باکس تی بگ دمنوش چای کیسه ای و جعبه پذیرایی چوبی وارمردار

همان طور که می دانید پذیرایی از مهمان و مهمان نوازی یکی از مهم ترین مسائل در بین ایرانیان بوده است و امروزه محصولات متنوعی برای این منظور ساخته می شود تا شما بتوانید به نحو احسن از مهمان های خود پذیرایی کنید. در همین راستا باکس های تی بگ دمنوش چای کیسه ای چوبی شیک مدل وارمردار ، سبکی جدید از انواع جعبه های پذیرایی رومیزی هستند که ضمن مخاطب پسند بودن و زیبایی ظاهری ، کارآیی زیاد نیز داشته و می توان جهت یک پذیرایی کامل،  متفاوت و جدید از مهمانان خود در منزل و یا محیط کار استفاده نمایید.

                                                   

angel اگر شما هم قصد خرید یک جعبه پذیرایی دمنوش وارمردار چوبی شیک ، با کیفیت و ارزان را دارید ، ما را در این مقاله همراهی نمایید تا شما را در جهت خرید ارزان جعبه دمنوش وارمردارچوبی لوکس و شیک راهنمایی کنیم :

  1. جعبه دمنوش وارمردار شیک و کاربرد آن

  2. انواع جعبه پذیرایی چوبی وارمردار + لیست قیمت و عکس

  3. باکس تی بگ دمنوش وارمردار گرد

  4. باکس دمنوش تی بگ چای کیسه ای مربع و مستطیل

  5. خرید آنلاین انواع جعبه دمنوش تی بگ وارمردار چوبی ارزان

🤔جعبه دمنوش وارمردار شیک و کاربرد آن

امروزه یکی از وسایل و ظروف سرو و پذیرایی ای که بسیار باب شده است ، جعبه های پذیرایی رومیزی لوکس هستند که ضمن جنبه دکوری و تزیینی ، بسیار کاربردی نیز هستند . جعبه های دمنوش وارمردار چوبی هم نمونه ای از انواع جعبه های دمنوش پذیرایی هستند که با توجه به طراحی منحصر به فرد و فوق العاده جعبه های تی بگ وارمردار چوبی و با توجه به تعبیه یک محفظه گرم نگهدارنده همراه با شمع وارمر ، تکمیل کننده پذیرایی شما عزیزان بوده و می توانید یک میزبانی منحصر به فرد و شکیلی را از مهمانان خود در منزل و یا محیط کار داشته باشید. از جمله کاربرد جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس باکس عبارت اند از :

  • -گرم و تازه نگه داشتن محتویات درون قوری برای مدت طولانی
  • -تکمیل کننده میزبانی شما به روشی راحت و آسان در محیط منزل و یا کار
  • -استفاده به عنوان جعبه هدیه دمنوش تی بگ مدل وارمردار در مناسبت های مختلف به عنوان جعبه تبلیغاتی
  • -استفاده به عنوان یک جعبه پذیرایی رومیزی لوکس در کافی شاپ های سنتی ، هتل ها و رستوران ها

                                                   

🤔انواع جعبه پذیرایی چوبی وارمردار + لیست قیمت و عکس

جعبه های تی بگ دمنوش پذیرایی رومیزی لوکس باکس در دو نوع نجاری و لیزری با تنوع بالا در طرح و رنگ ، ابعاد و تعداد تقسیم بندی های داخلی ، این امکان را به شما دوستان می دهند تا بتوانید بر حسب نیاز و نوع سلیقه شخصی خود ، به خرید باکس دمنوش تی بگ چوبی مورد نظر بپردازید.

yesجعبه های دمنوش تی بگ چای کیسه ای نجاری لوکس : جعبه هایی حاصل هنر دست نجار هستند که در نهایت دقت و ظرافت با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی  از چوب راش، چوبی بسیار پر کاربرد و مفید که با وزن نسبتا سنگینی که دارد بسیار سخت و محکم است و با صرف مدت زمان زیاد طراحی و ساخته می شوند . این باکس های دمنوش چوبی ، از جمله ظروفی چوبی خاص است که با طراحی خاص خود نظر هر مخاطبی را به خود جذب می کنند . در ساختار و طراحی این باکس های دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس باکس ، از روغن گیاهی استفاده شده است که ضمن جلادهندگی ، از نفوذ آب و رطوبت نیز جلوگیری می کند . روغن های گیاهی مخصوص چوب در حال حاضر یکی از محبوب ‌ترین روش‌ ها برای پوشش نهایی چوب است. این روغن‌ ها برخلاف رنگ‌ های شیمیایی طرح و نقش چوب را تغییر نمی‌ دهند و موجب می شوند تا زیبایی چوب همچنان حفظ ‌ شود. باکس های بسیار نفیس که برای هدیه دادن نیز پیشنهاد بسیار خوبی هستند. مانند :

👈جعبه وارمردار چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB402

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

yesجعبه های دمنوش تی بگ چای کیسه ای لیزری : نمونه ای دیگر از انواع جعبه های دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، باکس های لیزری هستند که با استفاده از ام دی اف با روکش چوب طراحی و ساخته شده اند، ام دی اف به کار برده شده برای تولید این باکس های پذیرایی رومیزی از ضخامت و مقاومت مناسبی در برابر ضربه برخوردار بوده و به دلیل داشتن محفظه وارمردار برای گرم نگه داشتن قوری از سایر محصولات چوبی متمایز شده اند . باکس هایی ساخته شده به وسیله دستگاه سی ان سی ، یک دستگاه تمام اتوماتیک ، با صرف مدت زمان کمتر و هزینه ارزان تر نسبت به جعبه های سی ان سی و نجاری با تنوع بالا ، باکسی هایی با طراحی زیبا و در عین حال کاربردی جهت یک پذیرایی متفاوت و شکیل هستند . مانند نمونه :

👈جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-11

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای تیره

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

                                                   

🤔باکس تی بگ دمنوش وارمردار گرد

جعبه های پذیرایی تی بگ چوبی مدل دایره ای،  دارای طراحی بسیار شیک و چشم نوازی هستند که با استفاده از این باکس های رومیزی می توانید یک پذیرایی شکیل و زیبایی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید. یکی از ویژگی های خلاقانه و کاربردی در طراحی و ساخت جعبه های تی بگ وارمردار چوبی  گرد ، داشتن وارمر است که بدین واسطه می توانید قوری نوشیدنی خود  را در قسمت مرکزی این باکس ها قرار دهید و زیر آن را با یک شمع روشن کنید تا محتویات درون قوری گرم و تازه بماند . جنس این مدل جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ وارمردار مدل گرد ، از چوب راش ، چوبی بسیار مستحکم و مقاوم و دارای بافتی منسجم و یکنواخت است که در عین کیفیت بسیار بالایی که دارد ، زیبا و جلوه ای از طبیعت است. گفتنی است که سطح این باکس های دمنوشی با روغن گیاهی جهت جلوگیری ار نفوذ آب و رطوبت ،  پوشش داده شده است . وجود چندین محفظه مجزا جهت قرار دادن و نگهداری از انواع تنقلات ، خشکبار و هر آن چه که ملزومات یک نوشیدنی است همراه با درب هایی با پوشش کریستالی(طلق نشکن و شفاف ) ضمن حفظ کیفیت و ماندگاری محتویات داخلی ، جذابیت این جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار را دو چندان نموده است. نظیر :

👈باکس پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB401

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

🤔باکس دمنوش تی بگ چای کیسه ای مربع و مستطیل

باکس های تی بگ دمنوش پذیرایی وارمردار چوبی لوکس باکس در دو نوع نجاری و لیزری به شکل مستطیل و مربع ، با استفاده از مواد اولیه چوب راش و ام دی اف با روکش چوب ،  همراه با محفظه گرم نگهدارنده و تعدادی قسمت مجزا و جداگانه به منظور قرار دادن انواع دمنوش ، تی بگ ، تنقلات و خشکبار و ... ضمن کاربردی بودن ، دارای زیبایی ظاهری منحصر به‌ فردی هستند که این جعبه های پذیرایی چوبی با وجود قوری حاوی نوشیدنی ، شمع روشن و محفظه‌ های پر اطراف آن می‌ توانند به میز شما جلوه ای لوکس و خاص ببخشند ، به‌ طوری‌ که نگاه هر بیننده‌ ای را به سمت‌ و سوی خود جلب می‌ نمایند . همچنین این باکس های تی بگ وارمردار چوبی  با توجه به طراحی خاص و چشم‌ نواز ، گزینه بسیار عالی برای هدیه و کادو دادن به عزیزانتان نیز هستند. نظیر :

👈باکس تی بگ پذیرایی چوبی وارمردار کافی میکس لوکس باکس کد LB403

ابعاد : 4 * 20 * 42

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

👈جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-01

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

                                                   

🤔خرید آنلاین انواع جعبه دمنوش تی بگ وارمردار چوبی ارزان

در این قسمت از مقاله ، جعبه های تی بگ وارمردار چوبی لوکس باکس برای قرار دادن و نگهداری انواع تنقلات ، تی بگ چای کیسه ای و ... جهت پذیرایی از میهمان را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . باکس هایی منحصر به فرد که در طراحی و تولید این باکس های پذیرایی ، محفظه مجهز به شمع وارمر جهت گرم نگه داشتن نوشیدنی چای و دم نوش وجود دارد که موجب متمایزشدن آن ها  از نمونه های دیگر شده است.طراحی این باکس های پذیرایی وارمردار به گونه ای است که حرارت شمع وارمر به هیچ عنوان بر اثر گرما آسیبی به بدنه وارد نمی کند ، علاوه بر این شمع های وارمر دار با حرارت ملایمی که دارند هیچ خطری ندارد و این امکان را به شما می دهد تا قوری چای و دمنوش خود را برای مدت طولانی گرم نگه دارید و این گونه به شکلی خاص و متفاوت از میهمانان خود پذیرایی نمایید.

برای خرید ارزان و با کیفیت جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس باکس به عنوان یک باکس دکوراتیو ، کاربردی و زیبا ، می توانید به صفحه وب سایت فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی تماس با ما ، با کارشناسان فروش ما در تماس بوده و سفارش خود را ثبت نمایید.

yesو در پایان ...

جعبه های دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس باکس ، از لحاظ کیفیت و تنوع بالا در طراحی داخلی و بیرونی ، استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه همراه با فضاهای مجزا و متعدد برای جای دادن انواع خوراکی های مختلف و ... همراه با محفظه گرم نگهدارنده وارمر ، علاوه بر استفاده در منزل،  مناسب برای محیط های کاری ،کافی شاپ ها ، هتل ها و نیز هستند. نکته قابل توجهی که  در استفاده از جعبه تی بگ وارمردار چوبی لوکس باکس وجود دارد این است که در صورت عدم استفاده به راحتی می توانید این جعبه های وارمرداررا همراه با مواد خوراکی درون کشو ، کمد و یا کابینت نگهداری نمایید و نگران افت کیفیت و خرابی جعبه یا مواد موجود در آن نباشید. البته ناگفته نماند که لوکس باکس علاوه بر جعبه های دمنوش پذیرایی چوبی ، انواع جعبه شیشه ای چای کیسه ای تی بگ دمنوش را نیز ارائه کرده است تا بتوانید با داشتن حق انتخاب بیشتر، یک خرید هوشمندانه و اقتصادی را با ما تجربه نمایید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.