جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ

                                                   

احتمالاً شما هم مثل من، با پذیرایی ، هنگام حضور در یک جلسه با استفاده از یک جعبه حاوی کیسه‌ های چایی، بسته ‌های نسکافه و یا دمنوش غافلگیر شده ‌اید و این جعبه ‌ها همان جعبه پذیرایی معروف هستند، براي علاقه مندان به دکوراسيون هاي با تم گرم ، دکورهاي چوبي و علاقه مندان به چوب. امروزه با توجه با استقبال افراد به استفاده از دمنوش های گیاهی و جایگزینی آن ها به جای چای ، جعبه های پذیرایی چای کیسه ای دمنوش تی بگ علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است ، چراکه این باکس های چوبی در نهایت ظرافت و زیبایی که دارند ، ضمن داشتن جنبه تزیینی ، نظم دهنده های خوبی به میز پذیرایی هستند که ضمن حفظ محتویات جعبه از گرد و غبار و آلودگی های محیطی ، کیفیت و ماندگاری آن ها را نیز حفظ می کند. با ما هراه باشید تا بیشتر با دمنوش های گیاهی و جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ آشنا شویم .

😎مطالبی که قصد داریم تا در این مقاله با شما دوستان به اشتراک بگذاریم :

  1. تاریخچه دمنوش های گیاهی

  2. دمنوش چیست ؟

  3. خواص دمنوش های گیاهی

  4. تفاوت جوشانده و دمنوش

  5. پر مصرف ترین دمنوش های گیاهی

  6. تاریخچه چای در جهان

  7. چای گیاهی چیست ؟

  8. فواید چای گیاهی ؟

  9. بهترین چای گیاهی مفید برای سلامتی

  10. جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ ؟

  11. انواع جعبه پذیرایی چای کیسه ای دمنوش تی بگ

  12. کاربرد جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ

  13. جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ لوکس باکس 

  14. مزیت خرید اینترنتی  باکس های دمنوش تی بگ از لوکس باکس

🙃تاریخچه دمنوش های گیاهی

اگر چه تاریخچه دقیقی از نخستین مصرف چای و دمنوش گیاهی  ، وجود ندارد، اما روایت های مختلفی در این باره وجود دارد. افسانه ها می گویند استفاده از این نوشیدنی گیاهی به دلیل یک رخداد شگفت انگیز به وجود آمده است. ۲۷۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در چین، امپراطور شنونگ (نام واقعی کلمه کشاورز الهی) در زیر درختی استراحت می کرد. در این زمان تعدادی برگ و شاخه درخت در ظرف آب گرم او افتاد. این ترکیب گیاه و آب گرم رفته رفته باعث جلب توجه او شد. عطر و طعم جذابی که این امپراطور از آن ترکیب دریافت کرد بسیار جالب توجه بود و از آن به بعد بسیار مورد اقبال قرار گرفت.

 روایت های تاریخی می گوید این امپراطور چینی در طول زندگی خود با الهام از آن رخداد، از اشتیاق به سلامتی و رژیم غذایی برای مردم سخن می گفت. او بیش از ۳۶۵ نوع مختلف گیاهان دارویی و دمنوش گیاهی   ،را کشف کرد. شنونگ به عنوان “خدای داروهای گیاهی چینی” شناخته می شود. زیرا تلاش بسیاری در این راه کرد و بسیاری از پاد زهرهای گیاهی و چای و نوشیدنی گیاهی را کشف و به بیماران تجویز کرد. تاریخچه دمنوش را نمی ‌توان از تاریخچه کشف خواص گیاهان دارویی جدا کرد. در طب  قدیم، داروها از گیاهان بدست می‌آمدند.

                                                 

🙃دمنوش چیست ؟

همه‌ ی ما برای رفع خستگی و آرامش بر اساس ذائقه‌ ی خود به دمنوش‌ها روی آورده‌ ایم و حتی به دیگران هم پیشنهاد می‌دهیم که دمنوش مصرف کنند. آیا برای شما این سوال پیش آمده که فکر کنید، دمنوش چیست ؟

دمنوش ، یک نوشیدنی است که از گیاهان مختلف تهیه می‌شود. نوعی نوشیدنی است که در آن جزیی از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوستِ میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب است، به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دمنوش کافئین ندارد. دم‌ کردن یا گرفتن عصاره به وسیله آب متداول ‌ترین و قدیمی ‌ترین روش به کار بردن داروهای گیاهی است.

🙃خواص دمنوش های گیاهی

دمنوش های گیاهی ، علاوه بر خوشمزه بودن، دارای خواص تقویت کننده سلامتی هستند. در حقیقت، دمنوش ها صدها سال به عنوان داروهای طبیعی برای انواع بیماری ها استفاده شده اند. مهم نیست که چه نوع دمنوش گیاهی را نوش جان می‌ کنید، همه آن‌ها ارزش غذایی بالایی دارند. درمان سرفه و سرماخوردگی، کاهش عفونت، افزایش آهن خون، تاثیر ضد التهابی، درمان بی ‌خوابی، جوان‌ سازی سلول‌ ها ، رفع حالت تهوع ، تسکین دهنده ناراحتی معده ، ایجاد پوستی شفاف و زیبا و ... از مهمترین خواص بی نظیر دمنوش های گیاهی است . استفاده منظم از دمنوش گیاهی به سم زدایی بدن و پاکسازی آن از داخل کمک می‌ کند.

🙃تفاوت جوشانده و دمنوش

جوشانده کمی با دمنوش متفاوت است . در جوشانده نیز از اجزای مختلف گیاه چون گل ، ساقه ، میوه ، پوست و استفاده می شود منتهی گیاه راه به همراه آب روی حرارت قرار می دهند تا جوش بیاید . گیاه چون به همراه آب به جوش می آید ، مواد و عناصر بیشتری از آن به آب منتقل می شود . جوشانده نسبت به دمنوش خواص بیشتری دارد اما از طرفی مواد مضر و عوارض بیشتری هم نسبت به دمنوش دارد . در حالی که  دمنوش های گیاهی ، بدین صورت که مقداری آب را روی حرارت قرار داده تا جوش بیاید . سپس بهتر است اندکی صبر کنید تا از دمای جوش آن کاسته شود . سپس آب را روی گیاه ( خشک یا تر ) ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم . پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه دمنوش آماده است ، کافی است آن را صاف کرده در فنجان ریخته و میل کنید . می توانید با نبات یا عسل یا به تنهایی میل کنید .

🙃پر مصرف ترین دمنوش های گیاهی

دمنوش عناب :  دمنوش عناب یک دمنوش مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن است. عناب یکی از قدیمی ترین میوه های موجود بر روی کره زمین است. بهتر است بدانید از عناب به عنوان خرمای چینی یاد می شود .عناب در ترکیبات خود از خواص و ترکیبات بی نظیری بهره می‌ برد. این مواد شامل مواردی همچون فسفر، زینک، ویتامین C، کلسیم، منیزیم، آهن، پروتئین، ویتامین B6 و می باشند. وجود این ترکیبات فوق العاده عناب و دمنوش آن را به یک دمنوش مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن تبدیل کرده است.

دمنوش بابونه : خواص دمنوش بابونه به علت مواد موجود در ترکیبات گیاه بابونه است. بهتر است بدانید در ترکیبات بابونه مواد معدنی همچون منگنز، منیزیم، مس، ویتامین A، پتاسیم، آهن و به وفور یافت می ‌شود. این خواص شامل مواردی همچون جلوگیری از بروز افسردگی، درمان سرطان، کمک به بهبود پوست و خواهند بود.

                                                  

دمنوش آویشن : در طب سنتی دمنوش آویشن از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، در حال حاضر مصرف دمنوش آویشن به علت خواص فوق العاده ای که دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در ترکیبات آویشن مواد معدنی همچون ویتامین A، ویتامین C، فولات، نیاسین، سدیم، مس، منگنز، آهن و به وفور یافت می‌شود.

دمنوش زوفا : دمنوش زوفا از طعمی مشابه با گیاه نعناع برخوردار می باشد. در گذشته از گیاه زوفا برای درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین دفع حشره استفاده می گردیده است. مصرف دمنوش زوفا خواصی همچون کنترل قند خون، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، و را برای بدن به ارمغان خواهد آورد.

دمنوش سیاه ‌دانه : سیاه‌ دانه یکی از ادویه های محبوبی بوده که از آن بیشتر در آشپزی استفاده می شود. ترکیبات سیاه دانه شامل مواردی همچون آهن، سدیم، پروتئین، فیبر و می باشند. مصرف دمنوش سیاه‌ دانه سطح کلسترول خون را به طرز چشمگیری کاهش خواهد داد.

دمنوش به لیمو : مصرف دمنوش به لیمو گزینه مناسبی برای کسانی بوده که از مشکلاتی نظیر استرس رنج می برند.

🙃تاریخچه چای در جهان

از جنبه ‌ی علمی، گیاه و نوشیدنی حاصل از یک گل زینتی به نام علمی ( (Camellia sinensis، را چای می‌ نامند. نام آن در چین جنوبی و چین شمالی به ترتیب، «چای» و «تِی» گفته می‌شود. بر اساس یک افسانه دیگر چای از 1500 سال قبل از میلاد مسیح تا 1046 سال قبل از میلاد در چین پیدا شده و توسط سلسله شانگ به عنوان یک نوشیدنی دارویی مورد استفاده قرار می گرفت.

چای گیاهی چیست ؟

چای دومین نوشیدنی معروف و محبوب در سراسر دنیا است . این نوشیدنی محرکی بسیار ملایم است که این خاصیت را به خاطر مقادیری کافئین دارا می ‌باشد. مصرف چای سبز مانع از بروز سرطان‌ های مختلف از جمله دستگاه گوارش، مثانه و پروستات می‌شود.

🙃فواید چای گیاهی ؟

در تمام دنیا چای سبز به نوشیدنی بسیار محبوبی تبدیل شده است. این نوشیدنی گیاهی خوشمزه، سالم و سرشار از آنتی اکسیدان، موثر در لاغری و کاهش وزن میباشد. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف است، آنتی اکسیدان‌ ها یکی از شاخص ‌ترین عوامل برای حفظ سلامتی بدن در مقابل رادیکال های آزاد می باشند.

بهترین چای گیاهی مفید برای سلامتی

چای ترش ، زنجبیل ، نعناع ، رویبوس (چای قرمز ) ، از بهترین انواع چای با خواص آنتی اکسیدانی هستند.

🎁جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ ؟

جعبه پذیرایی یک محصول جدید و پرطرفدار است که با عناوینی چون  جعبه پذیرایی ،  جعبه  چای کیسه ای دمنوش ، جعبه تی‌بگ ،  جعبه چوبی چای ،  به بازار عرضه شده است . کاربردی بودن، زیبایی، لوکس بودن، نقوش زیبا  بر روی آن و فضای مناسب در طراحی داخلی آن  ، را می ‌توان از جمله مزایای این جعبه های پذیرایی دانست. از جعبه های پذیرایی امروزه با توجه به مصرف روزن افزون افراد از دمنوش های گیاهی ، استفاده هایی زیادی می شود که عموما از آن ها برای قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش ، تی بگ ، کافی میکس و ... در محیط منزل و یا کار ، استفاده می شود. مانند : 

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB22-0

                                                  

🎁انواع جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ

جعبه ‌های پذیرایی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای یک هدف خاص استفاده می‌ شود. جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ با توجه به طرح های مختلفی که دارند ، با استفاده از متریال مختلف و بر حسب سلیقه مشتریان ، از چوب ، شیشه و ... ساخته ، طراحی و به بازار عرضه می شوند.نظیر : 

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چرم چوبی لوکس باکس کد LB64

😊کاربرد جعبه پذیرایی چای کیسه ای  دمنوش تی بگ

شاید در نگاه اول، جعبه پذیرایی به مانند یک جعبه معمولی و ساده به نظر برسد، اما این باکس های چوبی ، ضمن زیبایی و جذابیتی که دارند ، برای نگهداری انواع دمنوش های گیاهی ، تی بگ و ... مورد استفاده قرار می گیرند .

😊جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ لوکس باکس

جعبه های دمنوش پذیرایی لوکس باکس ، به عنوان لوکس ترین و با کیفیت ترین  جعبه های چوبی ، در ابتدا با هدف نظم دادن به بست های دمنوش ، چای کیسه ای یا انواع نوشیدنی های پودری طراحی ساخته شده است و با ذوق و خلاقیت تیم کاری لوکس باکس ، جعبه های متفاوت و متنوع ای را در این زمینه می باشد . این باکس های پذیرایی با کیفیت و متریال درجه یک خود قابلیت استفاده بر روی میز پذیرایی و ... را دارند و شما عزیزان می توانید با استفاده از آن ها پذیرایی متفاوت و متنوعی را از مهمانان خود داشته باشید.

😊مزیت خرید اینترنتی  باکس های دمنوش تی بگ از لوکس باکس 

اینترنت تحول بزرگی در دنیای کسب و کارها بوجود آورد و با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی، بسیاری از کسب و کارهای سنتی شروع به فعالیت در حوزه آنلاین و اینترنتی نمودند.علاوه بر مواردی که  ذکر شد ، باید به دو نوع خرید اینترنتی و فروشگاه واقعی نیز اشاره کنیم. فروشگاه‌ های اینترنتی ، که خرید آنلاین انواع جعبه تی بگ دمنوش از آنها ساده‌ تر است و دردسر کمتری دارد،  اما مسئله اعتماد سازی و جلب نظر مشتریان در این مورد بسیار مهم است و فروشگاه‌ های اینترنتی باید بتوانند رضایت مخاطبان خود را کسب کنند. شما عزیزان فقط کافی است تا یکبار با خرید از فروشگاه لوکس باکس  ، متوجه کیفیت بالای جعبه ها با قیمتی مناسب شوید . کافی است فقط یک بار خرید عالی و مقرون به صرفه را با لوکس باکس تجربه نمایید.

yesو در پایان ... 

با انتخاب جعبه پذرایی علاوه بر این که از خواص گیاهان و لذت نوشیدن دمنوش ها بهره می برید به زیبایی دکور خانه و دفتر کار خود نیز کمک کرده اید . البته ما علاوه بر معرفی جعبه های تی بگ دمنوش چوبی ، با نشر مقاله آموزش و روش ساخت انواع جعبه شیشه ای چای کیسه ای تی بگ دمنوش سعی کرده ایم ، انواع جعبه های پذیرایی دمنوش شیشه ای را نیز به شما همراهان معرفی نماییم . بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باکس های شیشه ای تی بگ رومیزی لوکس باکس بر روی لینک آبی رنگ مرتبط کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.