

ابعاد : 14 * 30 * 30

نوع چوب : چوب گردو

سایز : بزرگ

👈ظرف میوه خوری چوبی دست ساز لوکس باکس سایز بزرگ کد LB461

ابعاد : 13 * 30 * 30

نوع چوب : چوب گردو

سایز : بزرگ

انواع آجیل خوری چوبی لوکس باکس

👈ظرف پذیرایی آجیل خوری چوبی پایه دار سایز متوسط لوکس باکس کد LBM460

ابعاد : 14 * 25 * 25

نوع چوب : چوب گردو

سایز : متوسط

👈ظرف آجیل خوری چوبی پایه دار دست ساز سایز متوسط لوکس باکس کد LBM461

ابعاد : 15* 25 * 25

نوع چوب : چوب گردو

سایز : متوسط

                                                  

انواع شکلات خوری چوبی لوکس باکس

👈ظرف پذیرایی شکلات خوری چوبی پایه دار سایز کوچک لوکس باکس کد LBL460

ابعاد : 16 * 20 * 20

نوع چوب : چوب گردو

سایز : کوچک

👈ظرف شکلات خوری پایه دار چوبی دست ساز لوکس باکس کد LBL461

ابعاد : 15 * 20 * 20

نوع چوب : چوب گردو

سایز : کوچک

انواع ظروف چوبی بدون پایه لوکس باکس

👈کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل میوه خوری بدون پایه سایز بزرگ لوکس باکس کد LB466

ابعاد : 4.5 * 27.5 * 27.5

نوع چوب : چوب گردو

سایز : بزرگ

👈کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل شیرینی خوری بدون پایه سایز متوسط لوکس باکس کد LBM466

ابعاد : 4.5 * 17.5 * 17.5

نوع چوب : چوب گردو

سایز : متوسط

👈کاسه چوبی دست ساز چوب گردو مدل آجیل خوری  سایز کوچک لوکس باکس کد LBL466

ابعاد : 4.5 * 10 * 10

نوع چوب : چوب گردو

سایز : کوچک

👈اردو خوری و ست 6 عددی کاسه چوبی دست ساز چوب گردو لوکس باکس کد LBL466

ابعاد : 4.5 * 10 * 10

نوع چوب : چوب گردو

سایز : کوچک

👈شما عزیزان جهت مشاهده تعداد بیشتری از عکس های محصولات چوبی بالا و بررسی کامل تر ، می توانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ ، به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شده و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش نمایید.

                                                  

🧐9 راهکار و تکنیک نگهداری ظروف سرو و پذیرایی چوبی برای افزایش طول عمر و ترمیم آن ها

از آن جایی که محصولات و ظروف چوبی از چوب طبیعی ساخته می شوند ، نوع نگهداری و مراقبت آن ها با سایر ظروف سرو و پذیرایی متفاوت است . به طوری که اگر به درستی از آن ها مراقبت نکنید ، قادر به استفاده طولانی مدت از ظروف لوکس چوبی نخواهید بود . به همین دلیل در این مطلب از لوکس باکس ، می خواهیم تکنیک های نگهداری از ظروف چوبی را یاد بگیرید تا بتوانید به درستی و بدون هیچ افت کیفیتی از ظروف چوبی آشپزخانه خود استفاده نمایید. از جمله 9 راهکار و تکنیک نگهداری ظروف سرو و پذیرایی چوبی برای افزایش طول عمر:

  1. هرگز ظروف چوبی خود را در ماشین ظرف شویی قرار ندهید ، چراکه علت ترک برداشتن ظروف چوبی است . به طوری که گرما و مواد شوینده باعث تاب برداشتن و یا ایجاد ترک در وسایل چوبی شما خواهد شد.
  2. عدم استفاده از اسکاج یا سیم ظرفشویی برای شست و شوی ظروف چوبی : یکی از وسایلی که می‌تواند موجب آسیب رساندن به ظروف ‌چوبی شود ، استفاده از اسکاچ و سیم ظرفشویی برای شستشوی ظروف می باشد چراکه این وسایل سطح صاف و صیقلی ظروف پذیرایی چوبی را از بین می برند.
  3. از سفید کننده هایی مانند وایتکس برای نظافت ظروف چوبی خود استفاده نکنید.
  4. برای شست و شوی ظروف چوبی خود از صابون استفاده نمایید.
  5. بعد از شست و شوی ، ظرف چوبی مورد نظر را با یک حوله دستی پاک نمایید تا آب اضافی و رطوبت آن گرفته شود.
  6. قرار دادن ظروف چوبی در فضای باز برای خشک شدن : حتما بعد از شست و شوی ظروف چوبی خود ، آن ها را در معرض هوای آزاد قرار دهید تا به طور طبیعی و به آرامی خشک شوند .
  7. روغن کاری ظروف لوکس چوبی : برای حفظ کیفیت و زیبایی ظروف چوبی خود برای مدت طولانی ، آن ها را به صورت دوره ای روغن کاری نمایید که برای این کار می توانید از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون استفاده نمایید.
  8. رفع بوی نامطبوع ظروف چوبی پذیرایی لوکس : برای رفع بوی نامطبوع ظروف چوبی ، می توانید سرکه و یا آب لیمو را بر روی سطح ظرف چوبی مورد نظر بمالید و یا از جوش شیرین استفاده نمایید.
  9. از بین بردن لکه های ظرف چوبی : برای این کار می توانید فورا ظرف چوبی مورد نظر را با آب و صابون بشویید و همچنین برای لکه‌های عمیق تر، می‌توانید از نصف لیمو ترش و جوش شیرین استفاده کنید.

قطعا با رعایت و در نظر گرفتن این نکات برای نگهداری از ظروف چوبی ، می توانید از آن ها برای مدت زمان زیادی با حفظ کیفیت اولیه استفاده نمایید.

                                                  

🧐پوشش و رنگ مناسب ظرف چوبی چیست؟ + مزایا

عموما برای تولید کنندگان ظروف چوبی انتخاب یک رنگ و روغن مناسب یکی از مهم ترین دغدغه ها می باشد که ظرف‌ چوبی هم مانند دیگر لوازم چوبی برای اینکه محافظت شود و ماندگاری بالاتری داشته باشد، نیاز به پوشش‌ مناسب دارد. در واقع استفاده از روغن بر روی ظرف چوبی ، ضمن زیبایی و چشم نواز بودن موجب جذابیت و کیفیت  ، ماندگاری و دوام دو چندان ظرف چوبی و جلوگیری از رشد انواع قارچ ها و باکتری ها ، خواهد شد.

با توجه به قابلیت شست و شوی ظروف چوبی ، وجود یک پوشش ضد آب و آبگریز ، بافت چوب را از هر گونه رطوبت و آب حفظ کرده و بدین ترتیب ماندگاری ظرف چوبی حفظ خواهد شد. در همین راستا لوکس باکس ، نیز به عنوان بزرگ ترین تولید کننده تخصصی انواع محصولات چوبی در تهران سعی نموده است تا با استفاده از رنگ و روغن گیاهی درجه یک و مرغوب ، ظروف لوکس چوبی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه نماید. بنابراین می توانید با خیالی آسوده و با اطمینان خاطر محصول چوبی دست ساز و شیک خود را تهیه نمایید.

                                                  

🧐بازار ظروف چوبی + فروشگاه لوکس باکس

آیا شما هم دغدغه خرید ارزان و با کیفیت ظروف چوبی را از یک فروشگاه انواع محصولات چوبی خاص دست ساز و معتبر را دارید؟؟؟

ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس ، از جمله تجهیزات و وسایل مهم خانه و آشپزخانه است که تقاضای زیادی در بازار محصولات چوبی دارند و کیفیت ساخت این ظروف بر متقاضیان این ظروف واضح است. ظروف چوبی لوکس باکس در میان انواع ظروف سرو و پذیرایی چوبی موجود در بازار ضمن طراحی فوق العاده و ویژه و کیفیت عالی و درجه یک ، قابل مقایسه با نمونه های خارجی نیز بوده و از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. به طوری که با توجه به قیمت مناسب و ارزان ظروف چوبی لوکس باکس ، می توانید با هر بودجه ای ظرف سرو و پذیرایی چوبی مورد نظر را به طور مستقیم از کارخانه لوکس باکس و بدون هیچ واسطه ای به دو روش حضوری و آنلاین تهیه نمایید. لازم به ذکر است که اگر تعداد سفارشات شما عزیزان حداقل 70 عدد به بالا باشد می توانید ظروف لوکس چوبی خود را با قیمت عمده و یا تخفیف 10% الی 15% تهیه نمایید .

آدرس جهت مراجعه حضوری : تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

yesو در پایان ...

برای خرید ارزان ظروف چوبی لوکس باکس ، می توانید وارد وب سایت فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس شده و به صورت مستقیم و بدون واسطه با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. امیدوار هستیم مطلب ارائه شده برای شما همراهان همیشگی مفید واقع شده باشد. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس تا انتها همراهی نمودید.