طراحی ، تولید و ساخت جعبه پذیرایی و هدایا با برش لیزری

باکس ها و جعبه های چوبی با برش لیزری از جمله بسته بندی هایی هستند که طبق استفاده ها و نیاز های متنوعی طراحی و تولید میشوند، جعبه پذیرایی و هدایا با برش لیزری جزو بسته بندی ها با طراحی های متفاوت است که هر کدام بر اساس الگو ها و درخواست های  مختلفی ساخته و طراحی میشوند.

جعبه چوبی برش لیزری پذیرایی به عنوان یک بسته بندی و وسیله تزئینی در انواع و اقسام مدل ها برای دکور منازل و سالن های پذیرایی، محل کار و... طراحی میشود که مواردی از جمله دیزاین و ابعاد آن نیز بر حسب نیاز ها و نوع محتویات مشخص میشود که بر همین اساس تولید صورت میگیرد. جعبه چوبی لیزر کات هدایا با حک و برش لیزری جزو باکس های لوکس و منحصربفردی بوده که بر مبنای سالگرد های مختلف طرحی و در ابعاد و دیزاین متنوع ساخته و تولید میشود.

در واقع طراحی، تولید و ساخت هر یک از این جعبه ها با استفاده از متریال و مواد درجه یک بوده که با به کارگیری مهارت و خلاقیت لازم و با استفاده از نرم افزار و دستگاهای برش لیزری آماده سازی می شوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که  به مفاهیمی از جمله : طراحی جعبه پذیرایی و هدایا چوبی لیزر کات، تولید و ساخت جعبه پذیرایی و هدایا با برش لیزری، بررسی جعبه های چوبی لیزری لوکس باکس، طریقه خرید جعبه های چوبی هدایا و پذیرایی از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

طراحی جعبه پذیرایی و هدایا چوبی لیزر کات

تولید و ساخت جعبه پذیرایی و هدایا با برش لیزری

بررسی انواع جعبه چوبی هدایا و پذیرایی برش لیزری لوکس باکس

طریقه سفارش جعبه چوبی لیزر کات پذیرایی و هدایا از لوکس باکس

 

 

طراحی جعبه پذیرایی و هدایا چوبی لیزر کات :

 

طراحی جعبه پذیرایی و هدایا چوبی لیزر کات بر مبنای نوع محتویات و سلیقه افراد مختلف انجام میشود، در واقع طراحی این مدل جعبه ها که با به کارگیری نرم افزار ها است که به وارد نمودن و تعیین ویژگی های مد نظر جعبه چوبی لیزری، طراحی انجام میشود.

جعبه پذیرایی چوبی برش لیزری در مدل های مختلفی برای نیاز ها و سلایق، در ابعاد بزرگ و کوچک برای مقدار مشخصی از محصولات و محتویات پذیرایی طراحی میشوند، در بیشتر مواقع طراحی ها بر اساس مناسب ها و جشن های مختلف بوده که متناسب با این موضوعات هر یک از جعبه های پذیرایی برش لیزری آماده سازی میشوند.

از جمله نمونه های طراحی جعبه چوبی لیزر کات پذیرایی : باکس دمنوش و تی بگ، جعبه لیزری آجیل و خشکبار، جعبه چوبی لیزری شیرینی و شکلات، جعبه چوبی لیزری میوه خشک و... می باشد.

جعبه های پذیرایی و هدایای چوبی معمولا با توجه به مناسب های مختلفی از جمله شب یلدا، عید نوروز، تولد ها، سالگرد های مختلف، ولنتاین، روز مادر و یا روز پدر و... مدل سازی می شوند.

در هنگام طراحی و مدل سازی جعبه های چوبی لیزری پذیرایی و هدایا رعایت نکات مختلفی باید رعایت شود که طراحی اصولی صورت گیرد از جمله نکات مهم طراحی جعبه چوبی برش لیزری :

- مشخص نمودن ابعاد و ظرفیت جعبه چوبی

- تعیین مواد اولیه و متریال مورد استفاده در آماده سازی جعبه ( نوع چوب، روکش های مختلف، یراق آلات، پوشش های کریستالی و...)

- مشخص سازی دیزاین داخلی و خارجی جعبه

- توجه به ظاهر جعبه چوبی برش لیزری مانند زیبایی و سلیقه مشتریان

باکس های هدایا با برش لیزری در هر شکل و ظاهری طراحی میشوند به طوریکه با استفاده از ایده های خلاقانه و یا بررسی نیاز مخاطب و برند ها میتوان باکس های هدایا را همان طور که مشخص شده است طراحی نمود.

مدل طراحی جعبه کادو چوبی برش لیزری متنوع بوده که طبق الگو های مختلفی این کار انجام میشود، جعبه های چوبی کادویی معمولا با حکاکی های زیبا در نقش و نگار های منحصربفردی طراحی می شوند که به دلخواه برند ها برای هر محصول میتوان این جعبه ها را برای مناسب ها و سالگرد های مختلفی طراحی نمود.

جعبه های چوبی لیزری کادویی نیز در مدل های مختلفی از قبیل ؛ جعبه چوبی برش لیزری گل، شیرینی، ساعت مچی، اکسسوریف طلا و جواهرات و... طراحی میشوند که طراحی ها با توجه به این نوع محصولات و لوازم صورت میگیرد.

جعبه چوبی لیزر کات پذیرایی کشودار نمونه ای از طراحی درخواستی بر اساس نیاز مشتریان است که به دلیل ساختار و مکانیزمی که دارد بهترین نوع باکس پذیرایی بوده که در هنگام طراحی به ظرفیت آن و اندازه و ابعاد آن توجه شده است چراکه جعبه های پذیرایی در ابعاد بزرگ و دیزاینی لوکس و منحصربفرد طراحی میشوند.

طراحی جعبه های چوبی برش لیزری کادویی و پذیرایی در نرم افزر کرول بوده چراکه این نرم افزار طراحی اولیه دقیقی از جعبه قبل از برش لیزری ایجاد می نماید که تنها با مشخص نمودن ابعاد و اندازه جعبه و مواردی از قبیل حکاکی و نوع نقش و نگار، طراحی جعبه های چوبی لیزری مد نظر در قالب یک فایل آماده میشوند.

جعبه های چوبی برش لیزری پذیرایی در مدل ها و طرح های سنتی، کلاسیک، مربعی، چند ضلعی، مستعطیلی، کشور دار، دو طبقه، یلدایی، نوروزی و... طراحی میشوند که نمونه هایی از طراحی منحصربفرد جعبه هستند.

جعبه های هدایا با برش لیزری نیز در مدل های مختلف از جمله ؛ ولنتانی، مربعی، چند ضلعی و.. در طراح های روز پدر، روز مادر، تولد، سالگرد ازدواج و... طراحی می شوند که هر کدام نیز برای قرار دادن هر کادو هدیه ای مناسب می باشند چراکه در طراحی به مواردی مانند تعیین ابعاد و دیزاین سازی توجه می شود.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

* این مدل جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس نمونه ای از طراحی ستی و زیبا است که برای پذیرایی انتخاب مناسبی می باشد چراکه دارای پارتیشن بندی مناسب برای حجم مشخصی از محصولات بوده که درب آن دارای طرح های زیبای آبی رنگ همانند کاشی می باشد که محتویات در سالن پذیرایی در این مدل جعبه خاص تر و منحصربفرد بسته بندی و قرار میگیرند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی جعبه تبلیغاتی برای محصولات مختلف، شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی و ساخت جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی برای محصولات مختلف مراجعه نمایید.

 

تولید و ساخت جعبه پذیرایی و هدایا با برش لیزری :

 

تولید و ساخت جعبه پذیرایی و هدایا با برش لیزری می باشد و هر یک از این مدل جعبه ها در هر طراحی و ابعادی با استفاده از دستگاه برش لیزری آماده سازی می شود، چراکه ساخت این جعبه ها با برش لیزری روشی مناسب بوده و میتوان با ارائه هر طرح و نقش و نگاری جعبه ها را در هر اندازه ای تولید نمود.

تولید هر یک از این بسته بندی و باکس های حکاکی لیزری با استفاده از متریالی متنوع از جمله یراق آلات مانند چفت و لولا، روکش های مختلف مانند پارچه ترمه دوز، جاجیم و... پوشش کریستالی نشکن برای ایجاد ویترین در قسمت درب جهت مشاهده محتویات و... می باشد.

جعبه های پذیرایی نمونه های منحصربفردی از ظروف پذیرایی هستند که علاوه بر نگهداری محتویات، جزوی از جشن ها و مهمانی ها هستند که تولید و ساخت این جعبه بر اساس طراحی های انجام شده است و روندی اصولی دارد.

جعبه های لیزری هدایا و پذیرایی با به کار گیری متریالی از جمله ام دی اف با روکش چوب در تنوع بالا در مدل ها و طراحی های کلاسیک سنتی تولید و ساخته میشوند.

تولید جعبه های چوبی برش لیزری معمولا سفارشی بوده که بیشتر برند ها و مشاغل برای هر یک از محصولات خود درخواست تولید جعبه های چوبی لیزری دلخواه را دارد که طبق استادارد و با بالا ترین کیفیت ساخته و تولید میشود.

تعیین ابعاد در تولید از مهم ترین معیار بوده که هنگام طراحی کلی جعبه مشخص می گردد، چراکه ابعاد در ساخت جعبه باید بر اساس نیاز ها و مقدار و اندازه محصولات باشد.

بیشتر جعبه های چوبی برش لیزری پذیرایی دارای قسمت بندی یا همان پارتیشن بندی هستند که با توجه به ابعاد کلی جعبه تعداد قسمت های داخلی مشخص می گردد، پس تعیین این پارت ها جعبه های چوبی لیزر کات پذیرایی با پارتیشن بندی منحصربفرد خود ساخته میشوند، چراکه ساخت این مدل جعبه ها موجب بسته بندی و قرارگیری اصولی محتویات به صورت مجزا می شود.

جعبه های چوبی برش لیزری کادویی معمولا در دیزاین ها و حکاکی های خاص و زیبا که مخصوص مناسب های مختلف است، ساخته و طراحی می گردد.

در هنگام تولید و ساخت جعبه های چوبی با برش لیزری، تعداد تولید نیز مشخص می شود که در این صورت میتوان هر تعداد از این جعبه ها را با توجه به سفارشات و نیاز مشتریان تولید نمود.

 

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

بررسی انواع جعبه چوبی هدایا و پذیرایی برش لیزری لوکس باکس :

 

انواع جعبه چوبی هدایا و پذیرایی برش لیزری لوکس باکس در انواع طراحی ها با  به کار گیری بهترین متریال تولید شده است که هر کدام با توجه به سلایق مختلف، نیاز ها، سفارشات و... ساخته و تولید شده اند.

در این بخش به بررسی انواع جعبه های لیزری چوبی لوکس باکس می پردازیم که هر کدام دارای حکاکی لیزری سنتی و زیبا در  قسمت های درب و بدنه هستند و میتوان از آنها برای بسته بندی کادویی و پذیرایی استفاده نمود :

 

1. جعبه چوبی برش لیزری تی بگ تنقلات مربعی لوکس باکس کد LB28-01

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 5 * 25 * 25

ظرفیت : 800 الی 900 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع تنقلات و محصولات

 

2. جعبه چوبی لیزر کات طرح سنتی مغزیجات لوکس باکس کد LB042

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

 5.8 * 24.5 * 24.5:

وزن : 1000 گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : بسته بندی، نگهداری، پذیرایی انواع تنقلات، لوازم و محصولات

 

3. جعبه چوبی لیزر کات مستعطیلی شکلات تنقلات مدل دسته دار لوکس باکس کد LB058

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6*12*29.5

ظرفیت : 700 الی 800 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : گردویی تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات و تنقلات

 

4. جعبه لیزر کات چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA01

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22.5 * 22.5

وزن : 500 الی 700 گرم

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن همراه با ترمه فیروزه ای رنگ

کاربرد : مناسب پذیرایی و بسته بندی انواع تنقلات، مغزیجات و شکلات، هدیه شب یلدا، یلدایی عروسی

 

5. جعبه چوبی ترمه لیزر کات پسته سوغاتی لوکس باکس کد LBL055

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

 ابعاد : 4 * 22 * 22

وزن : 400 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع سوغاتی ها و تنقلات

 

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید آنلاین جعبه چوبی لیزری تک و عمده، شما عزیزان می توانید به مقاله : خرید آنلاین و اینترنتی جعبه چوبی با برش لیزری به صورت تک و عمده مراجعه فرمایید.

 

طریقه سفارش جعبه چوبی لیزر کات پذیرایی و هدایا از لوکس باکس :

 

طریقه سفارش جعبه چوبی لیزر کات پذیرایی و هدایا از لوکس باکس به صورت عمده و تک برای نیاز های مختلف می باشد که برای ثبت خرید تک شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس، عضویت در سایت، وارد نمودن اطلاعات مد نظر از جمله آدرس، نام و شماره تلفن و... جعبه مد نظر خود را به سبد خرید اضافه نموده و سفارشات خود را ثبت نمایید.

سفارشات عمده جعبه چوبی با برش لیزری لوکس باکس معمولا از طریق تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس انجام میشود که شما عزیزان میتوانید برای ثب سفارشات عمده خود در تیراژ بالا با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.