بررسی قیمت و خرید آنلاین انواع جعبه شیشه ای چای کیسه ای تی بگ دمنوش لوکس باکس

                                                   

بدون شک بعد از گذراندن یک روز طولانی و خسته کننده ، نوشیدن یک فنجان دمنوش کمک شایانی  به آرامش و راحتی اعصاب ما می کند. امروزه فواید دمنوش ها بر ما پوشیده نیست ، اما برای سرو ونگهداری انواع دمنوش ها به ویژه دمنوش های فله ای و باز به ظروف خاصی نیاز داریم که بتواند ضمن زیبایی و جذابیت ، کاربردی نیز باشد و آن ها را از انواع آلودگی های زیست محیطی حفظ کند ، نظیر انواع جعبه دمنوش تی بگ پذیرایی شیشه ای لوکس باکس  ، که ضمن سرو تنقلات و انواع دمنوش ها ، هم جنبه دکوری و زیبایی دارد و هم می توان از آن ها برای پذیرایی از مهمانان  خود به سبکی خاص و منحصر به فرد پذیرایی کرد .

😇در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با انواع دمنوش های گیاهی و خرید آنلاین انواع جعبه شیشه ای چای کیسه ای تی بگ دمنوش لوکس باکس آشنا نماییم :

  • دمنوش و تاریخچه آن

  • انواع دمنوش های گیاهی و خواص آن ها

  • پذیرایی و سرو متفاوت و منحصر به فرد انواع دمنوش با باکس تی بگ دمنوش پذیرایی لوکس

  • جعبه پذیرایی تی بگ دمنوش و کارآیی آن

  • انواع جعبه پذیرایی دمنوش چای کیسه ای تی بگ لوکس

  • خرید آنلاین جعبه تی بگ دمنوش ارزان و لوکس

                                                  

🙂دمنوش و تاریخچه آن

دمنوش :  دمنوش نوعی نوشیدنی است که در آن جزئی از گل ، برگ ، ساقه ، دانه و ریشه یک گیاه دارویی و یا میوه به صورت خشک و یا تازه در آب ولرم قابل حل است که دم کردن یا گرفتن عصاره آن به وسیله آب ولرم و گرم ، متداول ‌ترین و قدیمی ‌ترین روش به کار بردن انواع دمنوش ها است.

سیری در تاریخچه دمنوش :

اگرچه در مورد دمنوش های گیاهی و چای تاریخچه دقیقی وجود ندارد ، اما روایت های مختلفی در این باره وجود دارد . در واقع استفاده از دمنوش های گیاهی به 2700 سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد که امپراطور شنونگ در زیر درختی استراحت می کرده است که در این زمان تعداد زیادی برگ و شاخه درخت در ظرف آبگرم او افتاده و همین امر موجب جلب توجه او شده است . عطر و طعم جذابی که این امپراطور از آن ترکیب دریافت کرد ، بسیار جالب توجه بود و از آن به بعد بسیار مورد توجه قرار گرفت. این امپراطور چینی ، در طول زندگی خود با الهام از این رخداد ، از اشتیاق به سلامتی و رژیم غذایی که داشت ، موجب شد تا او بیش از 365 نوع مختلف گیاهان دارویی و دمنوش های گیاهی را کشف کند و همین امر سبب شد تا او به عنوان خدای داروهای گیاهی چینی ، شناخته شود .  در ادامه روند کشف طب سنتی از انواع چای و دمنوش گیاهی، طبیب و حکیم های زیادی در سراسر جهان تلاش کردند و انواع دمنوش های گیاهی را کشف کردند.

می توان گفت که پیشینه دمنوش ها از کشورهای آسیایی و خاورمیانه می آید ، به طوری که چینی ها برای اولین بار ، همان طور که در بالا اشاره شد ، بوته گیاهانی که دارای برگ سبز و دانه دار بودند مانند چای را به عنوان دمنوش مورد استفاده قرار می دادند و از آن بهروه وری اقتصادی هم می کردند .

🙂انواع دمنوش های گیاهی

زمان آن رسیده است تا کمی از دنیای تک رنگ چای سیاه فاصله گرفته و به دنیای رنگارنگ انواع دمنوش های گیاهی روی بیاوریم . این دمنوش ها آن قدر فایده و خواص دارویی و معجزه آسایی دارند که ضمن تنوع بالا ، ممکن است دچار سردرگمی شوید ، اما با ما همراه شوید تا با انواع دمنوش های گیاهی و خواص آن ها آشنا شوید.

دمنوش گیاهی نعناع : تاثیر فوق‌العاده ای بر دستگاه گوارش دارد. البته فواید بی‌نظیر نعناع به همین جا ختم نمی‌شود. یک بادشکن قوی ، تقویت ‌کننده معده ، آرام ‌کننده اعصاب، کاهنده دردهای قاعدگی، رفع دل درد، کنترل‌ کننده پرمویی ،ضد‌سرفه و ... از دیگر خواص این دمنوش گیاهی است .

دمنوش های گیاهی جینسینگ: این گیاه بیشتر نقش حفاظتی و پیشگیرانه دارد. بهبود عملکرد حافظه و افزایش قدرت جسمی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تنظیم میزان سوخت و ساز بدن و ... از دیگر خواص این دمنوش گیاهی است .

دمنوش های گیاهی اسطوخودوس: کاهش قند خون با کاهش جذب گلوکز در بدن، کاهش‌دهنده کلسترول و غلظت خون و کمک به پیشگیری از سکته‌ های قلبی، بهبود گردش خون و کاهش درد مفاصل، درمان‌ کننده سردرد به ویژه سردردهای میگرنی، کاهش‌ دهنده مشکلات تنفسی مانند آسم، سرفه، گرفتگی بینی، گلودرد و از دیگر فواید این دمنوش گیاهی است .  

دمنوش بابونه: کمک به بهبود سلامت پوست و مو، کمک به بهبود هضم غذا و مشکلات دستگاه گوارش، بهبود‌دهنده عملکرد کبد ، کمک به درمان روماتیسم و ...

دمنوش زنجبیل: زنجبیل سرشار از ویتامین C ، اسیدهای آمینه، اسید اسکالیک و انواع فلاونوئیدها است. این گیاه دارویی از نظر طب سنتی گرم و خشک است و یک ضد ویروس و ضد‌التهاب قوی است.

دمنوش گل سرخ: گلبرگ‌ها و ساقه این گل سرشار از ویتامین C است . بهبود کیفیت خواب، درمان ‌کننده اختلالات تنفسی مانند برونشیت یا سرفه‌های سخت، ضد ‌سرطان، تب‌ بر قوی و ...

دمنوش آویشن: تقویت اعصاب، بینایی، جهاز هاضمه، معده، کبد و کلیه، بالا برنده فشار خون، باز کننده انسداد، تحلیل بادها و بلغم و ... از فواید این دمنوش است .

و انواع دمنوش های گیاهی فوق العاده دیگر که دارای خواص دارویی بسیاری هستند.

                                                   

🙂پذیرایی و سرو متفاوت و منحصر به فرد انواع دمنوش با باکس تی بگ دمنوش پذیرایی لوکس 

امروزه استفاده از نوشیدنی های متفاوت و گیاهی در اکثر دورهمی ها و مهمانی ها به یک امر رایج تبدیل شده است . حال با کمی خلاقیت می توان انواع نوشیدنی های بی نظیر گیاهی را تهیه کرد و با قرار دادن انواع تی بگ و دمنوش ها در ظروف خاص دمنوش ، باکس های تی بگ دمنوش پذیرایی لوکس ، ضمن داشتن یک پذیرایی متفاوت و شکیل از مهمانان خود ، به آن ها حق انتخاب نوشیدنی مورد نظر شان را داد تا بتوانند نوشیدنی مورد نظر خود را بر حسب میل خود نوش جان کنند. بنابراین اگر شما هم می خواهید تا به سبکی متفاوت و خاص از مهمانان خود پذیرایی نمایید ، پیشنهاد ما به شما انواع جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ شیشه ای لوکس باکس است که با توجه به طراحی داخلی منحصر به فرد خود ، برای قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش های گیاهی و تی بگ گزینه بسیار خوبی است که هم کاربردی هستند و هم ظاهری زیبا و جذاب دارند که به میز پذیرایی شما جلوه ای خاص می بخشند.

🙂جعبه پذیرایی تی بگ دمنوش و کارآیی آن

شاید شما هم بر روی میز های پذیرایی ، ظروف پذیرایی و باکس های دمنوش تی بگ چوبی شیشه ای لوکس را دیده باشید . در واقع جعبه های دمنوش تی بگ پذیرایی از جدید ترین ظروف سرو و نگهداری انواع دمنوش های گیاهی هستند که می توان از آن ها برای قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش های گیاهی و تنقلات استفاده نمود . باکس های تی بگ دمنوش پذیرایی لوکس باکس در طرح و شکل های مختلف و با متریال و جنس های متفاوت چوبی ، شیشه ای ، ام دی اف و پی وی سی و ... جعبه های بسیار لوکسی هستند که معمولا به شکلی طراحی شده اند  که فضای داخلی آن ها توسط دیوایدر هایی به چند قسمت مجزا تقسیم شده است و با وجود برش های هلالی شکل در پارتیشن بندی داخلی ، این امکان را به شما می دهد تا به راحتی از محتویات داخلی جعبه استفاده نمایید. با سرو انواع دمنوش های گیاهی با باکس های تی بگ دمنوش پذیرایی لوکس ، علاوه بر حفظ کیفیت اولیه آن ها و محافظت در برابر هر گونه آلودگی زیست محیطی ، جلوه ای خاص و لوکس را نیز به میز پذیرایی شما می بخشد. با خرید این باکس های پذیرایی از فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، می توانید انواع دمنوش های گیاهی دلخواه خود را به صورت تفکیک شده نگهداری کرده و جهت پذیرایی شکیل و جذاب  از میهمانان خود استفاده نمایید.

                                                   

🙂انواع جعبه پذیرایی دمنوش چای کیسه ای تی بگ لوکس

معمولا جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ موجود در بازاردرطرح و مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند که در ادامه به بررسی انواع جعبه تی بگ دمنوش پذیرایی خواهیم پرداخت :

  • جعبه تی بگ دمنوش پذیرایی شیشه ای : باکس های شیشه ای یکی از لوکس ترین انواع جعبه های پذیرایی هستند که این باکس ها به دلیل این که محتویات داخل خود را به نمایش می گذارند و به خوبی نشان می دهند ، ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند که موجب هرچه زیباتر دیده شدن میز پذیرایی شما خواهند شد. جعبه پذیرایی تی بگ شیشه ای در طرح های مختلف و با استفاده از شیشه سه میلی متر شفاف و پروفیل برنجی ، نوعی ورقه فلزی مقاوم به کدر و مات شدن همراه با یراق آلات فلزی و آبکاری شده طراحی و تولید می شوند که شما عزیزان می توانید برای مصارف گوناگون از این باکس های شیشه ای استفاده نمایید مانند :

جعبه شیشه ای پذیرایی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB603-G

   

یک باکس شیشه ای لوکس که دارای سه تقسیم بندی مجزا و مساوی برای انواع دمنوش و تی بگ است که دارای جنسی از شیشه سه میلی متر و پروفیل برنجی آبکاری شده همراه با یراق آلات فلزی است ومی توانید برای نگهداری و نظم بخشیدن به انواع دمنوش های گیاهی ، تی بگ و کافی میکس و ملزومات چای و ... از آن استفاده نمایید .

نوع دیگر باکس های دمنوش تی بگ ، باکس های چوبی است که با توجه به متریال به کار رفته در طراحی و ساخت آن ها ، مقاومت و استحکام بیشتری را نسبت به بقیه نمونه ها دارند . باکس چوبی تی بگ دمنوش پذیرایی با استفاده از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب و پوشش رنگی همراه با متریال فلزی و چوبی در طرح و شکل های مختلف با طراحی داخلی منحصر به فرد با برش های هلالی جهت سهولت در استفاده از محتویات داخلی جعبه ساخته می شوند و برای آن دسته از افرادی که به وسایل چوبی و فانتزی علاقه مند هستند ، گزینه بسیار خوبی است که با داشتن رنگ زیبای چوب و به عنوان نمادی از طبیعت گرمی خاصی را به دیزاین و میز پذیرایی شما می بخشد . همچنین جعبه های دمنوش چوبی مدل جعبه پذیرایی چوبی وارمردار نیز دارند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند . مانند :

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB22-0

                                                                                                                                             

یک باکس دمنوش تی بگ نقلی با پنج تقسیم بندی مجزا با جنسی از ام دی اف با روکش چوب و به رنگ قهوه ای روشن ، جعبه بسیار مستحکمی است که با وجود درب های کریستالی ( نوعی طلق شفاف و نشکن ) محتویات داخلی را از هر گونه آلودگی حفظ می کند.

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-M1 مدل کشو دار

 

                                                                         

این جعبه پذیرایی رومیزی چوبی لوکس دارای جنسی از چوب طبیعی بسیار مستحکم و مقاوم همراه با یراق آلات فلزی درجه یک با طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد است که هنر دست نجار و یک نمونه جعبه نجاری و دست ساز است که برای تولید آن زمان زیادی صرف شده است . ظرافت و زیبایی در طراحی بیرونی ، برآمدگی هایی که توسط نجار بر روی جعبه ابزار خورده شده است همراه با کیفیت مواد اولیه آن از مزیت های این باکس لوکس و نفیس است که خرید آن به شما پیشنهاد می شود.

جعبه دمنوش پذیرایی پی وی سی لوکس

این مدل باکس ها هم دارای جنسی از پی وی سی نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد و در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی همراه با یراق آلات فلزی و روکش چوب هستند و برای قرار دادن انواع تی بگ و دمنوش گزینه بسیار خوبی هستند مانند :

👈جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای پی وی سی (PVC) طرح چوب لوکس باکس کد LB651-B

                                                                                                                                                                  

یک جعبه پذیرایی رومیزی نقلی با ابعاد مناسب و دارای درب شیشه ای است که پارتیشن بندی داخلی آن از ام دی اف و به صورت چهار گانه و پرتابل (متحرک) است که با توجه به جنسی که از پی وی سی دارد یک باکس بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه است .

🙂خرید ارزان جعبه تی بگ دمنوش پذیرایی لوکس

با توجه به مطالبی که در بالا ذکر شد و این که امروزه جعبه های پذیرایی شیک و لوکس در ادارات، منازل و… برای انواع دمنوش ها و تنقلات و... به کار برده می شود ، نیاز به یک جعبه دمنوش تی بگ لوکس و با کیفیت حس می شود و برای این که بتوانید یک باکس پذیرایی دمنوش تی بگ با کیفیت و ارزان را تهیه نمایید ، می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس  ، تنها تولید کننده انواع جعبه های لوکس در تهران ، باکس مورد نظر خود را همراه با کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه به صورت آنلاین تهیه نمایید .