مشخصات قیمت و خرید جعبه پذیرایی چای کیسه ای جعبه چوبی دمنوش تی بگ مدل وارمردار

دمنوش‌ها و نوشیدنی ‌های ارگانیک به دلیل طعم و عطر دلنشینی که دارند ، امروزه طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده‌اند. با این وجود لوازم نگه‌داری و پذیرایی متنوعی برای این نوع مواد غذایی نظیر جعبه های پذیرایی تی بگ دمنوش وارمردار چوبی طراحی، تولید و عرضه شده اند. جعبه های دمنوش پذیرایی و جعبه پذیرایی وارمردار محصولی نوین و جدید  با طراحی زیبا و کاربردی جهت پذیرایی با جنسی از چوب  و دارای فضاهای متعدد برای قرار دادن تنقلات ، انواع دمنوش ، تی بگ و چای کیسه ای و هر آن چه که ملزومات یک نوشیدنی است، می باشد. جعبه ای لوکس که تعبیه و داشتن محفظه نگهدارنده  شمع وارمر به منظور گرم و تازه نگه داشتن محتویات داخلی قوری همراه با تعدادی مقسم برای مصارف مختلف ، موجب کارآیی دو چندان این جعبه پذیرایی چوبی شده است.

                                                  

cool لوکس باکس ، در این مطلب به معرفی 10 مدل بهترین جعبه پذیرایی وارمردار چوبی شیک می پردازد ، پس اگر شما نیز دوست دارید با انواع جعبه پذیرایی وارمردار رومیزی ارزان آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

yesدمنوش و تاریخچه آن

yesخاصیت درمانی 5 دمنوش گیاهی با بیشترین خواص

yesجعبه پذیرایی لوکس مدل وارمردار

yes10 مدل جدیدترین جعبه پذیرایی وارمردار + لیست قیمت و خرید

yesضرورت خرید باکس چوبی دمنوش وارمردار

yes تولید کننده انواع جعبه های دمنوش وارمردار چوبی شیک و ارزان در تهران  

                                                   

🙂دمنوش و تاریخچه آن

دمنوش

دمنوش نوعی نوشیدنی گیاهی است که از اجزاء مختلف گیاهان دارویی که قابلیت حل شدن در آب را دارند ، تهیه می شود. به عبارت دیگر ، دمنوش یک نوع نوشیدنی است که در آن تیکه‌ای از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه و پوست میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب است را در خود دارد. دم کردن یا گرفتن عصاره به وسیله آب ، یکی از متداول‌ترین و قدیمی‌ترین روش به کار بردن داروهای گیاهی است. دمنوش ها به سه صورت زیر تهیه می شوند:

  • - جوشانده (دمجوش)
  • - خیسانده
  • - دم کرده (دمنوش)

تاریخچه دمنوش

تاریخچه دمنوش را نمی‌توانیم از تاریخچه گیاهان دارویی جدا کنیم به طوری که تاریخچه پیدایش دمنوش ها از طرفی نیز بازمی گردد به زمان درمان بیماری ها با گیاهان دارویی و البته عطاری هایی که گسترده ترین و عمده ترین فعالیت آن ها در ایران مشاهده شده است . انواع دمنوش های گیاهی از زمان های قدیم با مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. تاریخچه دقیقی از مصرف نخستین چای و دمنوش در دست نیست، اما افسانه هایی وجود دارد که خلق اولین دمنوش را به یک رخداد شگفت انگیز ارتباط می دهد. در افسانه های چین باستان آمده است که 2700 سال قبل از میلاد مسیح، امپراطور شنونگ در زیر درختی استراحت می کرد. در همان حال تعدادی از برگ درخت در ظرف آب گرم او می افتد. عطر و طعم ایجاد شده از این ترکیب برای امپراطور جذاب بوده و این گونه بود که دمنوش مورد استقبال وی قرار گرفت و به تدریج مورد توجه افراد واقع شد.

                                                   

🙂خاصیت درمانی 5 دمنوش گیاهی با بیشترین خواص

گیاهان پر از ویژگی‌های مفید و متفاوت برای سلامتی ما هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از خواص طبیعی این گیاهان، نوشیدن دمنوش‌ها است. هر دمنوشی، ویژگی‌های مفید خاص خود را برای بدن شما دارند. دمنوش‌ها می‌توانند معجزه‌هایی برای رسیدن به سلامتی باشند. در ادامه 5 دمنوش  مفید برای بدن را با فواید درمانی زیاد را معرفی می‌کنیم ، با ما همراه شوید:

  1. دمنوش بابونه: دمنوش بابونه نسبت به دیگر دمنوش‌ها طعمی کلاسیک دارد. به دلیل خاصیت آرامش‌بخشی که دارد در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است و به دلیل همین خاصیت معمولا قبل از خواب نوشیده می‌شود.
  2. دمنوش زنجبیل : زنجبیل به دلیل خواص ضدالتهابی‌ که دارد یکی از محبوب‌ترین گیاهان در طب سنتی و گیاهی است. دمنوش زنجبیل در بهبود هضم و درمان حالت تهوع ناشی از بیماری یا بارداری مؤثر است. همچنین برای کاهش التهاب و شل شدن عضلات معده استفاده می‌شود .                                                                                       

  3. دمنوش نعنا: این دمنوش مخصوصا در مراکش و ترکیه، بسیار محبوب بوده و نوشیدنی ثابت مراسم اجتماعی و رویدادهای فرهنگی به حساب می‌آید. افرادی که این دمنوش را استفاده می‌کنند احساس تازگی می‌کنند و از تجربه‌ی این حس خرسند می‌شوند. مصرف دمنوش نعنا در ژاپن در فصل تابستان رواج دارد و از آن برای ایجاد احساس خنکی در نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود.
  4. دمنوش بادرنجبویه: این دمنوش به نام دمنوش ملیسا هم شناخته می‌شود و نام خود را از واژه‌ی یونانی زنبور عسل گرفته است. این دمنوش باعث قوی شدن پوست و کشیدگی آن می‌شود و در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی مؤثر است. از دیگر خواص این دمنوش می‌توان به تقویت روحیه و بهبود حافظه اشاره کرد. دمنوش بادرنجبویه حاوی میزان زیادی از آنتی‌اکسیدان‌ها است که به آن خاصیت سم‌زدایی بدن می‌دهد.
  5. دمنوش میوه‌ی گل سرخ: چای میوه‌ی گل محمدی،  سرشار از ویتامین C و مواد معدنی است. مطالعات نشان داده است که خواص ضد التهابی موجود در گل سرخ به درمان درد ناشی از آرتروز کمک می‌کند. همچنین مصرف این دمنوش در کاهش وزن مؤثر بوده و مصرف آن به‌عنوان مکمل در رژیم‌های غذایی سالم و ورزشی توصیه می‌شود.

با توجه به مصرف روزانه و روز افزون انواع دمنوش های گیاهی ، وجود یک باکس رومیزی چوبی دمنوش تی بگ لازم و ضروری است تا ضمن زیبا تر کردن دکوراسیون میز پذیرایی ، کاربردی نیز باشد و بتوان با قرار دادن تنقلات و انواع دمنوش ها در آن ، به میز خود نظم و سازمان بخشید. در همین راستا در ادامه این مطلب می خواهیم تا شما را با انواع جعبه پذیرایی وارمردار چوبی لوکس آشنا نماییم . 

                                                  

🙂جعبه پذیرایی لوکس مدل وارمردار

جعبه های پذیرایی ، باکس های چوبی و یا شیشه ای هستند که می توان از آن ها به عنوان جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی ، جعبه آجیل و خشکبار رومیزی و ... در کاربرد های مختلف در منزل و یا محیط کار استفاده نمود. طراحی منحصر به فرد ، ظرافت و زیبایی ظاهری جعبه های پذیرایی در عین کارآیی که دارند ، نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کنند. جعبه های پذیرایی انواع مختلفی دارند که جعبه های وارمردار نیز نوعی از جعبه های پذیرایی رومیزی هستند. باکس هایی با طراحی ویژه همراه با تعبیه محفظه گرم نگهدارنده قوری و محتویات داخلی آن با وجود تعدادی تقسیم بندی مجزا جهت قرار دادن انواع آجیل و خشکبار ، دمنوش تی بگ چای کیسه ای و ... که موجب شده است تا جعبه های وارمردار چوبی نسبت به بقیه نمونه جعبه های دمنوش پذیرایی کارآمدتر باشند.

🙂10 مدل جدیدترین جعبه پذیرایی وارمردار + لیست قیمت و خرید

شما دوستان اگر به دنبال خرید ارزان و با کیفیت بهترین و شیک ترین جعبه پذیرایی وارمردار چوبی لوکس هستید و یا می خواهید از این باکس ها به عنوان جعبه هدیه تبلیغاتی در همایش ها و یا نمایشگاه هایتان استفاده نمایید ، جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی بهترین پیشنهاد است که با توجه به جنس ، کیفیت ، طراحی منحصر به فرد و زیبایی ، یک محصول کاربردی است ، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با 10مدل جدیدترین جعبه پذیرایی وارمردار آشنا کرده تا بتوانید از  بهترین فروشگاه اینترنتی معتبر یک خرید مطمئن و هوشمندانه  را انجام دهید:

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-N

ابعاد : 8 * 23 * 31

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب طبیعی

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

ابعاد : 8 * 23 * 31

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

ابعاد : 7 * 24 * 32

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M1

ابعاد : 7 * 24 * 32

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-0

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

                                                   

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-1

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-01

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-0

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-1

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-01

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

برای مشاهده و خرید جعبه پذیرایی وارمردار مورد نظر کافی است بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی باکس مورد نظر منتقل شوید.

                                                   

🙂ضرورت خرید باکس چوبی دمنوش وارمردار

همان‌طور که گفته شد از جعبه پذیرایی وارمردار می توان برای قرار دادن انواع خوراکی‌های و دمنوش‌ها استفاده نمود. جعبه‌های پذیرایی وارمردار با استفاده از متریال چوب طبیعی و یا ام دی اف با کیفیت ، همراه با روکش چوب در شکل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند . باکس هایی بسیار مستحکم و مقاوم با دوام و ماندگاری بالا همراه با ظاهری شیک و شکیل که خرید آن ها برای هر فردی پیشنهاد می شود. از دیگر ضرورت های خرید استند پذیرایی وارمردار چوبی :

  • - استحکام و مقاومت بالا همراه با دوام و ماندگاری طولانی مدت : توجه داشته باشید که جعبه پذیرایی وارمردارچوبی نسبت به سایر نمونه‌ها، دوام و مقاومت بیشتری دارد و می‌توانید مدت‌زمان زیادی از آن استفاده کرد.
  • - قابل استفاده به عنوان ظروف سرو و پذیرایی در محیط خانه و یا کار
  • - گرم نگاه داشتن نوشیدنی داخل قوری برای مدت زیاد
  • - سهولت در میزبانی و پذیرایی از چندین نفر
  • - سبکی جدید و نوین برای پذیرایی از میهمانان
  • - دادن حق انتخاب به مهمانان در انتخاب نوع نوشیدنی مورد علاقه شان
  • - استفاده به عنوان جعبه هدیه تبلیغاتی لوکس در مناسبت های مختلف

                                                   

🙂 تولید کننده انواع جعبه های دمنوش وارمردار چوبی شیک و ارزان در تهران 

لوکس باکس به عنوان تنها و مجهز ترین کارخانه تولید انواع جعبه های پذیرایی وارمردار، با تنوع رنگ و شکل در طراحی ، سعی نموده است تا جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی وارمردار را برای سلایق متفاوت طراحی و تولید نماید . باکس هایی رومیزی که با ظاهر شیک و کارآیی بالایی که دارند ، توانسته اند رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کنند. لوکس باکس با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش محصولات و جعبه های چوبی و تزئینی، یکی از با سابقه ‌ترین مراکز فروش و عرضه انواع جعبه‌ های چوبی پذیرایی و انواع باکس تی بگ دمنوش چای کیسه ای وارمردار چوبی می باشد که با تنوع محصولات و بالا بودن کیفیت در کنار قیمت مناسب و اقتصادی ، به عنوان مجهز ترین مجموعه شناخته شده است.

yesو در پایان ...

شما عزیزان  برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر و خرید جعبه پذیرایی و  جعبه دمنوش تی بگ وارمردار ارزان قیمت مورد علاقه خود  می‌توانید به سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس مراجعه نمایید و یک خرید عالی و مقرون به صرفه را با ما تجربه نمایید.