قیمت استند پذیرایی وارمردار چوبی لوکس

امروزه ، وسایل و ظروف سرو و پذیرایی به عنوان وسایل دکوری و تزیینی، ضمن این که در دکوراسیون و تزیین خانه ما نقش مهمی دارند، بسیار کاربردی هم بوده و می توان از آن ها برای قرار دادن و نگهداری انواع تنقلات و خوراکی های مختلف استفاده نمود، نظیر استند های وارمردار پذیرایی چوبی که با توجه به محفظه گرم نگهدارنده ای که دارند نسبت به بقیه انوع جعبه های دمنوش پذیرایی کاربردی تر بوده و می توان داخل این باکس ها را با تنقلات مختلف پر نمود.

                                                   

devilهدف ما از انتشار این مقاله این است تا به شما عزیزان کمک نماییم تا از یک فروشگاه معتبر و تولید کننده انواع استند های پذیرایی وارمردارشیک ، یک خرید با کیفیت را همراه با قیمت مناسب داشته باشید ،  پس ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

  • استند پذیرایی چیست ؟؟؟

  • استند پذیرایی وارمردار چوبی لوکس

  • راهنمای خرید باکس چوبی پذیرایی وارمردار

  • 6 مدل جعبه دمنوش وارمردار چوبی ارزان و شیک

  • قیمت تی بگ چوبی وارمردار شیک

  • خرید جعبه تی بگ وارمردار چوبی + فروشگاه لوکس باکس

😇استند پذیرایی چیست ؟؟؟

امروزه استند های پذیرایی، به عنوان وسایل دکوری و یا پذیرایی در مناسبت های مختلف ، در دکوراسیون و تزیین خانه ما نقش مهمی دارند. استند ها بر اساس نوع کاربرد ، تقسیم می شوند. استند ها بیشتر در آشپزخانه و روی میزهای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از استند ها به استند های پذیرایی و سرو ، معروف هستند. استند های پذیرایی با توجه به طراحی که دارند، جلوه ی لوکس و زیبایی را به آشپزخانه شما می بخشند و اگر در هنگام خرید و انتخاب رنگ آن دقت کنید با بقیه وسایل پذیرایی و آشپزخانه شما هماهنگ می شوند و زیبایی میز پذیرایی شما ، در این صورت چند برابر خواهد شد. استند های پذیرایی از نظر طرح ، شکل و جنس ، چوبی ، سنگی ، فلزی و ... بوده و شما عزیزان می توانید بر حسب سلیقه و نیاز خود ، استند پذیرایی مورد نظرتان را انتخاب نمایید. نظیر نمونه استند چوبی وارمردار لوکس باکس :

yesجعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M1

بسیار شیک و زیبا دارای محفظه گرم نگهدارنده شمع وارمر دارای قیمتی مناسب و اقتصادی جادار و مناسب برای پذیرایی

                                                   

😇استند پذیرایی وارمردار چوبی لوکس

اگر شما هم تنقلات و خوراکی های زیادی را بر روی میز پذیرایی خود دارید اما نمی دانید آن ها را در کجا با نظم و ترتیبی زیبا جای دهید تا هم در دسترس شما باشد و هم فضای زیادی از میز پذیرایی شما را اشغال نکند ، پیشنهاد ما به شما دوستان ، استند پذیرایی وارمردار چوبی است . استندی با داشتن یک محفظه گرم نگهدارنده و همراه با تعدادی تقسیم بندی با طراحی خاص و منحصر به فرد که موجب می شود تا با خیالی راحت و به شیوه ای لوکس و زیبا از مهمانان خود پذیرایی نمایید.

استندهای پذیرایی وارمردار چوبی لوکس ، باکس های رومیزی با جنسی از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب در رنگ ها ی مختلف با استحکام و مقاومت بسیار بالا در مقابل هر گونه ضربه و آسیب ضمن زیبایی و جذابیتی که دارند ، بسیار کاربردی بوده و با توجه به محفظه شمع وارمردار ، می توانید در دورهمی های خود ، نوشیدنی مورد نظر را برای مدت طولانی گرم نگه داشته و با دادن حق انتخاب نوع نوشیدنی به مهمانان خود ، یک میزبانی متفاوت و راحت را تجربه نمایید.

 استندهای پذیرایی چوبی وارمردار با داشتن درب هایی با پوشش کریستالی ، نوعی طلق نشکن و شفاف ، قابلیت محافظت از خوراکی های مختلف را با حفظ تازگی و بدون هیچ افت کیفیت داشته و به همین دلیل است که استند پذیرایی چوبی وارمردار ، قابلیت استفاده روزمره را دارد و شما علاوه بر تنقلات و شکلات، می توانید تکه های نبات و قند و نقل را در آن قرار دهید و روی میز پذیرایی خود بگذارید تا موقع نوشیدن چای در طول روز  به  راحتی از آن استفاده کنید. قابل ذکر است که این استندهای وارمردار چوبی با توجه داشتن محلی برای قرار دادن قوری و با توجه به داشتن جنسی از چوب ، نسبت به بقیه نمونه استندها متمایز و کاربردی تر می باشد. مانند :

yesجعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-N

همراه با محفظه مجهز به شمع وارمر برای گرم نگه داشتن نوشیدنی - مجهز به محفظه نگهداری تنقلات مخصوص سرو نوشیدنی گرم در کنار وارمر نظیر شکلات ، نبات و ...  .

                                                      

😇راهنمای خرید باکس چوبی پذیرایی وارمردار

زمانی که شما می خواهید برای آشپزخانه برای ظروف سرو و پذیرایی مورد نظر خود یک جعبه پذیرایی وارمردار چوبی لوکس و شیک را تهیه نمایید ، باید به فکر خرید یک استند پذیرایی وارمردار چوبی شیک باشید که از لحاظ کارآمدی ، در اولویت قرار داشته باشد. چراکه کیفیت و کاربردی بودن جعبه پذیرایی ، موجب استفاده طولانی مدت می شود. در این قسمت از مقاله می خواهیم تا شما را با نکات خرید ارزان و با کیفیت جعبه پذیرایی وارمردار چوبی لوکس آشنا نماییم . با ما همراه باشید:

  1. طرح و شکل ظاهری جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی وارمردار : شما عزیزان باید توجه داشته باشید که یک باکس رومیزی را تهیه نمایید که مطابق با نیاز شما و تعداد اقلامی که می خواهید در داخل جعبه پذیرایی بگذارید ، باشد و علاوه بر آن قابل ست شدن با دکوراسیون میز پذیرایی شما هم باشد.
  2. جنس استند پذیرایی وارمردار : با توجه به وجود جنس های مختلفی از استند های سرو و پذیرایی رومیزی از چوب ، فلز ، سنگ و رزین و ... می توان جنس استند پذیرایی چوبی را کارآمد تر از بقیه نمونه استند های موجود در بازار دانست چراکه استحکام و مقاومت بالای ناشی از مواد اولیه چوب و با کیفیت ، موجب استفاده طولانی مدت از این ظروف سرو و پذرایی می شود.
  3. ابعاد و تعداد تقسیم بندی های داخلی جعبه دمنوش وارمردار: در هنگام خرید جعبه پذیرایی وارمردار دقت نمایید که ابعاد آن مناسب باشد و فضای زیادی را از میز شما اشغال نکند . در عین حال به تعداد محفظه های باکس وارمردار توجه کنید تا بتوانید اقلام مورد نیاز را به راحتی داخل آن نگهداری نمایید.
  4. قیمت جعبه دمنوش تی بگ وارمردار چوبی : و در پایان لازم است که با توجه به نوع کیفیت و متریال به کار رفته ، طراحی ظاهری و ظرافت آن ، نوع یراق آلات و ... جعبه وارمردار خود را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

                                                   

😇6 مدل جعبه دمنوش وارمردار چوبی ارزان و شیک

امروزه با توجه به استقبال بی نظیر بسیاری از افراد از انواع جعبه های پذیرایی ، مدل های باکس های پذیرایی رومیزی هر روزه در حال تغییر و به روز شدن است . به همین دلیل ما می خواهیم تا شما را با 6 مدل جعبه و استند پذیرایی وارمردار چوبی شیک و ارزان آشنا نماییم تا شما عزیزان با توجه به سبک و سیاق سلیقه خود ، نیاز و بودجه تان بتوانید جعبه پذیرایی مورد نظر را به راحتی از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده تهیه نمایید.

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

ابعاد : 8 * 23 * 31

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

ابعاد : 7 * 24 * 32

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-0

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-11

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-01

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-1

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

جهت مشاهده و بررسی قیمت و مشخصات کامل جعبه تی بگ و پذیرایی وارمردار ارزان قیمت و با کیفیت در قسمت بالا می توانید بر روی کد آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

😇قیمت تی بگ چوبی وارمردار شیک

قیمت استند پذیرایی تی بگ وارمردار چوبی لوکس باکس ،  بنا بر نوع متریال ، نوع نجاری و یا لیزری ، ابعاد و تعداد تقسیم بندی ها ، رنگ و نوع یراق آلات مشخص می شود. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت جعبه های دمنوش وارمردار لوکس باکس ، به صفحه محصول مورد نظر مراجعه یا با کارشناسان ما در واحد فروش فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، تماس حاصل نمایید. شایان به ذکر است که لوکس باکس با توجه به فروش تک و عمده خود ، این امتیاز را برای مشتریان خود قائل شده است تا بتوانند جعبه مورد نظر خود را با تعداد حداقل 70 عدد به بالا ، با قیمت عمده و با تخفیف 10% الی 15% تهیه نمایید.

                                                  

😇خرید جعبه تی بگ وارمردار چوبی + فروشگاه لوکس باکس

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند . ویژگی‌ایی که فروشگاه اینترنتی لوکس باکس، سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد. تقریبا می‌توان گفت که لوکس باکس برای مشتریان خود این امتیاز را قائل شده است تا بتوانند از سراسر کشور، سفارش خود را به راحتی و آنلاین از طریق سایت ثبت نمایند. شما می‌توانید در تمامی روزهای هفته و روزهای چهارشنبه که تعدادی از محصولات تخفیف 15% را شامل می شوند ، را با قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی خرید نمایید . خرید ارزان و به صرفه با توجه به کیفیت بالا و کاربردی بودن تمامی محصولات چوبی لوکس باکس ، با توجه به تنوع بالا ، پاسخگوی هر سلیقه ای بوده  و شما عزیزان می توانید یک خرید هوشمندانه و بی نظیر را با خیالی آسوده و مطمئن با ما تجربه نمایید.

yesسخن پایانی ...

 جعبه های پذیرایی چای کیسه ای چوبی مدل وارمردار لوکس باکس ، از تنوع بالایی برخوردار است و شما می توانید از انواع مختلف آن با رنگ بندی های مختلف در مهمانی ها ، در استفاده روزمره خود و حتی تولد ها از آن ها استفاده کنید. برای خرید و سفارش تی بگ چوبی وارمردار مورد نظر، لطفا به سایت فروشگاه لوکس باکس وارد شده و پس از انتخاب محصول و جعبه مورد نظرتان ، بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را پر کنید تا تیم پشتیبانی لوکس باکس ، برای ارسال سفارش با شما تماس بگیرند . هنگام خرید استند های پذیرایی وارمردار چوبی برای منزل و یا محیط کار خود ،حتما از فروشگاه های معتبر و با قیمت مناسب و معقولی خرید کنید . متشکر هستیم که ما را در این مقاله همراهی نمودید، امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده مورد پسندتان واقع شده باشد.