قیمت تولید انواع جعبه لیزری اختصاصی چوبی، حکاکی طرح سنتی لوکس باکس

انواع جعبه های لیزری اختصاصی چوبی با در نظر گرفتن و بررسی نوع محصولات و هدف مشتری از استفاده آن با حکاکی نقش و نگار ها و اشکال مختلف تولید میشود، در واقع این جعبه ها که با استفاده از دستگاه برش لیزری تولید می شوند به طوریکه هر جعبه که طبق سفارشات آماده سازی میشود دارای طرح های ظریف و با کیفیت بر روی بافت چوب و بدنه این جعبه ها می باشد.

هر یک از انواع جعبه چوبی لیزر کات مانند؛ جعبه پذیرایی، هدایا، تبلیغاتی که به صورت اختصاصی آماده سازی می شوند دارای متریال و مواد اولیه مشخصی هستند که در ساخت هر جعبه در ابعاد مد نظر مقدار مشخصی از این متریال به کار ربرده میشود، چراکه این موضوع نقش مهمی در تعیین قیمت تولید دارد.

حکاکی طرح سنتی جعبه چوبی لیزر کات بر روی این بسته بندی با دقت و کیفیت بالای صورت گرفته، چراکه طراحی این مدل جعبه ها به هنر و خلاقیت نیاز دارد، هر یک از جعبه های سنتی با الگو گرفتن از طرح های قدیمی و سنتی ایرانی برش لیزری و آماده سازی میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : قیمت تولید انواع جعبه لیزری اختصاصی چوبی، حکاکی طرح سنتی جعبه چوبی لیزر کات ، انواع بهترین جعبه های چوبی برش لیزری لوکس باکس، طریقه سفارش جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس، خواهیم پرداخت و در خصوص هر یک از این موارد توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

قیمت تولید انواع جعبه لیزری اختصاصی چوبی

حکاکی طرح سنتی جعبه چوبی لیزر کات

انواع بهترین جعبه های چوبی برش لیزری لوکس باکس

طریقه سفارش جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

 

 

قیمت تولید انواع جعبه لیزری اختصاصی چوبی :

 

قیمت تولید انواع جعبه لیزری اختصاصی چوبی بر حسب متریال استفاده شده و میزان آن است که مشخص میگردد، در واقع هر یک از جعبه های چوبی لیزر کات دارای اجزای مختلفی هستند که در کنار یک دیگر جهت تولید مناسب ترین بسته بندی سفارشی قرار گرفته اند که قیمت نهایی هر جعبه نیز با توجه به نوع تولید، تعداد جعبه ها و نوع طرح مشخص میشود.

جعبه های چوبی لیزر کات به صورت کاملا اختصاصی در طرح و ابعاد دلخواه با توجه به نیاز مشتریان تولید میشود، به گونه ای که با سفارش این مدل جعبه ها که به واسطه برش لیزری ساخته و آماده سازی میشوند میتوان جعبه چوبی را در انواع مدل ها و ابعاد تولید نمود.

قیمت بسته بندی چوبی لیزر کات در هنگام تولید بر مبنای سفارشات و نوع جعبه اختصاصی تولید شده محاسبه می گردد که در این محاسبه میزان متریال به کار رفته، نوع متریال که شامل یراق آلات و پوشش های استفاده شده مانند روکش چوبی کریستالی شفاف است بررسی می شود.

اولین و مهم ترین مرحله از تولید، مشخص نمودن نیاز مشتریان و دریافت اطلاعات کافی در خصوص محصولات و ویژگی های آنها است، کیفیت بالا یک از ویژگی محصولات است که باید در تولید به آن دقت شود، بعد از دریافت اطلاعات مودر نیاز و بررسی سبک برند، جعبه چوبی برش لیزری از صفر تا صد بر مبنای این موارد تولید میشود.

انواع جعبه های چوبی لیزر کات برای نیاز های مختلفی از جمله بسته بندی و عرضه محصولات، هدیه دادن، نگهداری محصولات، برند سازی و... تولید میشود.

جعبه چوبی هدیه نمونه ای از انواع این بسته بندی ها است که در مدل های مختلف تولید شده، یکی از این مدل ها جعبه چوبی با حکاکی لیزری و طرح سنتی است که اغلب در مناسبت های مختلفی از جمله شب یلدا، تولد، سالگرد های مختلف و یا هدایای تبلیغاتی  مورد استفاده قرار میگیرد که طبق نظر مشتریان این مدل جعبه نیز سفارشی سازی و به شکل اختصاصی تولید می گردد.

معمولا از چوب ها و روکش های مختلفی از جمله روکش ترمه، جاجیم و یا طرح های خاتم، سنتی- کلاسیک، در تولید هر یک از جعبه های چوبی با برش لیزری استفاده شده که قیمت هر یک با توجه به مقدار استفاده شده آن تعیین می شود.

به عنوان مثال جعبه چوبی تی بگ و دمنوش که نمونه از انواع مدل های جعبه لیزری است، در ابعاد مد نظر و طراحی داخلی مخصوص که داره پارتیشن بندی و یا همان قسمت بندی است تولید میشود که هر چه ابعاد آن بزرگ تر باشد میزان متریال به کار رفته در تولید نیز بیشتر است بر همین اساس است که قیمت تولید مشخص میشود.

جعبه های چوبی لیزر کات اختصاصی و تولید شده علاوه بر حکاکی و نقش و نگار و ساختار مشخصی که دارند، لوگو و نام برند نیز بر روی آنها  با استفاده از برش لیزری حک و اعمال شده است که در راستای اختصاصی سازی جعبه  این عمل انجام میگردد.

جعبه های چوبی لیزر کات اختصاصی معمولا دارای انواع حک لوگو هستند که اغلب بر روی بافت چوب جعبه، یا بر روی پلاک لیزری با استفاده از نرم افزار های طرح و دستگاه برش لیزری اعمال می گردد.

در واقع جعبه های چوبی لیزر کات با طرح و لوگوی اختصاصی به صورت عمده تولید میشوند که قیمت تولید بر اساس تعداد بالا محاسبه شده است که معمولا توسط مشاغل و برند ها این نوع سفارشات ثبت می گردد.

جعبه های چوبی با حکاکی لیزری در انواع مختلفی از مدل ها برای محصولات مختلفی از جمله ؛ اکسسوری، طلا و جوراهرات، دمنوش و تی بگ، تنقلات و مغزیجات، ساعت مچی، هدایا، پذیرایی و... طبق طرح دلخواه برند ها قابل تولید در قیمت به صرفه هستند.

ابعاد، میزان چوب یا ام دی اف به کار رفته در ساختار جعبه، حکاکی برش لیزری، نوع روکش، نوع یراق آلات مورد استفاده که شامل قفل و لولا می باشد، رابطه مستقیمی با تعیین قیمت نهایی جعبه دارد.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

حکاکی طرح سنتی جعبه چوبی لیزر کات :

 

حکاکی طرح سنتی جعبه چوبی لیزر کات مطابق با طرح های قدیمی و سنتی در نقش و نگار های ظریف و پیچیده بر روی این مدل جعبه های چوبی پیاده سازی می شود، به طوریکه انواع این جعبه ها در مدل های مربعی، دایره ای، مستطیلی و چند ضلعی دارای نقش و نگار های مختلفی هستند که بر اساس نوع محصولات و نیاز مشتریان ایجاد شده است.

حکاکی طرح سنتی جعبه چوبی با برش لیزری معمولا با استفاده و به کار گیری نرم افزار های کورل و دستگاه برش لیزری ایجاد میشود.

حکاکی طرح سنتی معمولا شامل نوشته های سنتی، اشکل و نقش و نگار سنتی است که با الگو گرفتن از طرح های قدیمی و سنتی اجرا شده است، در واقع با تلفیق این طرح سنتی و متریالی مانند جاجیم و پارچه ترمه دوز جعبه ای با ساختار سنتی آماده و مورد استفاده قرار میگیرد.

حکاکی طرح سنتی معمولا کاربرد هایی برای محصولات مختلف از جمله سوغاتی ها و صنایع دستی دارد، به طوریکه این مدل جعبه ها به عنوان باکس پذیرایی استفاده میشوند که با توجه نقش و نگار سنتی خود گزینه ای مناسب هستند.

جعبه های برش لیزری سنتی از دسته جعبه هایی هستند که زیبایی منحصربفردی داشته و به دلخواه برند ها و مشاغل امکان تولید آنها در هر حکاکی و ابعادی وجود دارد، به طور کلی میتوان این بسته بندی را جزو عرضه محصولات دانست و هر کالایی را جهت افزایش فروش در این جعبه ها بسته بندی نمود.

حکاکی برش لیزری سنتی بر روی جعبه چوبی نقش موثری در جذب مشتریان داشته و توجه آنها را در هنگام خرید به خود جلب می نماید، چراکه طرح سنتی میتواند منجربه افزایش زیبایی و ارزشمندی محصولات شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و ساخت جعبه چوبی لیزری تبلیغاتی، شما میتوانید به مقاله : طراحی و ساخت جعبه چوبی با حک و برش لیزری تبلیغاتی برای محصولات مختلف مراجعه نمایید.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

انواع بهترین جعبه های چوبی برش لیزری لوکس باکس :

 

انواع بهترین جعبه های چوبی برش لیزری لوکس باکس در حکاکی ها و طرح های برش لیزری متنوع طراحی و تولید گردیده هر هر یک در واقع دارای ساختار متفاوت و ویژه ای هستند که با تلفیق متریال مختلفی از جمله جاجیم، ترمه، روکش چوب، چرم،  پوشش کریستالی شفاف یا همان طلق با کیفیت و... تولید شده اند.

در این بخش به معرفی چندین نمونه از انواع بهترین جعبه های چوبی لیزر کات لوکس باکس می پردازیم :

1. جعبه چوبی برش لیزری ترمه ارمغان طرح یلدایی تنقلات لوکس باکس کد YALDA03

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22.5 * 31.5

وزن : 1000 الی 1200 گرم انواع تنقلات و مغزیجات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب بسته بندی انواع تنقلات، مغزیجات، هدایای شب یلدا،یلدای عروسی

 

2. جعبه برش لیزری چوبی شکلات تنقلات مدل سنتی _ کلاسیک لوکس باکس کد LB053  

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22 * 32

وزن : 1000 الی 1200 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : برای بسته بندی، نگهداری، کادو انواع تنقلات و محصولات

 

3. جعبه سنتی چوبی برش لیزری مدل چرم لوکس باکس کد LB043

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 24.5 * 24.5

وزن : 1000 گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش چرم مصنوعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب نگهداری، بسته بندی و پذیرایی انواع خوراکی ها و محصولات مختلف

 

4. جعبه چوبی لیزر کات ارمغان مدل شش ضلعی ترمه لوکس باکس کد LBL013

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

ابعاد : 5 * 21 * 21

وزن : 500 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع مغزیجات و محصولات

 

5. جعبه چوبی لیزر کات تنقلات پی وی سی سنتی کلاسیک لوکس باکس کد LB656   

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 4.5 * 25 *34.5

وزن : 1500الی 1700 گرم انواع خ تنقلات

جنس : پی وی سی (PVC)

یراق آلات : فلزی

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی محصولات و تنقلات

* این مدل جعبه ها دارای ساختار خلاقانه و طراحی منحصربفرد هستند که جزو بسته بندی های آماده برای انواع مشتریان و نیاز ها هستند، هر کدام دارای طراحی داخلی و دیزاین زیبا و متفاوت هستند که ظرفیت مشخصی نیز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی ده مدل جعبه چوبی لیزر کات، شما عزیزان میتوانید به این مقاله : معرفی 10 مدل بهترین جعبه چوبی برش لیزری سنتی- کلاسیک و آنالیز دیزاین داخلی و خارجی آنها مراجعه فرمایید.

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

طریقه سفارش جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس :

 

طریقه سفارش جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس معمولا به صورت تک و عمده می باشد، که مشتریان و مشاغل میتوانند از دو طریق این جعبه را سفارش و خریداری نمایند.

طریقه اول مخصوص سفارشات تک و خرد است که شما عزیزان میتوانید از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس و عضویت در این صفحه و طی نمودن فرآیند ثبت سفارش، جعبه چوبی لیزر کات را در طرح و مدل مد نظر خود خریداری نمایید که در نهایت به آدرس مشخص شده ارسال میشود.

طریقه سفارش عمده نیز از طریق تماس با تیم پشتیبانی لوکس باکس است که شما عزیزان میتوانید با ارتباط با این تیم سفارشات عمده خود را ثبت نمایید.