فروشگاه سینی مزه چوبی استخری و شناور لوکس

  سینی های چوبی شناور یکی از جدید ترین نوع سینی های مزه و سرو وپذیرایی هستند که می توان میان وعده ، صبحانه و ناهار خود را در کمال آرامش دراستخر میل کرد. سینی های استخری و شناور به گونه ای طراحی و تولید شده اند که بر روی آب ، شناور می مانند و به هیچ وجه به داخل آب نفوذ نمی کنند.                                                       

😎در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع سینی های مزه و سرو چوبی و سینی مزه چوبی استخری لوکس باکس ، آشنا نماییم پس در ادامه و تا پایان این مقاله با ما همراه باشید :

  • سینی شناور ضد آب استخری لوکس

  • کاربرد و قابلیت های سینی مزه چوبی استخری

  • خرید و قیمت سینی شناورلوکس

  • فروشگاه انواع سینی های استخری و سینی های شناورضد آب

                                                  

🧐سینی شناور ضد آب استخری لوکس

با نزدیک شدن به فصل گرما و طولانی شدن روز ، خوردن یک نوشیدنی خنک وسط استخر و یا یک میان وعده خوشمزه حس بسیار خوشایندی است که به تازگی باب شده است . در واقع سینی مزه چوبی شناور، محصولی نوین و جدید است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید خوراکی ها و تنقلات مورد علاقه خود را در استخر بر روی آب قرار دهید و از آن لذت ببرید . سینی استخر شناور دقیقا با توجه به بافت سبکی که دارد این قابلیت را دارد تا بر روی آب ، شناور باقی بماند و همین ویژگی است که شما را مجاب می کند تا سینی مزه استخری موردنظر را تهیه نمایید و از خرید خود لذت ببرید.

🧐کاربرد و قابلیت های سینی مزه چوبی استخری

سینی های استخری شناور، بسیار مورد پسند افرادی است که در منزل شخصی  خود استخر خصوصی دارند و یا در وان حمام می کنند ، بدین صورت که شما عزیزان به واسطه سینی مزه و شناور چوبی لوکس می توانید انواع تنقلات و خوراکی های مورد نظر خود را همراه با انواع نوشیدنی ها در داخل این سینی های مزه چوبی بدون آن که نگران نفوذ آب به داخل باشید سرو نمایید ، چرا که طراحی منحصر به فرد این سینی های چوبی به گونه ای است که ضد آب بوده و این قابلیت را دارند تا بر روی آب شناور بمانند ، تا از لحظات خود لذت ببرید. قابل ذکر است که از این مدل سینی های مزه شناور استخری لوکس ،می توانید علاوه بر استخر، در وان حمام و حتی دریا هم استفاده کنید. جنسی از چوب بادوام و با کیفیت گردو و بلوط سبب کیفیت در این نوع از سینی های مزه چوبی شده است .

  • 👈ضد نفوذ آب
  • 👈داشتن قابلیت شناور بودن بر روی آب
  • 👈دارای طراحی منحصربه فرد
  • 👈قابل استفاده در وان، استخر و دریا
  • 👈قابل استفاده برای سرو یک میان وعده لذت بخش

                                                  

🧐خرید و قیمت سینی شناورلوکس

با توجه به قیمت بالای سینی های شناور استخری ، لوکس باکس به عنوان تنها کارخانه تولید کننده انواع سینی های مزه چوبی با بهره بردن از بهترین طراحان توانسته است تا با طراحی و تولید انواع سینی های چوبی و سینی مزه شناور برای انواع تنقلات و نوشیدنی ها ی مختلف و  معرفی قیمت 10 مدل جدید ترین سینی پذیرایی چوبی مدرن و کلاسیک ، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کند که زمانی که در حال استراحت در وان حمام و یا استخر هستید ، بتوانید خوراکی و نوشیدنی مورد علاقه خود را استفاده نمایید. سینی های مزه چوبی لوکس باکس با استفاده از بهترین مواد اولیه درجه یک همراه با طراحی منحصر به فرد توسط افراد هنرمند طراحی و تولید می شوند و با توجه به تنوع بالا ، شما عزیزان این امکان را دارید تا بر حسب سلیقه و بودجه خود سینی پذیرایی و سرو خود را انتخاب و تهیه نمایید.

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با یک سینی اشتخری شناور ارزان و لوکس آشنا نماییم . همچنین اگر علاقه مند به انواع سینی چوبی سنتی و مدرن نیز هستید می توانید برای مشاهده  بر روی لینک آبی رنگ این مقاله کلیک نمایید تا با انواع سینی های سرو و پذیرایی چوبی آشنا شوید. 

👈سینی سرو پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB580

سینی سرو و پذیرایی چوبی شناور کد LB580 ، یک سینی پذیرایی و مزه چوبی شناور است که در طراحی این سینی چوبی ، دو قسمت مجزا از هم در نظر گرفته شده است ، بدین صورت که قسمتی یک تیکه و بدون پارتیشن جهت قرار دادن انواع خوراکی ها ، تنقلات و پیش غذاها و انواع نوشیدنی ها و قسمت دیگری همراه با 5 محفظه مجزا و جداگانه برای قرار گیری انواع مزه ها و خشکبار و ... تعبیه شده است که این محفظه ها همراه با دربی با پوششی از کریستال شفاف و نشکن ، محتویات داخلی شما را از هر گونه گرد و غبار حفظ کرده و بدین ترتیب کیفیت اولیه آن ها حفظ می شود.

جنس این سینی مزه چوبی شناور و استخری از چوب طبیعی می باشد که در مقابل ضربه و خوردگی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد . سطح این سینی پذیرایی مزه چوبی با روغن گیاهی جلا داده شده است که ضمن براقیت و جلادهندگی ، همراه با دیواره هایی نسبتا بلند ، از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کرده و همین ویژگی موجب شده است تا بدون نفوذ آب به داخل ، سینی قابلیت شناور ماندن روب آب را داشته باشد.

این سینی شناور لوکس با توجه به طراحی فوق العاده و مواد اولیه درجه یک ، از قیمت مناسبی نیز برخورداراست تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و صرف هزینه ای کم ، سینی مزه استخری خود را با قیمتی مناسب تهیه نمایید و با دسترسی آسان به آن  از لحظات خود لذت ببرید. برای مشاهد و خرید این سینی مزه چوبی کافی است بر روی لینک آبی رنگ بالا کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی این محصول وارد شده و در صورت تمایل آن را به سبد خرید خود بیفزایید.

                                  

🧐فروشگاه انواع سینی های استخری و سینی های شناورضد آب

فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، به عنوان یک تولید کننده متبحر و معتبر نه تنها در زمینه تولید انواع سینی مزه ، سینی چوبی و انواع محصولات چوبی اقدام به تولید و عرضه کرده است بلکه با طراحی سینی مزه استخری شناور با قیمتی مقرون به صرفه همراه با کیفیت عالی ، این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند با خیالی آسوده ، محصول موردنظر را انتخاب و تهیه نمایند.

ودر پایان ... 

امیدواریم که این مقاله از لوکس باکس در مورد انواع سینی های سرو و پذیرایی مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد و شما توانسته باشید با توجه به نکات و معیارهایی که در این مقاله گفته شد بتوانید یک سینی مناسب را برای منزل خود خریداری کنید.