خرید اینترنتی سینی چای چوبی و سینی چوبی شناور استخری و ضد آب دست ساز راش

همه ی ما می دانیم که سینی و تخته سرو غذا و فینگر فود ، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل در خانه های ایرانی است که اکثر بانوان دوست دارند تا شیک ترین و لوکس ترین ظروف سرو و پذیرایی را در اختیار داشته باشند تا حسن سلیقه خود را در معرض نمایش بگذارند ولی خب از آن جا که فصل تابستان است و همه ی ما از شدت گرما به آبتنی های روزانه روی می آوریم ، وجود یک سینی سرو و پذرایی که بتوان به واسطه آن وعده غذایی و یا نوشیدنی و تنقلات مورد علاقه خود را داخل آب و وسط استخر میل کرد ، دغدغه بسیاری از افراد است . اما ما در این مقاله می خواهیم یک مدل سینی چوبی چای و استخری ضد آب با کارآیی های مختلف را به شما معرفی نماییم تا بتوانید بر حسب نیاز و سلیقه خود از آن استفاده نمایید.

                                                   

🤔 لوکس باکس، در این مطلب قصد دارد تا نکات مهم و ضروری را به هنگام خرید انواع سینی چوبی  شیک  به شما معرفی کند. پس با ما همراه باشید .

1.به نظر شما یک سینی چوبی فانتزی و لوکس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟؟؟

2.برای مصرف روزانه و پذیرایی از مهمانان خود چه نوع سینی سرو و پذیرایی را باید بخریم؟

3.سینی چوبی شناور ضد آب استخری چیست و چه کاربرد هایی دارد؟؟؟

4.اهمیت خرید و قیمت سینی چای چوبی مدل فانتزی و شیک

5. سینی سبک بخریم و یا سنگین ؟

6. 5 مدل سینی چوبی پذیرایی دست ساز و شیک + قیمت روز و خرید آنلاین و حضوری

7.بهترین روش شست و شوی انواع سینی های پذرایی چوبی چیست ؟

                                                  

🧐1.به نظر شما یک سینی چوبی فانتزی و لوکس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟؟؟

از آن جا که سینی پذیرایی یکی از اکسسوری های بسیار مهم و کاربردی در هر خانه و آشپزخانه ای است ، بنابراین وجود یک سینی سرو و پذیرایی لوکس و با کیفیت لازم و ضروری است که ضمن داشتن زیبایی و ظرافت در طراحی و ساخت ، از متریال با کیفیت و درجه یک تهیه شده باشد ، ابعاد استاندارد و مناسبی داشته باشد تا بتوانید تعداد بالایی از مهمانان خود را به سهولت میزبانی نمایید و این که حمل آن آسان و قابل استفاده برای مدت زمان طولانی بدون هیچ افت کیفیتی باشد . نظیر نمونه سینی های چوبی لوکس باکس که حاصل هنر دست نجار بوده و ساخته شده از چوب طبیعی با تنوع بالا و به دو صورت سایز کوچک و بزرگ می باشد و پاسخگوی هر نوع سبک سلیقه ای نیز می باشد و شما می توانید این سینی ها را به صورت ست چوبی نیز تهیه نمایید . مانند

زیبا و مستحکم دارای دستگیره جهت حمل آسان تر همراه با طرح حکی زیبا از درخت جادار و سایز بزرگ

                                                  

🧐2.برای مصرف روزانه و پذیرایی از مهمانان خود چه نوع سینی سرو و پذیرایی را باید بخریم؟

شاید شما هم گشتی در بازار برای خرید سینی چای و پذیرایی زده باشید و با تنوع بالایی از سینی ها از لحاظ جنس ، شکل و نوع کارآیی مواجه شده باشید که شما را در خرید سینی پذیرایی مردد کرده است ، اما ما به عنوان یک تولید کننده تخصصی انواع ظروف سرو و پذیرایی چوبی لوکس و با سال ها تجربه در این زمینه می خواهیم خرید سینی چوبی چای و پذیرایی را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم که با استفاده از چوب طبیعی مستحکم و مقاوم در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار طراحی و ساخته شده و به جهت جلاداده شدن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل بافت چوب ، سطح این سینی های چوبی لوکس و شیک با یک روغن گیاهی ضد بو ، ضد ترک و پوسته شدن، پوشش داده شده است تا شما نگران افت کیفیت این نوع سینی ها نباشید . ناگفته نماند که این سینی ها وزن نسبتا سبکی داشته و حمل آن ها بسیار آسان و به سهولت انجام می شود و قابل استفاده برای مصارف روزانه و یا مهمانی ها ی و دورهمی ها می باشد که با توجه به طراحی زیبا و فوق العاده ، نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. ناگفته نماند که شما عزیزان از این سینی های چوبی می توانید برای مراسمات مختلف به عنوان سینی چوبی مزه مخصوص شب یلدا به همراه آموزش استفاده نمایید و یک میزبانی لوکس و منحصر به فرد را تجربه نمایید. 

                                                  

🧐3.سینی چوبی شناور ضد آب استخری چیست و چه کاربرد هایی دارد؟؟؟

سینی شناور ضد آب استخری ، یک وسیله کارآمد برای شما عزیزان است که با استفاده از آن می توانید داخل استخر ، یک میان وعده غذایی را نوش جان کنید و از اوقات خود لذت ببرید . البته ناگفته نماند که سینی شناور استخری لوکس باکس با توجه به طراحی و ساخت منحصر به فرد و ویژه ای که دارد، قابلیت شناور ماندن بر روی آب را داشته و برای مصارف مختلف دیگر نظیر سرو انواع نوشیدنی و تنقلات نیز در دورهمی ها و مهمانی هایتان قابل استفاده است و با توجه به وجود یک درب چوبی همراه با پوشش کریستالی و نشکن ( نوعی طلق شفاف ) دیگر نگران نفوذ گرد و غبار محیط به محتویات داخلی سینی چای و سرو چوبی لوکس خود نباشید. دشمن همه لوازم چوبی آب است ، کمی رطوبت و آب می‌ تواند چوب را دچار خوردگی و پوسیدگی کند اما از آنجا که سینی‌ های شناور استخری از جنس چوب هستند ، ممکن است این نگرانی را داشته باشید که سینی به مرور زمان خراب شود ،اما این سینی‌ چوبی دارای ویژگی‌ هایی است که آن را برای استفاده در محیط‌ های دارای آب و دارای رطوبت مناسب کرده است.یک سینی چوبی فانتزی و شیک که به هیچ عنوان آب داخل آن نفوذ نمی کند و بر روی آب شناور می ماند. جنس این سینی چوبی شیک و لوکس، از چوب طبیعی  همراه با آستری از روغن گیاهی ازمو می باشد و ضد آب و ضد خش است و با دو دستگیره چوبی و دو قسمت مجزا که یک قسمت آن برای سرو و قرار دادن قوری و یا فنجان نوشیدنی و ... طراحی و قسمت دیگر با دربی چوبی و کریستالی با تعدادی تقسیم بندی داخلی برای نگهداری و ذخیره سازی انواع تنقلات ، خشکبار و هر آن چه که ملزومات یک نوشیدنی است ، در نظر گرفته شده است تا بتواند تکمیل کننده میزبانی شما باشد. نظیر:

👈سینی سرو پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB580

زیبا و دارای قابلیت شناور ماندن روی آب- دارای جنسی از چوب طبیعی- بسیار مستحکم و دارای دستگیره- زیبا و متفاوت

                                                  

🧐4.اهمیت خرید و قیمت سینی چای چوبی مدل فانتزی و شیک

سینی های چوبی با توجه به طراحی فوق العاده و منحصر به فردی که دارند ، نه تنها قابل استفاده برای سرو سرد و گرم انواع نوشیدنی و شربت و .. هستند ، بلکه از آن ها به عنوان سینی مزه و فینگر فود ، سینی میوه و کیک ، سینی مزه و تنقلات ، سینی مزه چرخان ، سینی جدید عروس و ... می توان بهره برد . استحکام و مقاومت بالا در برابر هر گونه ضربه و شکستگی ، ابعاد استاندارد با ظرفیت مناسب ، قابلیت ست شدن با سایر ظروف پذیرایی و دکوراسیون ، استفاده طولانی مدت بدون هیچ افت کیفیت ، حمل آسان و انتقال انواع اقلام پذیرایی به میز سرو و در نهایت قیمت اقتصادی مناسب ، از جمله عواملی هستند که شما را به خرید ارزان و با کیفیت سینی چوبی ترغیب می کنند.

🧐5. سینی سبک بخریم و یا سنگین ؟

سینی های سرو و پذیرایی متنوعی در بازار به فروش می رسند که دارای وزن و متریال مختلفی نسبت به بقیه نمونه سینی های پذیرایی هستند . شما عزیزان باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید سینی چوبی خام مورد نظر خود به سلیقه و نیاز خود دقت نمایید اما خب باید بدانید که سینی ای که می خرید باید وزن متعادل و نسبتا سبکی ر ا داشته باشد ، چراکه سینی هایی با وزن نسبتا سنگین حمل آن ها دشوار بوده و پذیرایی را برای شما دشوار می کند. به همین دلیل سینی های چوبی لوکس باکس، با داشتن بافت نسبتا سبک بهترین گزینه و پیشنهاد برای خرید هستند .

🧐6. 5 مدل سینی چوبی پذیرایی دست ساز و شیک + قیمت روز و خرید آنلاین و حضوری

در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با انواع سینی های چوبی و دست ساز لوکس باکس آشنا نماییم که با توجه به تنوع و کارآیی های مختلف پاسخگوی هر نیازی هستند :

  1. سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB501

ابعاد : 4.4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

  1. سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LBL503

ابعاد : 4.4 * 25 * 30

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 4 تا 6 عدد لیوان

سایز : متوسط

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس کدLB400

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ..

                                                  

  1. سینی سرو و پذیرایی چوبی وارمردار لوکس باکس کد LB403

ابعاد : 4 * 20 * 42

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

  1. سینی چوبی سنتی مستطیل طرح شمسه لوکس باکس کد LB556

ابعاد : 4.4 * 28 *38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و سرو در منزل ،کافی شاپ ها و ...

فراموش نکنید با کلیک بر روی لینک و کد هر یک از محصولات ، به صفحه اختصاصی هر محصول منتقل می شوید و با بررسی و داشتن اطلاعات کامل تر می توانید ، یک خرید عالی ، با کیفیت ، ارزان و اقتصادی را از طریق فروشگاه اینترنتی لوکس باکس تجربه نمایید.

                                                  

🧐7.بهترین روش شست و شوی انواع سینی های پذرایی چوبی چیست ؟

لازم به ذکر است که پس از تهیه و خرید سینی چوبی چای و پذیرایی لوکس باکس ، به منظور حفظ کیفیت اولیه بهتر است که از شستن سینی چوبی لوکس مورد نظر خودداری کرده و آن را  به واسطه یک دستمال مرطوب  تمیز کنید .

yesسخن پایانی ...

تا این جا با چند نکته درباره خرید سینی چوبی و 5 مدل سینی چوبی پذیرایی دست ساز و شیک و با قیمت روز و خرید آنلاین و حضوری لوکس باکس آشنا شدیم . همه ی این سینی های پذیرایی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده که شما عزیزان با مشاهده کلیه محصولات و سینی های چوبی لوکس باکس می توانید به وب سایت فروشگاه لوکس باکس وارد شوید و پس از انتخاب محصول مورد نظر خرید خود را انجام داده و ثبت سفارش نمایید.

امیدواریم، توانسته باشیم تا شما را در جهت خرید ارزان و با کیفیت سینی چوبی راهنمایی کرده باشیم.