بررسی تفاوت و مقایسه انواع جعبه شیشه ای با جعبه های شیشه ای لوکس باکس

                         

امروزه باکس های شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین وسایل تزیینی در مراسمات و جشن های مختلف هستند که به عنوان یک دکوری لوکس ، ضمن زیبایی ظاهری بسیار کاربردی هم بوده و در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد .ما برای سرو انواع خوراکی ها به یک ظرف مناسب و لوکس نیاز داریم تا علاوه بر کارآیی ، جلوه شکیل و خاصی را به میزبانی ما ببخشد . باکس های شیشه ای لوکس یک وسیله بسیار مناسب با طراحی منحصر به فرد و جذاب هستند که به شما کمک می کند تا خوراکی ها و تنقلات خود را به زیبایی هرچه تمام تر بر روی میز پذیرایی خود بچینید . جعبه های شیشه ای در طرح و شکل های مختلف فانتزی و مدرن طراحی و تولید می شوند که شما عزیزان می توانید بر حسب نیاز و یا سلیقه خود ، باکس شیشه ای مورد نظر خود را تهیه نمایید.

🤓ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تفاوت و مقایسه انواع جعبه شیشه ای با جعبه های شیشه ای لوکس باکس ، تولید کننده انواع باکس های چوبی شیشه ای در تهران  بپردازیم ، پس با ما همراه شوید تا بیشتر با این باکس های لوکس و جذاب آشنا شوید:

  • انواع باکس های شیشه ای لوکس

  • کاربرد های جعبه های شیشه ای

  • نکاتی که قبل از خرید باکس شیشه ای لوکس باید توجه نمایید !!!

  • بررسی قیمت باکس های شیشه ای لوکس

  • نحوه تمیز کردن انواع جعبه و باکس های شیشه ای لوکس

  • باکس شیشه ای ارزان و با کیفیت را از کجا بخریم؟؟؟

  • بررسی 3 نمونه از باکس های شیشه ای لوکس باکس ، تولید کننده انواع باکس های نفیس و صادراتی

                                                   

🤔انواع باکس های شیشه ای لوکس

همان طور که در بالا اشاره کردیم ، باکس های شیشه ای در طرح و شکل های مختلف توسط تولید کننده های مختلف ، طراحی و تولید می شوند که بر اساس کارآیی و شکل ظاهری ، به انواع مختلفی تقسیم می شوند ، نظیر

  • باکس شیشه ای جواهرات و زیور آلات

  • باکس شیشه ای گل و گیاه

  • باکس شیشه ای آجیل و تنقلات

  • یاکس شیشه ای دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس

  • باکس شیشه ای هدیه و کادو

  • باکس شیشه ای لوازم آرایش
  • و....

🤔کاربرد های جعبه های شیشه ای

باکس های شیشه ای در انواع مختلف در بازار ارائه می‌شوند که آشنایی با آن‌ها شما را قادر می‌سازد که زیبایی را برای خانه یا محل کار خود به ارمغان بیاورید و یک خرید هوشمندانه و دقیقی را داشته باشید ، که در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی انواع کاربرد این باکس های شیشه ای  بپردازیم.این جعبه‌های زیبا و لوکس علاوه‌ براین که می‌توانند به عنوان جعبه‌ ی هدیه و کادو نیز استفاده شوند، با توجه به اشکال، ابعاد و سایزبندی ،  می‌توانند کاربردهای متنوع و جذاب دیگری نیز به همراه داشته باشند از جمله‌:

باکس شیشه ای برای حلقه ازدواج : باکس شیشه ای حلقه به دلیل شفافیت و طراحی منحصر به فردی که دارند موجب می شود تا عکس های شما زیباتر و لوکس تر به  یادگار ثبت شوند.

باکس شیشه ای برای هدیه و گیفیت : با توجه به این که نهاد ها و سازمان های مختلف در مناسبت های مختلف ، هدایایی را به رسم یادبود به کارمندان خود تقدیم می کنند ، این باکس های شیشه ای می تواند تزیین بسیار لوکس و زیبایی برای هدیه شما باشد .

باکس شیشه ای پذیرایی : باکس های شیشه ای بر اساس شکل و نوع پارتیشن بندی داخلی که دارند ، گزینه بسیار خوبی برای سرو ، قرار دادن و نگهداری انواع تی بگ دمنوش ، تنقلات ، آجیل و میوه خشک ، شکلات و ... هستند که جلوه میزبانی و میز پذیرایی شما را دو چندان می کنند.

باکس شیشه ای برای گل و هدیه : با توجه به شیشه ای بودن جعبه های شیشه ای ، بدون تردید تزیین گل در باکس های شیشه ای همراه با یک هدیه لوکس می تواند یک خاطره به یادماندنی را برای شما رقم بزند و آن را در ذهن مخاطب شما جاودانه کند.

باکس شیشه ای برای نگهداری از وسایل با ارزش و جواهرات : با داشتن یک باکس شیشه ای رومیزی لوکس در اتاق خواب خود می توانید ضمن نظم و ساماندهی به زیورآلات و وسایل ارزشمند خود ، آن ها را در یک جا و مکان مشخص نگهداری نمایید .

استفاده در جواهر فروشی ها

استفاده در گل فروشی ها

یک باکس شیک جهت قرار دادن کادو

استفاده در ساعت فروشی ها

و ... از دیگر کاربردهای جعبه های شیشه ای است که شما باید بر حسب نیاز و سلیقه خود باکس شیشه ای مورد نظر را تهیه نمایید .

🤔نکاتی که قبل از خرید باکس شیشه ای لوکس باید توجه نمایید !!!

اگر قصد خرید جعبه و باکس شیشه ای را دارید ، قبل از خرید باید به چند نکته توجه نمایید تا بتوانید با اطلاعات کافی در مورد آن محصول ، یک خرید کامل و جامع را داشته باشید :

_ توجه به نوع نیاز و کارآیی آن

_ توجه به ابعاد و سایز باکس

_ توجه به متریال به کار رفته در ساخت جعبه

_ توجه به طرح و مدل جعبه شیشه ای

_  توجه به قیمت

                                                 

🤔بررسی قیمت باکس های شیشه ای لوکس

قیمت باکس های شیشه ای با توجه به ابعاد و طرح و شکل ،ضخامت، رنگ بندی، حجم و مقدار شیشه به کار رفته در طراحی و ساخت جعبه  ،متفاوت و متغییر است . ولی با توجه به این که لوکس باکس یک کارخانه تولید انواع باکس های شیشه ای است برای مشتریان خود امکان خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه را به صورت تک و عمده فراهم کرده است . به طوری که اگر تعداد باکس و سفارشات شما بیش از 70 عدد باشد ،قیمت این جعبه های شیشه ای برای شما عمده محسوب شده و دارای تخفیف 10%الی 15% است .

🤔نحوه تمیز کردن انواع جعبه و باکس های شیشه ای لوکس

یکی از دغدغه‌های افراد برای خرید باکس های شیشه ای  ترس از شکستن یا تغییر شکل ظاهری در هنگام پاک کردن آن‌ها می‌باشد. ولی ما به شما می‌گوییم اصلا نگران نباشید چرا که باکس‌های شیشه‌ ای در عین ظرافت و زیبایی منحصربه‌ فرد خود، هم جنس با کیفیت و مقاومی  دارند و هم به خوبی و به آسانی قابل شستشو هستند. باکس های شیشه ای با توجه ساختار شیشه ای که دارند  ضد آب بوده اما برای تمیز کردن آن ها بهتر است از مواد شوینده استفاده نشود و تنها با دستمال نم دار آن را تمیز نمایید تا کیفیت آن بدون هیچ افت کیفیت مانند روز اول ، باقی بماند.

🤔باکس شیشه ای ارزان و با کیفیت را از کجا بخریم؟؟؟

یکی از مهم ترین معیار های خرید باکس شیشه ای که مورد توجه و دغدغه افراد است ، این است که باکس شیشه ای ارزان و با کیفیت را چگونه و و از کجا می توان تهیه کرد ؟ به همین منظور ما با پیشنهاد وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، تولید کننده انواع باکس های شیشه ای با کیفیت و مقرون به صرفه ، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که بدون هیچ وقت تلف کردنی ، بتوانید باکس مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید تا سفارش شما در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال شود. شایان به ذکر است که شما می توانید باکس شیشه ای  مورد علاقه‌ی خود و با سایزهای مد نظرتان را با حداقل تعداد 70 عدد سفارش دهید تا در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان برای شما عزیزان طراحی و تولید شود.

🤔بررسی 3 نمونه از باکس های شیشه ای لوکس باکس ، تولید کننده انواع باکس های نفیس و صادراتی

باکس های شیشه ای موجود در بازار یه دو صورت باکس های شیشه ای و باکس های پلکسی گلاس هستند . باکس های شیشه ای لوکس که با استفاده از شیشه سه میلی متر همراه با پروفیل برنجی ، نوعی ورقه فلزی مقاوم به کدر شدن و یراق آلات فلزی ساخته می شوند ،در حالی که باکس های پلکسی گلاس ( طلق شیشه ای )، گرچه جعبه های شفاف و زیبا هستند اما از پلکسی گلاس با ضخامت های مختلف در ابعاد متفاوت ساخته می شوند که نسبت به شیشه انعطاف بیشتری داشته و خطر شکسته شدن آن را ندارد  و ضد خش نیز است ولی با مقایسه و بررسی این دو نوع باکس های شیشه ای ، می توان گفت که باکس های طلقی ، زیبایی ، جلا و شفافیت باکس های شیشه ای را ندارد و از کیفیت و مرغوبیت پایین تری برخوردار هستند. در ادامه شما را با انواع باکس های شیشه ای لوکس باکس که در طرح و تنوع بالا در کاربرد های گوناگون در نهایت دقت و ظرافت با استفاده ازمتریال شیشه بسیار شفاف سه میلی متر و پروفیل برنجی نوعی ورقه فلزی منعطف ، مستحکم و مقاوم به کدر و لک شدن همراه با یراق آلات فلزی ، پایه های فلزی آبکاری شده و رنگ ثابت ، طراحی و ساخته شده اند ،آشنا می کنیم :

جعبه شیشه ای پذیرایی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB606-G

                                                                                

ابعاد : 8* 20 * 28

ظرفیت : 800الی 1000 گرم انواع دمنوش و تنقلات

جنس : ساخته شده از پرو فیل برنج و شیشه شفاف و بی رنگ با ضخامت 3 میلی متر

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع دمنوش و خشکبار

قابلیت شستشو: دارد

جعبه پذیرایی شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB608-G

                                                                                        

ابعاد : 8* 20 * 28

ظرفیت : 800الی 1000 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : ساخته شده از پرو فیل برنج و شیشه شفاف و بی رنگ با ضخامت 3 میلی متر

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع آجیل و خشکبار

قابلیت شستشو: دارد

جعبه شیشه ای هدیه گل جواهرات لوکس باکس کد LB601-G

                                                                                                                                       

ابعاد : 8* 20 * 28

ظرفیت : 1000 الی 1500 گرم

جنس : ساخته شده از پرو فیل برنج و شیشه شفاف و بی رنگ با ضخامت 3 میلی متر

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی

قابلیت شستشو: دارد

و در پایان

در صورتی که شما عزیزان علاقمند به خرید باکس‌های شیشه‌ای لوکسی که درخشش و زیبایی میز پذیرایی شما را دو چندان می کند،  هستید می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، اقدام نمایید.  فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، که علت محبوبیت آن ، پشتیبانی 24 ساعته مشتریان به صورت تلفنی و همچنین اینترنتی، کیفیت عالی محصولات، مقرون به صرفه بودن قیمت خرید باکس ها برای مشتری و مهم تر از همه تنوع بالای مدل‌های باکس‌های شیشه‌ای و سایر محصولات دکوراتیو چوبی ، ام دی اف و ...می باشد .