سفارشی سازی و ساخت انواع جعبه شیرینی شکلات ویژه شب عید +قیمت

                                                  

هر ساله با فرا رسیدن و  آمدن فصل بهار، نوروز نیز از راه می‌رسد. جشن نورزو هم مثل همه جشن‌ها آداب و رسوم خاص خود را دارد، از خانه تکانی گرفته تا خرید میوه و شیرینی وشکلات و چیدن سفره هفت سین. جعبه پذیرایی شیرینی شکلات رومیزی می تواند بهترین انتخاب برای مناسبت های مختلف ، میهانی ها ، جشن ها ، عید نوروز و سوغات و ... باشد . باکس هایی بسیار لوکس و زیبا جهت بسته بندی شیرینی شکلات ویژه شب عید که در طرح و متریال مختلف در شکل و ابعاد گوناگون ، ضمن زیبایی و دو چندان نمودن جلوه و ظاهر هدیه شما ، از آن ها در برابر هر گونه آسیب محافظت نموده و بدین جهت می توانید از این جعبه و باکس های شیرینی شکلات به عنوان یک هدیه لوکس و در مسافت های طولانی برای عزیزان خود خریداری و استفاده نمایید. جعبه هدیه شکلات شیرینی ،  از جمله صنایع دستی چوبی شیشه ای مقوایی لوکس که می توان از آن ها برای قرار دادن انواع شیرینی ، شکلات و تنقلات استفاده نمایید و دیگر نگران افت کیفیت محصولات خریداری شده خود نباشید .

😉این که شما یاد بگیرید که چگونه در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بتوانید به ساخت و تولید جعبه شیرینی شکلات خود به عنوان جعبه تبلیغاتی چوبی ارزان اقدام نمایید ، کاری آسان و شدنی است که ما دراین مقاله قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه شوید :

  • اهمیت بسته بندی شیرینی شکلات

  • ایده‌ لوکس و جذاب برای انتخاب و تزیین شکلات و شیرینی

  • انواع جعبه هدیه شیرینی شکلات چوبی ویژه شب عید

  • طراحی و ساخت انواع جعبه شیرینی شکلات لوکس

  • جعبه شیرینی شکلات یک هدیه تبیلغاتی سازمانی مناسب برای شب عید

  • قیمت عمده جعبه شیرینی شکلات لوکس باکس

                                                  

🤗اهمیت بسته بندی شیرینی شکلات

همه ی ما می دانیم که بسته بندی یک محصول اولین چیزی است که مشتری با آن ارتباط برقرار کرده و به عنوان جعبه تبلیغاتی ، نشانگر برند تجاری ، کیفیت و ارزش آن محصول است . با توجه به این که بسته بندی شیرینی شکلات در گذشته بیشتر با پاکت های کاغذی ومقوایی صورت می گرفت ، اما امروزه جعبه و باکس شکلات شیرینی چوبی شیشه ای مقوایی لوکس سبکی نوین و جدید برای بسته بندی انواع شیرینی و شکلات هستند که می توان به شکلی خلاقانه و جذاب انواع شکلات را داخل این باکس ها تهیه نمود . جعبه هایی با کیفیت و لوکس که ضمن دو چندان نمودن ارزش شکلات و شیرینی ، در راندمان فروش شما هم تاثیر گذاشته و قطعا فروش بیشتر را برای شما تولید کننده عزیز به ارمغان خواهند آورد . در واقع باکس های شکلات و شیرینی لوکس چوبی با توجه به طراحی منحصر به فرد ، کیفیت و استحکامی که دارند ، قابلیت استفاده به عنوان بسته بندی نفیس و صادراتی انواع شیرینی و شکلات را داشته و نشانگر معتبر و منظم بودن مجموعه تولیدی شما می باشند. از جمله مزیت های بسته بندی چوبی شکلات و شیرینی لوکس عبارت اند از :

ـ ظاهری بسیار لوکس و جذاب

ـ جلب توجه مشتری

ـ افزایش راندمان فروش

ـ موثر در تبلیغ برند و نام تجاری شما

ـ مستحکم و با کیفیت ضمن ظاهری ارزشمند و زیبا

ـ محافظت از محتویات داخلی به بهترین شکل ممکن در برابر هر گونه آسیب

ـ قابلیت استفاده برای بسته بندی صادراتی و لوکس انواع شیرینی شکلات و تنقلات

ـ و ...

                                                                       

🤗انواع جعبه هدیه شیرینی شکلات چوبی ویژه شب عید

از مهمترین عواملی که یک جعبه شکلات و شیرینی لوکس را ایده آل و جذاب می کند ، کیفیت و جنس مناسب آن همراه با زیبایی و کاربردی بودن جعبه شکلات است . امروزه در بازار جعبه شکلات و شیرینی های مختلفی در تنوع بالایی از مواد اولیه ، جنس ، شکل ظاهر ، ابعاد و ... وجود دارد که موجب سردرگمی بسیاری از افراد و تولید کنندگان شیرینی و شکلات برای خرید بسته بندی و جعبه شکلات شیرینی می شود. جعبه‌های شکلات شیرینی از نظر جنس و متریال استفاده شده به انواع زیر تقسیم بندی می‌شوند:

ـ جعبه‌های شکلات مقوایی

ـ جعبه‌های شکلات چوبی لوکس

ـ جعبه فلزی شکلات شیرینی

ـ جعبه شکلات با تزیینات فانتزی

در میان انوع جعبه های شیرینی و شکلات با توجه به تنوع بالا  ، باکس های چوبی شکلات شیرینی لوکس علاوه بر ظاهری جذاب و شیک  ، کیفیت در متریال  ، استحکام و مقاومت ناشی از مواد اولیه  ، محافظت و نگهداری مناسب انوع شیرینی و شکلات  ، محافظت در برابر آلودگی های زیست محیطی و شیمیایی و ... یک بسته بندی بسیار مناسب برای قرار دادن و نگهداری انواع شیرینی و شکلات است که خرید این باکس های شکلات شیرینی چوبی لوکس به شما پیشنهاد می شود.

🤗طراحی و ساخت انواع جعبه شیرینی شکلات لوکس

طراحی و ساخت جعبه شکلات شیرینی را می توان کاری بس دشوار اما شدنی دانست  ، چراکه ضمن ظاهری زیبا و لوکس که بتواند نظر مخاطبان و مشتریان را به خود جذب کند ، باید با کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید شده باشد که علاوه بر معرفی برند و محصول  ، باید بتواند تازگی و کیفیت اولیه محتویات داخلی را نیز به خوبی حفظ کند. در همین راستا بسیاری از تولید کنندگان شیرینی و شکلات با توجه به ارزشی که برای مشتریان خود قائل هستند  ، تمایل دارند تا یک باکس اختصاصی شیرینی شکلات چوبی منحصر به برند و نام تجاری خود را داشته باشند ، بر همین اساس لوکس باکس به عنوان تنها تولید کننده انواع جعبه های چوبی شیشه ای مقوایی لوکس و کاربردی برای آن دسته از مشتریان خود که تمایل دارند تا باکس انحصاری را همراه با برند و لوگوی خود داشته اشند ، این امکان را فراهم آورده است تا با ارائه طرح و ابعاد جعبه شکلات شیرینی مورد نظر خود مشروط بر آن که تعداد سفارشات آن ها ۷۰ عدد به بالا باشد ،  بتوانند جعبه شکلات خود را سفارشی سازی نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با قرار گرفتن در خط تولید کارخانه لوکس باکس طراحی و ساخته شود.

                                                  

🤗شیرینی شکلات یک هدیه تبیلغاتی سازمانی مناسب برای شب عید

فروشگاه آنلاین لوکس باکس با رائه انواع جعبه شکلات شیرینی لوکس و با کیفیت جهت هدایای تبلیغاتی سازمانی و مناسب عید نوروز برای سایر نهاد ها ،سازمان ها و ارگان ها سعی نموده است تا با فراهم آوردن مجموعه ای کامل از انواع جعبه هدیه شکلات شیرینی چوبی شیشه ای مقوایی کاربردی و زیبا و عرضه صنایع دستی چوبی زیبا و فاخر در کاربرد های مختلف ، تجربه ای زیبا ، لوکس و ماندگار را برای کارمندان رقم بزند . از این باکس های شکلات شیرینی چوبی همراه با یک بسته بندی شکیل و مناسب، جلوه هدیه تبلیغاتی نوروزی  شما  دو چندان شده و قطعا برند و نام تجاری شما را به بهترین شکل متفاوت و نوین برای مخاطبان خاصتان به نمایش خواهد گذاشت .  از جمله نمونه جعبه های شکلات شیرینی ویژه نوروز لوکس باکس عبارت اند از :

👈جعبه هدیه کادو شیرینی چوبی لوکس باکس کد LB701

ابعاد : 8 * 24 *29

ظرفیت : 1000گرم انواع شیرینی و شکلات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : چوبی

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو تولد و بسته بندی انواع شرینی ، کیک و خشکبار

👈جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB120-B

ابعاد : 8.5 * 27.5 * 27.5

وزن : 800 الی 1000 گرم

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

رنگ : قهوه ای تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی، کادو و بسته بندی آجیل و خشکبار

                                                   

🤗قیمت عمده جعبه شیرینی شکلات لوکس باکس

لوکس باکس ، تولید کننده انواع جعبه شکلات شیرینی سفارشی ، اقدام به ارائه انواع باکس شکلات شیرنی چوبی شیشه ای مقوایی لوکس و با کیفیت و انواع جعبه کادویی آجیل شب چله یلدا با بهترین قیمت(ازران و باکیفیت) ، نموده است که علاوه بر طرح‌های آماده امکان طراحی  جعبه شکلات به صورت اختصاصی برای شما نیز وجود دارد.باکس هایی با طراحی منحصر به فرد داخلی و بیرونی و مناسب برای قرار دادن انواع شیرینی و شکلات و تنقلات مختلف که به دو صورت نجاری ( حاصل هنر دست نجار ) و لیزری ( ساخته شده با دستگاه سی ان سی ) و با استفاده از درجه یک ترین مواد اولیه و متریال از چوب طبیعی ، راش ، ام دی اف با روکش چوب ، شیشه سه میلی متر همراه با پروفیل برنجی آبکاری شده و یا پی وی سی (نوعی ورقه پلاستیک بسیار مستحکم و مقاوم و ضد آب ) در طرح و ابعاد مختلف ، با تنوع بالا جهت پوشش دادن انواع سلیقه ها با حجم های مختلف ارائه شده است که با توجه به کیفیت ظاهری و مواد اولیه این باکس ها ، می توان گفت این جعبه های شکلات و شیرینی لوکس ، دارای قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و اگر تعداد سفارشات شما حداقل ۷۰ عدد به بالا باشد ، قیمت جعبه ها برای شما قیمت عمده محسوب شده و دارای تخفیف ۱۰٪ الی ۱۵٪ می  باشد.

yesسخن پایانی ... 

امیدوار هستیم تا به تهیه و خرید جعبه پذیرایی چوبی از فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، همراه با کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا با نام تجاری و برند خود بتوانید به بهترین شکل ممکن مجموعه کاری خود را معرفی و یک تبلیغات موثر و کارآمد را داشته باشید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مطلب از لوکس باکس همراهی نمودید. لذا برای مشاهده نمونه جعبه های شیرینی شکلات چوبی شیشه ای مقوایی لوکس باکس می توانید به وب سایت ما مراجعه نموده و در قسمت ثبت سفارشات عمده و اختصاصی ، جعبه مورد نطر خود را ثبت سفارش نمایید .