خرید ارزان و اینترنتی تخته سرو غذا و فینگر فود چوب راش + فروشگاه لوکس باکس

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به مد اهمیت نمی دهید و ظروف سرو و پذیرایی شیک و جدید برایتان اهمیتی ندارد ، اما باید قبول کنید که سینی پذیرایی چوبی و تخته سرو  چوبی از جمله جدید ترین و پر کاربرد ترین اکسسوری های جذاب و زیبا است که هر خانه و آشپزخانه ای به آن نیاز دارد. در واقع تخته سرو چوبی لوکس ، یکی از بهترین و مناسب ترین ظروف سرو چوبی برای مهمانی و دورهمی ها می باشد که ضمن دو چندان نمودن زیبایی دکور میز پذیرایی و فوق العاده شدن ظاهر دسر و یا غذای شما عزیزان ، باعث می شود تا یک میزبانی متفاوتی را با احساس آرامش و راحتی بیشتر تجربه نمایید.

                                                  

🧐 شاید کنجکاو شده باشید که تخته سرو چوبی چیست و چه کاربردی دارد که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است !!! در همین راستا کافی است ما را در این مقاله همراهی نمایید تا شما را با جدید ترین تخته های سرو چوبی لوکس باکس و مزیت خرید ارزان واینترنتی و آنلاین آن ها آشنا نماییم .

  1. سرو انواع غذا ، سالاد و فینگر فود با تخته سرو چوبی زیبا و جذاب

  2. انواع تخته سرو چوبی

  3. نکات خرید تخته سرو چوبی فانتزی و ارزان

  4. مزیت استفاده از تخته سرو چوبی دست ساز لوکس باکس

  5. سوالات متداول در مورد خرید و قیمت تخته سرو و پذیرایی چوبی شیک و ارزان

  6. تخته سرو چوبی با کیفیت عالی و قیمت مناسب از کجا بخرم ؟؟؟

                                                  

😇 سرو انواع غذا ، سالاد و فینگر فود با تخته سرو چوبی زیبا و جذاب

اگر به امر پذیرایی مسلط و آگاه باشید ، می دانید که به طور معمول در هر دورهمی و مهمانی ها سرو غذا حداقل با سه نوع وعده غذایی صورت می گیرد که یکی از این وعده ها سرو انواع دسر و سالاد و یا غذاهای فینگر فودی و آماده است . به همین منظور شما در این هنگام می توانید با استفاده از سینی و تخته سرو فینگر فود چوبی لوکس باکس ، انواع و اقسام اقلام پذیرایی و خوراکی ها را اعم از سبزیجات ، دسر و میوه جات ، خشکبار و کیک و ... در این ظروف چوبی تنها با کمی خلاقیت و ذوق هنری بچینید تا هر شخصی با سلیقه و اشتهای خود ، غذای مورد علاقه خود را بتواند انتخاب کند. استفاده از تخته سرو چوبی دست ساز و مستطیل لوکس باکس ، نه تنها دیزاین میز پذیرایی شما را شیک تر و دلنشین ترمی کند ، بلکه با جلوه ای اشتها برانگیز و وسوسه کننده ، حسن سلیقه زیبای شما را نیز به نمایش می گذارد.

😇 انواع تخته سرو چوبی

همان طور که گفته شد ، تخته سرو چوبی یک وسیله مدرن و جذاب برای پذیرایی و بسیار پرکاربرد برای آشپزخانه است که بسیار مورد استقبال افراد به ویژه بانوان قرار گرفته است و به همین دلیل تولید کنندگان زیادی اقدام به طراحی و تولید جنس های مختلف تخته سرو با  برندهای گوناگون کرده اند. به طور کلی تخته سرو ها از نظر مدل ، سبک و اندازه و نوع جنس، تنوع زیادی دارند مانند تخته سرو پلاستیکی ، فلزی ، سنگی ، شیشه ای ، چوبی و ...  که عموما تخته سرو چوبی با توجه به نوع متریال و مواد اولیه کاملا طبیعی و طراحی ویژه ، محبوب تر بوده و کیفیت قابل قبول تری نیز دارند .

انواع تخته سرو های چوبی بر اساس نوع چوب استفاده شده در طرح گرد ، مستطیل ، بیضی دارای جنسی از چوب راش ، بامبو ، ام دی اف و .. هستند که همین تنوع ،کار را برای خرید با کیفیت تخته سرو چوبی دشوار می کند. اما اگر به به دنبال یک تخته سرو چوبی بزرگ  ،کوچک و متوسط ، سبک و خوش دست برای مهمانی و در عین حال با کیفیت عالی و درجه یک هستید ، پیشنهاد ما به شما همراهان ، تخته سرو سه تایی چوب راش لوکس باکس است که با قیمتی مناسب ، متناسب با هر سبک و سلیقه و بودجه ای می باشد و شما عزیزان می توانید بنا بر نیاز خود ، این تخته سرو های چوبی شیک را به صورت ست سه تایی و یا به صورت جداگانه تهیه نمایید. نظیر نمونه تخته سرو چوبی :

👈 تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز بزرگ کد LB590

تخته سرو از جنس چوب راش- مناسب برای سرو انواع تنقلات و خوراکی‌ها                                                

                                                  

😇 نکات خرید تخته سرو چوبی فانتزی و ارزان

تخته سرو چوبی لوکس و فانتزی ، یک ظرف چوبی سرو و پذیرایی خاص و منحصر به فرد است که در هنگام خرید آن باید به یک سری نکات مهم توجه نمایید تا خرید شما آگاهانه و دقیق باشد . حال به بیان نکات مربوط به خرید تخته سرو چوبی می پردازیم :

- جنس تخته سرو : جنس تخته سرو مهم ترین نکته در انتخاب و خرید تخته سرو است که تخته سرو چوبی نیز تنوع زیادی در نوع چوب دارد اما با توجه به تنوع بالا در طرح و رنگ و متریال ، تخته سرو چوب راش ، مناسب ترین گزینه برای خرید است .

- طراحی و وزن تخته سرو : برخی از تخته های سرو دارای دسته و یا محلی برای گرفتن در دست به عنوان دستگیره هستند تا حمل آن ها ساده و راحت باشد. وزن تخته سرو نیز یک فاکتور بسیار مهم دیگراست تا جابجایی آن دشوار نباشد .  سعی کنید تخته سروی را انتخاب نمایید که دارای وزن نسبتا سبک باشد ، تا در جابه جایی آن مشکلی نداشته باشید.

- ضخامت و سایز و ابعاد : هرچه ضخامت تخته سرو بیشتر و مناسب  ترباشد، وزن آن نیز سنگین تربوده و می تواند وزن بیشتری را متحمل شود . بنابراین، وقتی غذا را در آن می چینند، شکل آن تغییر نمی کند. قبل از خرید تخته سرو، باید به ابعاد و اندازه مورد نظر خود نیز توجه کنید تا مناسب با آنچه در این تخته سرو می خواهید چیدمان کنید ، باشد و مطابق با تعداد افراد خانواده شما بوده و فضای زیادی را نیز اشغال نکند.

- توجه به قابلیت و کارآیی آن : تخته سرو با توجه به سطح تختی که دارد ، قابل استفاده برای مصارف مختلف است که در این میان تخته سرو چوبی ، ضمن ظاهری زیبا ، جذاب و دکوری بودن ، بسیار کاربردی برای مصارف گوناگون در فضاهای مختلف اعم از آشپزخانه ، کافه و ... است.

- قابلیت شست و شو تخته سرو چوبی : استفاده از روغن گیاهی در طراحی و ساخت تخته سرو چوبی یک نکته حائز اهمیت است که ضمن جلادهندگی و درخشندگی از نفوذ آب و رطوبت به بافت چوب جلوگیری می کند و همین ویژگی باعث افزایش دوام و ماندگاری تخته سرو چوبی لوکس می شود.

و در انتها دقت کنید که آیا می توان از تخته سرو مورد نظر برای قرار دادن مواد گرم یا خیلی سرد استفاده کرد؟ همه ی این نکاتی که در بالا گفته شد ، در طراحی و ساخت تخته سرو چوبی لوکس باکس رعایت و در نظر گرفته شده است تا خرید شما هوشمندانه و بی نقص باشد. مانند :

👈 تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز متوسط کد LBM590

ساخته شده از چوب مرغوب راش- مقاوم و مستحکم همراه با پوششی از روغن گیاهی

                                                  

😇 مزیت استفاده از تخته سرو چوبی دست ساز لوکس باکس

تخته سرو های چوبی لوکس باکس با استفاده از چوب راش ، یک فرآورده چوبی مقاوم و مفید ، حاصل هنر دست نجار بوده و در نهایت دقت و ظرافت در ابعاد مناسب در سه سایز بزرگ ، کوچک و متوسط ، طراحی و تولید شده اند که در ادامه به مزیت استفاده از تخته سرو چوبی لوکس باکس می پردازیم:

  1. ضمن زیبایی و جذابیت در طراحی و ساخت ، موجب افزایش جلوه میز سرو و پذیرایی شما می شود.
  2. قابل استفاده برای مهمانی های خاص و منحصر به فرد
  3. مقاوم به رطوبت به واسطه پوشش با روغن گیاهی ضد بو ، ضد پوسته شدن و ضد آب
  4. عایق حرارتی بوده و قابل استفاده برای سرو سرد و گرم است .
  5. مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و شکستگی
  6. مقاوم به تاب برداشتن با گذشت زمان
  7. دارای وزن نسبتا سبک و جابجایی آسان به واسطه تعبیه قسمتی دایره ای شکل برای حمل آن
  8. دارای زیبایی چوب به عنوان یک متریال کاملا طبیعی استفاده شده در ساخت آن
  9. قابل استفاده برای سرو انواع مواد غذایی مختلف نظیر سرو نان ، سرو و برش گوشت ، سرو میوه و سبزیجات ، سرو پیتزا و صبحانه و ...
  10. قابل استفاده در خانه ، کافه رستوران ها و هتل ها
  11. مناسب بودن قیمت تخته سرو چوبی لوکس باکس

                                           

👈 نظیر نمونه تخته سرو پذیرایی و چیدمان چوب راش سایز کوچک کد LBL590

😇 سولات متداول در مورد خرید و قیمت تخته سرو و پذیرایی چوبی شیک و ارزان

  1. چرا تخته سرو چوبی پر طرفدار است؟

بدون شک ، مهم ترین علتی که خرید تخته سرو چوبی را پر طرفدار کرده است ، حس تازگی و طبیعی بودن تخته سرو چوبی است .

زیبایی ظاهری ، قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیون ، استحکام و ضد خش بوده ، داشتن کارآیی های مختلف و ماندگاری طولانی مدت بدون افت کیفیت و  ... موجب شده است تا تخته سرو چوبی مورد استقبال همگان قرار گیرد.

  1. آیا تخته سرو چوبی قابل شستشو می باشد؟

تخته سرو های چوبی لوکس باکس ،  با توجه به پوشش دهی با روغن گیاهی ضد بو و ضد آب ، قابلیت شست و شو نیز دارد.

  1. تخته سرو چوبی چه کاربردی دارد ؟

 تخته سرو با توجه به طراحی فوق العاده و سطح تختی که دارد ، قابل استفاده متناسب با نیاز شما است . استفاده در دکور به عنوان دیوار کوب و یا اکسسوری تزیینی ، استفاده به عنوان تخته گوشت ، تخته سرو و پذیرایی برای انواع موادغذایی ، تخته سرو میوه و تنقلات و تخته سرو فینگرفود و پیتزا و ... از جمله قابلیت های تخته سرو چوبی است که آن را ضمن داشتن جنبه دکوری و تزیینی ، کاربردی تر کرده است .

  1. تخته سرو چوبی برای چه غذایی هایی استفاده می شود؟ تخته سرو چوبی با توجه به مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب و عایق حرارتی بودن چوب ، قابلیت استفاده برای سرو سرد و گرم انواع غذاها را دارد.
  2. قیمت تخته سروچوبی مستطیل شیک و فانتزی چگونه است ؟

تخته سرو چوبی با توجه به جنس چوب ونوع آن ، ابعاد و طراحی ظاهری ، کیفیت ومرغوبیتی که دارد ، قیمت بیشتراما مناسب تری را نسبت به بقیه نمونه تخته سرو های موجود در بازاردارد.

                                                 

😇 تخته سرو چوبی با کیفیت عالی و قیمت مناسب از کجا بخرم ؟؟؟

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد ، جای هیچ گونه شک و شبه ای برای خرید تخته سرو چوبی فانتزی و لوکس باقی نمی ماند ، اما این که تخته سرو چوبی را باید از کجا خرید تا هم قیمت مناسب داشته باشد و هم کیفیت درجه یک ، دغدغه بسیاری از شما بزرگواران است که پیشنهاد ما به شما عزیزان تخته سرو های چوبی لوکس باکس است که با استفاده از مواداولیه مرغوب ، چوب راش ، با ابعاد استاندارد و استحکام ، مقاومت و دوام طولانی مدت ، مناسب ترین و لوکس ترین ظروف چوبی جدید و شیک برای سرو انواع غذا و فینگر فود است و با توجه به تنوع بالای محصولات چوبی لوکس باکس ، در صورت نیاز می توانید سینی شناور استخری و ضد آب دست ساز راش را برای اوقات فراغت خود و عزیزانتان خریداری نمایید و از لحظات خود نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده نمونه سینی و تخته سرو های چوبی لوکس باکس ،کافی است وارد وب سایت فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس شده تا با دنیای از ظروف سرو و پذیرایی چوبی خاص و شیک و در عین حال با قیمت مناسب و اقتصادی مواجه شوید و خرید خود را به طور مستقیم از کارخانه و بدون واسطه از مرکز بورس انواع محصولات چوبی لوکس در تهران انجام دهید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

yesسخن پایانی ...

در نهایت اگر جزء طرفداران محصولات چوبی خاص هستید که علاوه بر جنبه تزیینی و دکوری ، کاربردی نیز باشد ، تخته سرو های چوبی جدید فروشگاه لوکس باکس، مناسب ترین گزینه برای سرو وعده های مختلف غذایی و یا درست کردن انواع سالاد و یا خورد کردن گوشت و ... است که با توجه به زیبایی و جذابیت بافت چوبی ، بر جذابیت غذا نیزمی افزاید، تنها کافی است کمی خلاق باشید! ناگفته نماند که این تخته سرو ها علاوه بر مصارف شخصی ، گزینه بسیار مناسبی برای انواع کافه رستوران ها و هتل ها نیز می باشد.

شایان به ذکر است که مجموعه لوکس باکس با تولید انواع محصولات چوبی شیک و ارزان ، آماده دریافت سفارشات تک و عمده شما عزیزان در قالب های مختلف نظیر ساخت و فروش انواع سینی مخصوص مزه و فینگر فود  و ... می باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تیم پشتیبانی لوکس باکس به شماره  44051339-021 با ما در ارتباط باشید.امیدواریم مطلب ارائه شده مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد.