نکات مهم در طراحی جعبه چوبی با لیزر کات و بررسی طرح های متنوع این بسته بندی

رعایت نکات مهم در طراحی جعبه چوبی با لیزر کات از اهمیت بسزایی قبل از تولید و ساخت این نوع جعبه ها برخوردار است، بسته بندی محصولات و توجه به نیاز مشتریان همیشه در طراحی جعبه چوبی لیزر کات مورد اهمیت است و طبق اصول طراحی این جعبه ها در هر ابعاد، دیزاین، مدلی به صورت سنتی و کلاسیک در طرح های لیزری متنوع طراحی و ساخته میشوند.

با برش لیزری بر روی قسمت مشخصی از جعبه چوبی، میتوان انواع باکس ها و بسته بندی های مختلف را برای محصولات و تنقلات در طرح های متنوع طراحی و تولید نمود.

طرح های متنوع و اعمال شده بر روی جعبه های چوبی با استفاده از برش و حک لیزری است که با توجه به ویژگی های محصول و موارد دیگر این طرح ها در نقش و نگار ها، نقوش ظریف و پیچیده و... بر روی جعبه ها حکاکی و ایجاد میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ نکات مهم در طراحی جعبه چوبی با برش لیزری، بررسی طرح های متنوع جعبه چوبی لیزر کات، معرفی انواع جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت و طراحی جعبه لیزر کات چوبی ، خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد نیز توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

نکات مهم در طراحی جعبه چوبی با برش لیزری

بررسی طرح های متنوع جعبه چوبی لیزر کات

معرفی انواع جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت و طراحی جعبه لیزر کات چوبی

 

نکات مهم در طراحی جعبه چوبی با برش لیزری :

 

در طراحی جعبه چوبی با برش لیزری نکات مهمی وجود دارد که طی روند ساخت و طراحی این مدل جعبه ها باید رعایت شود، مهم ترین فاکتور و نکته در طراحی این مدل جعبه ها ظرافت طرح برش لیزر است، به طوریکه دیزاین و ظاهر جعبه از جمله معیار های اساسی فروش هستند که در قدم اول توجه مشتریان را به جلب می نمایند.

در طراحی این مدل جعبه ها، محصول مد نظر و نیاز است که به توجه میشود، چراکه این بسته بندی ها در تنوع بالا در مدل ها و اندازه های متنوع برای محصولات مختلفی به صورت مشخصی تولید میشوند، در ساخت آنها طراحی بر مبنای نوع محصولات و میزان و حجم آنها انجام میشود.

در مرحله اول دریافت اطلاعات کافی در خصوص محصول می باشد که طراحی با توجه به آن، با رعایت نکات مانند اشغال نکردن فضای زیاد این جعبه ها طراحی میشود، در واقع این جعبه باید به صورت اصولی در ابعاد مشخصی با توجه به محصولات طراحی می شود.

نکته دیگری که در طراحی باید به آن دقت داشت حمل آسان است که این جعبه ها باید دارای ساختاری استاندارد باشند، این جعبه باید اندازه و ابعاد مناسبی را داشته باشد که به سادگی قابل حمل و استفاده باشد.  

این جعبه ها معمولا بارها پس از خرید مورد استفاده قرار میگیرند که در واقع طراحی جعبه باید به گونه ای باشد که پس از خرید دوباره قابل استفاده باشد، به طوریکه متریال به کار رفته در ساخت این جعبه ها از ام دی اف با روکش چوب می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

در هنگام طراحی جعبه چوبی باید به ساختار درب و نوع باز و بسته نمودن آن دقت داشت چراکه محصولات باید در شرایط مناسبی بسته بندی شده و استفاده شوند، معمولا جعبه های چوبی لیزر کات دارای چفت و یراق آلات و پوشش کریستالی شفاف هستند که مانع از آسیب و ورود گردوغبار به داخل جعبه میشوند.

طراحی ساختار و دیزاین جعبه چوبی با برش لیزری باید بی نقص و منحصربفرد باشد که در نهایت این طراحی منجربه ترغیب مشتریان و افزایش فروش محصولات نیز می شود.

طراحی جعبه چوبی با رعایت نکات مهم از جمله توجه به ویژگی های محصول و سلیقه مخاطبان و نیاز روز بازار، با پیروی از درخواست و نیاز ها در مدل های متنوعی انجام میشود.

یکی از نمونه های طراحی جعبه چوبی با برش لیزری که در آن نکات مهم رعایت شده است، طراحی جعبه چوبی لیزری اکسسوری و زیور آلات است، این مدل جعبه در ابعاد متوسط و قسمت بندی و پارتیشن بندی های مخصوص این نوع محصولات به شکل کلاسیک و سنتی طراحی میشود که به دلیل محفظه مناسب برای محصولات امکان بسته بندی تعداد دلخواهی از اکسسوری و زیورآلات به صورت مجزا در هر پارتیشن بندی وجود دارد که نمونه ای از طراحی اصولی می باشد که میتوان از آن استفاده های متنوعی مانند نظم بخشیدن به لوازم و نگهداری آن و... را داشت.

جعبه چوبی برش لیزری هدایا نمونه دیگر از طراحی لیزری می باشد که در مدل ها و ابعاد متنوع با در نظر داشتن نکات طراحی این جعبه مانند سلیقه افراد و توجه به رنگبندی ها و مناسبت های متنوع طراحی و آماده سازی میشوند.

باید دقت داست که طراحی این جعبه ها معمولا با برش لیزری انجام میشود، به طوریکه اگر یک طرح سنتی بر روی درب مد نظر باید، با استفاده از دستگاهای برش لیزری میتوان این طرح را ایجاد نمودن که ظرافت و دقت در این روند باید رعایت شود.

در رعایت نکات طراحی باید دقت است که بسته بندی چوبی لیزر کات باید منحصربفرد تر از سایر بسته بندی ها باشد، چراکه ایجاد تمایز در طراحی این جعبه موجب میشود که مشتریان و مخاطبان در حین خرید محصول با توجه به طراحی زیبای بسته بندی دست به انتخاب و خرید آن بزنند.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

بررسی طرح های متنوع جعبه چوبی لیزر کات :

 

طرح های متنوع جعبه چوبی لیزر کات با استفاده از تجهیزات برش لیزری بر روی قسمت های مشخصی از جعبه در ظرافت و ابعاد متنوعی ایجاد می شود، این طرح ها با پیروی از نیاز روز بازار و ایده های متنوع در طراحی و نقش و نکهار های متنوع بر روی جعبه اعمال می گردد.

معمولا طرح های جعبه چوبی برش لیزری در مدل ها و اشکال مختلفی که با توجه به ابعاد جعبه با بیشترین دقت و کیفیت برش خورده میشود، مدل جعبه و نوع طرح بر مبنای ویژگی های محصول، نوع کاربرد جعبه و موارد دیگر است که بر روی جعبه ایجاد میشود.

جعبه های چوبی اختصاصی معمولا دارای لوگو و طرح مخصوص هستند که برند ها با در نظر داشتن سبک خود این جعبه ها را طراحی و آماده سازی نموده اند.

طرح لیزر جعبه و بسته بندی چوبی در ابعاد مختلف با استفاده از نرم افزار بر روی جعبه ها برش لیزر میشود که این طرح ها در مدل های متنوع ؛ جعبه چوبی لیزر کات دمنوش، هدیه، انگشتر و کادویی و... می باشد.

طرح های متنوع جعبه چوبی با برش لیزری معمولا به صورت آماده و یا اختصاصی هستند که طرح های آماده به صورت مستقیم و بدون تغییر با استفاده از دستکاهای حکاکی برش لیزری بر روی جعبه ها اعمال میشوند که در واقع هزینه کمتری نیز دارند.

طرح های برش لیزری جعبه چوبی به صورت اختصاصی و به دلخواه برند ها و شرکت ها برای مصارف مختلف اعمال میشود.

طرح های متنوع برش لیزری با دقت و توجه به نیاز های متنوع از جمله صادرات محصول، تبلیغات، اختصاصی سازی و... انتخاب میشود که برش این طرح ها به دلخواه بوده که در نهایت با انتخاب مناسب ترین طرح، جعبه در سبک بسته بندی موجب جذایب و افزایش ارزش محصولات میشود.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

* این مدل جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس در طرح سنتی و کلاسیک طراحی و تولید شده است که مخصوص بسته بندی انواع تنقلات و خوراکی ها، اکسسوری، طلا و جواهرت، می باشد که با استفاده از طرح چاپی اعمال شده که دارای رنگبندی آبی نیز می باشد نمونه ای از بسته بندی لیزر کات با طرح لیزری است.

 

معرفی انواع جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس :

 

انواع جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس در طراحی ها و مدل های متنوعی تولید شده اند که مناسب بسته بندی هر محصولی می باشد که هر یک دارای ویژگی ها و ساختار منحصربفرد می باشد که مشتریان میتوانند با بررش این جعبه ها مناسب ترین بسته بندی را برای محصول و لوازم و نیاز خود خریداری نمایند.

در این بخش به معرفی چندین مدل جعبه چوبی برش لیزری می پردازیم ؛

 

جعبه چوبی لیزر کات ترمه پذیرایی لوکس باکس کد LB 032

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22 * 22

وزن : 1000گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب بسته بندی، پذیرایی و نگهداری انواع کالاها و تنقلات

 

جعبه چوبی مستعطیلی برش لیزری ترمه لوکس باکس کد LB051

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22.5 * 32.5

وزن : 1000 الی 1500 گرم انواع خشکبار و محصول

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع لوازم و تنقلات

 

جعبه چوبی سنتی برش لیزری تنقلات لوکس باکس کد LB052

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 5.5 * 22.5 * 22.5

وزن : 800 الی 1000 گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات و تنقلات

 

جعبه چوبی لیزر کات مستعطیلی کادویی مدل دسته دار لوکس باکس کد LB058

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6*12*29.5

ظرفیت : 700 الی 800 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : گردویی تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات و تنقلات

 

جعبه چوبی برش لیزری سنتی مستعطیلی لوکس باکس کد LB046

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 7.8 * 24.5 * 36

وزن : 1700 گرم انواع تنقلات و آجیل

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات

با مراجعه به مقاله : معرفی 10 مدل بهترین جعبه چوبی برش لیزری سنتی- کلاسیک و آنالیز دیزاین داخلی و خارجی آنها  ، شما عزیزان میتوانید این جعبه را مشاهده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

جهت کسب اطلاع از خرید و انتخاب جعبه چوبی لیزر کات با کیفیت، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید و انتخاب جعبه چوبی برش لیزری با کیفیت در مدل های مختلف مراجعه فرمایید.

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت و طراحی جعبه لیزر کات چوبی :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت و طراحی جعبه لیزر کات چوبی شامل ساخت اختصاصی و مناسب این نوع جعبه برای محصولات متنوع به دلخواه برند ها و مشاغل است، لوکس باکس با استفاده از بر روز ترین دستگاه های برش لیزری، جعبه های چوبی را در طرح های متنوع آماده سازی و تولید می نماید، جعبه های چوبی لیزری توسط لوکس باکس در ابعاد های استاندارد، طراحی های زیبا با کیفیت و در ظرافت زیبایی تولید می گردد، این جعبه ها به همراه حک لیزری و متریال درجه یک ساخته میشود.

لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده هر طرح سنتی و کلاسیک را به صورت دلخواه شما عزیزان بر روی جعبه ها اعمال می نماید.

در صورت کسب اطلاع از سفارش سازی این جعبه و خرید آن شما میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید و تماس حاصل نمایید.