قیمت 10 مدل جدیدترین سینی پذیرایی چوبی مدرن و کلاسیک + خرید

یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین ظروف موجود در هر خانه و آشپزخانه ای ، بی شک سینی پذیرایی لوکس است که با استفاده از آن می توان انواع غذاها و نوشیدنی ها را به میز پذیرایی انتقال داد و یک سینی پذیرایی رنگارنگ و جذاب را برای مصرف روزانه و یا میزبانی از مهمانان در منزل و یا محیط کار خود تهیه نمود. اما سول پیش می آید که باتوجه به تنوع بالای انواع سینی های سرو و پذیرایی موجود در بازار ، چه نوع سینی را باید بخریم که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم قیمت ارزان  ؟!

                                                  

🤠 بدین جهت است که در این مطلب به راهنمای خرید بهترین و پر فروش ترین انواع سینی پذیرایی چوبی جدید و شیک پرداخته ایم ، کافی است ما را در این مقاله تا انتها همراهی نمایید.

yesانواع سینی چای موجود در بازار

yesچرا سینی سرو و پذریرایی چوبی بخریم ؟؟؟

yesراهنمای خرید سینی پذیرایی چوبی دست ساز گرد و مستطیل

yesبررسی قیمت و خرید 10 مدل سینی چوبی 1401 + خرید آنلاین

yesخرید ارزان و با کیفیت انواع مدل سینی چوبی فانتزی و پرفروش از فروشگاه لوکس باکس

                                                  

🤓 انواع سینی چای موجود در بازار

بسیاری از شما همیشه با این سوال مواجه بوده اید که بهترین سینی پذیرایی کدام است؟

سینی چای و پذیرایی ، از آن دسته وسایلی است که در همه خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کاربردی است . اما خب تنوع در طرح و شکل ، ابعاد ، جنس و متریال به کار رفته در طراحی و ساخت سینی های پذیرایی ، علاوه بر پاسخگویی به تمامی سلیقه ها ، کار را برای انتخاب بسیار دشوار کرده است ، چراکه هر کدام نقاط قوت و ضعف و ویژگی های خاص خود را دارند ، بدین جهت است که شما عزیزان باید بر حسب نوع سلیقه و نیاز خود ، سینی چای و پذیرایی مورد نظر را انتخاب و تهیه نمایید.  انواع سینی های پذیرایی موجود در بازار :

- سینی چوبی

لوازم و ظروف چوبی با توجه به طبیعی بودن مواد اولیه شان جزء وسایل پر طرفداری هستند که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته اند و از جنس های مختلفی از چوب طبیعی ،راش ،گردو و بامبو ساخته می شوند و زیبایی چشم نوازی را دارند . البته ناگفته نماند که این مدل سینی پذیرایی چوبی شیک ، ضمن القای حس طبیعی به افراد ، بسیار کاربردی نیز هستند.

- سینی پذیرایی استیل و فلزی

مدل استیل سینی ها  به جهت ساختار،جنس و مقاومتی که دارد از پرکاربردترین مدل ها بوده و برای مصارف گوناگون به کار می رود و با توجه به سبک بودن و استحکام بالا و قابلیت شست و شوی آسان ،جزء محبوب ترین مدل های سینی های پذیرایی هستند.

- سینی شیشه ای

سینی های شیشه ای ظاهر بسیار زیبا و لوکسی دارند اما با توجه به جنس شیشه ای آن ها ، نیاز به دقت بیشتری در هنگام مصرف و شست و شو دارند . ناگفته نماند که این نوع از سینی های پذیرایی برای سرو گرم انواع نوشیدنی مناسب نیستند ، چراکه احتمال شکستکی و ترک خوردن آن ها وجود دارد .

- سینی سرامیکی

سینی های سرامیکی نیز از زیبایی ظاهری زیادی برخوردار هستند ، اما شکننده بوده و در هنگام استفاده از آن ها باید بسیار توجه کرد.

با توجه به قابلیت های انواع مدل سینی های سرو و پذیرایی ، می توان نتیجه گرفت که سینی های چوبی ، ضمن زیبایی و هارمونی گرم ، از کیفیت قابل قبول تری نسبت به بقیه نمونه سینی ها برخوردار بوده و بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته اند.

                                                  

🤓چرا سینی سرو و پذریرایی چوبی بخریم ؟؟؟

انتخاب بهترین و کارآمدترین سینی ها در زمان خرید سینی ،کاری مهم و بس دشوار است زیرا در این مرحله اگر انتخاب به درستی انجام نشود ، مطمئنا نمی توان لذت کافی را از کالای خریده شده برد و همچنین نمی توان پذیرایی درستی توسط آن انجام داد. در همین زمینه ، سینی های چوبی از ویژگی هایی برخوردارند که جای هیچ گونه شکی را برای خرید و میزبانی  باقی نمی گذارند.

🧐 از جمله دلایلی که باعث می شود تا یک سینی چوبی بخریم!؟

 اولین نکته در مورد استفاده از سینی چوبی، حس طبیعی بودن و لذت در دست گرفتن یک وسیله ۱۰۰ درصد طبیعی و زنده است. از دیگر دلایل می توان به استحکام و مقاومت بالا در برابر شکستگی و ضربه ، استفاده از متریال درجه یک از چوب ، حمل آسان ، دوام ، ماندگاری طولانی مدت ، قابلیت ست شدن با هر نوع ظروف سرو و دکوراسیون ، داشتن کارآیی  مختلف و قیمت مناسب اشاره کرد. نظیر نمونه سینی های چوبی لوکس باکس که از کیفیت و تنوع بالا برخوردار بوده و بهترین پیشنهاد برای خرید است . نظیر :

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB504

ابعاد : 4.4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

                                                  

🤓 راهنمای خرید سینی پذیرایی چوبی دست ساز گرد و مستطیل

سینی چوبی فانتزی مستطیل و گرد به عنوان سینی مزه چوبی ، ظروف بسیار شیک و جذابی برای سرو انواع نوشیدنی و غذاها هستند که بسیار مورد توجه واقع شده و هم اکنون نیز در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار گرفته  اند و حس و حال خوبی را به ما منتقل می کنند و علاوه بر کارآیی داشتن حتی به عنوان دکوری، نیز سبکی جذاب و خاص را به دکوراسیون ما می بخشند . در ادامه به طور ویژه تر به معرفی انواع سینی های چوبی دست ساز گرد و مستطیل لوکس باکس می پردازیم ، همراه ما باشید:

سینی سرو و پذیرایی چوب راش گرد و مستطیل لوکس باکس  : این نوع از سینی های چوبی با داشتن جنسی از چوبی راش ، یک چوبی بسیار مستحکم و کاربردی و چوبی نسبتا سخت و نیمه سنگین است که با دقت و ظرافت فراونی در دو شکل گرد و مستطیل در ابعاد مختلف همراه با قسمتی برای محفظه شمع وارمر طراحی و تولید می شوند که همین ویژگی ، کارآیی این باکس و سینی های سرو و پذیرایی را دو چندان کرده است . البته ناگفته نماند که در طراحی این مدل سینی ها ، از درب هایی با پوشش کریستالی ( طلق نشکن و شفاف ) استفاده شده است که ضمن ایجاد جلوه ای زیبا از محتویات داخلی ، آن ها را از هر گونه گرد و غبار محیط نیز حفظ می کنند.

شاید برخی از شما عزیزان فکر کنید که این نوع از سینی های چوبی با توجه به نوع متریالی که دارند به مرور زمان و در اثر تماس با آب ، کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و قابل استفاده نیستند ، اما باید گفت که این نوع از سینی های چوبی به واسطه پوششی از روغن گیاهی ضد بو و ضد آب ، در مقابل هر گونه رطوبت و آب نفوذ ناپذیر بوده و قابل استفاده برای مدت زمان طولانی هستند. مانند :

👈سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس کدLB400

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

👈سینی سرو و پذیرایی چوبی وارمردار لوکس باکس کد LB403

ابعاد : 4 * 20 * 42

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

                                                   

🤓 بررسی قیمت و خرید 10 مدل سینی چوبی 1401 + خرید آنلاین

سینی چوبی شیک ، وسیله‌ای شیک و لوکس است که افراد باسلیقه در طول مهمانی‌هایشان از آن‌ها استفاده می‌کنند. سینی پذیرایی چوبی فانتزی انواع و مدل‌های مختلفی دارد که ما در ادامه به معرفی 10 مدل سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس و خرید آنلاین آن از مرکز بورس و تنها تولید کنننده  تخصصی انواع ظروف و سینی های چوبی می پردازیم ، به شرح زیر :

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB501

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LBL502

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB503

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LBL504

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB511

                                                  

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LBL512

👈سینی چوبی سنتی مستطیل طرح کاشی لوکس باکس با کد LB551

👈سینی چوبی سنتی پذیرایی طرح کاشی لوکس باکس کد LBL553

👈سینی چوبی سنتی مستطیل طرح شعر لوکس باکس کد LB554

👈سینی چوبی سنتی مستطیل طرح شمسه لوکس باکس کد LB556

جهت مشاهده و بررسی کامل تر هر یک از این مدل سینی های چوبی لوکس بالا کافی است بر روی لینک و کد آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شوید. قیمت سینی های چوبی لوکس باکس با توجه به نوع مواد اولیه و ابعاد و طرح ، متنوع بوده  تا هر شخصی بتواند با توجه به نیاز و بودجه ای که دارد ، سینی مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید.

                                                 

🤓 خرید ارزان و با کیفیت انواع مدل سینی چوبی فانتزی و پرفروش از فروشگاه لوکس باکس

از آن جا که خرید سینی پذیرایی به عنوان یک وسیله ضروری ، یکی از دغدغه های اصلی بانوان است و  اکثر خانم ها دوست دارند با مدل روز زندگی کنند و یک سینی چوبی با کیفیت و ارزان را که ضمن کاربردی بودن، بسیار لوکس و شیک هم باشد، را برای مصرف شخصی و یا به عنوان سینی جهزیه عروس تهیه کنند ، ما می خواهیم فروشگاه لوکس باکس را به عنوان معتبرترین و شناخته شده ترین تولید کننده انواع سینی های چوبی ، سینی چوبی مزه و فینگر فود ، سینی مزه چرخان و ... معرفی کنیم که به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید به فروشگاه لوکس باکس مراجعه نمایید و سفارش خود را از هر کجایی هستید ، ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما بزرگواران برسد.

 👈 و در پایان ...

امیدواریم که این مقاله به سوالات و ابهامات شما در مورد انواع سینی ها و کاربرد آن ها پاسخ داده باشد. اگر به دنبال سینی های چوبی زیبا و شیک هستید ، پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر همچون مجموعه فروشگاه سینی مزه استخری و شناور لوکس باکس که امکان خرید آنلاین سینی چای و سینی پذیرایی خام  را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است ، مراجعه نمایید و با دنیایی از انواع ظروف سرو و پذیرایی چوبی لوکس و فانتزی با کاربردهای مختلف مواجه شوید و بنا بر سلیقه و نیاز خود و با هر بودجه ای، یک خرید با کیفیت ، لوکس و اقتصادی را با ما تجربه نمایید.