معرفی 10 مدل بهترین جعبه چوبی برش لیزری سنتی- کلاسیک و آنالیز دیزاین داخلی و خارجی آنها

با استفاده از روش لیزر کات و یا همان برش لیزری جعبه های چوبی در بهترین مدل ها و دیزاین ها طراحی و ساخته شده اند، این مدل ها معمولا در دیزاین ها و ساختار های با کیفیت و سنتی و کلاسیک هستند که هر یک نیز موارد استفاده مختلفی دارند، هر یک از 10 مدل  جعبه چوبی با برش لیزری طبق نیاز و سلیقه های مختلفی طراحی شده است.

دیزاین داخلی و خارجی جعبه چوبی لیزر کات معمولا قیل از خرید مورد توجه قرار میگیرد، آنالیز این قسمت ها اهمیت بسزایی در انتخاب مناسب ترین مدل جعبه را برای محصولات دارد، بیشتر جعبه های برش لیزری دارای دیزاین های مختلف برای انواع هدایا، پذیرایی، بسته بندی و تبلیغات محصولات و... را دارند.

جعبه های چوبی برش لیزری در تقسیم بندی های کادویی، سنتی، پذیرایی، نظم دهنده، تبلیغاتی، صادراتی و... در ده ها مدل بر مبنای اصول و استاندارد های ساخت جعبه، تولید شده اند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ آنالیز دیزاین داخلی و خارجی جعبه های چوبی لیزر کات، معرفی 10 مدل بهترین جعبه چوبی برش لیزری سنتی-کلاسیک لوکس باکس، راهنمای خرید و سفارش جعبه چوبی با برش لیزری از لوکس باکس، خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد نیز توضیحاتی جامع به شما عزیزان در جهت انتخاب بهترین جعبه ارائه می دهیم.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

آنالیز دیزاین داخلی و خارجی جعبه های چوبی لیزر کات

معرفی 10 مدل بهترین جعبه چوبی برش لیزری سنتی-کلاسیک لوکس باکس

راهنمای خرید و سفارش جعبه چوبی با برش لیزری از لوکس باکس

 

آنالیز دیزاین داخلی و خارجی جعبه های چوبی لیزر کات :

 

در آنالیز دیزاین داخلی و خارجی جعبه های چوبی لیزر کات، مدل هر جعبه و قسمت های داخلی و خارجی آن است که بررسی میشود، در واقع جعبه های چوبی لیزری به دلیل تنوع متنوعی ای که دارند دیزاین خارجی و داخلی آنها متفاوت و منحصربفرد است، به طوریکه در تنوع مختلف برای نیاز های متنوع و برای محصول در حجم مشخص تولید شده اند.

آنالیز جعبه های چوبی با برش لیزری و بررسی زیبایی و طراحی آنها نخستین چیزی است که در هنگام خرید مشتریان به آن توجه دارند، مواردی از قبیل کیفیت جعبه، متریال استفاده شده در تولید، طراحی بیرون و داخل جعبه های چوبی لیزری از اهمیت بسزایی برای هر محصول و محتویاتی برخوردار می باشد.

بیشتر جعبه های چوبی برش لیزری دیزاین خارجی منحصربفردی داشته که به شکل سنتی و کلاسیک طراحی شده است، دیزاین این مدل جعبه ها دارای حکاکی نقش و نگار لیزری است که معمولا بر روی قسمت مشخصی از جعبه مانند درب یا بدنه این طرح حکاکی شده است، حک و ایجاد برش لیزری مطابق با طرح های دلخواه موجب شده که دیزاین خارجی جعبه در نقش و نگار های مختلف مانند نقش و نگار های سنتی، هندسی، لوگو و نام تجاری، نوشته ها، نقوش ظریف و پیچیده و... برش لیزری و آماده سازی شود.

دیزاین خارجی جعبه چوبی برش لیزری طبق سلیقه و سبک برند ها در طرح های مشخص و تایید شده ای طراحی میشود، به طوریکه مشاغل و برند ها میتوانند هر نوع طرح و لوگوی را مطابق با خود محصولات بر روی دیزاین خارجی اعمال نمایند.

معمولا برخی از این جعبه ها دارای پوششی از جنس پارچه ترمه دوز هستند که بر روی بیشتر این جعبه های چوبی با برش لیزری سنتی اجرا شده است، این نوع پوشش به رنگ فیروزه ای یا آبی بوده که دیزاین خارجی را زیبا تر می نماید.

لازم به ذکر است که از قفل های فلزی به رنگ های طلایی و مسی در دیزاین خارجی جعبه ها جهت جفت شدن کامل درب استفاده شده است که نما و ظاهر جعبه را منحصربفرد و ارزشمند تر می نمایند.

به عنوان مثال جعبه چوبی لیزری هدایای ولنتاین در دیزای متفاوتی طراحی شده که در واقع طرح برش لیزری ایجاد شده در طراحی های مختلف قلب یا نقش و نگار های متنوع می باشد.

جعبه های چوبی لیزر کات در مدل های مربعی، دایره ای، مستعطیلی، چند ضلعی، دو طبقه و... با استفاده از روش برش لیزری آماده سازی و تولید شده اند، که هر کدام معمولا  از جنس ام دی اف با روکش چوب می باشند، روکش چوبی استفاده شده در رنگ های تیره و روشن می باشد که در واقع موجب افزایش کیفیت و ارزش بسته بندی چوبی و دیزاین آن شده است.

دیزاین داخلی جعبه های چوبی برش لیزری اغلب دارای تقسیم بندی و پارتیشن بندی است که در دسته های مختلف از جعبه و ابعاد آنها این پارتیشن بندی ها قسمت بندی متنوعی دارند، به طوریکه برخی از جعبه ها دارای 6 قسمت بندی داخلی هستند که این نوع دیزاین داخلی موجب بسته بندی دقیق محصولات است به گونه ای که در هر قسمت نوع مشخصی از محصولات بسته بندی میشود.

پارتیشن بندی قسمت داخلی جعبه های چوبی برش لیزری اکسسوری و زیورآلات معمولا دارای روکش مخمل می باشد که جهت زیبا تر شدن دیزاین داخلی به کار رفته است، در بیشتر مواقع نیز این مدل جعبه ها دارای بالشتک جهت نگهداری کالا در مناسب ترین حالت هستند.

هر یک از جعبه های چوبی برش لیزری دارای دیزاین داخلی و خارجی منحصربفردی هستند که هر یک نیز با توجه به محصولات و نیاز مشتریان تولید شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نکات مهم طراحی جعبه چوبی لیزر کات شما میتوانید به مقاله : نکات مهم در طراحی جعبه چوبی با لیزر کات و بررسی طرح های متنوع این بسته بندی مراجعه نمایید.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

معرفی 10 مدل بهترین جعبه چوبی برش لیزری سنتی-کلاسیک لوکس باکس :

 

در معرفی 10 مدل بهترین جعبه چوبی برش لیزری سنتی و کلاسیک لوکس باکس، ساختار، دیزاین، نحوه طراحی هر مدل مورد توجه قرار میگیرد، چراکه هر یک از این جعبه ها موارد استفاده متفاوتی با توجه با ساختار جعبه دارد و در مدل ها طرح های متنوعی توسط مجموعه لوکس باکس برش لیزری و آماده سازی شده اند.

مهم ترین عامل در ساخت هر یک از این جعبه ها، دقت در ظرافت و توجه به کیفیت است، چراکه هر یک با استفاده از دستگاهای برش لیزری و طرح انتخابی توسط نرم افزارها، طراحی و برش لیزری میشوند.

جعبه های چوبی با برش لیزری در ابعاد و اشکال مختلف و در طراحی سنتی و کلاسیک با متریال مختلف مانند پوشش کریستالی شفاف، یراق آلات فلزی و یا پارچه ترمه دوز ساخته شده اند که هر یک به واسطه برس و حک لیزری ظرافت و دیزاین متفاوتی با نقش و نگار های زیبایی دارند.

در ادامه به معرفی 10 مدل جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس می پردازیم :

1. جعبه برش لیزری چوبی شکلات تنقلات مدل سنتی _ کلاسیک لوکس باکس کد LB053

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22 * 32

وزن : 1000 الی 1200 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : برای بسته بندی، نگهداری، کادو انواع تنقلات و محصولات

* این مدل جعبه نمونه ای از طراحی سنتی با دیزاین ظاهری سنتی با نمای زیبا است که در این دیزاین از طرح های سنتی به رنگ آبی استفاده شده است.

 

2. جعبه چوبی لیزر کات ارمغان سنتی مدل دسته دار لوکس باکس کد LB056

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 7.8 * 24.5 * 36

وزن : 1700 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات و تنقلات

* این مدل جعبه دارای طراحی و حکاکی برش لیزری در قسمت های مختلف از جعبه چوبی است، در واقع این بسته بندی لیزر کات گزینه ای مناسب برای هدایا و هدیه دهی در مناسبت های مختلف می باشد.

 

3. جعبه چوبی لیزر کات میوه خشک طرح اشک لوکس باکس کد LB047

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 5 * 18 * 34

وزن : 500گرم انواع خشکبار و تنقلات

جنس : ام دی اف با پوششی از ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : چوبی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی محصولات مختلف و تنقلات

* جعبه چوبی لیزری طرح اشک دارای طراحی منحصربفرد و زیبا است که دارای پوشش ترمه ای می باشد، این مدل جعبه برای انواع تنقلات و خوراکی ها گزینه ای مناسب بوده که با ساختار منحصربفردی که دارد جزو بهترین مدل ها محسوب میشود.

 

4. جعبه چوبی برش لیزری ترمه ارمغان طرح یلدایی تنقلات لوکس باکس کد YALDA03

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22.5 * 31.5

وزن : 1000 الی 1200 گرم انواع تنقلات و مغزیجات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب بسته بندی انواع تنقلات، مغزیجات، هدایای شب یلدا،یلدای عروسی

* جعبه چوبی لیزر کات ارمغان طرح یلدایی جزو 10 مدل بهترین بسته بندی است که دارای ساختار متفاوت با پوشش ترمه می باشد، این مدل جعبه به عنوان بسته بندی شب یلدا کاربرد های متنوعی از جمله نگهداری، پذیرایی، کادو انواع تنقلات و مغزیجات دارد.

 

5 . جعبه چوبی برش لیزری دو طبقه طرح خاتم لوکس باکس کد LB027

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 7.5 * 23 * 33

وزن : 2000 گرم انواع آجیل و خشکبار و تنقلات

جنس : ام دی اف با روکش طرح خاتم

یراق آلات : فلزی

رنگ : خاتم

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع تنقلات و میوه خشک

* جعبه چوبی لیزری دو طبقه لوکس باکس پنجمین جعبه چوبی منحصربفرد لوکس باکس است که در ساختار دو طبقه با طرح خاتم و طراحی داخلی مخصوص برای محصولات تولید شده است که برای بسته بندی و نگهداری انواع تنقلات و محصولات گزینه ای مناسب می باشد.

 

6. جعبه چوبی برش لیزری شش ضلعی جاجیم لوکس باکس کد LB040

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6.5 * 24.5 * 24.5

وزن : 1000گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش جاجیم

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع تنقلات، سوغاتی ها

* جعبه چوبی برش لیزری با پوشش جاجیم که یک نوع پارچه سنتی و زیبا است، نمونه ای دیگر از جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس است که دارای طراحی منحصربفرد شش ضلعی ساخته شده است، حک و برش لیزری ایجاد شده در قسمت درب این جعبه می باشد و گزینه ای مناسب و کاربردی است.

 

7. جعبه چوبی برش لیزری سنتی مستعطیلی لوکس باکس کد LB046

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 7.8 * 24.5 * 36

وزن : 1700 گرم انواع تنقلات و آجیل

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات

* جعبه چوبی برش لیزری مستعطیلی در طراحی سنتی و زیبایی آماده سازی شده، این جعبه دارای نقش و نگار های برش لیزری است که با تلفیق طرح زیبای سنی و رنگی بر روی درب نمای زیبایی به جعبه داده است.

 

8. جعبه چوبی لیزر کات مستعطیلی شکلات تنقلات مدل دسته دار لوکس باکس کد LB058

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

ابعاد : 6*12*29.5

ظرفیت : 700 الی 800 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : گردویی تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات و تنقلات

* جعبه چوبی برش لیزری در ابعاد مستعطیلی و مدل دسته دار خود دارای طرح های مثلثی برش خورده بر روی درب است که مشابه پارتیشن بندی داخلی این طرح ایجاد و برش خورده است، این مدل جعبه جزوی از ده مدل بهترین بسته بندی چوبی می باشد.

 

9. جعبه چوبی لیزر کات سنتی مدل شاه عباسی لوکس باکس کد LB044

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22.5 * 32.5

وزن : 1500 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مورد استفاده برای پذیرایی،نگهداری و بسته بندی انواع محصولات و تنقلات

* جعبه چوبی در طرح عباسی از دیگر مدل های برتر جعبه با حک لیزری است که دارای برش های لیزری ظریف ایجاد شده در قسمت درب جعبه می باشد، این مدل بسته بندی چوبی متفاوت تر از سایر جعبه ها می باشد.

 

10. جعبه برش لیزری چوبی شیرینی جات لوکس باکس کد LB702

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 8 * 25 * 34

ظرفیت : 1.5 کیلوگرم انواع شرینی و شکلات و تنقلات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : چوبی

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو تولد و بسته بندی انواع شرینی ، کیک و تنقلات

* جعبه چوبی برش لیزری شیرینی از جمله بهترین بسته بندی های طراحی شده است، این مدل جعبه مخصوص انواع شیرینی ها، کاپ کیک ها، انواع تنقلات و خوراکی ها می باشد.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

جهت اطلاع از مفاهیمی در خصوص تولید انواع جعبه چوبی لیزری اختصاصی، شما عزیزان می توانید به مقاله : قیمت تولید انواع جعبه لیزری اختصاصی چوبی، حکاکی طرح سنتی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

راهنمای خرید و سفارش جعبه چوبی با برش لیزری از لوکس باکس :

 

خرید و سفارش جعبه چوبی با برش لیزری از لوکس باکس به صورت تک و عمده بدون واسطه از مجموعه بزرگ لوکس بکس می باشد، در صورت سفارش تک این مدل جعبه ها شما عزیزان میتوانید از طریق مراحل زیر اقدام ثبت سفارش نمایید :

- عضویت در وب سایت فروشگاهی لوکس باکس

- وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز از جمله ( شماره تلفن، آدرس، نام و نام خانوادگی و... )

- افزودن بسته بندی چوبی لیزر کات مورد نظر به سبد خرید

- پرداخت هزینه و ثبت سفارش

در صورت نیاز به سفارشات عمده جعبه چوبی برش لیزری شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس در ارباط باشید که این جعبه های لیزری را بدون محدودیت در برش لیزری دلخواه خود و همچنین با درج لوگوی خود خریداری نمایید.