مقایسه و خرید آنلاین انواع جعبه تی بگ دمنوش (ارزان ترین تا لاکچری) لوکس باکس

                                                              

در سبک زندگی ما ایرانیان مهمان و پذیرایی ، از جایگاه ویژه ای برخوردار است . به همین منظور سعی می کنیم تا در پذیرایی خود از بهترین خوراکی ها و ظروف پذیرایی استفاده نماییم تا لحظات خوشی را در دورهمی هایمان رقم بزنیم . در همین راستا با توجه به این که نوشیدنی و چای در مهمانی های ما مرسوم و رایج است ، با استفاده از انواع دمنوش ها و تی بگ های گیاهی همراه با یک جعبه پذیرایی دمنوش رومیزی لوکس ، ضمن نشان دادن اهمیتی که برای سلامت مهمانان خود قائل هستیم ، به سبکی نوین ، لوکس و منحصر به فرد از عزیزان خود با نظم و سازمانی زیبا ، میزبانی خواهیم نمود. با این حال می توان با سرو انواع دمنوش های گیاهی ، تنوعی و تازگی را در باکس پذیرایی دمنوش تی بگ خود به وجود آورید و با سرو انواع دمنوش های خوشمزه برای مهمانی ها، بهترین گزینه ها را برای افراد پدید آورید. با به کار بردن این قبیل خلاقیت ها یعنی جعبه تی بگ دمنوش پذیرایی چوبی لوکس ، همیشه موجب ماندگاری در ذهن مهمانان خود می شوید.

در این مطلب ، ما سعی کرده ایم تا شما را بیشتر با جعبه پذیرایی و انواع جعبه تی بگ دمنوش (ارزان ترین تا لاکچری) ، آشنا کنیم و جزئیات بیشتری از آن ها را در اختیار شما قرار دهیم :

  1. جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای

  2. کاربرد جعبه تی بگ دمنوش

  3. انواع جعبه تی بگ دمنوش لوکس

  4. باکس دمنوش تی بگ پذیرایی یا جعبه وارمردار

  5. باکس پذیرایی دمنوش و تی بگ شیک و ارزان 

  6. مقایسه و خرید آنلاین انواع جعبه تی بگ دمنوش (ارزان ترین تا لاکچری) لوکس باکس

                                                  

😇جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای

یکی از جدید ترین و شکیل ترین ظروف پذیرایی جدید ، جعبه پذیرایی و یا جعبه دمنوش تی بگ است که در جنس های مختلف چوبی ، شیشه ای ، فلزی و هارد باکس در انواع طرح و مدل های مختلف ، به شکلی خاص طراحی می شوند که مخصوص استفاده برای انواع دمنوش و تی بگ هستند . داخل جعبه های پذیرایی ، فضای داخلی به وسیله دیوایدر هایی با ضخامت مناسب به تعدادی محفظه مجزا و جداگانه با ابعاد متفاوت تقسیم شده است که می توانید علاوه بر انواع دمنوش و تی بگ ، ملزومات نوشیدنی خود ، شکلات ، نبات ، توت ، قند و ... را داخل آن جای دهید . یک وسیله پذیرایی بسیار شیک و زیبا برای میزبانی از مهمانان که علاوه بر کاربردی بودن ، یک دکوری شکیل بوده که قابلیت ست شدن با هر دکوراسیونی را نیز دارند و جلوه خاصی به میز پذیرایی شما عزیزان در منزل و یا محیط کار می‌بخشند.

😇کاربرد جعبه تی بگ دمنوش

جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ ، کاربرد های بسیار زیادی دارند که شما عزیزان بر حسب سلیقه و نیاز خود می توانید از آن ها به عنوان جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ رومیزی لوکس برای مصارف مختلف اعم از قرار دادن انواع دمنوش ، تی بگ ، تنقلات ،طعم دهنده های چای و نوشیدنی ها ،  شکلات و ... استفاده نمایید . شما عزیزان از جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ لوکس نیز می توانید به عنوان یک جعبه پذیرایی تبلیغاتی برای معرفی برند و نام تجاری خود و یا یک هدیه سازمانی تبلیغاتی در مناسبت های مختلف برای کارمندان خود استفاده نمایید و یک خاطره خوش و کاربردی را برای آن ها خلق کنید .

😇انواع جعبه تی بگ دمنوش لوکس

جعبه های دمنوش پذیرایی چوبی  بر اساس نوع متریال استفاده شده و طرح و شکل ، ابعاد و ... دارای تنوع بسیار زیادی هستند که ما در این بخش از مقاله به بررسی آن ها از لحاظ جنس و متریال خواهیم پرداخت :

  • جعبه تی بگ دمنوش چوبی : جعبه های دمنوش پذیرایی چوبی لوکس ، با داشتن جنسی از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب ، عموما باکس های بسیار لوکس و نفیس  و دست ساز بوده که ضمن استحکام و مقاومت بالا ، ماندگاری بیشتری نیز دارند و امروزه بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته اند.

  • جعبه تی بگ دمنوش شیشه ای  : باکس های شیشه ای در کاربرد های مختلف یکی از دکوری های لوکس و جذابی هستند که دارای جنسی از شیشه و یا پلکسی با بدنه فلزی و همراه با یراق آلات فلزی و آبکاری شده هستند . با توجه به ظاهر تمام شیشه ای این جعبه ها ، با چیدمان رنگی محتویات داخلی در کنار هم ، جلوه ای لوکس به میز پذیرایی شما خواهد بخشید و از آن ها برای قرار دادن انواع آجیل و تنقلات نیز می توانید استفاده نمایید .

  • جعبه تی بگ مقوایی هاردباکس : این مدل از جعبه های دمنوش تی بگ دارای جنسی از مقواهای رنگی با ضخامت های مختلف هستند که امروزه در کارهای تبلیغاتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند .

  • جعبه تی بگ فلزی : جعبه های تی بگ فلزی نیز نوعی دیگر این مدل باکس ها هستند که با استفاده از مواد اولیه فلز در طرح های مختلف طراحی و ارائه شده اند .

                                                   

توجه به مطالبی که در بالا ذکر شد ، جعبه های چوبی دمنوش تی بگ لوکس ، رایج ترین نوع جعبه های پذیرایی رومیزی هستند که با تنوع بالا و قیمت مناسب ضمن زیبایی و لوکس بودن بسیار ماندگار بوده و آسیب پذیری آن ها در مقابل هر گونه ضربه و شکستگی بسیار کم است .

😇باکس دمنوش تی بگ پذیرایی یا جعبه وارمردار

 معمولا از میان انواع جعبه تی بگ ، جای تی بگ ودمنوش وارمردار، نسبت به انواع معمولی جعبه های دمنوشی ، بسیار کاربردی تر است . باکس وارمردار دمنوش تی بگ نمونه ای دیگر از انواع جعبه های دمنوش تی بگ پذیرایی لوکس هستند که در طراحی و ساخت آن ها محفظه گرم نگهدارنده برای قرار گرفتن شمع وارمر و قوری تعبیه شده است که می توانید قوری نوشیدنی مورد نظر خود را بر روی آن قرار دهید و به مدت طولانی نوشیدنی خود را گرم نگه دارید و در محفظه های دیگر آن تنقلات مختلف و ملزومات نوشیدنی خود را قرار دهید . یک باکس بسیار کاربردی و شکیل نظیر :

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-N

یک جعبه لوکس با داشتن جنسی از چوب طبیعی و طراحی منحصر به فرد و یک نمونه باکس وارمردار دمنوش تی بگ که حاصل هنر دست است و ضمن استحکام و زیبایی ، دارای ارزش هنری بسیار زیاد نیز می باشد.

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

این مدل جعبه وارمردار دمنوش تی بگ نیز با داشتن جنسی از ام دی اف با روکش چوب و به رنگ قهوه ای روشن ، یک جعبه رومیزی مستحکم و مقاوم با ظاهری لوکس و شکیل است که فضای زیادی را از میز پذیرایی شما را اشغال نکرده و همراه با زیرلیوانی تکمیل کننده پذیرایی شما خواهد بود .

😇خرید باکس پذیرایی دمنوش و تی بگ شیک و ارزان 

امروزه با توجه به مصرف روزانه بسیاری از افراد از دمنوش ها و تی بگ ها ، وجود یک جعبه دمنوش تی بگ پذیرایی لوکس و رومیزی برای هر کدبانویی نیاز است تا در گپ و گفت و گوهای شبانه خود به سبکی ساده تر و راحت تر از مهمانان خود پذیرایی نماییم . جعبه های تی بگ دمنوش پذیرایی با توجه به نوع مواد اولیه ای که در طراحی و ساخت آن ها به کار رفته است ، دارای قیمت های مختلفی هستند . جعبه های دمنوش تی بگ به دو صورت نجاری و لیزری طراحی و ساخته می شوند :

جعبه های تی بگ دمنوش نجاری با استفاده از چوب طبیعی و همراه با یراق آلات فلزی توسط نجار طراحی و ساخته می شوند و عموما مدت زمان بیشتری برای ساخت آن ها صرف می شود ، بدین جهت دارای قیمت و ارزش هنری بیشتری نسبت به بقیه نمونه جعبه های چوبی دمنوش هستند .

جعبه های تی بگ دمنوش لیزری نوعی دیگر از انواع جعبه های دمنوش هستند که دارای جنسی از ام دی اف با روکش چوب در رنگ ها ی مختلف هستند و حاصل طراحی و ساخت به وسیله دستگاه لیزر (سی ان سی ) بوده و از ظرافت و دقت بالایی در ساخت برخوردار هستند، اما با توجه به جنسی که دارند ، از قیمت مناسب تری برخوردار هستند .

                                                   

😇مقایسه و خرید آنلاین انواع جعبه تی بگ دمنوش (ارزان ترین تا لاکچری) لوکس باکس

دسترسی آسان و راحت به بزرگ ترین و کامل ترین مرجع تولید کننده انواع جعبه های چوبی ، لوکس باکس ، این امکان را به شما می دهد تا به مراجعه به وب سایت لوکس باکس  و مشاهده نمونه جعبه های تی بگ دمنوش پذیرایی (ارزان ترین تا لاکچری)، باکس دمنوش  مورد نظر خود را انتخاب نمایید . لوکس باکس با طراحی و ساخت انواع جعبه های تی بگ دمنوش در دو نوع لیزری و نجاری ، برای مشتریان خود این امکان را فراهم آورده است تا بر حسب بودجه و سلیقه خود بتوانند جعبه دمنوش پذیرایی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند .

جعبه های دمنوش تی بگ چوب طبیعی لوکس باکس : با استفاده از متریال کاملا طبیعی نظیر چوب طبیعی ،راش و ... همراه با یراق آلات چوبی و فلزی طراحی و ساخته شده اند که با توجه به استحکام و مقاومت بسیار بالایی که در برابر هر گونه ضربه و آسیب دارند ، جزء نمونه جعبه های نجاری و حاصل هنر دست نجار بوده که مدت زمان زیادی برای طراحی و ساخت آن ها صرف شده و دارای ارزش هنری بالایی نیز می باشند مانند :

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-N مدل کشو دار

ابعاد : 21 * 22 * 33

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ ، 4 عدد کافی میکس ، 6 عدد هات چاکلت

جنس : چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع دمنوش و تی بگ

جعبه های دمنوش تی بگ لیزری لوکس باکس : نمونه ای از باکس های دمنوش تی بگی هستند که با استفاده از ام دی اف با روکش چوب در رنگ  های مختلف در طرح ، ابعاد و شکل های مختلف به وسیله دستگاه سی ان سی در نهایت دقت و ظرافت ، با استحکام و مقاومت بالا در برابر هرگونه ضربه و آسیب طراحی و ساخته شده اند مانند :

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB10

ابعاد : 8.7 * 24 * 34

ظرفیت : 300 گرم انواع خشکبار و تنقلات ، 60 عدد تی بگ و 8 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع دمنوش و تی بگ

yesو در پایان ...

خرید اینترنتی و آنلاین تک و عمده انواع جعبه دمنوش تی بگ پذیرایی چوبی لوکس باکس ، یکی انتخاب های شایسته و از بهترین پیشنهاد ها برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و یا مصارف شخصی به عنوان جعبه هدیه تی بگ دمنوش چوبی لوکس است که می توانید برای ثبت سفارشات خود به قسمت ثبت سفارشات عمده و اختصاصی ما در وب سایت  فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، مراجعه نمایید و یا از طریق اینستاگرام نمونه جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی لوکس باکس، را مشاهده نمایید .