طراحی و ساخت جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی برای محصولات مختلف

جعبه های چوبی با برش لیزری جزو دسته جعبه های هستند که برای تبلیغات و معرفی محصول و برند طراحی و تولید میشود، و روند طراحی و ساخت آنها نیز مطابق با بررسی های انجام شده و اطلاعات مربوط به محصولات و سبک برند ها پیش میرود، به طوریکه این مدل جعبه به واسطه ایجاد طرح و برش لیزری با دستگاهای اختصاصی به صورت کاملا دلخواه در ابعاد و ظرفیت های مشخصی تولید میشوند.

معمولا طراحی تبلیغاتی جعبه چوبی برش لیزری بر مبنای خلاقیت و ترکیب طراحی دیزاین و لوگو است که به دلیل امکان برش لیزری هر گونه طرح پیچیده میتوان هر نقش و نگار و اشکالی را بر روی جعبه درج نمود، این گونه بسته بندی معمولا دارای طراحی داخلی منحصربفردی برای محصولات نیز می باشد چراکه امکان پارتیشن بندی آن وجود دارد.

جعبه چوبی لیزر کات برای محصولات مختلفی بر اساس نیاز بازار و طرح های خلاقانه با حک برش لیزری جهت تبلیغات موثر ساخته میشود، چراکه هر محصول برای معرفی در بازار و شناخته شدن نیازمند بهترین جعبه چوبی لیزر کات است که در بهترین حالت ویژگی ها و کیفیت محتویات را به نمایش بگذارد.

در ادامه این مقاله با ما هماره باشید که به مفاهیمی از جمله : طراحی جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی مختلف، ساخت جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی برای محصولات مختلف ، بررسی طراحی جعبه های چوبی لیزر کات تبلیغاتی لوکس باکس، و نحوه خرید جعبه چوبی از لوکس باکس خواهیم پرداخت ودر خصوص هر موضوع نیز توضیحات جامعی به شما عزیزان ارائه می دهیم.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

طراحی جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی مختلف

ساخت جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی برای محصولات مختلف

بررسی طراحی جعبه های چوبی لیزر کات تبلیغاتی لوکس باکس

طریقه خرید و قیمت جعبه های چوبی لیزر کات لوکس باکس

 

طراحی جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی مختلف :

 

طراحی جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی مختلف با در نظر داشتن معیار ها و نیاز های مخاطب هدف و بازار و بررسی ویژگی های اصلی محصولات در نمونه ها و مدل های مختلفی انجام میشود، چراکه این مدل جعبه ها طبق اصول و با رعایت نکات مهم طراحی میشوند.

جعبه چوبی برش لیزری تبلیغاتی در واقع دارای ساختار با کیفیت و متناسب با طرح روز است که سعی شده در دیزاین آن از متریال مختلفی از جمله انواع روکش های زیبا استفاده شود که نقش موثری در جلب توجه مخاطبان و مشتریان میشود.

معمولا بیشتر برند ها با طراحی بسته بندی اختصاصی تبلیغاتی خود برای کالاها، هر یک از محصولات را در یک باکس و بسته بندی هماهنگ چوبی لیزری به بازار عرضه می نمایند، چراکه ارسال محصولات به بازار با بسته بندی متناسب با خود با طرح و برش لیزری پیچیده و زیبا میتواند منجربه ارزش افزوده شود و محصولات در بهترین حالت عرضه و به فروش برسند.

بسته بندی چوبی برش لیزری تبلیغاتی دارای نشان و لوگوی نام تجاری برند است که معمولا بر روی استیکر مولتی یا پلاک، و یا بر روی قسمت مشخصی از جعبه با حک و برش لیزری، حکاکی میشود، این نوع حکاکی در واقع با ظرافت کامل انجام شده و لوگو نیز در ابعاد مناسبی درج و برش لیزری میشود.

جعبه های چوبی لیزر کات دارای مدل های مختلفی برای تبلیغات هستند که شامل بسته بندی پذیرایی و هدایای تبلیغاتی نیز میشوند که هر یک نیز دارای ویژگی های منحصربفرد هستند، جعبه چوبی برش لیزری پذیرایی تبلیغاتی یک مدل مشخص از بسته بندی تبلیغ است که توسط مشاغل و برند های مختلف تنقلات، آجیل و خشکبار، تی بگ و دمنوش، شیرینی و شکلات و... مورد استفاده قرار میگیرد، به طوریکه این بسته بندی علاوه بر نگهداری و حفظ محصول گزینه ای مناسب برای مشتریان هستند که پس از خرید محصول میتوانند آن را به عنوان باکس پذیرایی نیز استفاده نمایند.

جعبه های چوبی برش لیزری هدایای تبلیغاتی نیز دارای نسان و لوگوی برند است که بیشتر شرکت ها در مناسب مشخصی محصولات خود را در این بسته بندی ارائه میدهند که موجب ماندگاری نام برند در ذهن مشتریان می شود.

بیشتر محصولات با ارزش مانند زعفران، پسته، ست چرم و... نیز در جعبه چوبی برش لیزری که متناسب با ظاهر این محصولات طراحی شده، بسته بندی میشوند، چراکه کالایی مانند ست چرم دارای بسته بندی با طراحی اختصاصی و زیبا می باشد که جلوه با ارزشی به اینگونه کالاها میدهد.

جعبه های چوبی لیزر کات تبلیغاتی در مدل های مختلفی از جمله؛ مربعی، مستعطیلی، دایره ای، چند ضلعی، کشویی، دسته دار و... با روکش های مختلفی از جمله روکش چرم مصنوعی، جاجیم، پارچه ترمه و... طرحی و آماده سازی می شود.

جعبه های تبلیغاتی برش لیزری چوبی دارای دیزاین مناسبی جهت افزودن طرح ها، برجستگی های مختلف به سبب استفاده از برش لیزری و ایجاد طرج بر روی چوب و قسمت های مختلف جعبه می باشند.

لازم به ذکر است که طراحی جعبه چوبی با برش لیزری تبلیغاتی در نهایت موجب ماندگاری اسم برند و کیفیت کالا در ذهن مشتریان میشود، این امر موجب خرید دوباره محصول توسط آنها میشود، جراکه جعبه چوبی لیزری با طراحی که جلب توجه نماید موجب جذب بیشتر مشتریان و افزایش خرید محصولات میشود.

جعبه های چوبی لیزر کات معمولا در مدل های طرح سنتی و کلاسیک، طرح گندم، اشکال هندسی، نقش و نگار های مختلف، طرح شاه عباسی، یلدایی، نوروزی، ولنتاینی و... جهت تبلیغات اصولی محصولات در هر زمان طراحی شده است.

 

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

* جعبه چوبی برش لیزری یلدایی لوکس باکس جزو طراحی های منحصربفرد است که با ساختار زیبایی که دارد، بهترین گزینه برای تبلیغات برند و محصولات در شب یلدا می باشد، چراکه این مدل جعبه جزو جعبه های ارمغان و هدایا است که با تلفیق پارچه ترمه،ام دی اف با روکش چوب و... طراحی شده که میتوان با تلفیق چندین متریال جعبه ها را در دیزاین ها و ظاهر های متفاوت و زیبا طراحی نمود.

با مراجعه به مقاله : طراحی ، تولید و ساخت جعبه پذیرایی و هدایا با برش لیزری ، شما عزیزان میتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص ساخت جعبه پذیرایی و هدایا چوبی برش لیزری، کسب نمایید.

 

ساخت جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی برای محصولات مختلف :

 

ساخت جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی برای محصولات مختلف با توجه به ابعاد و میزان آنها در دیزاین ها و طراحی های مختلفی انجام میشود، قبل از تولید این مدل جعبه ها باید دقت داشت که سایز استاندارد و مناسب بسته بندی محصول و طراحی آن مشخص گردد که اغلب توسط برند ها برای سفارش سازی این مدل بسته بندی ارائه می گردد.

جعبه های چوبی برش لیزری تبلیغاتی برای هر محصولی دارای کیفیت و مقاومت بالایی هستند که حین بسته بندی و جابه جایی محصولات، مانع از ورود آسیب به آنها میشوند، این جعبه ها نسبت به دیگر بسته بندی های تبلیغاتی مقاومت بالایی داشته و به گونه ای تولید میشوند که پس از خرید محصول نیز توسط مشتریان مجددا استفاده میشوند.

ساخت جعبه های چوبی لیزر کات تبلیغاتی برای محصولات و کالاهای مختلف به صورت سفارشی بوده است، به طوریکه میتوان با استفاده از دستگاها و نرم افزار های مخصوص و ویژه برش و حکاکی لیزری، هر طرح و مدلی از جعبه را به دلخواه برند ها و مشتریان تولید نمود.

در فرآیند ساخت و تولید جعبه چوبی لیزری از متریالی از جمله؛ ام دی اف با روکش چوب، یراق آلات فلزی ( قفل، لولا) ، انواع روکش های پارچه ای سنتی( جاجیم، پارچه ترمه)، پوشش کریستالی شفاف نشکن یا همان طلق و... که هر کدام دارای کیفیت بالایی هستند استفاده میشود، چراکه مواد اولیه به کار رفته در تولید جعبه های تبلیغاتی دارای کیفیت بالا بوده و این امر موجب افزایش ارزشمندی بسته بندی نیز میشود.

این مدل بسته بندی ها با استفاده از حک و برش لیزری تولید و ساخته میشوند، به طوریکه میتوان هر طرحی را با استفاده از نرم افزر کرول و... و دستگاه لیزر کات بر روی جعبه اعمال نمود، چراکه این طرح ها با ایجاد سوراخ ها و برش هایی با ظرافت و عمق مختلفی بر روی جعبه ها ایجاد می گردند.

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش تبلیغاتی از نمونه های ساخته شده این بسته بندی است که به صورت مخصوص برای این کالا ساخته شده است، ایجاد خانه های مختلف در قسمت داخلی یا همان پارتیشن بندی جزو طراحی قبل از تولید این جعبه است که موجب قرار گیری مناسب دمنوش ها به صورت مجزا است، این مدل بسته بندی در واقع تبلیغاتی بوده و برند ها اغلب از آنها در شرکت ها برای معرفی محصوا خود استفاده می نمایند

جعبه های چوبی برش لیزری در ابعاد و تعداد مشخص برای محصولات مختلفی از جمله انواع ؛ خوراکی ها، تنقلاتف اکسسوری، خشکبار و میوه خشک، تی بگ و دمنوش ها، هدایا، سوغاتی ها، صنایع دستی، زیورآلات و طلا، ست چرم، شکلات و شیرینی ها و... ساخته میشوند، برای ایجاد تبلیغات معمولا بر روی جعبه های ساخته شده یک طراحی و یا یک پلاک مولتی و استیکر که از جنس فلز می باشد نصب می گردد.

معمولا جعبه های برش لیزری تبلیغاتی بر اساس بازار تبلیغای محصولات ساخته میشوند، نمایش محصولات مختلف در فضاهای تبلیغاتی مانند رسانه ها، فروشگاها، سایت ها با این مدل جعبه ها که به شکلی مخصوص نیز ساخته شده اند موجب معرفی نام برند شده و کالا معمولا افزایش ارزش می یابد.

ساخت این جعبه ها با ترکیب خلاقیت و متریال است، بسته بندی تبلیغاتی ساخته شده موجب میوشد که مخاطبان و مشتریان هدف با دیدن یک جعبه خوش ساخت و با کیفیت احساس بهتری نسبت به محصولات داشته و با اطمینان دست به خرید آن بزنند.

برای اطلاع از قیمت تولید انواع جعبه چوبی برش لیزری شما عزیزان میتوانید به مقاله : قیمت تولید انواع جعبه لیزری اختصاصی چوبی، حکاکی طرح سنتی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

بررسی طراحی جعبه های چوبی لیزر کات تبلیغاتی لوکس باکس :

 

طراحی جعبه های چوبی لیزر کات تبلیغاتی لوکس باکس در مدل ها و ابعاد مختلفی برای هر محصول تولید شده اند که با ظرفیت مشخصی که دارند امکان بسته بندی مقدار و تعداد مشخصی از محصولات و کالاها در آن وجود دارد، جعبه های چوبی برش لیزری معمولا دارای طرح های سنتی و کلاسیک هستند که به شیوه ای اصولی برای تبلیغات موثر هر محصول تولید گردیده اند.

هر برند و کسب و کاری میتواند در راستای ایجاد یک تبلیغ تاثیر گذار با بررسی مدل های مختلف جعبه چوبی لیزر لوکس باکس مناسب ترین مدل را برای محصولات خود انتخاب نماید.

ما در این بخش به بررسی چندین نمونه جعبه چوبی لیزر کات لوکی باکس با طراحی زیبا و منحصربفرد برای تبلیغات می پردازیم :

 

جعبه چوبی برش لیزری ترمه ارمغان طرح یلدایی تنقلات لوکس باکس کد YALDA03

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22.5 * 31.5

وزن : 1000 الی 1200 گرم انواع تنقلات و مغزیجات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب بسته بندی انواع تنقلات، مغزیجات، هدایای شب یلدا،یلدای عروسی

 

جعبه چوبی لیزر کات ارمغان سنتی مدل دسته دار لوکس باکس کد LB056  

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 7.8 * 24.5 * 36

وزن : 1700 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات و تنقلات

 

جعبه چوبی لیزر کات ترمه طرح سنتی لوکس باکس کد LB032

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22 * 22

وزن : 1000گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب بسته بندی، پذیرایی و نگهداری انواع کالاها و تنقلات

 

جعبه چوبی شیرینی برش لیزری مربعی لوکس باکس کد LB701  

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 8 * 24 *29

ظرفیت : 1000گرم انواع شیرینی و شکلات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : چوبی

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو تولد و بسته بندی انواع شرینی ، کیک و تنقلات

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

طریقه خرید و قیمت جعبه های چوبی لیزر کات لوکس باکس :

 

طریقه خرید جعبه های چوبی لیزر کات لوکس باکس معمولا به صورت سفارشی، عمده و تک برای محصولات مختلفی است که توسط برند ها و مشاغل حوزه های مختلف انجام میشود، خرید جعبه چوبی لیزری لوکس باکس به صورت تک از طریق مراجعه به صفحه وب سایت فروشگاهی لوکس باکس و عضویت و طی نمودن فرآیند سفارش است، برای خرید عمده نیز شما عزیزان میتوانید با تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس اقدام به خرید این مدل جعبه ها و سفارش سازی آن برای محصولات مختلف تبلیغاتی نمایید.

قیمت هر یک از این جعبه ها نیز متناسب با نوع متریال و ساخت آنها مشخص می گردد که برای اطلاع از قیمت میتوانید به وب سایت مراجعه نمایید.