انواع جعبه کادویی آجیل شب چله یلدا با بهترین قیمت(ازران و باکیفیت) مستقیم از تولید کننده لوکس باکس

                                                  

آجیل و خشکبار از جمله تنقلات بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که در مراسمات شب چله ، یلدا و عید نوروز بیشتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرد . اگر به دنبال ایده هایی جدید و جذاب برای تزیینات آجیل و خشکبار شب یلدا برای میزبانی از مهمانان و یا هدیه برای عزیزان خود هستید ، پیشنهاد ما به شما انواع جعبه کادویی آجیل و خشکبار شب چله یلدا لوکس ،با بهتریت کیفیت و قیمت و با خرید مستقیم از کارخانه تولیدی آن می باشد . باکس های کادویی لوکس که امروزه ممکن است بر روی هر میز پذیرایی در منزل و یا محیط کار دیده باشید ، جعبه هایی لوکس و زیبا که برای هدیه و تزیین آجیل شب یلدا عروس بسیار جذاب بوده و ایده ای بسیار جدید و زیبا برای تزیینات آجیل شب یلدا جهت داشتن یک میزبانی شکیل و خاص می باشد.

🍬باکس های کادویی اجیل و خشکبار انواع مختلفی دارند که در این مقاله می خواهیم به طور اختصاصی تر با تولیدکننده و خرید اینترنتی انواع جعبه آجیل خشکبار نفیس صادراتی لوکس در تهران ، آشنا شویم :

  1. سیری در تاریخچه و آداب و رسوم شب چله و یلدا

  2. آجیل شب یلدا شامل چیست؟

  3. هدایای شب یلدا

  4. جدیدترین ایده‌های تزیین آجیل شب یلدا عروس

  5. آجیل کادویی شب چله یلدا با بهترین بسته بندی و قیمت(ازران و باکیفیت)

  6. خرید باکس کادویی آجیل و خشکبار به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی آن

  7. انواع جعبه چوبی نفیس و ارزان آجیل و خشکبار شکلات لوکس باکس مناسب یلدا

                                                  

😇سیری در تاریخچه و آداب و رسوم شب چله و یلدا

شب چله (یلدا)

شب یلدا یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی و اصیل است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها را که مصادف با شروع فصل زمستان است ، جشن گرفته می شود . البته نام درست این شب، باید چله باشد، زیرا برگزاری این جشن، یک آیین ایرانی اصیل ‌است. یلدا بیش از 7 هزار سال قدمت دارد و واژه یلدا به معنای زایش و تولد است و شاید منظور از زایش همان طلوع خورشید باشد  که به عبارتی جشن گرفتن شب یلدا توسط مردم ، از این جهت است که ایرانیان باور دارند که چهل روز اول زمستان را چله بزرگ و بیست روز پس‌ازآن را چله کوچک است و هیچ مشکلی در این دنیا پایدار نیست و برای سخت‌ترین مشکلات نیز سرانجام راه حلی پیدا می‌شود و برای عبور از سختی‌ها و رسیدن به آسایش تنها باید صبوری کرد.

در شب یلدا چه اتفاقاتی می افتد؟

معمولا رسم است که در این شب طولانی و سرد ، کوچکترهای فامیل در منزل بزرگ خانواده دور یکدیگر جمع می شوند و در قدیم تر ها که وسایل گرمایشی نبود ، به واسطه کرسی که زیرش ذغال گداخته قرار می دادند و روی آن پتو و لحاف ضخمیم و بزرگی را می کشیدند ، همگی دورتادور آن کنار یکدیگر می نشستند و به گپ و گفتگو می پرداختند که این مراسمات امروزه به شکل مدرن تری برگزار می شود ، به طوری که لباس های شب یلدا معمولا به رنگ قرمز انتخاب می شوند که به این علت است که ، رنگ قرمز نمادی از شادی است  . همچنین سفره های شب یلدا را نیز با رنگ قرمز مزین می کنند. میوه هایی به رنگ قرمز از جمله انار، سیب قرمز و هندوانه میوه های اصلی سفره محسوب می شوند و میوه انار مهمترین آنها است و در فرهنگ ایرانی نماد برکت و رزق ، روزی زیاد است .

مراسم چله بردن برای تازه عروس

در میان اقوام ایرانی رسم است تا برای تازه عروس و داماد ها در این شب زمستانی چله ای می بردند که منظور از چله بردن ، هدیه دادن انواع خوراکی ها و آجیل ، لباس و زیورآلات به نوعروس خانواده است  . امروزه نیز این رسم با تغییراتی به صورت مدرن تر توسط خانواده ها انجام می شود .

خوراکی های مخصوص شب چله

معمولا تنقلات و خوراکی ها رکن اساسی شب یلدا است که در این میان انواع تنقلات و آجیل و خشکبار ،آجیل شب یلدا جایگاه ویژه تری دارد . کدو حلوایی ، انار ، هندوانه ، شیرینی های خانگی ، باسلوق از جمله اعضای ثابت سفره های شب چله است که حافظ خوانی از دیگر رسم های دیرینه در این شب سرد زمستانی است .

                                                  

😇آجیل شب یلدا شامل چیست؟

آجیل شب چله را آجیل های مناسبتی زمستان تشکیل می دهند . آجیل یلدا ، اجیلی ترکیبی از مغز ها اما آجیلی شیرین است . بنابراین آجیل شب چله ترکیبی از مغزهای  توت‌خشک، کشمش، مویز، انجیرخشک، برگه زردآلو، برگه قیسی و می‌باشد. آن چنان سنت برگزاری شب یلدا به آجیل گره خورده است که می‌توان گفت جشن شب یلدا بدون وجود آجیل شب یلدا کامل نمی‌شود.

😇هدایای شب یلدا

برای خوشحال کردن عزیزانمان مناسبت کم نیست نظیر شب یلدا ، شب طولانی که با کادو دادن می توان آن را جذاب تر نمود. در واقع در این شب رسم است تا برای تازه عروس ها هدایی را به عنوان چله ای می برند اما خب ما نیز می توانیم به بهانه این شب سرد زمستانی صمیمیت بین خودمان را بیشتر کنیم و خاطره ای خوشایند را برای خود و عزیانمان در این شب رقم بزنیم . برای هدیه دادن می توان از چیزهای مختلفی برای سورپرایز کردنشان استفاده کنیم اما امروزه باکس های کادویی آجیل ، با توجه به این که آجیل هم از تنقلات اصلی در این شب است ، می تواند گزینه ای بسیار عالی برای هدیه دادن به دیگران باشد. جعبه های چوبی و شیشه ای که با چیدمان انواع تنقلات و آجیل با رنگ های زیبا در آن می توان زیبایی خاصی را به سفره های یلدایی بخشید.

😇جدیدترین ایده‌های تزیین آجیل شب یلدا عروس

در تزیین آجیل شب یلدا برای تازه عروس سلیقه نقش مهمی دارد و این کار باید با ذوق و ظرافت بیشتری صورت گیرد، ایده های زیبا و متنوع زیادی برای دیزاین آجیل شب یلدا هدیه عروس وجود دارد که می توانید با الهام گرفتن از آنها زیباترین مدل تزیین را برای آجیل داشته باشید ، می توانید آجیل و میوه های خشک را به صورت ساده در ظروف معمولی ، در سینی گرد ، سبد ، جام ، تنگ های شیشه ای و یا حتی مقوا در شکل های قلب و مربع ، مستطیل و ... تزیین نمایید ، اما پیشنهاد ما به شما روش حرفه ای تر یعنی جعبه های لوکس چوبی و شیشه ای است که مخصوص قرار دادن و نگهداری از انواع آجیل و خشکبار هستند که شما عزیزان با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید آجیل و تنقلات خود را با چیدمانی خاص در پارتیشن بندی داخلی این باکس ها قرار دهید و برای تزئین آجیل یلدا برای عروس بهتر است آجیل‌ها را طوری طراحی و در کنار هم قرار دهید که در کنار هم جلوه زیبایی داشته باشند و قابل استفاده باشند و تنها جنبه تزئینی نداشته باشند. با توجه به این که این باکس های آجیلی به واسطه طراحی ویژه و دوبل کار شدن قسمت داخلی که دارند  ، دیگر نگران مخلوط شدن محتویات داخلی جعبه به هنگام بستن درب جعبه و یا زاویه پیدا کردن جعبه نباشید . تنوع باکس های کادویی لوکس  ، در انواع چوبی و شیشه ای بسیار زیاد بوده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بر حسب نیاز و سبک سلیقه خود جعبه کادویی آجیل و خشکبار خود را انتخاب نمایید. به طوری که می توانید از ترکیب آجیل و مغزهای آن با انواع میوه خشک با رنگ های زیبا در کنار هم ، چیدمانی رنگارنگ و زیبا از آجیل را داشته باشید. همچنین اگر فروشگاه آجیل و خشکبار هستید و می خواهید برای برند و محصولات خود یک بسته بندی لوکس و خاص داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم که ما را در مقاله ساخت انواع جعبه شیرینی شکلات ویژه شب عید همراهی نمایید. 

😇آجیل کادویی شب چله یلدا با بهترین بسته بندی و قیمت(ازران و باکیفیت)

شب نشینی های طولانی مدت در  شب چله وجود دارد که اجیل ، تنقلات و میوه خشک از ارکان اصلی این دورهمی ها هستند ، که حتما باید در سبد هدیه شب یلدای میزبان و یا عروس وجود داشته باشد.  بنابراین ما می توانیم با خرید آجیل کادویی مناسب این شب برای میزبان و یا تازه عروس ، آن ها را به طور خاصی شگفت زده نماییم ، یکی از این روش های سرو و بسته بندی آجیل کادویی یلدا ، باکس های آجیل و خشکبار چوبی و شیشه ای است که می توان آجیل دلخواه و مغزهای رایج را با توجه به پارتیشن بندی داخلی جعبه به سبکی زیبا در کنار هم قرار داد. جعبه های چوبی مقوایی شیشه ای ویژه هدایای سازمانی تبلیغاتی لوکس و با کیفیت که می توان از آن ها برای بسته بندی لوکس ، نفیس و صادراتی انواع آجیل و خشکبار و یا مصارف شخصی برای قرار دادن و نگهداری انواع آجیل و خشکبار استفاده نمود. در واقع می توان گفت که باکس های چوبی و شیشه ای پک های آجیلی بسیار مناسب و زیبا برای هدیه دادن به دیگران به ویژه نوعروسان و یا حتی صادرات انواع آجیل و میوه خشک به کشورهای خارجی است .

                                                  

😇خرید باکس کادویی آجیل و خشکبار به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی آن

آیا شما هم به دنبال تولید کننده انواع باکس های چوبی و شیشه ای آجیل و خشکبار هستید تا بتوانید باکس کادویی مورد نظر خود را به طور مستقیم از کارخانه و بدون هیچ واسطه ای با بهترین کیفیت و قیمت عالی خریداری نمایید؟؟؟

ما به شما لوکس باکس را به عنوان تنها تولید کننده تخصصی انواع جعبه های چوبی و شیشه ای فانتزی و نفیس در تهران معرفی می کنیم . لوکس باکس به عنوان یک کارخانه تولید انواع باکس های چوبی و شیشه ای ، سعی نموده تا با طراحی و تولید انواع باکس آجیل و خشکبار چوبی و شیشه ای با کیفت و همراه با قیمت مناسب به عنوان جعبه تبلیغاتی ،  ضمن رفع نیاز شما مشتریان عزیز ،تمامی سلیقه ها را پوشش دهد .

جعبه های کادویی آجیل و خشکبار لوکس باکس  با توجه به متریال و مواد اولیه و دقت و ظرافتی که در طراحی و ساخت آن ها به کار رفته است ، جعبه هایی بسیار زیبا و کارآمد و همراه با قیمتی مناسب و ارزان هستند که اگر تعداد سفارشات شما 70 عدد به بالا باشد ، قیمت جعبه ها به قیمت عمده لحاظ شده و دارای تخفیفی 10%الی15% می باشند.

اگر قصد خرید انواع جعبه آجیل شب یلدا عروس  باکیفیت و ارزان را به صورت آسان دارید، چه هدیه‌ای بهتر از جعبه آجیل شب یلدا . ما راه ساده ای را به شما پیشنهاد می کنیم ، خرید اینترنتی انواع باکس کادویی آجیل و خشکبار لوکس باکس، که برای خرید و مشاهده این جعبه های اجیل و خشکبار می توانید به وب سایت ما فروشگاه لوکس باکس، مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید تا درکوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما در هر نقطه ای از کشور که باشید با پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال شود و دیگر نیازی ندارید تا وقت و تایم طولانی را در بازارها صرف نمایید تا یک باکس آجیل و خشکبار با کیفیت و ارزان را خریداری نمایید. مزیت خرید باکس های کادویی آجیل و خشکبار لوکس باکس بدین شرح است که شما بدون واسطه از بزرگترین تولیدکننده تخصصی انواع باکس های چوبی و شیشه ای در تهران ، یک خرید با کیفیت ، عالی ، لوکس  و همراه با قیمت عالی و ارزان را تجربه خواهید کرد.

😇انواع جعبه چوبی نفیس و ارزان آجیل و خشکبار شکلات لوکس باکس مناسب یلدا

جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس ، را بر حسب نوع جنس و ساخت و طراحی ظاهری می توان به دو دسته تقسیم نمود در ادامه با ما همراه شوید تا به طور ویژه تری با این باکس های کادویی آشنا شویم :

از لحاظ جنس و نوع ساخت : جعبه های آجیل و خشکبار لوکس باکس از نظر نوع مواد اولیه و نوع ساخت به دو دسته کارهای نجاری و کارهای لیزری تقسیم می شوند ، بدین صورت که :

جعبه های اجیل و خشکبار نجاری لوکس باکس : دارای جنسی از چوب طبیعی ، نوعی فرآورده چوبی بسیار مستحکم و مقاوم و به عنوان نمادی از طبیعت با داشتن هارمونی ،ظاهری گرم و دلنشین ، باکس های نجاری و نفیس هستند که طراحی و ساخته شده توسط نجار بوده و مدت زمان بیشتری برای تولید آن ها صرف شده است و با توجه به ظرافت و دقتی که در طراحی این باکس های نفیس به کار رفته است دارای ارزش هنری بیشتری نسبت به بقیه نمونه جعبه ها هستند و برخی از این جعبه ها نیز با داشتن جنسی از ام دی اف خارجی همراه با پوشش رنگی در رنگ های مختلف و با داشتن ظاهری زیبا و جذاب جزء کارهای نفیس و صادراتی محسوب شده و با داشتن متریال و مواد اولیه درجه یک ، قابلیت استفاده برای بسته بندی لوکس و صادراتی آجیل و خشکبار را نیز دارند .

                                                   

جعبه های آجیل و خشکبار لیزری لوکس باکس : این دسته از باکس های آجیل و خشکبار دارای جنسی از ام دی اف با روکش چوب به عنوان یک فرآورده چوبی فشرده شده و مستحکم و مقاوم در برابر ضربه همراه با چگالی متوسط ، در نهایت دقت توسط دستگاه سی ان سی ، نوعی دستگاه مکانیزه و هوشمند که فرمان را با استفاده از یک کنترلر،  از اپراتور دریافت می کند و توانایی انجام کار با سرعت و دقت بالا و افزایش بهره وری را دارد به همین منظور در صنایعی که دقت و ظرافت بالایی می خواهند مثل طلا سازی و منبت کاری چوب و سنگ و جعبه سازی و... مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های لیزری آجیل و خشکبار لوکس باکس در طرح و رنگ های مختلف سنتی کلاسیک همراه با برش های تزیینی زیبا و طرح های چاپی جعبه های بسیار عالی و با کیفیت جهت استفاده شخصی در منزل و یا محیط کار و یا بسته بندی صادراتی آجیل  وخشکبار هستند و داری قیمت مناسب تری نسبت به نمونه کارهای نجاری هستند.

جعبه های شیشه ای آجیل و خشکبار : امروزه باکس های شیشه ای سبکی جدید از باکس های لوکس  و شیک هستند که ممکن است در میزبانی های عزیزان خود ، آن ها را مشاهده کرده باشید. باکس هایی بسیار جذاب که با داشتن بدنه تمام شیشه ای این امکان را به شما می دهند تا بتوانید محتویات داخلی جعبه را به راحتی مشاهده نمایید . جنس جعبه های آجیل و خشکبار شیشه ای فروشگاه  لوکس باکس از شیشه سه میلی متر بسیار شفاف و پروفیل برنجی ، نوعی ورقه فلزی مقاوم به لکه و کدر شدن و در عین حال مستحکم و مقاوم که همراه با متریال و یراق آلات فلزی و آبکاری شده ، باکس های بسیار مناسبی برای قرار دادن بر روی میز پذیرایی هستند که قطعا با خرید باکس شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس یک پذیرایی با سبکی جدید و منحصر به فرد را تجربه خواهید نمود.

yesسخن پایانی ... 

با توجه به این که ارگان ها و سازمان های گوناگون در ایام مختلف مانندایام عید نوروز ، شب یلدا و ... به دنبال راهکاری و روشی مانا جهت تبلیغات برند و نام تجاری خود هستند ، یک هدیه تبلیغاتی ارزان و لوکس راهکاری مناسب است که در همین راستا ما ، جعبه های تبلیغاتی لوکس باکس را پیشنهاد می کنیم . سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله ار لوکس باکس همراهی نمودید.